فایل ورد کامل ارائه راهکارهای نوین برای ارتقای متدولوژیهای مبتنی بر معماری سرویسگرا در سامانههای سازمانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل ارائه راهکارهای نوین برای ارتقای متدولوژیهای مبتنی بر معماری سرویسگرا در سامانههای سازمانی دارای ۱۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل ارائه راهکارهای نوین برای ارتقای متدولوژیهای مبتنی بر معماری سرویسگرا در سامانههای سازمانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل ارائه راهکارهای نوین برای ارتقای متدولوژیهای مبتنی بر معماری سرویسگرا در سامانههای سازمانی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ارائه راهکارهای نوین برای ارتقای متدولوژیهای مبتنی بر معماری سرویسگرا در سامانههای سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل ارائه راهکارهای نوین برای ارتقای متدولوژیهای مبتنی بر معماری سرویسگرا در سامانههای سازمانی :
فایل ورد کامل ارائه راهکارهای نوین برای ارتقای متدولوژیهای مبتنی بر معماری سرویسگرا در سامانههای سازمانی
مقدمه
متدولوژی ها نقش اساسی در مهندسی نرم افزار ایفاء کرده و می کنند بطوریکه تولید و توسعه هیچ نرم افزار موفقی بدون متدولوژی امکان پذیر نیست و بدون آن توسعه نرم افزار امری فرسایشی و بدون کیفیت می نماید. متدولوژی شامل مجموعه ای از روشهاست که این روشها در چارچوبی خاص به مهندسان نرم افزار در جهت توسعه نرم افزار یاری می رساند. » روشها نیز شامل مجموعه گسترده ای از کارهائی است که هر یک شامل امکان سنجی و تحلیل، طراحی، ایجاد برنامه، آزمایش و پشتیبانی می باشند. روشهای مهندسی نرم افزار بر روی چند اصل بنا شده اند که شامل مدلسازی فعالیتها و روشهای توصیف دیگر هستند. « [2]
با توجه به توضیحات فوق برای تعریف دقیق روش[۱] خواهیم داشت:
فرآیندی منظم که با استفاده از مجموعه ای از نمادگذاریهای خوش تعریف مجموعه ای از مدلها را ایجاد می کند که هر کدام بخشی از سیستم نرم افزاری در دست تولید (یا توسعه) را توصیف می کند [۳].
حال می توان به اهمیت روش پی برد چرا که روش باعث می شود که از اولین گام تا آخرین گام در توسعه نرم افزار فرآیندی منظم ساری و جاری باشد. روش در مهندسی نرم افزار امکانی فراهم می کند که با استفاده از آن تولیدکننده نرم افزار همیشه و در همه حال از یک سری قواعد و قوانین تبعیت کند تا کیفیت محصول نهائی تأمین شود.
[۱] -Method
فایل ورد کامل ارائه راهکارهای نوین برای ارتقای متدولوژیهای مبتنی بر معماری سرویسگرا در سامانههای سازمانی
فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده فصل اول: طرح مسأله
۱- ۱ مقدمه ۳
۱- ۲ تعریف مسأله ۵
۱- ۳ محدوده فایل ۶
۱- ۴ ساختار ۶
فصل دوم: ادبیات فایل ۸
۲- ۱ معماری نرم افزار ۹
۲- ۲ سبک در معماری نرم افزار ۱۰
۲- ۳ معماری سرویس گرا و معرفی اصول آن ۱۱
۲- ۴ متدولوژیهای توسعه نرم افزار ۱۶
۲- ۵ تعامل بین متدولوژی و معماری نرم افزار ۱۷
۲- ۶ مدل دید معماری: فصل مشترک متدولوژی و معماری نرم افزار ۱۸
۲- ۷ معرفی چند مدل دید معماری (Kruchten’s view model) ۴+۱ مدل دید)) ۲۰
۲- ۷-۲ مدل توصیف صفات اختصاصی معماری نرم افزار (Margaret’s Architecture)
۲- ۷-۳ مدل معماری نرم افزار در کاربردهای صنعتی (Soni’s architecture)
۲- نتیجه گیری ۲۴
فصل سوم: متدولوژیها و مدلهای دید معماری مبتنی بر معماری سرویس گرا ۲۵
۳- مقدمه ۲۶
۳- ۲ معرفی متدولوژیهای مبتنی بر معماری سرویس گرا ۲۶
۳- ۲-۱ تحلیل و طراحی سرویس گرا (SOAD)
۳- ۲-۲ معماری و مدلسازی سرویس گرا (SOMA)
۳- ۲-۳ متدولوژی کیفیت تکرارپذیر سرویس گرا (SOA RQ Methodology) (The Service Oriented Process) فرآیند سرویس گرا
۳- ۲-۵ چارچوب معماری سرویس گرا (SOAF)
۳- ۲-۶ فرآیند یکپارچه سرویس گرا (SOUP)
۳- ۲-۷ متدولوژی طراحی و توسعه سرویس گرا ۲۸
۳- ۲-۸ متدولوژی Erl
۳- ۲-۹ نماد مدلسازی فرآیند کسب و کار به زبان اجرائی فرآیند کسب و کار ۲۹
۳- ۲-۱۰ متدولوژی برای معماریهای سرویس ۲۹
۳- ۳ معرفی SOMA
۳- ۳-۱ چشم انداز حرکت به سوی راه حلهای سرویس گرا ۳۰
۳- ۳-۲ ابزار حمایتی Rational برای SOA
(Rational Method Composer) سازنده روش RUP SOMA
۳- ۳-۴-۱ شناسائی سرویسهای کاندیدا و جریانها ۳۹
۳- ۳-۴-۲ تجزیه دامنه ۳۹
۳- ۳-۴-۳ مدلسازی سرویس هدف ۴۲
۳- ۳-۴-۴ تحلیل دارائیهای موجود ۴۳
۳- ۳-۵ مشخصه سازی سرویسها، مؤلفه ها و جریانها ۴۴
۳- ۳-۶ عینیت بخشی سرویسها ۴۹
۳- ۳-۷ RUP SOMA– تعریف فراساختار سرویس ۵۰
۳- ۴ نقاط قوت و ضعف متدولوژیهای مبتنی بر معماری سرویس گرا ۵۲
۳- ۵ معرفی مدلهای دید معماری مبتنی بر معماری سرویس گرا ۵۴
۳- ۶ نتیجه گیری ۵۹
فصل چهارم: راهکار پیشنهادی به منظور بهبود متدولوژیهای مبتنی بر معماری سرویس گرا ۶۱
۴- ۱ نمای کلی مدل دید معماری پیشنهادی ۶۲
۴- ۲ دید مورد کاربری کسب و کار ۶۴
۴- ۳ دید مدل سرویس ۶۷
۴- ۴ دید مؤلفه سرویس ۶۹
۴- ۵ دید سرویس اسمبلی ۷۱
۴- ۶ نتیجه گیری ۷۴
فصل پنجم: مطالعه موردی ۷۶
۵- ۱ مقدمه ۷۷
۵- ۲ مطالعه موردی: شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه ۷۷
۵- ۳ تحلیل و مقایسه ۹۰
فصل ششم: نتیجه گیری و کارهای آینده ۹۴
۶- ۱ نتیجه گیری و جمع بندی نهائی ۹۵
۶- ۲ ارزیابی پارامترهای مدل پیشنهادی ۹۶
۶- ۳ کارهای آینده ۹۸
منابع
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 