فایل ورد کامل بررسی میزان آشنایی مدیران با مفهوم ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) و نقش آن در مدیریت


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل بررسی میزان آشنایی مدیران با مفهوم ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) و نقش آن در مدیریت دارای ۳۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل بررسی میزان آشنایی مدیران با مفهوم ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) و نقش آن در مدیریت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل بررسی میزان آشنایی مدیران با مفهوم ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) و نقش آن در مدیریت۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بررسی میزان آشنایی مدیران با مفهوم ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) و نقش آن در مدیریت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل بررسی میزان آشنایی مدیران با مفهوم ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) و نقش آن در مدیریت :

فایل ورد کامل بررسی میزان آشنایی مدیران با مفهوم ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) و نقش آن در مدیریت

بیان مسأله

فایل حاضر درصدد پاسخگویی به این سؤال است که بر اساس قرائن موجود تجربی و علمی، مدیران بازارایابی شرکتهای دولتی و خصوصی در زمینه مواد شوینده مستقر در تهران، تا چه میزان با مفهوم جدید ارتباطات یکپارچه (IMC) آشنا بوده و تا چه میزان از تکنیکهای آن در طراحی استراتژی بازاریابی خود استفاده می کنند.

ارتباطات بازاریابی به مدیران یادآوری می کند که همه عناصر تبلیغات و ارتباطات باید به صورت یکپارچه با یکدیگر هماهنگ شوند تا همانند صدای سازهای یک ارکستر سمفونیک که هدف مشخصی را دنبال می کند به گوش برسند. (آمیکو به نقل از حیدرزاده- ۱۳۸۰-۲۷)

فهـرسـت

عنوان‌ صفحه

چکیده

مقدمه‌

فصل‌ اول‌: کلیات‌

۱-۱-‌ بیان مسئله‌ …………………………………………………………………………………………… ‌2

۲-۱ـ اهمیت فایل………………………………………………………………………………………… ۲

۳ـ۱ـ اهداف‌ فایل ……………………………………………………………………………………….. ۸

۴ـ۱ـ سؤالات‌ فایل‌……………………………………………………………………………………….. 8

۵ـ۱ـ جامعه‌ آماری‌………………………………………………………………………………………….. 8

۶ـ۱ـ روش‌ فایل‌………………………………………………………………………………………….. 12

۷ـ۱ـ تکنیک‌ جمع‌آوری‌ اطلاعات‌ (ابزار فایل………………………………………………………………. ۱۳

۸ـ۱ـ روش‌ تجزیه‌ و تحلیل‌ اطلاعات‌………………………………………………………………….. 13

۹ـ۱ـ موانع‌ فایل‌………………………………………………………………………………………….. 14

۱۰-۱-یافته های فایل ……………………………………………………………………………….. ۱۴

۱۱-۱- مبانی نظری ……………………………………………………………………………………….. ..۱۵

۱-۱۱-۱- نظریه جریان دو مرحله ای……………………………………………………… . ۱۵

۲-۱۱-۱- نظریه استحکام……………………………………………………………………. ۱۵

۳-۱۱-۱- نظریه استفاده- رضایتمندی……………………………………………………… ۱۶

۴-۱۱-۱- نظریه سلسله مراتب تأثیرات ارتباطی………………………………………… ۱۶

۵-۱۱-۱- نظریه پذیرش……………………………………………………………………. ۱۶

۶-۱۱-۱- نظریه انگیزشی…………………………………………………………………….. ۱۷

۷-۱۱-۱- نظریه های خصیصه منفرد……………………………………………………….. ۱۷

۸-۱۱-۱- نظریه شخصیتی چند خصیصه ای………………………………………….. ۱۸

۹-۱۱-۱- نظریه های مخاطب شناسی…………………………………………………….. ۱۹

فصل‌ دوم‌: بررسی‌ ادبیات‌

بخش‌ اول‌:

