فایل ورد کامل تعیین اهمیت نسبی مؤلفههای بازارگرایی در عملکرد بانکها با رویکرد مدیریتی و اقتصادی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل تعیین اهمیت نسبی مؤلفههای بازارگرایی در عملکرد بانکها با رویکرد مدیریتی و اقتصادی دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل تعیین اهمیت نسبی مؤلفههای بازارگرایی در عملکرد بانکها با رویکرد مدیریتی و اقتصادی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل تعیین اهمیت نسبی مؤلفههای بازارگرایی در عملکرد بانکها با رویکرد مدیریتی و اقتصادی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تعیین اهمیت نسبی مؤلفههای بازارگرایی در عملکرد بانکها با رویکرد مدیریتی و اقتصادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل تعیین اهمیت نسبی مؤلفههای بازارگرایی در عملکرد بانکها با رویکرد مدیریتی و اقتصادی :
فایل ورد کامل تعیین اهمیت نسبی مؤلفههای بازارگرایی در عملکرد بانکها با رویکرد مدیریتی و اقتصادی
بیان مسأله اساسی فایل به طور کلی (شامل تشریح مسأله و معرفی آن، بیان جنبههای مجهول و مبهم، بیان متغیرهای مربوطه و منظور از فایل) :
بازارگرایی به عنوان کاربرد و مفهوم عملیاتی بازاریابی از آن رو مورد توجه سازمانهای عصر حاضر قرار دارد که مشتری، اکنون به دلیل پیشیگرفتن تولید و خدمات بر تقاضا و افزایش رقابت میان تولیدکنندگان و عرضهکنندگان انتخابگر شده است .(نیکومرام و حیدرزاده، ۱۳۸۵)
امروزه شناخت و پیشبینی نیازهای مشتریان برای بنگاههای اقتصادی جهت کسب مزیت رقابتی و بخشبندی بازار ضروری است. مشتری عامل کلیدی و محوری در تقویت چابکی سازمان قلمداد میشود و جهتگیری کلیه اهداف استراتژیها و منابع سازمان حول محور جذب و نگهداری مشتری میباشد. تقویت وفاداری مشتریان برای شرکتهایی که دغدغه حفظ و توسعه جایگاه رقابتی خویش را در بازار دارند چالشی استراتژیک محسوب میشود. به این معنا که با افزایش وفاداری مشتریان میتوان انتظارداشت سهم بازار وسوددهی بنگاهاقتصادی ارتقامییابد. درک بازار با برنامهریزی واتخاذ استراتژیهای مناسب جهت وفادارکردن مشتریان وافزایش نرخ وفاداری آنها، منافع بلندمدت برای بنگاه اقتصادی را سبب میشود. (حمیدزاده و غمخواری، ۱۳۸۸)
افزایش روزافزون رقابت، تبدیل بازارهای محلی به بازارهای جهانی، تنوع نیازها و خواستههای مشتریان، تنوعفرهنگی و اجتماعی و… در بازارهای مختلف، تغییر رویکردهای بازاریابی تاکتیکی فروش به رویکردهای بازاریابی استراتژیک را یک ضرورت ساخت (تغییر افق زمانی کوتاه مدت به بلند مدت). اینکه یک بنگاه چگونه میتواند توان رقابتی خود را افزایش داده و به مزیتی رقابتی دست یابد نیازمند عملیاتیسازی مفهوم بازاریابی بود. لذا در جهت عملیاتیسازی آن بازارگرایی به عنوان یکی از موضوعات اصلی فایل در بازاریابی استراتژیک مطرح شد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 