فایل ورد کامل جمع‌آوری و تدوین استانداردهای مستندسازی در حوزه ISO و IEEE


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل جمع‌آوری و تدوین استانداردهای مستندسازی در حوزه ISO و IEEE دارای ۱۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل جمع‌آوری و تدوین استانداردهای مستندسازی در حوزه ISO و IEEE  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل جمع‌آوری و تدوین استانداردهای مستندسازی در حوزه ISO و IEEE2 ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل جمع‌آوری و تدوین استانداردهای مستندسازی در حوزه ISO و IEEE،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل جمع‌آوری و تدوین استانداردهای مستندسازی در حوزه ISO و IEEE :

فایل ورد کامل جمع‌آوری و تدوین استانداردهای مستندسازی در حوزه ISO و IEEE

چکیده: طیف نقشهای اجرا شده توسط ارتباط رسانهای فنی در فرآیند توسعه سیستم‌ها شناسایی شده و براساس یک فایل توسط ارتباط رسان های فنی استرالیایی در سال ۱۹۹۷ منتشر شد. فایل موردی پس از آن بررسی توسعه ۲۰ سیستم اطلاعاتی جدید را انجام داد. هدف فایل، کمیت بخشی به مشارکت ارتباط رسانان منفی از دیدگاه بیرونی توسعه دهندگان و کاربران –این یافته‌های عمده از این فایل را شرح می‌دهد- نتایج، حاوی یافته‌های فایل ۱۹۹۷ است که در آن ارتباط رسانان فنی مشارکت مثبتی در توسعه سیستم‌های اطلاعاتی داشتند. نتایج به طور کمیتی نشان می‌دهد که کاربران به طور برجسته در جائیکه ارتباط رسانان فنی در فرآیند توسعه حضور داشتند.

اصطلاحات شاخص سیستم‌های اطلاعاتی ارتباط سازمان فنی

چرخه عمر توسعه سیستم‌های سنتی، نیاز به گزارش سازی کاربر را شناسایی کرده اما به طور کل نگارش این موضوع بر مراحل بعدی چرخه پیش از مرور دوباره سیستم و شروع دوباره چرخه، منتقل می‌کند مراجع مربوط به نقش ارتباط رسانان فنی به دلیل عدم حضور آنها در ادبیات سیستم های اطلاعاتی آشکار و واضح است. در ادبیات ارتباط فنی، وضعیت ارتباط رسانان فنی در سیستم‌های توسعه نیز به مقدار کم گزارش شده است. این تعجب برانگیز نیست بنابراین، توجه کم به حوزه حضور ارتباط رسان فنی در فرآیند توسعه سیستم و وقتی که این مشارکت حداکثر ارزش را دارد. داده شده است. کار اخیر با حمایت مالی انجمن ارتباط فنی با هدف نحوه عمل ارتباط رسانان در افزایش ارزش اجرا شده Redigh از این مطالعه گزارش می‌دهد که در حوزه تکنولوژی اطلاعات، کار ارتباط سازان فنی به کاهش هزینه‌های تعمیرات و نگهداری و زمان برنامه ریزی، هزینه‌های کمتر آموزشی و حمایتی و کاهش خطاهای کاربر منجر شد. مثالهای دیگری توسط ادبیات ارائه شده اند، که حمایت بیشتری را در مورد اینکه ارتباط رسانان فنی موجب افزایش ارزش فرآیند توسعه می‌شوند ، ارائه می‌کنند.

یک ‌ای که زودتر در یک فایل ملی از ارتباط رسانان فنی گزارش شده هدف آن شناسایی نقش ارتباط رسانان فنی در توسعه سیستم‌های اطلاعاتی در استرالیا است. گزارش دادکه نقشهای زیر به طور وسیع توسط ارتباط رسانان فنی اجرا شده است.

– عمل به عنوان حامی کاربر

– نگارش کمک آنلاین

– نگارش وویرایش سیستم و پیامها و

– ارائه توصیه به طرح رابطه

این مسئله در دیگر مطالعات گزارش شده در ادبیات ارتباط فنی ثابت است که معتقدند ارتباط رسانان فنی مهارت اجرای نقشها را دارند.

نتایج فایل ۱۹۹۷ بیشتر از قبل نشان داد که برای حضور کارآمد ارتباط رسانان فنی و برای مشارکت آن با حداکثر ارزش، آنها باید در مرحله آغازین فرآیند توسعه حاضر شوند. و آغازین یعنی، پیش یا در مرحله طراحی- گزارش داد که ۶۶% ارتباط رسانان فنی در پیش یا در مرحله‌ طراحی حاضر شدند.

در حالیکه فایل می‌توانست به طور واضح شناسایی کند که نقشهای ارتباط رسانان فنی کدام است و در چه زمان آنها در فرآیند توسعه حاضر شده‌اند، نتایج جزئیات بیشتری را از نحوه مشارکت این نقشها یا افزایش ارزش در توسعه سیستم‌ها، خصوصاً از یک دیدگاه کاربر را ارائه نکرده‌اند- کار مطالعه موردی بیشتر برای شرح و ارائه جزئیات بیشتر تأثیر کار ارتباط رسان فنی طراحی شد.

