فایل ورد کامل بررسی اثر مدیریت دانش بر بهبود روابط مشتریان در نمایندگیهای مجاز ایرانخودروی خراسان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل بررسی اثر مدیریت دانش بر بهبود روابط مشتریان در نمایندگیهای مجاز ایرانخودروی خراسان دارای ۲۶۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل بررسی اثر مدیریت دانش بر بهبود روابط مشتریان در نمایندگیهای مجاز ایرانخودروی خراسان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل بررسی اثر مدیریت دانش بر بهبود روابط مشتریان در نمایندگیهای مجاز ایرانخودروی خراسان۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بررسی اثر مدیریت دانش بر بهبود روابط مشتریان در نمایندگیهای مجاز ایرانخودروی خراسان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل بررسی اثر مدیریت دانش بر بهبود روابط مشتریان در نمایندگیهای مجاز ایرانخودروی خراسان :
فایل ورد کامل بررسی اثر مدیریت دانش بر بهبود روابط مشتریان در نمایندگیهای مجاز ایرانخودروی خراسان
چکیده:
با شدت یافتن رقابت و محور قرارگرفتن مشتری در کلیه فعالیتهای سازمان ، فایلگران و افراد اجرایی ،توجه بسزایی را نسبت مدیریت روابط مشتریان مبذول داشته اند و در این میان مباحث و حیطه های تاثیرگذار بر آن ، خصوصا” فرایندهای مدیریتی از جایگاه خاصی برخوردار می باشند.
در این فایل سعی شده است ، تاثیر مدیریت دانش بر مدیریت روابط مشتریان مورد بررسی قرار گیرد.
یه این منظور مدلی تلفیقی از چارجوب سنتی مدیریت روابط مشتریان گودسوار و فرایند مدیریت دانش ” گیلبرت پروست ” ،”کای رومهاردت” و “استفان روب ” بکارگرفته شده است.
این فایل از نوع بنیادی بوده و تجزیه و تحلیل آن بوسیله نرم افزارهای اس .پی اس.اس. ۱۳ و لیزرل انجام پذیرفته است .
.جامعه آماری ، دربرگیرنده کلیه نمایندگیهای مجاز ایران خودروی خراسان(رضوی ،شمالی،جنوبی)و به تعداد پنجاه وهشت نمایندگی میباشد.
به منظور جمع آوری اطلاعات ، پرسشنامه و در راستای تعیین پایایی آن از روش آلفای کرونباخ استفاده شده وروایی محتوایی و ظاهری پرسشنامه نیز مورد بررسی قرار گرفته است.
یافته های فایل بیانگر تایید فرضیه های اصلی ، یک ، سه و پنج و رد فرضیه های دو ، چهار و شش می باشد.لذا می توان نتیجه گرفت ، مدیریت دانش و مراحل شناسایی دانش ، نگهداری دانش و بکارگیری دانش بر مدیریت روابط مشتریان اثرگذار نمی باشند.
|
فصل اول کلیات فایل |
||
|
۱-۱ |
مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………. |
|
|
۱-۲ |
بیان مساله………………………………………………………………………………………………………. |
|
|
۱-۳ |
اهمیت و ضرورت فایل…………………………………………………………………………………. |
|
|
۱-۴ |
هدف فایل…………………………………………………………………………………………………… |
|
|
۱-۵ |
سوال فایل |
|
|
۱-۶ |
فرضیات فایل |
|
|
۱-۶-۱ |
فرضیه اصلی |
|
|
۱-۶-۲ |
فرضیه های فرعی |
|
|
۱-۷ |
قلمروی فایل(موضوعی،مکانی،زمانی) |
|
|
۱-۸ |
روش فایل |
|
|
۱-۹ |
روش نمونه گیری |
|
|
۱-۱۰ |
ابزار گردآوری |
|
|
۱-۱۱ |
محدودیتهای فایل |