۱ـ۱ـ تعریف واژگان‌ ………………………………………………………………………………………. . 25

۱ـ۱ـ۱- مفهوم ارتباط ……………………………………………………………………………. . ۲۵

۲ـ۱ـ۱- مفهوم‌ ارتباطات ………………………………………………………………………… . ۲۶

۳ـ۱ـ۱- مفهوم‌ بازاریابی…………………………………………………………………………. ..۲۸

۴ـ۱ـ۱- مفهوم‌ ارتباطات بازاریابی…………………………………………………………….. ..۳۱

۵ـ۱ـ۱- مفهوم‌ مدیریت بازاریابی ……………………………………………………………………… . ۳۱

۶ـ۱ـ۱- مفهوم‌ ارتباطات یکپارچه بازاریابی…………………………………………………. . ۳۲

۷ـ۱ـ۱- مفهوم‌ رسانه ها . …………………………………………………………………….. . ۳۴

۸ـ۱ـ۱- مفهوم‌ تبلیغات………………………………………………………………………….. . ۳۵

۹ـ۱ـ۱- مفهوم‌ پیشبرد فروش………………………………………………………………….. . ۳۸

۱۰ـ۱ـ۱- مفهوم‌ فروش مستقیم……………………………………………………………….. . ۴۰

۱۱ ـ۱ـ۱- مفهوم‌ فروش شخصی…………………………………………………………….. . ۴۱

۱۲ ـ۱-۱- مفهوم‌ روابط عمومی………………………………………………………………. . ۴۱

۱۳ ـ۱ـ۱- مفهوم‌ حمایت مالی………………………………………………………………… . ۴۴

۱۴ ـ۱ـ۱- مفهوم‌ فروش رابطه ای……………………………………………………………. . ۴۴

بخش‌ دوم‌:

۱ـ۲ـ سیر تحولات بازاریابی …………………………………………………………………………….. . ۴۵

۲ـ۲ـ دوران تکامل مدیریت بازاریابی………………………………………………………………….. . ۵۲

۳ـ۲ـ فلسفه های مدیریت بازاریابی ……………………………………………………………………. . ۵۴

۱-۳ـ۲ـ گرایش تولید ………………………………………………………………………….. . ۵۷

۲-۳ـ۲ـ گرایش محصول……………………………………………………………………….. . ۵۷

۳-۳ـ۲ـ گرایش فروش…………………………………………………………………………. . ۵۸

۴-۳ـ۲ـ گرایش بازاریابی……………………………………………………………………… . ۵۸

۵-۳ـ۲ـ گرایش بازاریابی اجتماعی………………………………………………………….. . ۶۴

۴ـ۲ـ تعاریف بازاریابی……………………………………………………………………………………. . ۶۵

۵ـ۲ـ ابعاد تعاریف بازاریابی……………………………………………………………………………… . ۶۷

۱-۵ـ۲ـ نیازها و خواسته ها ………………………………………………………………….. . ۶۸

۲-۵ـ۲ـ مبادله …………………………………………………………………………………… ۶۹

۳-۵ـ۲ـ بازار …………………………………………………………………………………….. ۷۰

۶ـ۲ـ ابعاد گوناگون Marketing …………………………………………………………………….. 71

۱-۶ـ۲ـ بازارگرایی ……………………………………………………………………………… ۷۱

۲-۶ـ۲ـ بازارشناسی …………………………………………………………………………….. ۷۱

۳-۶ـ۲ـ بازاریابی ………………………………………………………………………………… ۷۱

۴-۶ـ۲ـ بازارسازی……………………………………………………………………………….. ۷۲

۵-۶ـ۲ـ بازارگردی ……………………………………………………………………………… ۷۲

۶-۶ـ۲ـ بازارسنجی ……………………………………………………………………………… ۷۲

۷ـ۶ـ۲ـ بازارداری ………………………………………………………………………………… ۷۳

۸ـ۶ـ۲ـ بازارگرمی ………………………………………………………………………………. ۷۳

۹ـ۶ـ۲ـ بازارگردانی ……………………………………………………………………………… ۷۴

۷-۲-شش گام برنامه بازاریابی…………………………………………………………………………… ۷۵

بخش‌ سوم:

۱ـ۳ـ بازاریابی نوین ………………………………………………………………………………………. ۷۶

۲ـ۳ـ ماهیت ارتباطات بازاریابی ……………………………………………………………………… ۸۲

۳-۳- مفهوم ارتباطات یکپارچه بازاریابی……………………………………………………………… ۸۵

۴-۳- فرآیند برنامه ریزی IMC………………………………………………………………………… 88

۵ـ۳ـ اهداف ارتباطات یکپارچه بازاریابی(IMC)…………………………………………………… 89

۶ ـ۳ـ فاکتورهای رشدIMC…………………………………………………………………………….. 90

۷ ـ۳ـ ارتباطات بازاریابی وIMC………………………………………………………………………. 91

۸ ـ۳ـ پنج فاکتور کلیدیIMC…………………………………………………………………………… 93

۹ ـ۳ـ اهداف IMC………………………………………………………………………………………. . 95

۱۰ـ ۳ـ ویژگی های اصلی IMC……………………………………………………………………………………. 96

۱۱ـ۳ـ آمیخته تبلیغات وIMC……………………………………………………………………………………….. 98

۱۲ ـ۳ـ به سوی یکپارچگی……………………………………………………………………………………………. ۹۹

۱۳ ـ۳ـ نقش IMC در بازاریابی مدرن(۵ گام)……………………………………………………………….. ۱۰۴

۱۴-۳-بازاریابی مبتنی بر ارتباطات یکپارچه بازاریابی………………………………………………………. ۱۰۵

۱۵ ـ۳ـ آینده بازاریابی مبتنی بر IMC…………………………………………………………………………….110

۱۶ ـ۳ـ فرآیند هشت مرحله ای IMC…………………………………………………………………………….113

۱۷ ـ۳ـ فرآیند برنامه ریزی ۸ مرحله ای هشت مرحله ای IGMC……………………………………115

۱۸ ـ۳ـ فرآیند IMC (گونرینگ ) ………………………………………………………………………………….۱۱۸

۱۹ ـ۳ـ مراحل توسعه IMC………………………………………………………………………………………….121

۲۰ ـ۳ـ موانع موجود بر سر راه اجرای IMC ………………………………………………………………..125

۲۱ ـ۳ـ مقیاس های تعیین اهداف و اندازه گیری IMC…………………………………………………….129

بخش‌ چهارم‌:

۱ـ۴ـ فرآیند ارتباطات در IMC …………………………………………………………………………………….137

۱-۱ـ۴ـ عناصر فرآیند ارتباط………………………………………………………………………………۱۳۸

۲-۱ـ۴ـ مراحل ایجاد ارتباطات اثربخش با مشتریان ………………………………………………۱۳۸

۳-۱ـ۴ـ مراحل برنامه ارائه خدمات به مشتریان (۹ مرحله )……………………………… ۱۴۵

۲ـ۴ـ انتخاب رسانه ها …………………………………………………………………………………………………۱۶۱

۳ـ۴ـتبلیغات…………………………………………………………………………………………………. ۱۶۹

۱-۳ـ۴ـ میزان تبلیغات …………………………………………………………………………………….. ۱۷۰

۲-۳ـ۴ـ تعیین اهداف تبلیغات ……………………………………………………………… ۱۷۲

۳-۳ـ۴ـ تعیین بودجه تبلیغات……………………………………………………………….. ۱۷۳

۴ـ۳ـ۴ـ تعیین استراتژی تبلیغات …………………………………………………………… ۱۷۴

۵ـ۳ـ۴ـ عملکردهای تبلیغات‌…………………………………………………………………. 175

۶ـ۳ـ۴ـ ویژگی های ساختار پیام در تبلیغات‌……………………………………………… 176

۷ـ۳ـ۴ـ خصوصیات جاذبه ها در تبلیغات‌ ………………………………………………… 177

۸ـ۳ـ۴ـ تبلیغات و آگهی ها ………………………………………………………………….. ۱۸۱

۹ـ۳ـ۴ـ گام های اصلی برنامه تبلیغات و آگهی ها……………………………………….. ۱۸۶

۱۰ـ۳ـ۴ـ تبلیغ شفاهی و رهبران عقاید…………………………………………………….. ۱۹۲

۴ـ۴ـ ترویج …………………………………………………………………………………………………. .۲۰۵

۱-۴ـ۴ـ عوامل مؤثر در ترکیب ترویج …………………………………………………….. . ۲۰۷

۲-۴ـ۴ـماهیت و اهمیت ترویج ………………………………………………………………………… ۲۱۱

۳-۴ـ۴ـ روش های ترویج …………………………………………………………………… ..۲۱۱

۴-۴ـ۴ـ ماهیت ابزار های ترویج ……………………………………………………………. . ۲۱۳

۵-۴ـ۴ـ عوامل مؤثر در تعیین ترکیب فعالیت های ترویجی……………………………………. ..۲۲۰

۵ـ۴ـ پیشبرد فروش ………………………………………………………………………………………. .. ۲۲۲

۱-۵ـ۴ـ تصیمات اصلی در امور پیشبرد فروش …………………………………………. .. ۲۲۴

۶ـ۴ـ فاصله بین فروش و بازاریابی ……………………………………………………………………. .. ۲۳۰

۷ـ۴ـ روابط عمومی بازاریابی ………………………………………………………………………….. .. ۲۳۴

۱-۶ـ۴ـ ابزارهای مهم روابط عمومی ………………………………………………………. .. ۲۳۷

۲-۶ـ۴ـ مهمترین اقدامات در مورد روابط عمومی ……………………………………………………۲۳۸

۳-۶ـ۴ـ اجرای برنامه روابط عمومی ……………………………………………………… .. ۲۳۹

۴-۶ـ۴ـ ارزیابی نتایج روابط عمومی ……………………………………………………… .. ۲۳۹

۸ـ۴ـ حمایت مالی ………………………………………………………………………………………… .. ۲۴۱

فصل‌ سوم‌: روش‌ فایل‌

۱ـ۳ـجامعه‌آماری‌ ………………………………………………………………………………………………………. 246

۲ـ۳ـ روش‌ و ابزار جمع‌آوری‌ اطلاعات‌ ………………………………………………………………………… 249

۳ـ۳ـ روش‌ فایل‌ در علوم اجتماعی………………………………………………………………………….. ۲۴۹

۱-۳-۳- روش‌ کار در فایل‌ حاضر …………………………………………………………………… ۲۷۶

۴ـ۳ـ اعتبار صوری‌ پرسشنامه‌ ………………………………………………………………………………………. 277

۵ـ۳ـ روش‌ تجزیه‌ و تحلیل‌ اطلاعات‌ ………………………………………………………………………….. 278

۶-۳- سؤالات‌ فایل‌………………………………………………………………………………………………… 278

۷-۳- مستندات سؤالات‌ فایل‌…………………………………………………………………………………… 278

فصل‌ چهارم‌: یافته‌های‌ فایل‌

۱-۴- تجزیه و تحلیل داده های توصیفی ………………………………………………………………………. ۳۰۲

فصل‌ پنجم‌: پیشنهادات‌

بخش‌ اول‌:

۱ـ۵ـ نتیجه‌گیری‌ ………………………………………………………………………………………………………. 345

بخش‌ دوم:

۲ـ۵ـ پیشنهادات‌ ……………………………………………………………………………………………………….. 353

منابع‌…………………………………………………………………………………………………………………………..356

پیوست‌ ……………………………………………………………………………………………………………………..363

فایل ورد کامل بررسی میزان آشنایی مدیران با مفهوم ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) و نقش آن در مدیریت
فهرست جداول:

عنــوان صفحه

جدول شماره ۱ : توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر حسب ” سن ” …………………….. ۳۰۲

جدول شماره ۲ : توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر حسب ” جنسیت ” …………………..۳۰۳