روشها

کار فایل ۱۹۹۷ و فایل گزارش شده در اینجا بخشی از کار آرایه‌ای انجام شده از طریق مدرسه سیستم‌های اطلاعاتی دانشگاه Monash، ملبورن، استرالیا است. مطالعه موردی بررسی توسعه ۲۰ سیستم اطلاعاتی را شامل می‌شد. نیمی از سیستمها در طول توسعه، یک ارتباط رسان فنی را حاضر کردند، که با سیستم‌های نوع A شناسایی می‌شدند و نیمی دیگر سیستم‌های نوع B بودند که از حضور آنها استفاده نکردند.

مصاحباتی با حدود ۴ و ۷ نفر برای هر سیستم انجام شده و توسعه دهنده کاربران و ارتباط رسان فنی را شامل می‌شود و هر جا که قابل کاربر بود ، مصاحبه با ۹۰ نفر انجام شده و ۴۰ ساعت از نوارهای ضبط شده جمع آوری می‌شدند.

برای تضمین اینکه یک ساختار مرتبط و ثابت برای جمع آوری اطلاعات حفظ شده بود. یک کتابچه درآغاز ایجاد شد که تمام پرسشهای، موضوعات گوناگون را شامل می‌شد، از مصاحبه شوندگان خواسته شد تا برخی بخشهای کتابچه را در طول مصاحبه کامل کنند. یادداشتهای اضافی یا مشاهداتی نیز در طول فرآیند مصاحبه در کتابچه ثبت شدند. اگر چه از مصاحبه شوندگان پرسش‌های مشابهی پرسیده شد، آنها به کیفیت بخشی شفاهی پاسخهای کتبی خود تشویق شدند، زمانیکه آنها پرسشهای کتابچه را پاسخ می‌دادند، پرسشهای دیگری هم مطرح شدند که نتیجه آنها داده‌های کمی و کیفی بود.

یک نمونه از کتابچه را می‌تواند در سایت زیر ببینید.

http//:www.manah.edu au/blsslab/j f protocol

روش تجزیه و تحلیل‌های مطالعه موردی

مصاحبه‌ها توسط ۲۰ توسعه دهنده، ۶۶ کاربر و ۱۰ ارتباط رسان فنی انجام شدند. از متاماتریس ها برای تحلیل داده‌های کیفی استفاده شد، یک متاماتریس، طبق شرح Huberman, Miles ضرورتاً پیوند دو لیست است که با ردیفها وستونها تهیه شده است. متا ماتریس‌ها داده‌های مشروح برنامه‌ریزی نمودارهای اصل در یک فرمت استاندارد هستند- این روش یک ابزار دارای ساختار از طراحی نتایج کمی از لیست‌های اطلاعاتی از جمله اطلاعات مصاحبه را به دست می‌دهد.

از spss برای تحلیل آماری داده های کمی استفاده شد. تستهای جزر Chi برای اهمیت P<0.05 او تست T برای مقایسه ابزار استفاده شدند.

بحث در مورد یافته ها

کاربران و ارتباط رسانان فنی در اکثر موضوعات توافق داشتند. اما توسعه دهندگان اغلب جوانب سیستم‌های خود را در درجاتی بالاتر از کاربران، رده بندی کرونر – مورد زیر، ارائه دهنده نتایج بوده و براساس ۴ نقش اصل ارتباط رسانان فنی سازمان یافته است، درک دیدگاه کاربر، نگارش کمک آنلاین، مشارکت در طراحی سیستم و رابط کاربر و پیغامهای خطا.

دیدگاه‌های ارتباط رسانان فنی

دیدگاه‌های ارتباط رسانان فنی از طریق یک فایل، جمع آوری شده شده و در قبلی گزارش شد. داده‌های فایل، در ابتدای کمی بوده و بر نقشهای اجرا شده توسط ارتباط رسانان فنی در طول توسعه سیستم تمرکز داشت. برخلاف آن، مصاحبه‌های مطالعه موردی با ارتباط رسانان فنی بر این تمرکز داشت که آنها چگونه در فرآیند توسعه حضور داشتند طرح سوالات کیفی بود. بخش زیر خلاصه پاسخهای ارتباط رسانان فنی به ۴ نقش اصلی است.

درک دیدگاه کاربر ( حمایت کاربر): برای هدف این ، نقش حمایت کاربر فرض شده که یک درک دیدگاه کاربر را شامل شود. فایل بنا کرد که ارتباط رسانان فنی عقیده دارند که درک دیدگاه کاربر یک عنصر مهم کار آنها است. دو پرسش باید پاسخ داده شوند، بنابراین:

اگر ارتباط رسانان فنی از دیدگاه کاربر به عنوان توسعه دهندگان و ادعای ارتباط رسانان فنی برداشت می‌کنند پس اثر آن چیست؟

آیا آن موجب بهبود سیستم برای کاربران می‌شود؟

تعداد زیادی از ارتباط رسانان فنی در مورد مفهوم برداشت از دیدگاه کاربر، نظر دادند نمونه این پاسخها این مورد است.

