فایل ورد کامل تحلیل و تعیین نوع خودپنداره دختران و پسران پایه سوم راهنمایی با رویکرد روان‌شناختی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل تحلیل و تعیین نوع خودپنداره دختران و پسران پایه سوم راهنمایی با رویکرد روان‌شناختی دارای ۱۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل تحلیل و تعیین نوع خودپنداره دختران و پسران پایه سوم راهنمایی با رویکرد روان‌شناختی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل تحلیل و تعیین نوع خودپنداره دختران و پسران پایه سوم راهنمایی با رویکرد روان‌شناختی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحلیل و تعیین نوع خودپنداره دختران و پسران پایه سوم راهنمایی با رویکرد روان‌شناختی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل تحلیل و تعیین نوع خودپنداره دختران و پسران پایه سوم راهنمایی با رویکرد روان‌شناختی :

فایل ورد کامل تحلیل و تعیین نوع خودپنداره دختران و پسران پایه سوم راهنمایی با رویکرد روان‌شناختی

چکیده :

هدف از فایل حاضر مقایسه خودپندره دختران و پسران نوجوان می‌باشد بدین منظور ۳۰ نفر از دانش‌آموزان دختر و ۳۰ نفر از دانش‌آموزان پسر سال سوم راهنمایی منطقه ۴ شهر تهران از طریق نمونه‌گیری خوشه‌ای چند مرحله به گونه تصادفی انتخاب شدند پس از انتخاب نمونه‌های فایل از آنها خواسته شد تا به آزمون خودپنداره راجرز پاسخ دهند تا ارتباط آنهامورد بررسی قرار گیرد. پس از جمع‌آوری داده ها از T مستقل برای تجزیه و تحلیل فرضیه فایل استفاده گردید و این نتیجه بدست آمد که بین خودپنداره دختران و پسران نوجوان تفاوت معناداری وجود ندارد.

فایل ورد کامل تحلیل و تعیین نوع خودپنداره دختران و پسران پایه سوم راهنمایی با رویکرد روان‌شناختی
فهرست مطالب

فصل ۱

مقدمه ……………………………………………………………………………………………… ۳

۱-۱ بیان مسئله ……………………………………………………………………………… ۷

۲-۱ پرسشهای فایل …………………………………………………………………. ۱۰

۳-۱ ضرورت فایل ……………………………………………………………………. ۱۰

۴-۱ اهمیت فایل ………………………………………………………………………… ۱۳

۵-۱ فرضیات فایل ……………………………………………………………………. ۱۳

۶-۱متغیرها و تعاریف آن……………………………………………………………………. ۱۳

فصل ۲

مقدمه ……………………………………………………………………………………………… ۱۶

الف : ادبیات و نظرات خودپنداره:

۱-۲ خود و تعریف آن ……………………………………………………………………. ۱۹

۲-۲ تاریخچه کشف مفهوم خود ……………………………………………………… ۲۰

۳-۲ انواع خود ……………………………………………………………………………….. ۲۳

۴-۲فرآیند تشکیل خود، خودپنداره و ادراک آن …………………………………… ۲۷

۵-۲نظریه‌های "خود" و خودپنداره……………………………………………………… ۳۴

۵-۲-۱ خود در دیدگاه فروید………………………………………………………………. ۳۵

۵-۲-۲ خود از دیدگاه آدلر………………………………………………………………….. ۳۸

۵-۲-۳ خود در دیدگاه آلبرت الیس……………………………………………………… ۴۰

۵-۲-۴ خود از دیدگاه اریک برن………………………………………………………….. ۴۱

۵-۲-۵ خود از دیدگاه یونگ………………………………………………………………… ۴۵

۵-۲-۶ خود از دیدگاه گلاسر………………………………………………………………. ۴۶

۵-۲-۷ خود از دیدگاه راجرز………………………………………………………………. ۴۷

۵-۲-۸ خود از دیدگاه مدل انگیزشی…………………………………………………….. ۵۴

۵-۲-۹ خود از دیدگاه کوپر اسمیت……………………………………………………… ۵۶

۵-۲-۱۰ خویشتن از دیدگاه آلپورت…………………………………………………….. ۶۱

عزت نفس از دیدگاه اسلام………………………………………………………………….. ۶۴

نیازهای مرحله نوجوانی……………………………………………………………………… ۶۷

ب: فایلات انجام شده در مورد خودپنداره…………………………………………. ۷۲

فصل ۳

مقدمه…………………………………………………………………………………………………. ۷۹

۱-۳ جامعه آماری و ویژگی آن ………………………………………………………….. ۸۰

۲-۳ نمونه و ویژگیهای آن ……………………………………………………………… ۸۰

۱-۲-۳ روش نمونه‌گیری …………………………………………………………………… ۸۱

۳-۳ ابزار فایل ………………………………………………………………………….. ۸۱

۱-۳-۳ آزمون خودپنداره راجرز………………………………………………………… ۸۲

۲-۳-۳روایی و پایایی ابزار فایل …………………………………………………… ۸۳

۴-۳روش اجرای آزمون …………………………………………………………………….. ۸۶

۵-۳نمره‌گذاری آزمون ……………………………………………………………………….. ۸۷

۶-۳روش جمع‌آوری داده‌ها ……………………………………………………………….. ۸۸

۷-۳ روش تجزیه و تحلیل داده‌ها …………………………………………………….. ۸۸

فصل ۴

جداول و نمودارها………………………………………………………………………………. ۹۰

فصل ۵

مقدمه…………………………………………………………………………………………………. ۱۰۰

۱-۵ خلاصه فایل…………………………………………………………………………….. ۱۰۱

۲-۵ محدودیت ها……………………………………………………………………………….. ۱۰۲

۳-۵ پیشنهادات…………………………………………………………………………………… ۱۰۳

منابع و پیوست ها………………………………………………………………………………. ۱۰۴

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.