جدول شماره ۳ : توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر حسب ” میزان تحصیلات ” ……….۳۰۴

جدول شماره ۴ : توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر حسب ” رشته تحصیلی “…………… ۳۰۶

جدول شماره ۵ : توزیع فراوانی و درصد نظر پاسخگویان در مورد تعیین مشخصات بالقوه مشتریان قبل از تولید یک محصول خاص……………………………………………………………………… ۳۰۸

جدول شماره ۶ : توزیع فراوانی و درصد اهداف پاسخگویان از تدوین استراتژی بازاریابی….۳۰۹

جدول شماره ۷ : توزیع فراوانی و درصد میزان توجه پاسخگویان به برقراری ارتباط طولانی مدت با مشتریان نهائی ………………………………………………………………………………………………………۳۱۱

جدول شماره ۸ : توزیع فراوانی و درصد میزان آگاه فرض کردن مخاطبان هدف از نظر پاسخگویان……………………………………………………………………………………………………………….. ۳۱۲

جدول شماره ۹ : توزیع فراوانی و درصد میزان تمایل پاسخگویان به تولید یک محصول ویژه برای یک قشر خاص ……………………………………………………………………………………………….. ۳۱۵

جدول شماره ۱۰ : توزیع فراوانی و درصد نظر پاسخگویان در مورد عوامل تاثیر گذار بر تصمیم گیری در مورد تولید یک محصول جدید …………………………………………………………………… ۳۱۷

جدول شماره ۱۱ : توزیع فراوانی و درصد نظر پاسخگویان در مورد بخش های مشارکت کننده در تصمیم گیری هنگام تدوین راهبردهای بازاریابی برای یک محصول جدید…………………….۳۱۹

جدول شماره ۱۲ : توزیع فراوانی و درصد میزان اهمیت در نظر گرفتن گروه بازاریابی مجزا برای پیشبرد فروش هر برند از نظر پاسخگویان …………………………………………………………………… ۳۲۱

جدول شماره ۱۳ : توزیع فراوانی و درصد میزان اعتقاد پاسخگویان به اصلاح وبهبود روش های بازاریابی مرسوم شرکت ……………………………………………………………………………………………. ۳۲۲

جدول شماره ۱۴ : توزیع فراوانی و درصد نظر پاسخگویان در مورد دخالت اعضاء گروه بازاریابی در تصمیم گیری مربوط به پیشبرد فروش ……………………………………………………………………. ۳۲۳

جدول شماره ۱۵ : توزیع فراوانی و درصد نظر پاسخگویان در مورد میزان اعتقاد شرکت به این موضوع که کارکنان گروه بازاریابی نیز خود جزء مشتریان شرکت محسوب می شوند…………… ۳۲۴

جدول شماره ۱۶ : توزیع فراوانی و درصد نظر پاسخگویان در مورد میزان تلاش شرکت در جهت ایجاد صمیمیت وروحیه همکاری بین اعضاء گروههای مرتبط بازار یابی ………………………….. ۳۲۵

جدول شماره ۱۷ : توزیع فراوانی و درصد نظر پاسخگویان در مورد میزان تلاش شرکت برای ایجاد زمینه ای برای ارائه خلاقیت توسط اعضای گروههای بازاریابی در انجام وظایف و امور محوله.. ۳۲۶

جدول شماره ۱۸ : توزیع فراوانی و درصد نظر پاسخگویان در مورد استفاده شرکت از آگهی تبلیغاتی یکسان در رسانه های متفاوت ……………………………………………………………………………۳۲۸

جدول شماره ۱۹ : توزیع فراوانی و درصد نظر پاسخگویان در مورد میزان همکاری واحدهای متفاوت شرکت برای یکپارچه بودن اهداف کلان شرکت خود در ارائه محصولات ……………… ۳۲۹

جدول شماره ۲۰ : توزیع فراوانی و درصد میزان اهمیت دادن پاسخگویان به پایگاه اجتماعی مشتریان نهائی به منظور درک وپذیرش بهتر پیامهای تبلیغاتی …………………………………………….. ۳۳۱

