فایل ورد کامل مطالعه ارتباط محافظهکاری حسابداری با بازده غیرعادی شرکتها در بورس اوراق بهادار تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه ارتباط محافظهکاری حسابداری با بازده غیرعادی شرکتها در بورس اوراق بهادار تهران دارای ۱۶۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه ارتباط محافظهکاری حسابداری با بازده غیرعادی شرکتها در بورس اوراق بهادار تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه ارتباط محافظهکاری حسابداری با بازده غیرعادی شرکتها در بورس اوراق بهادار تهران۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه ارتباط محافظهکاری حسابداری با بازده غیرعادی شرکتها در بورس اوراق بهادار تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه ارتباط محافظهکاری حسابداری با بازده غیرعادی شرکتها در بورس اوراق بهادار تهران :
بررسی ارتباط میان موجودی کالا و اختلال در جریان حمل و نقل و توزیع
چکیده:
امروزه مسئله کاهش صحیح هزینه ها در شرکتهای تولیدی از اهمیت بسزایی برخوردار است.یکی از روشهای کاهش هزینه،برنامه ریزی درست جهت منابع مورد استفاده در سیستم است.برهمین اساس میزان موجودی مواد اولیه و همچنین هزینه های حمل و نقل این مواد تا انبار کارخانجات بسیار مورد توجه قرار گرفته است.آنچه که اهمیت این موضوع را دوچندان میکند،هزینه های مازادی است که در هنگام بروز اختلال در جریان حمل ونقل خارجی بر سیستم تحمیل میگردد.
دراین فایل وجود ارتباط میان موجودی های مواد اولیه در شرکت ایران خودرو و بروز اختلال در جریان حمل ونقل و توزیع این موجودی ها مورد بررسی قرار گرفته است.تقسیم موجودی ها به دو موجودی داخلی و خارجی ازنکات قابل توجهی بود که در این فایل مورد بررسی قرار گرفت.
طرح این موضوع که آیا وجود ارتباط میان موجودی شرکت ها و بروز اختلال در جریان حمل ونقل میتواند از عوامل کاهنده هزینه ها باشد یا خیر،موضوعی است که می باید به تفصیل به آن پرداخته شود. نتایج بدست آمده در فصل چهارم مؤید این موضوع است که تقسیم بندی موجودی ها کمک شایانی در برنامه ریزی های ثانویه خواهد نمود.
فایل ورد کامل مطالعه ارتباط محافظهکاری حسابداری با بازده غیرعادی شرکتها در بورس اوراق بهادار تهران
فهرست
چکیده: ۱
مقدمه: ۲
فصل اول: کلیات فایل
۱-۱ مقدمه ۴
۲-۱ تاریخچه مطالعاتی. ۴
۳-۱ بیان مسئله ۴
۴-۱ اهمیت فایل. ۶
۵-۱ فرضیات فایل. ۶
۶-۱ اهداف فایل. ۶
۷ -۱ حدود مطالعاتی فایل. ۶
۱-۷-۱ قلمرو مطالعاتی موضوع. ۶
۲-۷-۱ قلمرو مکانی فایل. ۷
۳-۷-۱ قلمرو زمانی فایل. ۷
۸-۱ تعریف واژه ها و اصطلاحات.. ۷
فصل دوم: مروری بر ادبیات فایل
۱-۲ مقدمه ۹
۲-۲- آغازی بر زنجیره تامین. ۹
۳-۲- تاریخچه مدیریت زنجیره تامین. ۱۱
۴-۲- تعریف مدیریت زنجیره تامین. ۱۲
۵-۲- طرح کلى یک زنجیره تامین. ۱۴
۶-۲- نیاز به مدیریت زنجیره تامین. ۱۵
۷-۲- فرآیندهاى اصلى مدیریت زنجیره تامین. ۱۶
۸-۲- فازهاى اصلى مدیریت زنجیره تامین. ۱۷
۹-۲- سطوح زنجیره تامین. ۱۸
۱۰-۲- نقش اطلاعات در زنجیره تامین. ۱۹
۱۱-۲- زنجیره تامین مجازی ۲۰
۱۲-۲- طرح ریزی. ۲۲
۱۳-۲- منبع یابی. ۲۲
۱۴-۲- ساخت و تولید ۲۳
۱۵-۲- تحویل. ۲۳
۱۶-۲- موارد استفاده فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین. ۲۴
۱۷-۲- محرک های بکارگیری فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین. ۲۵
۱۸-۲- مشکلات زنجیره تامین و منابع آن ها ۲۶
۱۹-۲- راه حل های مشکلات زنجیره تامین. ۲۸
۲۰-۲- فنآورى اطلاعات و مدیریت زنجیره تامین. ۲۸
