فایل ورد کامل طراحی روش شناسایی سرویسها در مرحله مدلسازی سرویسگرا با رویکرد سیستمهای توزیعشده
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل طراحی روش شناسایی سرویسها در مرحله مدلسازی سرویسگرا با رویکرد سیستمهای توزیعشده دارای ۱۴۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل طراحی روش شناسایی سرویسها در مرحله مدلسازی سرویسگرا با رویکرد سیستمهای توزیعشده کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل طراحی روش شناسایی سرویسها در مرحله مدلسازی سرویسگرا با رویکرد سیستمهای توزیعشده۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل طراحی روش شناسایی سرویسها در مرحله مدلسازی سرویسگرا با رویکرد سیستمهای توزیعشده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل طراحی روش شناسایی سرویسها در مرحله مدلسازی سرویسگرا با رویکرد سیستمهای توزیعشده :
فایل ورد کامل طراحی روش شناسایی سرویسها در مرحله مدلسازی سرویسگرا با رویکرد سیستمهای توزیعشده
فایل ورد کامل طراحی روش شناسایی سرویسها در مرحله مدلسازی سرویسگرا با رویکرد سیستمهای توزیعشده
فهرست مطالب
فصل اول – کلیات فایل ………………………………………………………………………………………………………….. ۱
۱-۱ مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………. ۲
۱-۲ طرح مسئله …………………………………………………………………………………………………………………… ۲
۱-۳ اهداف فایل …………………………………………………………………………………………………………………. ۴
۱-۴ محدوده فایل ……………………………………………………………………………………………………………….. ۴
۱-۵ مراحل انجام فایل …………………………………………………………………………………………………………… ۴
۱-۶ ساختار ……………………………………………………………………………………………………………… ۷
فصل دوم – مفاهیم پایه و پیشینه فایل …………………………………………………………………………………………. ۸
۲-۱ مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………. ۹
۲-۲ سرویس ……………………………………………………………………………………………………………………….. ۹
۲-۲-۱ سرویس های کسب و کار ………………………………………………………………………………………………….۱۰
۲-۲-۲ سرویس های نرم افزاری …………………………………………………………………………………………………..۱۰
۲-۲-۳ مقایسه سرویس های کسب و کار و سرویس های نرم افزاری …………………………………………………………….۱۱
۲-۲-۴ ویژگی های کیفی سرویس ها ……………………………………………………………………………………………..۱۱
۲-۳ معماری سرویس گرا ………………………………………………………………………………………………………….۱۵
۲-۴ مدل سازی سرویس گرا ………………………………………………………………………………………………………۱۹
۲-۵ ۲۰……………………………………………………………………. (service identification) گام شناسایی سرویس ها
۲-۶ مدل های سازمانی …………………………………………………………………………………………………………….۲۱
۲-۶-۱ مدل فرآیندی کسب و کار سازمان ………………………………………………………………………………………..۲۲
۲-۶-۲ مدل موجودیت های کسب و کار سازمانی …………………………………………………………………………………۲۳
۲-۶-۳ ۲۴…………………………………………………………………………..Kumaran-Liu-Frederick (KLF) روش
۲-۷ بررسی روش های گذشته …………………………………………………………………………………………………….۲۷
۲-۷-۱ سنجه ها …………………………………………………………………………………………………………………..۲۷
۲-۷-۲ ارزیابی روش ها ……………………………………………………………………………………………………………۲۹
۲-۷-۳ تحلیل روش های بررسی شده …………………………………………………………………………………………….۳۲
۲-۸ جمع بندی مطالب فصل ……………………………………………………………………………………………………..۳۵
فصل سوم – مبانی روش پیشنهادی ……………………………………………………………………………………………….۳۷
۳-۱ مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………۳۸
۳-۲ نمای کلی ……………………………………………………………………………………………………………………..۳۸
۳-۳ توصیف گام ها ………………………………………………………………………………………………………………..۴۰
۳-۳-۱ گام اول: دریافت ورودی ها ………………………………………………………………………………………………..۴۰
۳-۳-۲ گام دوم: شناسایی سرویس های پایه ……………………………………………………………………………………..۴۱
۳-۳-۳ گام سوم: بررسی سرویس های پایه ای توسط معمار ……………………………………………………………………..۴۸
۳-۳-۴ گام چهارم: ذخیره سازی سرویس های پایه ای در پایگاه سرویس ها …………………………………………………….۴۸
۳-۳-۵ گام پنجم: شناسایی سرویس های تنظیم شده برای کسب و کار …………………………………………………………۵۰
۳-۳-۶ گام ششم: بررسی سرویس های تنظیم شده برای کسب و کار توسط معمار ……………………………………………..۵۵
۳-۴ جمع بندی مطالب فصل …………………………………………………………………………………………………….. ۵۶
فصل چهارم – الگوریتم های پیاده سازی ………………………………………………………………………………………….۵۷
۴-۱ مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………۵۸
۴-۲ بررسی گام ها از نظر میزان خودکار بودن …………………………………………………………………………………….۵۸
۴-۳ گام های تمام خودکار ……………………………………………………………………………………………………….. ۶۰
۴-۳-۱ الگوریتم های شناسایی سرویس های پایه ای …………………………………………………………………………….. ۶۱
۴-۳-۲ الگوریتم های شناسایی سرویس های تنظیم شده برای کسب و کار……………………………………………………… ۶۷
۴-۳ جمع بندی مطالب فصل ……………………………………………………………………………………………………..۷۸
فصل پنجم – ارزیابی روش پیشنهادی …………………………………………………………………………………………….۸۰
۵-۱ مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………۸۱
۵-۲ تعریف یک مطالعه موردی ……………………………………………………………………………………………………۸۱
۵-۳ انجام مطالعه موردی بر اساس روش پیشنهادی ………………………………………………………………………………۸۳
۵-۴ ارزیابی روش پیشنهادی در مقایسه با کارهای مرتبط ………………………………………………………………………..۹۵
۵-۶ جمع بندی مطالب فصل ……………………………………………………………………………………………………. ۱۰۲
فصل ششم – خلاصه و نتیجه گیری ……………………………………………………………………………………………. ۱۰۳
۶-۱ مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۴
۶-۲ مقایسه نتایج بدست آمده با اهداف ………………………………………………………………………………………… ۱۰۴
۶-۳ نتیجه گیری ………………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۷
۶-۴ کارهای آینده……………………………………………………………………………………………………………….. ۱۰۷
۶-۵ جمع بندی مطالب فصل ……………………………………………………………………………………………………. ۱۰۸
منابع …………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۰۹
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 