جدول شماره ۲۱ : توزیع فراوانی و درصد میزان تمایل پاسخگویان به تبلیغ محصولات ویژه شرکت در رسانه های با مخاطب محدود ………………………………………………………………………….۳۳۲

جدول شماره ۲۲ : توزیع فراوانی و درصد میزان تمایل پاسخگویان به استفاده شرکت از شعارهای تبلیغاتی با تم جهانی……………………………………………………………………………………………………… ۳۳۴

جدول شماره ۲۳ : توزیع فراوانی و درصد نظر پاسخگویان در مورد میزان اهمیت دادن شرکت به تلاشهای تبلیغاتی شرکتهای رقیب هنگام برنامه ریزی………………………………………………………. ۳۳۵

جدول شماره ۲۴ : توزیع فراوانی و درصد نظر پاسخگویان در مورد میزان اهمیت بازخوردهای مخاطبان هدف در سیاست گذاری های آینده شرکت ……………………………………………………… ۳۳۷

جدول شماره ۲۵ : توزیع فراوانی و درصد نظر پاسخگویان در مورد میزان سنجش رابطه بین افزایش بودجه تبلیغات با افزایش میزان فروش برای تصمیمات آتی شرکت ………………………. ۳۳۹

جدول شماره ۲۶ : توزیع فراوانی و درصد نظر پاسخگویان در مورد میزان استفاده از فناوری اطلاعا ت و ارتباطات(IT) برای تبلیغ محصولات شرکت ………………………………………………… ۳۴۱

جدول شماره ۲۷ : توزیع فراوانی و درصد نظر پاسخگویان در مورد میزان استفاده از سیاست پیشبرد فروش……………………………………………………………………………………………………………….۳۴۳

فایل ورد کامل بررسی میزان آشنایی مدیران با مفهوم ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) و نقش آن در مدیریت
فهرست نمودارها :

عنــوان صفحه

نمودار شماره ۱ : سن ……………………………………………………………………….. …………………….. ۳۰۳

نمودار شماره ۲ : جنسیت…………………………………………………………………………………………….۳۰۴

نمودار شماره ۳ : میزان تحصیلات………………………………………………………………………………..۳۰۵

نمودار شماره ۴ : رشته تحصیلی………………………………………………………………………………….. ۳۰۷

نمودار شماره ۵ : مشخصات بالقوه مشتریان قبل از تولید یک محصول خاص………………….. ۳۰۸

نمودار شماره ۶ : اهداف تدوین استراتژی بازاریابی………………………………………………………….۳۱۰

نمودار شماره ۷ : توجه به برقراری ارتباط طولانی مدت با مشتریان نهائی ………………………..۳۱۲

نمودار شماره ۸ مخاطبان هدف آگاه………………………………………………………………………………. ۳۱۴

نمودار شماره ۹ : تولید یک محصول ویژه برای یک قشر خاص ………………………………………. ۳۱۶

نمودار شماره ۱۰ : عوامل تاثیر گذار بر تصمیم گیری در تولید یک محصول جدید …………… ۳۱۸

نمودار شماره ۱۱ : بخش های مشارکت کننده در تدوین راهبردهای بازاریابی……………………..۳۲۰

نمودار شماره ۱۲ : در نظر گرفتن گروه بازاریابی مجزا برای هر برند………………………………….. ۳۲۱

نمودار شماره ۱۳ : اصلاح وبهبود روش های بازاریابی مرسوم شرکت …………………………….. ۳۲۲

نمودار شماره ۱۴ : دخالت اعضاء گروه بازاریابی در تصمیم گیری ها………………………………… ۳۲۳

نمودار شماره ۱۵ : میزان اعتقاد شرکت به اینکه کارکنان خود مشتری هستند………………………. ۳۲۴

