فایل ورد کامل مطالعه محتوای قضیه زمان از دست رفته در کتاب مدیریت استرس و پیامدهای آن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه محتوای قضیه زمان از دست رفته در کتاب مدیریت استرس و پیامدهای آن دارای ۱۰۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه محتوای قضیه زمان از دست رفته در کتاب مدیریت استرس و پیامدهای آن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه محتوای قضیه زمان از دست رفته در کتاب مدیریت استرس و پیامدهای آن۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه محتوای قضیه زمان از دست رفته در کتاب مدیریت استرس و پیامدهای آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه محتوای قضیه زمان از دست رفته در کتاب مدیریت استرس و پیامدهای آن :
فایل ورد کامل مطالعه محتوای قضیه زمان از دست رفته در کتاب مدیریت استرس و پیامدهای آن
قسمتی از متن:
چه رابطه ای بین خودآگاهی و فشار اجتماعی وجود دارد؟
هر چقدر خودآگاهی بالاتر باشد، اثر فشار اجتماعی کمتر است و بالعکس فشارهای اجتماعی بر کسانیکه خودآگاهی کمتری دارند، اثرات مخرب تری دارد. افرادی که در سطح اول و دوم بلوغ مدل کوهلبرگ قرار دارند، فشارهای اجتماعی بسیار اثرگذاری می باشد و می تواند بسته به شدت آن، باعث خودفراموشی، انهدام هویت شخص، تغییر هویت و تبدیل شدن به انسانی با ارزشهای متفاوتی که دیگران برای او خواسته اند شود که آن ارزشهای حتی در حقیقت ضد ارزش هم میتواند باشد چون در مرحله اول که آن را سطح خود محوری هم میتوان گفت، فرد چیزی را خوب یا، بد ارزیابی می کند که آن چیز سبب پاداش فردی یا جلوگیری از تنبیه باشد و اقدام مناسب، اقدامی است که برای ارضای ابزاری نیازهای فردی و گاه نیازهای دیگران باشد. همچنین در مرحله دوم که آن را مرحله مطابقت هم می توان گفت، درست یا غلط بودن رفتارها و توجیه اخلاقی بر مطابقت بار سوم و انتظارات جامعه و قوانین تدوین شده در مراجع معتبر و مراعات آنها، استوار است و گرایش به خوب بودن در گرو تأیید نمودن و خشنود کردن دیگران و موافقت با دیدگاه اکثریت می باشد و گرایش به انجام وظیفه در گرو احترام به اقتدار، حفظ ترتیب اجتماعی و احترام به انتظارات دیگران استوار است. به همین علت در مرحله اول و دوم بلوغ، فشارهای اجتماعی اثرات مخرب تری دارد.
۳- آیا خودآگاهی ثابت است یا دانش انسان از خود به مرور زمان، کاهش یا افزایش می یابد؟
خودآگاهی بسته به اینکه شخص در چه مرحله ای از بلوغ ارزشها باشد و فشارهای اجتماعی و عوامل محیطی در چه حدی باشند میتواند کاهش یا ثبات و یا افزایش یابد. به صورتیکه برای کسی که در سطح بلوغ پایین تری باشد و فشارهای اجتماعی نیز شدید باشد، خودآگاهی می تواند کاهش یابد و حتی به انهدام شخصیت و ناخودآگاهی تبدیل شود. اما برای افرادی که در مرحله سوم بلوغ خود قرار دارند، فشارها می تواند کم اثر و حتی برای انسانهای کامل بی اثر باشد و حتی باعث افزایش بیشتر خودآگاهی شود. چون مرحله سوم مرحله پایبندی به اصول اخلاقی است و مجموعه ای از بالغ ترین ارزشهاست. درست یا غلط بودن مسائل بر اساس اصول درونی فرد مورد قضاوت قرار می گیرند و این مرحله، اصول گرایی نام دارد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 