فایل ورد کامل تحلیل ارتباط میان عدم تقارن اطلاعاتی و تمرکز مالکیت با عملکرد مدیران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل تحلیل ارتباط میان عدم تقارن اطلاعاتی و تمرکز مالکیت با عملکرد مدیران دارای ۱۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل تحلیل ارتباط میان عدم تقارن اطلاعاتی و تمرکز مالکیت با عملکرد مدیران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل تحلیل ارتباط میان عدم تقارن اطلاعاتی و تمرکز مالکیت با عملکرد مدیران۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحلیل ارتباط میان عدم تقارن اطلاعاتی و تمرکز مالکیت با عملکرد مدیران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل تحلیل ارتباط میان عدم تقارن اطلاعاتی و تمرکز مالکیت با عملکرد مدیران :
فایل ورد کامل تحلیل ارتباط میان عدم تقارن اطلاعاتی و تمرکز مالکیت با عملکرد مدیران
قسمتی از متن:
فایلات مرتبط با عدم تقارن اطلاعاتی
فایلات خارجی
در دهه ۱۹۷۰ میلادی سه دانشمند به نام های مایکل اسپنس ، جرج اکرلوف و جوزف استیلیتز در زمینه اقتصاد اطلاعات، نظریه ای را پایه گذاری کردند که به نظریه عدم تقارن اطلاعاتی موسوم شد . اکرلوف نشان داد که عدم تقارن اطلاعاتی می تواند موجب افزایش گزینش مغایر در بازارها شود که این امر قبل از وقوع معامله برای افراد به وجود می آید . اسپنس خاطر نشان می کند که واسطه های مطلع می توانند با انتقال اطلاعات محرمانه خود به واسطه های کم اطلاع، درآمد بازار خود را بیشتر کنند . اکرلوف نوعی بازار را به تصویر می کشد که در آن فروشنده نسبت به خریدار اطلاعات بیشتری را در اختیار دارد . البته حسابداران برای کاهش مشکل گزینش مغایر، سیاست افشای کامل را پذیرفته اند تا میزان اطلاعات در اختیار عموم افزایش یابد .
در ادبیات مالی، دامنه قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام از سه بخش تشکیل می شود: هزینه پردازش سفارش ، هزینه نگهداری موجودی و هزینه گزینش مغایر. هزینه پردازش سفارش مبلغی است که بازارسازها برای آماده بودن برای انجام سفارش های خرید و فروش، هزینه می کنند . بخش هزینه نگهداری موجودی که توسط استال ،۱۹۷۸، و هو و استال،۱۹۸۱، مدل سازی شده است، بیان می کند که هزینه معاملات منجر می شود بازارسازها پرتفوی متنوع نگهداری کنند، تا از این طریق بتوانند هزینه های خود را پوشش دهند. درنهایت، گزینش مغایر که توسط کاپلند و گالی،۱۹۸۳، و گلشتن و میلورام ،۱۹۸۵، مطرح شد نمایان گر یک امر جبرانی برای معامله گران برای پذیرش ریسک معامله با افرادی است که احتمال دارد اطلاعات مهم و محرمانه ای در اختیار داشته باشند . به عبارت دیگر، اگر بخش عمده ای از بازار را افراد غیرمطلع تشکیل دهند، بازارسازها دامنه تفاوت قیمت پیشنهادی خرید و فروش سهام را افزایش می دهند تا از این طریق ریسک گزینش مغایر را جبران کنند.
قیمتی که بازارساز، اوراق بهادار را می خرد، قیمت پیشنهادی خرید و قیمتی که با آن اوراق بهادار را می فروشد، قیمت پیشنهادی فروش نامیده می شود . اختلاف بین دو قیمت، دامنه قیمت پیشنهادی خرید و فروش خواهد بود . اگر بیشتر از یک بازارساز وجود داشته باشد، تفاوت بالاترین قیمت پیشنهادی خرید و پایین ترین قیمت فروش را شکاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش بازار می نامند و نقطه تعادلی جایی بین قیمت پیشنهادی خرید و فروش بازار قرار می گیرد . در یک بازار مالی سازمان یافته، نقش بازارسازان ایجاد جریان دو طرفه قیمت برای پیشنهاد خرید و پیشنهاد فروش در تمام شرایط است.
