فایل ورد کامل غنی‌سازی نیمه‌خودکار مدل‌های سازمانی با بهره‌گیری از هستی‌شناسی سازمانی و رویکرد هوشمند


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل غنی‌سازی نیمه‌خودکار مدل‌های سازمانی با بهره‌گیری از هستی‌شناسی سازمانی و رویکرد هوشمند دارای ۱۸۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل غنی‌سازی نیمه‌خودکار مدل‌های سازمانی با بهره‌گیری از هستی‌شناسی سازمانی و رویکرد هوشمند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل غنی‌سازی نیمه‌خودکار مدل‌های سازمانی با بهره‌گیری از هستی‌شناسی سازمانی و رویکرد هوشمند۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل غنی‌سازی نیمه‌خودکار مدل‌های سازمانی با بهره‌گیری از هستی‌شناسی سازمانی و رویکرد هوشمند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل غنی‌سازی نیمه‌خودکار مدل‌های سازمانی با بهره‌گیری از هستی‌شناسی سازمانی و رویکرد هوشمند :

غنی‌سازی‌ نیمه ‌خودکار‌ مدل ‌های‌ سازمانی‌ با‌ استفاده ‌از‌هستان ‌شناسی‌ سازمان

‌مقدمه ‌

آنچه در این قسمت آورده خواهد شد آشنایی مختصری با حوزه های مرتبط (شکل ۲-۱) به دستاوردهای این است که قبل از پرداختن به روش ارائه شده باید مورد بررسی قرار گیرد. در این قسمت ابتدا با تعریف مفاهیم اصلی در مدیریت فرآیندهای کسب و کار و مهندسی سازمانی، با توجه به نقش هستان شناسی، جایگاه فایل در بدنه علوم مدیریت سازمانی روشن میشود. سپس به آشنایی با هستان شناسی به عنوان ایده اصلی در مهندسی سازمانی پرداخته میشود. با توجه به نقش فنون هوش مصنوعی در زمینه مدیریت سازمان ، متن کاوی و به طور کلیتر داده کاوی، پردازش زبان طبیعی و همینطور الگوریتم های تکاملی نیز مورد بررسی قرار خواهند گرفت . علاوه بر این مفاهیمی مانند ماتریس کراد به عنوان یکی از خروجیهای ابزار ارائه شده تعریف خواهند شد.

فایل ورد کامل غنی‌سازی نیمه‌خودکار مدل‌های سازمانی با بهره‌گیری از هستی‌شناسی سازمانی و رویکرد هوشمند
فهرست ‌مطالب

فصل اول – کلیات فایل ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۱

۱-۱ مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۲

۱-۲ طرح مساله ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۳

۱-۳ اهداف فایل ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۵

۱-۴ محدوده ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۵

۱-۵ مراحل انجام فایل ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….۶

۱-۶ ساختار ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………۸

فصل دوم – مفاهیم بنیادین ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۰

۲-۱ مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۱

۲-۲ مدیریت فرآیندهای کسب و کار………………………………………………………………………………………………………………………….۱۲

۲-۲-۱ سازمان …………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۳

۲-۲-۲ تعریف فرآیند ………………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۳

۲-۲-۳ تقسیم بندی فرآیند ……………………………………………………………………………………………………………………………..۱۴

۲-۲-۴ تشخیص فرآیندهای سازمان و تعیین مالکیت آنها …………………………………………………………………………….۱۴

۲-۲-۵ ضرورت بهبود فرآیندها ………………………………………………………………………………………………………………………..۱۵

۲-۲-۶ موجودیت اطلاعاتی ………………………………………………………………………………………………………………………………۱۵

۲-۲-۷ موجودیت کسب و کار ………………………………………………………………………………………………………………………….۱۶

۲-۲-۸ ماتریس کراد …………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۶

۲-۳ مهندسی سازمانی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۷

۲-۳-۱ مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۷

۲-۳-۲ مهندسی سیستمهای داده ……………………………………………………………………………………………………………………۱۷

۲-۳-۳ مهندسی سیستمهای اطلاعاتی ……………………………………………………………………………………………………………۱۸

۲-۳-۴ مهندسی سازمانی …………………………………………………………………………………………………………………………………۱۸

۲-۴ هستان شناسی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۹

۲-۴-۱ هستان شناسی سازمانی ……………………………………………………………………………………………………………………….۲۱

۲-۴-۲ ایجاد و مدیریت هستان شناسی ………………………………………………………………………………………………………….۲۲

۲-۴-۳ اصول طراحی هستان شناسی ………………………………………………………………………………………………………………۲۳

۲-۴-۴ ساخت هستان شناسی …………………………………………………………………………………………………………………………۲۴

۲-۴-۵ یادگیری هستان شناسی ………………………………………………………………………………………………………………………۲۵

۲-۴-۶ مجتمع سازی هستان شناسی ها…………………………………………………………………………………………………………۲۵

۲-۵ پردازش زبان طبیعی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………۳۰

۲-۵-۱ تعریف و اهمیت پردازش زبان طبیعی …………………………………………………………………………………………………۳۰

۲-۵-۲ مشکلات پیشروی پردازش زبان طبیعی در مهندسی سازمانی ………………………………………………………….۳۱