فایل ورد کامل جمع‌آوری و تدوین استانداردهای مستندسازی در حوزه ISO و IEEE
فهرست

عنوان صفحه

فصل ۱ ‍: استانداردهای مستندسازی IEEE

بخش ۱-ارزش نقش ارتباط رسانهای فنی در توسعه سیستم‌های اطلاعاتی

چکیده:…………………………………………………………………………………………………….. ۱

روش تجزیه و تحلیل های مطالعه موردی ………………………………………………….. ۴

بحث در مورد یافته ها …………………………………………………………………………….. ۵

دیدگاه ارتباط سازمان فنی ……………………………………………………………………….. ۵

دیدگاههای کاربر …………………………………………………………………………………….. ۱۱

تجزیه و تحلیل داده های کیفی کاربر …………………………………………………………. ۱۶

طراحی رابط کاربر ………………………………………………………………………………….. ۱۹

بخش ۲ – کاربرد سبک های یادیگری در تهیه گزارش نرم افزار

اصطلاحات شاخص…………………………………………………………………………………. ۲۷

تغییر دادن سبک ها …………………………………………………………………………………. ۳۲

بخش ۳ – گرایشات در تولید گزارش اتوماتیک

کاربرداتوماسیون ……………………………………………………………………………………. ۳۹

پیشینه ۴۰

کاهش تلاش ۴۳

فصل ۲ : استانداردهای مستندسازی ISO

بخش ۱. استانداردهای بین المللی

مقدمه……………………………………………………………………………………………………… ۴۷

موضوع…………………………………………………………………………………………………… ۴۸

مرجع های معیار و ضابطه ای…………………………………………………………………… ۴۸

تعاریف ………………………………………………………………………………………………….. ۴۹

ویژگیهای مورد نیاز ………………………………………………………………………………… ۴۹

گزارش ………………………………………………………………………………………………….. ۵۳

بخش ۲: پردازش اطلاعات – دستورالعمل های برای مستندسازی سیستم های کاربردی بر مبنای کامپیوتر

موضوع و زمینه کاربرد …………………………………………………………………………… ۵۵

اصول مستندسازی …………………………………………………………………………………. ۵۶

احتمال مطالعه………………………………………………………………………………………….. ۵۹

مطالعه طرح سیستم …………………………………………………………………………………. ۶۳

طراحی سیستم و توسعه ………………………………………………………………………….. ۶۶

پشتیبانی سیستم ……………………………………………………………………………………… ۶۹

اجزای سیستم ………………………………………………………………………………………… ۷۲

بررسی های اجرای بعدی ………………………………………………………………………… ۷۳

مدیریت سندها…………………………………………………………………………………………. ۷۴

بخش ۳ – سندسازی – ارائه ها و سندهای مشابه:

مقدمه

* موضوع و زمینه کاربری ………………………………………………………………………. ۸۴

* منابع …………………………………………………………………………………………………… ۸۵

* تعاریف ……………………………………………………………………………………………….. ۸۵

* مقدمه های تولید …………………………………………………………………………………… ۸۵

*تربیت اجزاء…………………………………………………………………………………………… ۸۶

* جلد …………………………………………………………………………………………………….. ۸۷

صفحه گذاری ……………………………………………………………………………………….. ۸۸

* غلط نامه ……………………………………………………………………………………………… ۹۱

*چکیده نامه مطالب ………………………………………………………………………………….. ۹۲

*فایل ورد کامل جمع‌آوری و تدوین استانداردهای مستندسازی در حوزه ISO و IEEE
فهرست مطالب ………………………………………………………………………………………. ۹۲

*تصاویر جداول ……………………………………………………………………………………… ۹۳

*علائم اختصاری …………………………………………………………………………………….. ۹۳

*متن اصلی …………………………………………………………………………………………….. ۹۴

*لیست منابع کتاب شناختی ……………………………………………………………………….. ۹۹

*ضمیمه ها:…………………………………………………………………………………………….. ۹۹

*فایل ورد کامل جمع‌آوری و تدوین استانداردهای مستندسازی در حوزه ISO و IEEE
فهرست راهنما ………………………………………………………………………………………. ۱۰۰

*کتاب شناختی ………………………………………………………………………………………… ۱۰۱

بخش ۴ – تکنولوژی اطلاعاتی – خط مشی های برای مدیریت مستندات نرم افزار

*موضوع ………………………………………………………………………………………………… ۱۰۳

*منابع ……………………………………………………………………………………………………. ۱۰۴

*تعاریف …………………………………………………………………………………………………. ۱۰۴

*نقش مدیران ………………………………………………………………………………………….. ۱۰۴

عملکردهای مستندات نرم افزار ………………………………………………………………… ۱۰۵

ایجاد سیاست (حط مشی) مستندسازی ……………………………………………………… ۱۰۸

ایجاد استانداردهای مستندسازی و دستورالعمل ها……………………………………… ۱۱۰

ایجاد مراحل مستندسازی ………………………………………………………………………… ۱۱۸

توزیع منابع به مستندات …………………………………………………………………………… ۱۱۸

برنامه ریزی مستندسازی ………………………………………………………………………… ۱۲۰

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.