اگر در بازاری به حد کافی برای اوراق بهادار، حجم خرید و فروش به قیمت تعادلی وجود داشته باشد می توانیم بگوییم که این بازار دارای وسعت کافی است و به عبارت دیگر، روان است. بازارهایی که تعداد خریداران وفروشندگان در آن کم است، به بازارهای ضعیف معروف هستند. نقدینگی اوراق بهادار به درجه روان بودن بازار بستگی دارد. شکاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش بازارسازها در یک بازار روان، کم تر ازشکاف قیمت پیشنهادی در بازار کم رمق است، زیرا در بازارهای روان، حجم معاملات بالاتر و ریسک آن نیز کم تر است.
بازاری دارای عمق است که قیمت پیشنهادی خرید و فروش بازارساز نزدیک به قیمت تعادلی باشد که تغییرات قیمت در چنین بازاری غالبا پیوسته می باشد . اما دربازارکم عمق تغییرات قیمت به صورت جهشی و ناپیوسته است . تغییر قیمت ها در بازارهای عمیق پایین تر از تغییر قیمت ها در بازارهای کم عمق است . بنابراین ریسک بازارسازها در بازارهای عمیق کم تر از بازارهای کم عمق است . اگر بازار عمیق باشد اوراق بهادار نیز دارای قابلیت برگشت زیاد خواهد بود.
فایل ورد کامل تحلیل ارتباط میان عدم تقارن اطلاعاتی و تمرکز مالکیت با عملکرد مدیران
فهرست مطالب
فصل اول
کلیات فایل
۱-۱ مقدمه. ۴
۲-۱ تاریخچه مطالعاتی.. ۴
۱-۲-۱ فایلات انجام شده درخصوص تاثیرات ترکیب مالکیت برشرکتهای سهامی.. ۴
۲-۲-۱ فایلات مرتبط با عدم تقارن اطلاعاتی.. ۹
۳-۲-۱ فایلات مرتبط با مدیریت سود. ۱۳
۳-۱ بیان مسئله. ۱۶
۴-۱ چهار چوب نظری فایل.. ۱۸
۵-۱ ضرورت انجام فایل.. ۱۹
۶-۱ فرضیه های فایل.. ۲۰
۷-۱ اهداف فایل.. ۲۰
۸-۱ حدود مطالعاتی.. ۲۰
۱-۸-۱ قلمرو مکانی فایل.. ۲۰
۲-۸-۱ قلمرو زمانی فایل.. ۲۰
۳-۸-۱ قلمرو موضوعی فایل.. ۲۱
۹-۱ تعریف واژه ها و اصطلاحات فایل: ۲۱
فصل دوم
مروری بر ادبیات فایل
۱-۲ مقدمه. ۲۴
۲-۲-مبانی نظری فایل- بخش اول: ۲۴
۱-۲-۲ تئوری ساختار مالکیت… ۲۴
۲-۲-۲ تعاریف حاکمیت شرکتی.. ۲۵
۳-۲-۲سهامداران و حاکمیت شرکتی ۲۷
۴-۲-۲ ترکیب مالکیت و حاکمیت شرکتی.. ۲۸
۵-۲-۲ ترکیب مالکیت و سهامداران عمده ۲۹
۱-۵-۲-۲ فرضیه نظارت کارآ ۳۱
۲-۵-۲-۲ فرضیه همسویی استراتژیک…. ۳۱
۳-۵-۲-۲ تأثیر سهامداران عمده مالی بر هزینه های نمایندگی.. ۳۱
۶-۲-۲ رابطه ساختار مالکیت با کارآیی بازار سرمایه. ۳۲
۷-۲-۲ رابطه ترکیب مالکیت با نقدشوندگی بازار ۳۲
۸-۲-۲ نقش سهامداران نهادی در عدم تقارن اطلاعات… ۳۵
۹-۲-۲ اهمیت حضور سهامداران عمده در حاکمیت شرکتی.. ۳۸
۱۰-۲-۲ سهامداران نهادی و عمده به عنوان ناظر. ۳۹
۱۱-۲-۲ نقش سهامداران نهادی در نظارت بر شرکت و انتقال اطلاعات… ۴۰
