فایل ورد کامل مطالعه تطبیقی بازیگوشی روانشناختی، کنجکاوی و سبکهای یادگیری در افراد دارای اختلال بینایی و همتایان بینا
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه تطبیقی بازیگوشی روانشناختی، کنجکاوی و سبکهای یادگیری در افراد دارای اختلال بینایی و همتایان بینا دارای ۱۱۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه تطبیقی بازیگوشی روانشناختی، کنجکاوی و سبکهای یادگیری در افراد دارای اختلال بینایی و همتایان بینا کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه تطبیقی بازیگوشی روانشناختی، کنجکاوی و سبکهای یادگیری در افراد دارای اختلال بینایی و همتایان بینا۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه تطبیقی بازیگوشی روانشناختی، کنجکاوی و سبکهای یادگیری در افراد دارای اختلال بینایی و همتایان بینا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه تطبیقی بازیگوشی روانشناختی، کنجکاوی و سبکهای یادگیری در افراد دارای اختلال بینایی و همتایان بینا :
فایل ورد کامل مطالعه تطبیقی بازیگوشی روانشناختی، کنجکاوی و سبکهای یادگیری در افراد دارای اختلال بینایی و همتایان بینا
فایل ورد کامل مطالعه تطبیقی بازیگوشی روانشناختی، کنجکاوی و سبکهای یادگیری در افراد دارای اختلال بینایی و همتایان بینا
فهرست مطالب
چکیده
فصل اول : کلیات فایل
–مقدمه
–بیان مساله
–ضرورت و اهمیت فایل
–اهداف فایل
—اهداف کلی
—اهداف جزئی
–فرضیه فایل
—سوالات فایل
–تعاریف متغیرها و پیش فرض های پزوهش
—تعاریف مفهومی
—تعاریف عملیاتی
فصل دوم : ادبیات فایل
–مقدمه
— بازیگوشی روانشناختی
—تعاریف
— ویژگی های افراد با صفت بازیگوشی روانشناختی
—تأثیرات بازیگوشی روانشناختی
— کنجکاوی
—تعاریف
—ویژگی های و تأثیرات کنجکاوی
—تاریخچه¬ی کنجکاوی
–سبک های یادگیری
—انواع سبک های یادگیری
—-سبک های یادگیری دیوید کلب
—-سبک های یادگیری دان و دان
—-سبک های یادگیری گراشا و ریچمن
—-سبک های یادگیری هانی و هامفور
—-سبک های یادگیری فلدر و سیلورمن
—-ویژگی های افراد بر حسب سبکهای یادگیری فلدر ، سولومون
—-سبک های یادگیری وابسته ناوابسته به زمینه
—-سبک های یادگیری گریکرک
—-سبک های یادگیری دیداری شنیداری و جنبشی
—جنس و سن و سبک های یادگیری
–اختلالات بینایی
—تعاریف
—دلایل فایل در افراد نابینا
—افراد کم بینا
—آموزش و اختلالات بینایی
—ویژگی های افراد دارای اختلال بینایی
–مروری بر فایل های گذشته
—مروری بر فایل های داخلی
—مروری بر فایل های خارجی
—-بازیگوشی روانشناختی
—-کنجکاوی
—-سبک های یادگیری
— جمع بندی، نقد و بررسی فایل های پیشین
فصل سوم : مواد و روش ها
–مقدمه
–روش فایل
–جامعه آماری
–نمونه و برآورد حجم نمونه
–روش نمونه گیری
–ابزار اندازه گیری
–مراحل انجام فایل
–روش¬های تجزیه و تحلیل آماری
–محدودیت¬های فایل
–ملاحظات اخلاقی
فصل چهارم : تحلیل نتایج فایل
–مقدمه
–تحلیل توصیفی داده¬ها
–تحلیل استنباطی داده¬ها
فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری
–مقدمه
–بحث در مورد یافته ها
–جمع بندی و نتیجه گیری
— پیشنهادات فایل
—پیشنهادات کاربردی
—پیشنهادات فایلی
منابع
منابع فارسی
منابع انگلیسی
پیوست ها
پیوست
پیوست
پیوست
چکیده انگلیسی
فایل ورد کامل مطالعه تطبیقی بازیگوشی روانشناختی، کنجکاوی و سبکهای یادگیری در افراد دارای اختلال بینایی و همتایان بینا
فهرست جدول¬ها
عنوان صفحه
جدول –مقایسه توزیع فراوانی و درصد فراوانی گروه نمونه بر حسب جنس
جدول –مقایسه توزیع فراوانی و درصد فراوانی گروه نمونه بر حسب سن
جدول –مقایسه توزیع فراوانی و درصد فراوانی گروه نمونه بر حسب مقطع
جدول –مقایسه توزیع فراوانی و درصد فراوانی گروه نمونه بر حسب معدل
جدول –مقایسه میانگین و انحراف معیار نمرات سبک¬های یادگیری،بازیگوشی و کنجکاوی
جدول–آزمون لوین در مورد همسانی واریانس نمرات سبک¬های یادگیری،بازیگوشی و کنجکاوی
