فایل ورد کامل مطالعه تاریخی بیمه و خدمات بیمهای با تمرکز بر نقش آن در فنون فروشندگی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه تاریخی بیمه و خدمات بیمهای با تمرکز بر نقش آن در فنون فروشندگی دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه تاریخی بیمه و خدمات بیمهای با تمرکز بر نقش آن در فنون فروشندگی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه تاریخی بیمه و خدمات بیمهای با تمرکز بر نقش آن در فنون فروشندگی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه تاریخی بیمه و خدمات بیمهای با تمرکز بر نقش آن در فنون فروشندگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه تاریخی بیمه و خدمات بیمهای با تمرکز بر نقش آن در فنون فروشندگی :
فایل ورد کامل مطالعه تاریخی بیمه و خدمات بیمهای با تمرکز بر نقش آن در فنون فروشندگی
فایل ورد کامل مطالعه تاریخی بیمه و خدمات بیمهای با تمرکز بر نقش آن در فنون فروشندگی
فهرست مطالب
فصل اول عنوان صفحه
چکیده
۱-تاریخچه بیمه ۱
۲- نوع شغل و تولید خدمات بیمه ای ۸
۳- نوع تولیدات و خدمات ۱۰
فصل دوم:استاندارد
۱-نیروی کار و استانداردهای نیروی کار ۱۱
۲- محیط کار و استانداردهای محیط کار ۱۲
فصل سوم:بازاریابی
۱- بازارهای هدف ۱۳
۲- رقبا و مصرف کنندگان نهایی ۱۶
۳- نوع تبلیغات کالا یا خدمات ۱۸
۴- روابط بازار هدف با مؤلفه های اقتصادی و اجتماعی و سیاسی ۲۰
فصل چهارم:فنون فزوشندگی و چیدمان فروشگاه
۱- روشهای جاری فروش محصولات با خدمات ۲۶
۲- خدمات پس از فروش ۲۷
۳- سهولت دسترسی مشتری به کالا یا خدمات ،نمایندگیهای فروش ،خدمات ۳۲
۴- نحوه طراحی مکانهای عرضه خدمات بیمه ای ۳۲
۵- نحوه ایمن سازی مکانهای خدمات بیمه ای ۳۲
فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادات ۳۴
چکیده
در این که حاوی ۳۴ صفحه از کار انجام شده در مورد کلیات بیمه و گرایش اختصاصی در مورد بیمه آسیا می باشد که مطالبی درباره تاریخچه از اول پیدایش و نحوه رشد و شکوفایی و تبدیل آن به نوع خدمات بیمه امروزی و تولید انواع خدمات بیمه آسیا و نحوه فروش و نحوه خدمات رسانی یعنی پشتیبانی و نوع فروش و همین طور در مورد نیروی کاری لازم چه از نظر فروش و بازار یابی و چه از نظر خدمات دهی و محیط کار و طریقه ایمن سازی آن و نیز در مورد بازارهای هدف و رقبای که در حال حاضر در بازار بیمه فعالیت دارند و همچنین مصرف کنندگان و روابط ایجاد شده در بازار هدف و مولفه های اقتصادی و اجتماعی و نحوه تبلیغات و عرضه خدمات پس از فروش و نحوه سهولت دسترسی مشتری به عرضه خدمات نهایتا نتیجه اینکه لازم است فرهنگ بیمه ای در جامعه بیشتر از این تبلیغ و عرضه شود خصوصا در مورد بیمه زندگی که نسبت به کشورهای دیگر خیلی با آمار و استقبال کمی روبرو می باشد امید است با تبلیغ بیشتر و فرهنگ غنی تر آحاد مردم به طرف بیمه خصوصا بیمه عمر و پس انداز و حوادث و دیگر انواع بیمه های که لازمه اقشار مختلف مردم است و همه اقشار مردم از خدمات بیمه ای بهرمند شوند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 