فایل ورد کامل سنجش و ارزیابی سطح خلاقیت دانشجویان کارشناسی در سه رشته علوم تربیتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل سنجش و ارزیابی سطح خلاقیت دانشجویان کارشناسی در سه رشته علوم تربیتی دارای ۲۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل سنجش و ارزیابی سطح خلاقیت دانشجویان کارشناسی در سه رشته علوم تربیتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل سنجش و ارزیابی سطح خلاقیت دانشجویان کارشناسی در سه رشته علوم تربیتی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل سنجش و ارزیابی سطح خلاقیت دانشجویان کارشناسی در سه رشته علوم تربیتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل سنجش و ارزیابی سطح خلاقیت دانشجویان کارشناسی در سه رشته علوم تربیتی :
فایل ورد کامل سنجش و ارزیابی سطح خلاقیت دانشجویان کارشناسی در سه رشته علوم تربیتی
چکیده فایل:
فایل حاضر با هدف سنجش میزان خلاقیت دانشجویان سه رشته روانشناسی، مدیریت آموزش و مشاوره دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی و بررسی نگرش آنان در مورد تأثیر دوره تحصیل دانشگاهی بر رشد خلاقیتشان تدوین شده است.
نمونه آماری این فایل شامل ۱۲۴ نفر از دانشجویان دختر و پسر این دانشکده میباشد. که ۴۶ نفر از رشته مدیریت آموزشی، ۴۲ نفر از رشته مشاوره و ۳۶ نفر از رشته روانشناسی را شامل می شود. روش نمونهگیری آن، طبقهای تصادفی نسبتی است که از بین سه گروه آموزش تعدادی ضد دانشجویان متناسب با رشته براساس جدول مورگان انتخاب شدند.
برای سنجش خلاقیت افراد از پرسشنامه سنجش خلاقیت CREE تورستون استفاده شد و برای بررسی تاثیر دوره تحصیل دانشگاهی بر رشد خلاقیت دانشجویان از یک مصاحبه کتبی استفاده گردید.
جهت تجزیه و تحلیل دادهها برای تعیین رابطه هرکدام از سوالات مصاحبه کتبی استفاده گردید. جهت تجزیه و تحلیل دادهها برای تعیین رابطه هر کدام از سوالات مصاحبه کتبی و جنس افراد و رشته تحصیلی آنان با میزان خلاقیت افراد از آزمون ناپارامتر یک خی دو پیرسون استفاده شد و برای تعیین رابطه معدل و جنس افراد با خلاقیت از آزمون ناپارامتریک کروکسال والیس استفاده شده است.
فرضیات این فایل یا سطح معناداری ۹۵ درصد اطمینان آزمون شد.
در انجام این مراحل از نرمافزاری آماری spss استفاده گردید.
نتایج بدست آمده نشان میدهد.
۱ـ خلاقیت مستقل از جنس افراد است.
۲ـ خلاقیت از رشته تحصیلی افراد تبعیت نمیکند.
۳ـ دوره تحصیلی دانشگاهی بخودی خود نقشی در رشد خلاقیت افراد ندارد.
۴ـ معدل بالا بیانگر خلاق بودن فرد نیست.
۵ـ در پرورش خلاقیت آموزش آن میتوان نقش بسیار مهمی را ایفا کند.
« فایل ورد کامل سنجش و ارزیابی سطح خلاقیت دانشجویان کارشناسی در سه رشته علوم تربیتی
فهرست مطالب »
عنوان صفحه
تشکر و قدردانی—————————————————— أ
چکیده ———————————————————– د
فایل ورد کامل سنجش و ارزیابی سطح خلاقیت دانشجویان کارشناسی در سه رشته علوم تربیتی
فهرست مطالب—————————————————— ه
فایل ورد کامل سنجش و ارزیابی سطح خلاقیت دانشجویان کارشناسی در سه رشته علوم تربیتی
فهرست جداول —————————————————– ط
فایل ورد کامل سنجش و ارزیابی سطح خلاقیت دانشجویان کارشناسی در سه رشته علوم تربیتی
فهرست نمودارها —————————————————- ل
—
فصل اول : طرح کلی فایل—————————————— ۱
دعای هنرمند——————————————————– ۲
مقدمه———————————————————————- ۳
بیان مسئله ————————————————— ۶
ضرورت و اهمیت حرکت به سوی خلاقیت —————————— ۸
اهداف فایل —————————————————– ۱۰
فرضیات فایل —————————————————- ۱۲
تعریف مفاهیم و واژه ها———————————————– ۱۲
محدودیتهای فایل————————————————– ۱۳
خلاصه فصل—————————————————— ۱۵
فصل دوم : سابقه موضوع فایل ——————————– ۱۶
مقدمه———————————————————— ۱۷
ساختار مغز و عملکرد آن———————————————- ۱۸
