فایل ورد کامل تحلیل اثرات برنامه‌های ماهواره‌ای بر فرآیند رشد اجتماعی نوجوانان و پیامدهای فرهنگی آن


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل تحلیل اثرات برنامه‌های ماهواره‌ای بر فرآیند رشد اجتماعی نوجوانان و پیامدهای فرهنگی آن دارای ۱۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل تحلیل اثرات برنامه‌های ماهواره‌ای بر فرآیند رشد اجتماعی نوجوانان و پیامدهای فرهنگی آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل تحلیل اثرات برنامه‌های ماهواره‌ای بر فرآیند رشد اجتماعی نوجوانان و پیامدهای فرهنگی آن۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحلیل اثرات برنامه‌های ماهواره‌ای بر فرآیند رشد اجتماعی نوجوانان و پیامدهای فرهنگی آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل تحلیل اثرات برنامه‌های ماهواره‌ای بر فرآیند رشد اجتماعی نوجوانان و پیامدهای فرهنگی آن :

فایل ورد کامل تحلیل اثرات برنامه‌های ماهواره‌ای بر فرآیند رشد اجتماعی نوجوانان و پیامدهای فرهنگی آن

چکیده

رشد اجتماعی فرآیندی است که از طریق آن فرد، آگاهیها، ارزشها، برقراری روابط اجتماعی و مهارتهای اجتماعی را کسب می کند و این اکتسابات او را قادر می سازند که با جامعه وحدت یابد و به نحوی انطباق یافته رفتار کند). نظیری، ۱۳۸۱)

مسئله ماهواره در سطح بین الملل در سال ۹۶۷ در کمیته فرعی حقوقی استفاده صلح جویانه از فضای ماورای جو مطرح شد. یعنی پخش مستقیم ماهواره هنگامی مورد توجه قرار گرفت که تحولات تکنولوژی آنچنان پیشرفته نبوده و به گفته دکتر داود باوند، کارشناس حقوق بین الملل و استاد دانشگاه هدف اولیه استفاده از ماهواره در دهه ۶۰ بیشتر برای توسعه آموزش از جمله مبارزه با بی سوادی بود، بخصوص در جوامعی مثل: استرالیا، روسیه و هند که قلمرو گسترده ای داشتند روستاهای دور دست نمی توانستند از امکان آموزشی و تحصیل برخوردار باشند). هاشمی، (۱۳۸۱

اینک در فایل حاضر نظر بر این است که بدانیم این تکنولوژی پیشرفته چه رابطه ای با رشد اجتماعی نوجوانان جامعه کنونی ما دارد؟ فرضیه های فایل عبارتند از:

ـ بین تماشای برنامه های ماهواره و رشد اجتماعی نوجوانان ۱۵ الی ۱۸ ساله رابطه وجود دارد.

ـ بین دختران و پسران دبیرستانی در میزان رشد اجتماعی تفاوت وجود دارد.

جامعه آماری فایل حاضر عبارت است که از کلیه نوجوانانی که در سال تحصیلی ۸۶-۸۵ در دبیرستانهای شهر ابهر مشغول به تحصیل می باشند و نمونه فایل عبارت است از ۳۰ نفر نوجوانی با گرایش به برنامه های ماهواره که حداقل روزانه یک ساعت به تماشای برنامه های تلویزیونی ماهواره مشغولند و ۳۰ نفر نوجوانی که هیچ علاقه ای به تماشای این برنامه ندارند. از این میان نیمی از این افراد را دختران و نیمی دیگر را پسران تشکیل می دهند.

پس از انتخاب جامعه و نمونه تعدادی از نوجوانان مدارس دولتی انتخاب و پس از مصاحبه از آنان، نتایج دسته بندی شده و با توجه به اهداف و سوالات فایل مورد مطالعه و تجزیه و تحلیل قرار گرفت که نتایج حاصل عبارتند از:

۱ـ رابطه معنا دار و معکوس بین تماشای ماهواره و رشد اجتماعی وجود دارد بطوری که هر چه تمایل به تماشای ماهواره بیشتر باشد رشد اجتماعی ضعیفتر خواهد بود.

۲ـ تفاوت بین دختران و پسران نوجوان در میزان رشد اجتماعی معنا دار است. بدین صورت که پسران بیش از دختران رشد اجتماعی دارند.

فایل ورد کامل تحلیل اثرات برنامه‌های ماهواره‌ای بر فرآیند رشد اجتماعی نوجوانان و پیامدهای فرهنگی آن
فهرست مطالب

عنوان صفحه

– چکیده ۱

-فصل اول ۳

– مقدمه ۴

– بیان مسئله ۵

– اهمیت ضرورت فایل ۶

– هدف کلی ۷

-تعاریف نظری فایل ۸

-فصل دوم ۹

-رشد اجتماعی نوجوان ۱ ۱۰

– رشد اجتماعی نوجوان ۲ ۱۳

– رشد اخلاقی و اجتماعی جوانی ۱۵

-رشد اجتماعی ۱۶

-تصمیم دشوار برای ماهواره ۱۷

-تاثیر مادر در رشد اجتماعی کودک ۲۰

-رشد بدنی تند ۲۱

– رفتارهای ناهنجار نوجوان ۲۲

-چرا رشد اجتماعی ضروری است ۲۵

-رشد و تکامل اجتماعی ۲۶

– تغییر رفتار اجتماعی در نوجوانی ۳۰

-دیدگاه های مختلف در مورد رشد اجتماعی ۳۱

– تعریف ارتباط ۳۳

-کارکردهای وسایل ارتباط جمعی ۳۴

-وضعیت تلویزیون ایران ۳۷

– اثرات ووسایل ارتباط جمعی ۴۲

فایل ورد کامل تحلیل اثرات برنامه‌های ماهواره‌ای بر فرآیند رشد اجتماعی نوجوانان و پیامدهای فرهنگی آن
فهرست مطالب

عنوان صفحه

– نقش آموزشی و آگاهی بخشی ۴۳

– رسالت ووظایف ارتباط جمعی ۴۶

-عوامل موفقیت رسانه ها در جلب مشارکت مردم ۴۸

– نقش رسانه ها در شگل گیری افکار عمومی ۵۰

– درد تنهایی ۵۳

– قضاوت ۵۷

– انتقاد ۶۰

– سوال های زیاد و نامناسب ۶۶

– احساس گناه ، پشیمانی ، تاسف ۷۱

– فصل سوم ۷۳

– جامعه آماری مورد مطالعه ۷۴

-تعیین حجم نمونه و روش نمونه گیری ۷۵

-روش اجرای فایل ۷۹

– فصل چهارم ۸۱

– مقدمه ۸۲

– جدول آماری فایل ۸۳

– فصل پنجم ۸۶

– بحث و نتیجه گیری ۸۷

– محدودیت های فایل ۹۰

– پیشنهادات فایل ۹۱

– منابع و ماخذ ۹۲

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.