۲۱-۲- ارائه الگوی عرضه ناب و چابک برای کاهش اثر شلاق چرمی در زنجیره تأمین. ۲۹
۲۲-۲- عرضه های ناب و چابک… ۳۰
۲۳-۲- ارتباط عرضه های ناب و چابک… ۳۱
۲۴-۲- ساختار زنجیره عرضه و نقطه جدایش.. ۳۲
۲۵-۲- کمینه کردن عدم اطمینان برای بیشینه کردن قدرت رقابت.. ۳۲
۲۶-۲- یکپارچگی عرضه های ناب و چابک از منظر اجرایی. ۳۳
۲۷-۲- طراحی الگوی زنجیره تامین ناب با رویکرد رقابتپذیری. ۳۴
۲۸-۲- نابسازی. ۳۵
۲۹-۲- زنجیره تأمین ناب.. ۳۶
۳۰-۲- ویژگیهای زنجیره تأمین در تولید ناب.. ۳۶
۳۱-۲- مولفههای زنجیره ناب.. ۳۷
۳۲-۲- رقابتپذیری. ۳۷
۳۳-۲- مدل الماس رقابت ملی پورتر. ۳۸
۳۴-۲- نقشه استراتژی. ۴۰
۳۵-۲- پنج عملکرد براى مدیریت در برابر چالش هاى زنجیره تامین. ۴۱
۳۶-۲- معیارهای عملکرد ۴۳
۳۷-۲- رقابت جدید ۴۴
۳۸-۲- از همکاری تا اشتراک مساعی. ۴۴
۳۹-۲- یک چارچوب مفهومی. ۴۶
۴۰-۲- نقش طراحی شبکه در زنجیره تامین. ۴۷
۴۱-۲- کانال های توزیع. ۴۸
۴۲-۲- وظایف کانال. ۴۹
۴۳-۲- ساختار کانال. ۴۹
۴۴-۲- عرض کانال. ۵۰
۴۵-۲- طول کانال. ۵۰
۴۶-۲- ادغام عمودی. ۵۱
۴۷-۲- کانال های چند گانه ۵۱
۴۸-۲- رفتار کانال. ۵۱
۴۹-۲- استراتژی های رانشی در مقابل استراتژی های کششی. ۵۲
۵۰-۲- سیستم های توزیع فیزیکی. ۵۲
۵۱-۲- مفهوم هزینه کل. ۵۲
۵۲-۲- مفهوم مرکز توزیع. ۵۳
۵۳-۲- حمل و نقل. ۵۳
۵۴-۲- ارسال کالا. ۵۴
۵۵-۲- خدمات حمل ونقل. ۵۴
۵۶-۲- انبارداری. ۵۴
۵۷-۲- مدیریت موجودی کالا. ۵۵
۵۸-۲- سیکل سفارش.. ۵۵
۵۹-۲- گردش موجودی کالا. ۵۵
۶۰-۲- نقاط سفارش مجدد ۵۵
۶۱-۲- مقدار سفارش اقتصادی. ۵۵
۶۲-۲- سیستم های موجودی به موقع. ۵۶
۶۳-۲- سیستم تولید به هنگام و نقش آن در زنجیره تامین. ۵۶
۶۴-۲- تعریف JIT. 57
۶۵-۲- پیششرط های موفقیت JIT. 58
۶۶-۲- استراتژیهای JIT. 58
۶۷-۲- سیستم تولید بهنگام ۵۹
۶۸-۲- نقش استراتژی فروش به هنگام در استحکام بخشیدن به ارتباطات زنجیره عرضه ۶۰
۶۹-۲- اهداف اجرای سیستم JIT. 61
۷۰-۲- اجزای JIT. 62
۷۱-۲- مزایای JIT. 63
۷۲-۲- مراحل پیادهسازی JIT. 64
۷۳-۲- اندازهگیری کارایی در JIT. 65
۷۴-۲- محدودیت های JIT. 66
۷۵-۲- اجرای JIT در ایران و مشکلات موجود در برابر آن. ۶۹
۷۶-۲- ردیابی و اهمیت آن. ۷۰
۷۷-۲- معرفی روشهای ردیابی. ۷۱
۱-۷۷-۲- روشهای ردیابی خودکار. ۷۱
۲-۷۷-۲- معرفی روشهای ردیابی قابل کاربرد در زنجیره تأمین. ۷۳
۷۸-۲- طرح روش ردیابی در شرکت ایران خودرو. ۷۴
۷۹-۲- سیستم ردیابی مبتنی بر بارکد ۷۵
۸۰-۲- انتخاب روش ردیابی. ۷۷
فصل سوم: روش اجرای فایل
۱-۳ مقدمه ۸۳
۲-۳- روش فایل. ۸۳
۳-۳ مدل فایل. ۸۳
۴-۳- جامعه آماری. ۸۴
۵-۳ تعیین حجم نمونه و روش نمونه گیری. ۸۴
۶-۳ روش جمع آوری اطلاعات.. ۸۵
۷-۳ ابزار جمع آوری اطلاعات.. ۸۵
۸-۳ اعتبار و روایی پرسشنامه ۸۶
۹-۳ روش تجزیه و تحلیل داده ها ۸۷
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها
۱-۴ مقدمه 89
۲-۴تجزیه و تحلیل داده ها ۸۹
۳-۴تجزیه و تحلیل فرضیه ها ۱۰۷
۱-۳-۴ تجزیه و تحلیل فرضیه اول فایلی. ۱۰۸
۲-۳-۴ تجزیه و تحلیل فرضیه دوم فایلی. ۱۱۲
فصل پنجم: نتیجهگیری و پیشنهادات
۱-۵ مقدمه ۱۱۸
۲-۵- نتیجه گیری از فرضیه های فایلی. ۱۱۸
۱-۲-۵- فرضیه اول فایلی. ۱۱۸
۲-۲-۵- فرضیه دوم فایلی. ۱۱۹
۳-۵- پیشنهادات.. ۱۱۹
۱-۳-۵ پیشنهاد به سازمان ها ۱۱۹
۲-۳-۵- پیشنهاد به محققان بعدی. ۱۲۰
۴-۵- محدودیتهای فایل. ۱۲۰
پیوست ها
پیوست الف)پرسشنامه ۱۲۲
پیوست ب) نتیجه نهایی پرسشنامه ها ۱۳۰
منابع و ماخذ
منابع فارسی: ۱۳۶
منابع لاتین: ۱۳۷
چکیده انگلیسی: ۱۳۸
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 