فایل ورد کامل طراحی و اجرای تابلوهای برق تبلیغاتی با رویکرد نوآوری در بازاریابی شهری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل طراحی و اجرای تابلوهای برق تبلیغاتی با رویکرد نوآوری در بازاریابی شهری دارای ۷۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل طراحی و اجرای تابلوهای برق تبلیغاتی با رویکرد نوآوری در بازاریابی شهری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل طراحی و اجرای تابلوهای برق تبلیغاتی با رویکرد نوآوری در بازاریابی شهری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل طراحی و اجرای تابلوهای برق تبلیغاتی با رویکرد نوآوری در بازاریابی شهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل طراحی و اجرای تابلوهای برق تبلیغاتی با رویکرد نوآوری در بازاریابی شهری :

فایل ورد کامل طراحی و اجرای تابلوهای برق تبلیغاتی با رویکرد نوآوری در بازاریابی شهری

مقدمه

اصلی‌ترین نقطه قوت تابلوهای دیجیتال که در تبلیغات مورد استفاده قرار می‌‌گیرند،این‌است که می‌‌توانند پیام‌ها را به سرعت برحسب شرایط تغییر دهند و به عبارت بهتر، پیام‌ها را با شرایط فوری، انطباق دهند.

مزایای تابلوهای دیجیتالی را می‌‌توان به شرح زیر فایل ورد کامل طراحی و اجرای تابلوهای برق تبلیغاتی با رویکرد نوآوری در بازاریابی شهری
فهرست کرد:

– تبلیغات و پیام‌ها می‌‌توانند به سرعت تغییر کنند و مشتریان به این ترتیب می‌‌توانند در معرض تبلیغات جدید، مرتبط و منعطف قرار گیرند.

– تبلیغات مختلف می‌‌توانند به سرعت به روز شوند، بی‌‌آن‌که نیازی به هزینه فیزیکی در قبال تغییر تبلیغ باشد.

– کاربرد اصلی تابلوهای تبلیغاتی شبکه دیجیتال (DSNS) در عرصه تبلیغات در نقطه خرید است. در چنین نقاطی تبلیغات‌کنندگان نیاز به این دارند که کالاها و خدماتشان به طرزی پیوسته معرفی شود.

– انعطاف شبکه‌های تابلوهای دیجیتال باعث می‌‌شود تا تبلیغات نسبت به مشتریان مختلف از حساسیت لازم برخوردار باشد. به عنوان مثال با اتکا به این شبکه می‌‌توان زمان مورد نظر مشتری را برای خرید در نظر گرفت. تابلوهای تبلیغاتی پلاسما یا LED در مراکز کوچک و بزرگ خرید که شلوغ هم هستند، نصب می‌‌شود و در فضاهای اداری فروشگاه‌ها به گونه‌ای قرار می‌‌گیرند تا زنان مسن در طول روز، مدیران جوان هنگام ناهار و ۱۳ تا ۱۹ ساله‌ها هم از ساعت چهار بعدازظهر به بعد با آن‌ها مواجه شوند.

– منافع تابلوهای تبلیغاتی شبکه‌ای دیجیتال فراتر از تبلیغات بوده و می‌‌تواند به عنوان یک ابزار آموزش در محل کار هم عمل کند، به گونه‌ای که هم کارکنان و هم مشتریان بتوانند از رویدادهای در حال وقوع در فروشگاه خبردار شوند و هم فرضاً بدانند خرید خود را از چه مکانی دنبال کنند و یا کدامیک از راه‌های خروج از مراکز خرید خلوت‌تر است.

فایل ورد کامل طراحی و اجرای تابلوهای برق تبلیغاتی با رویکرد نوآوری در بازاریابی شهری
فهرست مطالب

چکیده ‌و

فصل اول. ۱

کلیات.. ۱

مقدمه. ۲

تجارب کشورهای گوناگون. ۳

بیلبورد. ۴

انواع. ۵

کاربرد ها ۶

فصل دوم : ۷

تابلو برق. ۷

تابلو برق چیست؟ ۸

تابلو های برق و اجزای آن. ۸

برای تابلو ها دو نوع نقشه می کشند. ۱۱

استانداردها و مراجع. ۱۲

تهیه نقشه های اجرائی شامل.. ۱۳

رنگ آمیزی.. ۱۵

فصل سوم. ۱۷

ارگونومی.. ۱۷

الف) مقدمه ای در مورد تابلو روان. ۱۸

ب) مشخصات پکیج آموزش ساخت تابلو روان. ۱۸

آموزش ساخت تابلو روان. ۲۰

مرحله دوم : مونتاژ تابلو روان. ۲۷

مرحله سوم : آموزش کار با نرم افزار HD2010. 34

فصل چهارم. ۴۴

بیلبورد. ۴۴

مقدمه. ۴۵

بیلبورد چیست ؟ ۴۵

بیلبورد در ایران. ۴۸

فصل چهارم. ۵۶

بیلبورد. ۵۶

نتیجه گیری.. ۵۷

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.