تعاریف خلاقیت :————————————————— ۲۵
۱ . نگرشهای خاستگاهی :——————————————— ۲۶
۲ . نگرشهای فرایندی :———————————————— ۲۷
رابطه هوش و خلاقیت ———————————————— ۳۱
فرایند خلاقیت :—————————————————– ۳۶
مراحل والاس ————————————————- ۳۷
مراحل اسبورن ———————————————— ۳۹
مراحل تورنس ———————————————— ۴۱
نظریه های خلاقیت :————————————————- ۴۲
۱. نظریه های جهان باستان——————————————— ۴۲
۲. نظریه های جدید فلسفی ——————————————– ۴۴
۳. نظریه های روان شناسی ——————————————– ۴۵
۴. روانکاوی جدید ————————————————– ۴۶
خصوصیات افراد خلاق ———————————————– ۴۹
نیازهای افراد خلاق ————————————————– ۵۶
عوامل موثر در خلاقیت———————————————– ۵۸
هوش —————————————————— ۵۹
ویژگیهای شخصیتی——————————————— ۶۱
خانواده—————————————————– ۶۳
مدرسه و دانشگاه و نقش آن در خلاقیت —————————— ۶۵
نقش انگیزه های درونی و بیرونی در خلاقیت——————————– ۶۹
تاثیرات عوامل خاص بر خلاقیت :—————————————- ۷۰
سن ——————————————————– ۷۰
جنس——————————————————- ۷۱
ارزشها و فشارهای اجتماعی ————————————— ۷۱
تحصیلات————————————————— ۷۲
نقش کوشش در خلاقیت—————————————– ۷۲
شرایط محیطی مطلوب برای خلاقیت ————————————– ۷۳
تکنیکهای خلاقیت و نو آوری——————————————- ۷۴
یورش فکری————————————————— ۷۵
مدل سینکتیکس ————————————————- ۷۷
تکنیک دلفی … ————————————————- ۷۸
آموزش خلاقیت —————————————————- ۸۷
الف : آموزش و پرورش عمومی خلاقیت———————————– ۸۷
آموزش خلاقیت در جهان —————————————- ۸۸
ب : آموزش خلاقیت در کودکان و دانش آموزان ————————— ۸۹
نکات قابل توجه در آموزش خلاقیت به فراگیران————————— ۹۳
آنچه مربی برای پرورش فکر خلاق باید انجام دهد ————————– ۹۶
محتوای درسی فراگیر و ارتباط آن با خلاقیت —————————– ۹۹
اصول اساسی در پرورش خلاقیت ————————————— ۱۰۷
عوامل موثر در پرورش خلاقیت —————————————- ۱۰۸
نقش امنیت و آزادی روانی در خلاقیت ———————————– ۱۱۳
خلاقیت و حل مسئله ———————————————— ۱۱۵
خلاقیت و پیشرفت تحصیلی —————————————— ۱۱۷
خلاقیت و هنر —————————————————- ۱۱۸
خلاقیت و توسعه اقتصادی ——————————————– ۱۲۱
اثر محرک عاطفی در خلاقیت —————————————– ۱۲۲
شرایط لازم جهت استفاده حداکثر از قدرت تصور در خلاقیت ——————- ۱۲۶
موانع خلاقیت —————————————————- ۱۲۸
عامل شانس در کاوش در مسیر خلاقیت ———————————- ۱۲۷
با تصور خلاق می توان روابط شخصی را بهبود بخشید————————- ۱۳۹
سوابق فایل در ایران ———————————————- ۱۴۱
سوابق فایل در خارج ——————————————— ۱۴۳
نتیجه گیری و جمع بندی فصل دوم————————————– ۱۴۷
فصل سوم : روش اجرای فایل——————————– ۱۵۰
روش فایل—————————————————— ۱۵۱
روش گرد آوری اطلاعات——————————————– ۱۵۲
ابزار گردآوری اطلاعات ——————————————— ۱۵۲
جامعه آماری—————————————————– ۱۵۲
تعداد و روش نمونه گیری ——————————————– ۱۵۳
نمره گذاری آزمون ————————————————- ۱۵۴
نحوه تبدیل نمره خام به نمره استاندارد ———————————– ۱۵۴
اعتبار آزمون—————————————————— ۱۵۵
روش استخراج مصاحبه کتبی —————————————— ۱۵۵
اساس تئوریکی پرسشنامه و مصاحبه کتبی ——————————— ۱۵۶
روشهای آماری—————————————————- ۱۵۶
خلاصه فصل—————————————————– ۱۵۸
—
فصل چهارم :یافته های فایل و تجزیه و تحلیل آنها ————- ۱۵۹
مقدمه———————————————————– ۱۶۰
تجزیه یافته های فایل ——————————————— ۱۶۱
تحلیل یافته های فایل——————————————— ۲۰۵
خلاصه فصل —————————————————– ۲۰۸
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات ——————— ۲۰۹
نتیجه گیری—————————————————— ۲۱۰
پیشنهادات——————————————————- ۲۱۲
منابع ———————————————————– ۲۱۴
پیوستها ——————————————————— ۲۲۱
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 