۱۲-۲-۲ تاثیر تمرکز مالکیت بر قیمت سهام. ۴۰
۱۳-۲-۲ دلایل و انگیزه های انحصار سهام در شرکت های عضو بورس…. ۴۲
۱۴-۲-۲ سهامدارعمده در نظام حاکمیت شرکتی در بورس اوراق بهادار ایران.. ۴۳
۱۵-۲-۲ برابری در توزیع اطلاعات… ۴۳
۱۶-۲-۲ عدم تقارن اطلاعات و کارایی بازار ۴۴
۱۷-۲-۲عدم تقارن اطلاعات و فرضیه پیام دهی ۴۷
۱۸-۲-۲ پیامدهای عدم تقارن اطلاعاتی در بازار سرمایه. ۴۷
۱۹-۲-۲ مدیریت سود. ۴۹
۲۰-۲-۲ انگیزه های مدیران برای گزارشگری جهت دار ۵۰
۱-۲۰-۲- ۲اندازه شرکت… ۵۰
۲-۲۰-۲-۲ مالیات بر درآمد. ۵۰
۳-۲۰-۲-۲ قراردادهای بدهی.. ۵۱
۴-۲۰-۲-۲ انحراف در فعالیتهای عملیاتی.. ۵۱
۵-۲۰-۲-۲ تغییرپذیری سود. ۵۱
۲۱-۲-۲ روش های مدیریت سود. ۵۱
۲۲-۲-۲ پیش بینی اجزای اختیاری اقلام تعهدی به کمک متغیرهای حسابداری.. ۵۲
۲۳-۲-۲ پیش بینی روابط بین اقلام تعهدی و جریانهای نقدی.. ۵۳
فصل سوم
روش اجرای فایل
۱-۳ مقدمه. ۵۶
۲-۳ روش فایل.. ۵۶
۳-۳ جامعه مطالعاتی و نمونه آماری.. ۵۷
۴-۳ مدل فایل و شیوه اندازه گیری متغیر ها: ۵۹
۱-۴-۳ شیوه اندازه گیری مدیریت سود(متغیر وابسته) ۶۰
۲-۴-۳ شیوه اندازه گیری عدم تقارن اطلاعاتی (متغیرمستقل) ۶۰
۵-۳ روش های جمع اوری اطلاعات… ۶۱
۶-۳ روش تجزیه و تحلیل اطلاعات… ۶۲
۱-۶-۳ تحلیل توصیفی داده ها ۶۲
۲-۶-۳ بررسی نرمالیته داده های فایل.. ۶۲
۳-۶-۳ همبستگی و تجزیه و تحلیل رگرسیون.. ۶۳
۴-۶-۳ رگرسیون خطی.. ۶۳
۵-۶-۳ تکنیک حداقل مربعات… ۶۳
۶-۶-۳ روش آزمون معنی داری رگرسیون.. ۶۴
۷-۶-۳ ضریب تعیین …… ۶۵
۸-۶-۳ مفهوم واریانس و انحراف معیار ۶۶
۹-۶-۳ آزمون فرض آماری.. ۶۶
۱۰-۶-۳ فرض صفر و فرض مقابل.. ۶۷
۱۱-۶-۳ سطح معنی دار و خطاهای آماری.. ۶۷
۷-۳ الگوی آزمون فرضیات… ۶۸
۱-۷-۳ شیوه آزمون فرضیه اول.. ۶۸
۲-۷-۳ شیوه آزمون فرضیه دوم. ۶۸
فصل چهارم
تجزیه و تحلیل دادهها
۱-۴ مقدمه. 71
۲-۴ شاخص های توصیفی متغیرها ۷۲
۳-۴ روش آزمون فرضیه ها ی فایل.. ۷۴
۱-۳-۴بررسی اعتبار مدل.. ۷۵
۴-۴ نتایج آزمون فرضیه اول.. ۷۶
۵-۴ نتایج آزمون فرضیه دوم. ۸۰
فصل پنجم
نتیجهگیری و پیشنهادات
۱-۵ مقدمه. ۸۸
۲-۵ خلاصه نتایج حاصل از فایل…. ۸۸
۱-۲-۵ تجزیه و تحلیل نتایج حاصل از آزمون فرضیه اول.. ۸۹
۲-۲-۵ تجزیه و تحلیل نتایج حاصل از آزمون فرضیه دوم. ۹۱
۳-۵ پیشنهادهای فایل.. ۹۲
۱-۳-۵ پیشنهادهای ارائه شده براساس نتایج فرضیه اول.. ۹۲
۲-۳-۵ پیشنهادهای ارائه شده براساس نتایج فرضیه دوم. ۹۳
۴-۵ محدودیت های فایل.. ۹۳
منابع و ماخذ. ۹۷
منابع فارسی: ۹۸
منابع لاتین: Error! Bookmark not defined.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 