فایل ورد کامل گزارش کارآموزی تحلیل فرآیندهای بازاریابی و تولید در سازمان‌های صنعتی و تجاری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل گزارش کارآموزی تحلیل فرآیندهای بازاریابی و تولید در سازمان‌های صنعتی و تجاری دارای ۱۴۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل گزارش کارآموزی تحلیل فرآیندهای بازاریابی و تولید در سازمان‌های صنعتی و تجاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل گزارش کارآموزی تحلیل فرآیندهای بازاریابی و تولید در سازمان‌های صنعتی و تجاری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل گزارش کارآموزی تحلیل فرآیندهای بازاریابی و تولید در سازمان‌های صنعتی و تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل گزارش کارآموزی تحلیل فرآیندهای بازاریابی و تولید در سازمان‌های صنعتی و تجاری :

فایل ورد کامل گزارش کارآموزی تحلیل فرآیندهای بازاریابی و تولید در سازمان‌های صنعتی و تجاری در ۱۳۷ صفحه ورد قابل ویرایش

فایل ورد کامل گزارش کارآموزی تحلیل فرآیندهای بازاریابی و تولید در سازمان‌های صنعتی و تجاری
فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول بازار یابی و جزئیات

۱-۱ بازاریابی در یک کلام : جلب مشتری ۲

۲-۱ شناخت نیاز مشتری ، رکن بازار یابی مدرن ۴

۳-۱ مشکل (نزدیک بینی در بازار) ۶

۴-۱ ارزش ، معیار انتخاب ۸

۵-۱ رعایت مشتری ۱۰

۶-۱ چرا حفظ مشتریان قدیمی ۱۳

۷-۱ تاثیر گذاری موثر در بازار یابی حرفه ای ۱۶

۸-۱ اصول موفقیت در جلب مشتری ۲۴

۹-۱ برای جلب مشتری رقابت کنید ۳۰

۲-۱ بازار یابی ۳۳

۲-۲ بازار یابی سه رکن اساسی دارد ۳۳

۳-۲ مفهوم اثر بخشی ۳۵

۴-۲ مدل های اثر بخشی سازمان ۳۶

۵-۲ مفهوم مشتری ۳۷

۶-۲ مشتریان خارجی ۴۰

۷-۲ مهمترین اثرات رضایت مشتری بر فرآیند های سازمانی ۴۱

۸-۲ تاثیر رضایت و وفاداری مشتری ۴۴

فصل دوم فرآیند تولید

تعریف تولید جریانی ۴۵

انبار داری ۴۷

کنترل کیفیت ۵۲

اساس آماری نمودارهای کنترل ۵۴

نگهداری و تعمیرات ۵۷

پیشنهادات ۶۱

فصل سوم کنسرو سازی ( شرکت هانی تهران)

مقدمه ۶۴

تاریخچه ۶۴

کنسرو سازی ۶۵

مراحل تولید کنسرو ماهی ۶۸

ویژگی های فراورده نهایی ۹۰

فساد شیمیایی کنسرو ماهی ۹۶

آزمون های لاک قوطی ۱۱۱

فصل چهارم تاثیر تبلیغات در خرید ۱۲۱

تعریف تبلیغات ۱۲۲

تبلیغات در نقطه خرید ۱۲۶

روش های چاپ برای تبلیغ در نقطه خرید ۱۲۹

فصل پنجم روش های عمده در تبلیغات

تعریف تبلیغات ۱۳۴

روش های عمده در تبلیغات ۱۳۹

روش های تبلیغ ۱۴۱

پیشنهادات ویژه ۱۴۸

منابع و ماخذ ۱۴۹

تقدیر وتشکر

باعرض سلام وخساته نباشید خدمت استادگرامی آقلی دکترصدرالاشرافی اززحماتی که شمابرای اینجانب انجام داده اید تقدیروتشکرمی نمایم وامیدوارم که درتمام مراحل زندگیتان موفق وسربلندباشید و امیدوارم با ای که انجام داده ام توانسته باشم بخشی اززحمات شمارا جبران نمایم .

ی اینجانب مربوط به بازاریابی می باشد.

تعریف مختصری ازبازریابی :

تعرین نوین وپیش رفته بازاریابی به گفته ژان بقوسیان آن است که بازریابی رساندن پیام درست ازطریق رسانه درست وبه مخاطبان درست می باشد.

بازاریابی در یک کلام؛ جلب رضایت مشتری

‌هدف ‌بازاریاب ‌این ‌است ‌که ‌جذابیت‌ها ‌و ‌نیازهای ‌بازارهای ‌خاص ‌را ‌درک ‌و ‌بازاری ‌را ‌انتخاب ‌کند ‌که ‌بتواند ‌نیازهای ‌آن ‌را ‌به ‌بهترین ‌شکل ‌تامین ‌نماید. ‌از ‌سوی ‌دیگر، ‌بازاریاب ‌می‌تواند ‌محصولات ‌و ‌کالاهایی ‌را ‌تولید ‌و ‌به ‌این ‌بازار ‌عرضه ‌کند ‌که ‌موجب ‌افزایش ‌ارزش ‌مورد ‌نظر ‌مشتری ‌گردد ‌و ‌او ‌را ‌ارضا ‌کند، ‌که ‌در ‌نتیجه ‌فروش ‌شرکت ‌بالا ‌می‌رود ‌و ‌سود ‌به ‌دست ‌می‌آید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.