|
|
۱-۱۲ |
تعاریف عملیاتی |
|
|
فصل دوم :مبانی نظری فایل |
||
|
۲-۱ |
مقدمه |
|
|
۲-۲ |
مدیریت روابط مشتریان |
|
|
۲-۲-۱ |
تعریف مدیریت روابط مشتریان |
|
|
۲-۲-۲ |
اهداف مدیریت روابط مشتریان |
|
|
۲-۲-۲-۱ |
اهداف از نظر بارنت |
|
|
۲-۲-۲-۲ |
اهداف از نظر نول |
|
|
۲-۲-۲-۳ |
اهداف از نظر ویلسون، دانیل ومک دونالد |
|
|
۲-۲-۲-۴ |
اهداف از نظر کالا کوتا و رابنیسون |
|
|
۲-۲-۳ |
مدلهای مدیریت روابط مشتریان |
|
|
۲-۲-۳-۱ |
مدل چرخ حیات مدیریت روابط مشتریان |
|
|
۲-۲-۳-۲ |
مدل راسل |
|
|
۲-۳ |
مدیریت دانش |
|
|
۲-۳-۱ |
تعریف دانش |
|
|
۲-۳-۲ |
روابط داده، و اطلاعات و دانش |
|
|
۲-۳-۳ |
تعریف مدیریت دانش |
|
|
۲-۳-۴ |
اهداف دانش و مدیریت دانش |
|
|
۲-۳-۵ |
مدلهای مدیریت دانش |
|
|
۲-۳-۵-۱ |
مدل استیوهالس |
|
|
۲-۳-۵-۲ |
مدل «نوناکا» و «تاکوچی» |
|
|
۲-۴ |
ارتباط بین مدیریت روابط مشتریان و مدیریت دانش |
|
|
۲-۵ |
سابقه و پیشینه فایل |
|
|
۲-۶ |
مدل مفهومی |
|
|
۲-۶-۱ |
تغییرات مدل |
|
|
۲-۶-۲ |
توضیح مدل |
|
|
۲-۶-۲-۱ |
چارچوب مدیریت روابط مشتریان گود سوار |
|
|
۲-۶-۲-۱-۱ |
تماس با مشتریان |
|
|
۲-۶-۲-۱-۱ |
فروش شخصی (فروش حضوری) |
۲-۵-۲-۱- ۳-خدمات پس از فروش
۲-۵-۲-۱- ۴-رسیدگی به شکایات
۲-۵-۲-۱- ۵-مدیریت مشتری
۲-۵-۲-۱- ۵-مراقبت از مشتریان
۲-۵-۲-۱- ۷-رضایت و وفاداری مشتریان
۲-۵-۲-۲- مدل پروبست، روب ور مهاردت
۲-۵-۲-۲-۱-شناسایی دانش
۲-۵-۲-۲-۲-اکتساب دانش
۲-۵-۲-۲-۳-توسعه دانش
۲-۵-۲-۲-۴-اشتراک و توزیع دانش
۲-۵-۲-۲-۵-بهره گیری از دانش
۲-۵-۲-۲-۶-نگهداری دانش
۲-۶-مدیریت دانش مشتریان
۲-۷- تاریخچـــه شرکت ایران خودرو
۳-۱ روش فایل
۳-۲ جامعه آماری
۳-۳ نمونه آماری
۳-۴ چگونگی گردآوری اطلاعات
۳-۵ اعتبار و پایایی پرسشنامه
۳-۵-۱ اعتبار (روایی )پرسشنامه
۳-۵-۲ پایایی پرسشنامه
۳-۶ روش تجزیه و تحلیل دادهها
مقدمه
۴-۲ آزمون و تحلیل های مرتبط با فرضیه های فایل
فرضیه ۱
فرضیه ۲
فرضیه ۳
فرضیه ۴
فرضیه ۵
فرضیه ۶
فرضیه اصلی
۴-۳ نتایج آزمون فرضیه های فایل
۴-۵ مدل نهایی فایل با ذکر ضرایب مربوطه
۴-۶ بررسی فرضیه اصلی در این رابطه
۴-۷ مقادیر استاندارد مدل
۴-۸ مقادیر برآورد شده خام بارهای عاملی
۵-۱ نتایج مرتبط با فرضیات فایل
۵-۲ سایر یافته های فایل
۵-۳ پیشنهادات فایل
۵-۳-۱ پیشنهادات مرتبط با فرضیات
۵-۳-۱-۱ پیشنهادات مرتبط با فرضیه اصلی
۵-۳-۱-۲ فرضیات فرعی
الف- پیشنهادات مرتبط با فرضیه ۱
ب-پیشنهادات مرتبط با فرضیه ۳
ج- پیشنهادات مرتبط با فرضیه ۵
۵-۳-۲ پیشنهادات برای فایلات آینده
منابع و ماخذ
منابع فارسی
منابع انگلیسی
ضمائم و پیوستها
الف-پرسشنامه فایل
ب-داده های آماری
ج-چکیده انگلیسی
فایل ورد کامل بررسی اثر مدیریت دانش بر بهبود روابط مشتریان در نمایندگیهای مجاز ایرانخودروی خراسان
فهرست نمودارها
فایل ورد کامل بررسی اثر مدیریت دانش بر بهبود روابط مشتریان در نمایندگیهای مجاز ایرانخودروی خراسان
فهرست جداول
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 