۲-۵-۳ کاربرد پردازش زبان طبیعی در هستان شناسی …………………………………………………………………………………۳۱

۲-۶ متن کاوی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۳۲

۲-۶-۱ داده کاوی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..۳۲

۲-۶-۲ دادهکاوی و کشف دانش ………………………………………………………………………………………………………………………۳۳

۲-۷ الگوریتمهای تکاملی …………………………………………………………………………………………………………………………………………….۳۴

۲-۷-۱ ایده اصلی در الگوریتم ………………………………………………………………………………………………………………………….۳۵

۲-۷-۲ مراحل اجرای یک الگوریتم ژنتیک ……………………………………………………………………………………………………..۳۶

۲-۷-۳ روش های انتخاب …………………………………………………………………………………………………………………………………۳۷

۲-۷-۴ روش های ترکیب …………………………………………………………………………………………………………………………………۳۸

۲-۷-۵ نقاط قوت الگوریتم های ژنتیک …………………………………………………………………………………………………………..۳۸

۲-۸ جمع بندی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۴۰

فصل سوم – بررسی کارهای مرتبط ……………………………………………………………………………………………………………………………….۴۱

۳-۱ مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۴۲

۳-۲ تحلیل لغوی متن …………………………………………………………………………………………………………………………………………………۴۲

۳-۳ تحلیل لغوی متن همراه با منابع ثانوی ………………………………………………………………………………………………………………۴۴

۳-۴ سایر روشها……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۴۵

۳-۵ کاستی ها ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۴۶

۳-۶ نتیجه گیری …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۴۶

فصل چهارم – روش پیشنهادی ………………………………………………………………………………………………………………………………………۴۸

۴-۱ مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۴۹

۴-۲ مرحله اول : پالایش متن ………………………………………………………………………………………………………………………………………۵۰

۴-۲-۱ برچسب گذاری اجزای واژگانی ، ریشه یابی و حذف کلمات زائد ……………………………………………………….۵۱

۴-۲-۲ الگوریتمهای مکاشفهای استفاده شده برای افزایش دقت …………………………………………………………………..۵۲

۴-۳ مرحله دوم : استخراج مدل …………………………………………………………………………………………………………………………………..۵۲

۴-۳-۱ کشف ارتباط با استفاده از الگوریتم پنجره ………………………………………………………………………………………….۵۳

۴-۴ مرحله سوم : انطباق با مدل موجود……………………………………………………………………………………………………………………..۵۳

۴-۴-۱ استفاده از هستان شناسی سازمان ………………………………………………………………………………………………………۵۵

۴-۴-۲ استفاده از مدل موجود سازمانی …………………………………………………………………………………………………………..۵۵

۴-۵ الگوریتم ژنتیک برای تطابق ………………………………………………………………………………………………………………………………..۵۵

۴-۵-۱ پارامتر ها و نتایج آزمایشات اولیه ………………………………………………………………………………………………………..۵۵

۴-۵-۲ ساختار جمعیت و کروموزوم ………………………………………………………………………………………………………………..۵۸

۴-۵-۳ فرمول محاسبه برازش ………………………………………………………………………………………………………………………….۵۹

۴-۶ معرفی ابزار……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۶۱

۴-۷ جمع بندی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۶۳

فصل پنجم – ارزیابی روش با استفاده از مطالعه موردی ……………………………………………………………………………………………….۶۵

۵-۱ مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۶۵

۵-۲ مطالعه موردی شرکت اتوموبیل کرایه اروپا ………………………………………………………………………………………………………..۶۷

۵-۳ مطالعه موردی باشگاه والیبال ……………………………………………………………………………………………………………………………..۷۱

۵-۴ نتیجه گیری …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۷۵

فصل ششم – نتیجه گیری و کارهای آینده …………………………………………………………………………………………………………………..۷۸

۶-۱ مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۷۹

۶-۲ مقایسه با سایر روشها…………………………………………………………………………………………………………………………………………..۸۰

۶-۳ تحقق اهداف …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۸۲

۶-۴ کارهای آینده ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۸۳

مراجع ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۸۴

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.