جدول–آزمون شایپرو-ویلکز نمرات سبک¬های یادگیری،بازیگوشی و کنجکاوی
جدول–جدول تساوی نمرات کوواریانس(باکس) سبک¬های یادگیری
جدول–نتایج تحلیل واریانس چند متغیری(مانوا) تفاوت دو گروه بینا و کم¬بینا سبک¬های یادگیری (لامبدای ویلکز)
جدول –تحلیل کوواریانس چند متغیری نمرات سبک یادگیری (فعال،تأملی،حسی-شهودی، دیداری-کلامی، متوالی کلی)
جدول –تحلیل کوواریانس چند متغیری نمرات بازیگوشی
جدول–تحلیل کوواریانس چند متغیری نمرات کنجکاوی
فایل ورد کامل مطالعه تطبیقی بازیگوشی روانشناختی، کنجکاوی و سبکهای یادگیری در افراد دارای اختلال بینایی و همتایان بینا
فهرست شکل¬ها
عنوان صفحه
شکل–مقایسه توزیع و درصد فراوانی گروه نمونه بر حسب جنس
شکل –مقایسه توزیع درصد فراوانی گروه نمونه بر حسب سن
شکل –مقایسه توزیع فراوانی و درصد فراوانی گرون نمونه بر حسب مقطع
شکل — مقایسه توزیع درصد فراوانی گروه نمونه بر حسب معدل
شکل –مقایسه میانگین نمرات سبک های یادگیری،بازیگوشی و کنجکاوی
منابع:
امامیپور س، شمس اسفند آباد ح. (). تهران: انتشارات سمت، صفحه.
اولسون م ، هرگرهان ب آ.( ).مقدمه بر نظریه های یادگیری. ع ا سیف، تهران: نشر دوران، صفحه.
جی ورتز م، تامکینز ج، کالاتا ر. ().مبانی آموزش و پرورش کودکان استثنایی. پ شریفی، س رونقی، ز سفریزدی، تهران: نشر دانژه، صفحه.
جی ورتز م، کالاتا ر، تامکینز ج ا.( ). زمینه ی آموزش کودکان استثنایی. م امیری مجد، چاپ دوم، تهران: انتشارات شهر آشوب، صفحه.
شریفی درآمدی پ.().روانشناسی و آموزش کودکان نابینا. تهران: نشر گفتمان خلاق، صفحه.
شکوهی یکتا م، پرند ا.( ).روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی.چاپ اول. تهران: انتشارات طبیب، صفحه.
شمس اسفندآباد ح.( ).روانشناسی تفاوت های فردی. تهران: انتشارات سمت، صفحه.
سیف ع.().روانشناسی پرورشی نوین روانشناسی یادگیری وآموزش. چاپ دوم.تهران:انتشارات داوران، صفحه.
گال م، بورگ و، گال ج.().روش های فایل کمی و کیفی در علوم تربیتی و روانشناسی. ا نثر، ح
میلانی فر ب.().روانشناسی کودکان و نوجوانان استثنایی. تهران: انتشارات نشر قومس، صفحه.
نادری ع، سیف نراقی م.().روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی. تهران: انتشارات ارسباران، صفحه.
هالاهان د پ، کافمن ج ا.( ). مقدمه ای بر آموزش های ویژه کودکان استثنایی. م جوادیان، موسسه چاپ: انتشارات آستان قدس رضوی، صفحه.
اسدی ج،رضایی ر،ترابی ا.().بررسی و مقایسه جرات ورزی، اضطراب، افسردگی و فشار روانی در افراد نابینا و بینا. مجله علمی فایلی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی، : –
اسکندری ح، اشرف آبادی م، عرب بافرانی ح، نقوی م.( ).رابطه شیوه های یادگیری کلب با صفات شخصیتی و عملکرد تحصیلی دانشجویان. مجله فایل در برنامه ریزی درسی، : –
امینی م، علی پور ا، زند ب، ابراهیم زاده ع، فرج الهی م.().رابطه سبک های یادگیری با غلبه طرفی مغز دانشجویان به منظور استفاده در طراحی های آموزشی. فصلنامه علمی – فایلی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، : –
ایزدی ص، محمدزاده ادملایی ر.().بررسی رابطه سبک های یادگیری، ویژگی های شخصیتی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان. دوماهنامه علمی – فایلی دانشور رفتار، : –
پناهی ر، سلطانعلی ک، رضایی آ.().رابطه سبک های یادگیری با پیشرفت تحصیلی: نقش جنس و رشته تحصیلی. روان شناسی تحولی: روانشناسان ایرانی، : –
جوادی نیا ع، شریف زاده غ، عابدینی م، خالصی م، عرفانیان م. (). سبکهاییادگیریدانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بر اساس مدل وارک. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، (): –
حموزاده پ، پوررضا ا، پناهی م، سلیمی م. ().سبک های یادگیری دانشجویان مدیریت خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران. فصلنامه بیمارستان.
br /nbsp;
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 