فایل ورد کامل بررسی مقایسهای سطح اضطراب در معلمان کودکان عادی و معلمان کودکان استثنایی دارای عقبماندگی ذهنی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل بررسی مقایسهای سطح اضطراب در معلمان کودکان عادی و معلمان کودکان استثنایی دارای عقبماندگی ذهنی دارای ۱۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل بررسی مقایسهای سطح اضطراب در معلمان کودکان عادی و معلمان کودکان استثنایی دارای عقبماندگی ذهنی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل بررسی مقایسهای سطح اضطراب در معلمان کودکان عادی و معلمان کودکان استثنایی دارای عقبماندگی ذهنی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بررسی مقایسهای سطح اضطراب در معلمان کودکان عادی و معلمان کودکان استثنایی دارای عقبماندگی ذهنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل بررسی مقایسهای سطح اضطراب در معلمان کودکان عادی و معلمان کودکان استثنایی دارای عقبماندگی ذهنی :
فایل ورد کامل بررسی مقایسهای سطح اضطراب در معلمان کودکان عادی و معلمان کودکان استثنایی دارای عقبماندگی ذهنی
چکیده:
در فایل حاضر، سطح اضطراب معلمان کودکان استثنایی (عقب مانده ذهنی) و معلمان کودکان عادی مورد بررسی قرار گرفته است. برای این منظور یک گروه نمونه ۵۰ نفری (شامل ۲۵ نفر از معلمان کودکان عقب مانده ذهنی و ۲۵ نفر از معلمان کودکان عادی) از شهر تهران از طریق روش نمونه گیری طبقهای انتخاب و تست اضطراب اشپیل برگر بر روی آنها اجرا شد. نتایج نشان داد که:
بین میزان اضطراب معلمان کودکان عادی و عقب مانده ذهنی تفاوت معنادار وجود ندارد.
روان شناسان بر این باورند که وقتی موجود زنده احساس نیاز می کند، دچار تنش شده، برای ارضای نیاز خود، انگیخته می شود. باید دانست که انگیزههای قوی منشاء رفتار هستند.
باید بدانیم که رفتارهای معلم معلول تعامل متغیرهای شناخته یا ناشناخته است که بسیاری از آنها ریشه در گذشته و تجربه ها و برداشتهای او دارند. پس اگر انتظار می رود که معلم به مثابه رهبر یا عنصر هوشمند سیستم آموزشی رفتاری مطلوب، خلّاقانه و هوشمندانه، داشته باشد باید دید چگونه می توان نیازها، ارزشها و هنجارهای او را متأثر ساخت و در نگرش، شخصیت و تخصص وی تغییر به وجود آورد. در صورت تحقق این امر، معلم فردی اجتماعی ـ فرهنگی و انسانی یکپارچه خواهد بود که به تناسب توانایی و خلاقیت خود در همه شئون زندگی از جمله در کلاس درس رفتاری همانند ـ فرهیختگان خواهد داشت (سیف، ۱۳۸۴).
فایل ورد کامل بررسی مقایسهای سطح اضطراب در معلمان کودکان عادی و معلمان کودکان استثنایی دارای عقبماندگی ذهنی
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل یکم: کلیات
مقدمه ……………………………………………………………………………………….. ۳
بیان مسئله ………………………………………………………………………………… ۹
هدف فایل ……………………………………………………………………………. ۱۰
پرسش فایل …………………………………………………………………………. ۱۰
فرضیه های فایل ………………………………………………………………….. ۱۱
اهمیت فایل ………………………………………………………………………….. ۱۱
تعاریف عملیاتی فایل ……………………………………………………………. ۱۳
خلاصه فصل …………………………………………………………………………….. ۱۴
فصل دوم: ادبیات و پیشینه فایل
اضطراب …………………………………………………………………………………… ۱۷
تعریف اضطراب ………………………………………………………………………… ۱۷
بروز و پیامدهای اضطراب …………………………………………………………. ۱۸
انواع اختلالهای اضطرابی …………………………………………………………… ۲۰
عوامل داخلی و خارجی به وجودآورنده اضطراب ………………………… ۲۷
مبانی نظری ………………………………………………………………………………. ۳۰
تبیین های روان ـ پویشی …………………………………………………………… ۳۰