نمودار شماره ۱۶ : میزان تلاش شرکت در جهت ایجاد صمیمیت…………………………………….. ۳۲۵

نمودار شماره ۱۷ : میزان تلاش شرکت برای ایجاد زمینه ای برای ارائه خلاقیت ………………… ۳۲۷

نمودار شماره ۱۸ : استفاده شرکت از آگهی تبلیغاتی یکسان در رسانه های متفاوت……………….۳۲۸

نمودار شماره ۱۹ : میزان همکاری واحدهای متفاوت شرکت برای یکپارچه بودن……………….. ۳۲۹

نمودار شماره ۲۰ : اهمیت به پایگاه اجتماعی مشتریان نهائی به منظور درک بهترپیامها……………۳۳۰

نمودار شماره ۲۱ : تبلیغ محصولات ویژه در رسانه های با مخاطب محدود ……………………….۳۳۱

نمودار شماره ۲۲ : استفاده شرکت از شعارهای تبلیغاتی با تم جهانی…………………………………. ۳۳۲

نمودار شماره ۲۳ : اهمیت به تلاشهای تبلیغاتی شرکتهای رقیب………………………………………… ۳۳۵

نمودار شماره ۲۴ : اهمیت بازخوردهای مخاطبان در سیاست گذاریهای آینده شرکت …………. ۳۳۷

نمودار شماره ۲۵ : سنجش رابطه بین افزایش بودجه تبلیغات با افزایش میزان فروش…………… ۳۳۹

نمودار شماره ۲۶ : میزان استفاده از فناوری اطلاعا ت و ارتباطات(IT)………………………………. 341

نمودار شماره ۲۷ : میزان استفاده از سیاست پیشبرد فروش…………………………………………………۳۴۲

فایل ورد کامل بررسی میزان آشنایی مدیران با مفهوم ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) و نقش آن در مدیریت
فهرست شکل ها :

عنــوان صفحه

شکل ۱ـ سیر تحولات بازاریابی…………………………………………………………………………. .۴۱

شکل ۲ـ مراحل بازاریابی نوین………………………………………………………………………….. .۷۰

شکل ۳ـ اشکال ابزارهای پیشبرد فروش………………………………………………………………. .۷۷

شکل ۴ـ ابزارهای ارتباطات بازاریابی………………………………………………………………….. ۸۵

شکل ۵ـ اجزای ترکیب ترویج…………………………………………………………………………… ۹۲

شکل ۶ـ مراحل مختلف IMC…………………………………………………………………………. 93

شکل ۷ـ فرآیند برنامه ریزی ۸ مرحله IGMC ………………………………………………………… 108

شکل ۸ـ مراحل توسعه IMC …………………………………………………………………………… 115

شکل ۹ـ ابزارهای یکپارچهIMC………………………………………………………………………………. 116

شکل ۱۰ـ فرآیند مراحل IGMC …………………………………………………………………………… 117

شکل ۱۱ـ مراحل آمادگی خریدار……………………………………………………………………………… ۱۳۲

شکل ۱۲ـ چهار تصمیم برای توسعه برنامه تبلیغاتی ……………………………………………………. ۱۶۴

شکل ۱۳ـ اهداف تبلیغاتی قابل اجرا………………………………………………………………………….. ۱۶۵

شکل ۱۴ـ تصمیمات اصلی در تبلیغات و آگهی ها ………………………………………………………. ۱۷۸

شکل ۱۵ـ پنج فاکتور اصلی ابزار ترویج………………………………………………………………………. ۲۰۰

شکل ۱۶ـ اجزای IMC……………………………………………………………………………………………. 202

شکل ۱۷ـ یکپارچه سازی ترکیب ترویج……………………………………………………………………… ۲۰۹

شکل ۱۸ـ عوامل مؤثر در تعیین ترکیب فعالیت های ترویجی………………………………………… ۲۱۲

شکل ۱۹ـ استراتژی ایجاد کشش و یا استراتژی تهاجمی……………………………………………….. ۲۱۳

شکل۲۰- نظریه شخصیتی چند خصیصه ای………………………………………………………………… ۲۴۱

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.