تبیینهای رفتاری نگر ………………………………………………………………… ۳۱
موضعگیریهای انسانینگر و هستینگر ………………………………………… ۳۲
تبیینهای شناختی ……………………………………………………………………… ۳۳
دیدگاه رفتارشناسی طبیعی و تبیینهای زیستی ـ رفتاری …………….. ۳۵
معلم ………………………………………………………………………………………….. ۳۵
تعریف معلم ………………………………………………………………………………. ۳۵
ویژگیهای معلم …………………………………………………………………………. ۳۷
عوامل اضطرابزای شغل معلمی …………………………………………………. ۴۰
تعریف اضطراب معلم ………………………………………………………………… ۴۰
استراتژیهایی که اضطراب معلم را کاهش می دهند ………………………. ۴۳
عوامل مخل مربوط به پیام دهنده (معلم)……………………………………….. ۴۵
عوامل اضطراب زای اجتماعی در رابطه با معلم …………………………… ۴۷
ترس از مشکلات ……………………………………………………………………….. ۵۲
اقدامات درمانی کلی …………………………………………………………………… ۵۶
مصرف بالینی داروهای ضد اضطراب ………………………………………… ۵۷
کاهش اضطراب …………………………………………………………………………. ۵۸
فایلات انجام شده و ضرورت فایل ……………………………………… ۶۲
فصل سوم : روش فایل
جامعه آماری …………………………………………………………………………….. ۶۹
گروه نمونه ………………………………………………………………………………… ۶۹
روش فایل …………………………………………………………………………… ۶۹
روش نمونه گیری ……………………………………………………………………… ۶۹
ابزار فایل …………………………………………………………………………….. ۷۰
روش آماری ……………………………………………………………………………… ۷۲
خلاصه فصل …………………………………………………………………………….. ۷۲
فصل چهارم: یافته های فایل
یافتههای فایل ………………………………………………………………………. ۷۵
تحلیل داده ها …………………………………………………………………………….. ۸۰
فصل پنجم: بحث و تفسیر
نتیجهگیری ………………………………………………………………………………… ۸۷
محدودیتهای فایل ……………………………………………………………….. ۸۹
پیشنهادهای فایل ………………………………………………………………….. ۸۹
خلاصه فایل…………………………………………………………………………. ۹۰
منابع …………………………………………………………………………………………. ۹۷
پرسشنامه اضطراب …………………………………………………………………… ۱۰۳
فایل ورد کامل بررسی مقایسهای سطح اضطراب در معلمان کودکان عادی و معلمان کودکان استثنایی دارای عقبماندگی ذهنی
فهرست جداول
عنوان صفحه
(جدول ۴-۱) : توزیع فراوانی و نمودار ستونی نمرههای خام گروه عادی در تست اضطراب مقیاس حالت…………………………………………………………………………………………………………… ۷۷
(جدول ۴-۲) : توزیع فراوانی و نمودار ستونی نمره های خام گروه استثنایی در تست اضطراب مقیاس حالت. ………………………………………………………………………………………………………….. ۷۷
(جدول ۴-۳) : توزیع فراوانی و نمودار ستونی نمره های خام گروه عادی در تست اضطراب مقیاس صفت. ………………………………………………………………………………………………………….. ۷۸
(جدول ۴-۴) : توزیع فراوانی و نمودار ستونی نمره های خام گروه استثنایی در تست اضطراب مقیاس صفت
………………………………………………………………………………………………. ۷۸
(جدول ۴-۵) : مشخصه های آماری تست اضطراب در مقیاس حالت به تفکیک گروه عادی و استثنایی. ………………………………………………………………………………………………………….. ۷۹
(جدول ۴-۶) : مشخصه های آماری تست اضطراب در مقیاس صفت به تفکیک گروه عادی و استثنایی. ………………………………………………………………………………………………………….. ۷۹
(جدول ۴-۷) ………………………………………………………………………………………. ۸۴
(جدول ۴-۸)……………………………………………………………………………………….. ۸۵
فایل ورد کامل بررسی مقایسهای سطح اضطراب در معلمان کودکان عادی و معلمان کودکان استثنایی دارای عقبماندگی ذهنی
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
(نمودار ۱) : مقیاس حالت/ عادی و استثنایی ………………………………. ۸۳
(نمودار ۲) : مقیاس صفت/ عادی و استثنایی…………………………………………. ۸۳
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 