فایل ورد کامل بررسی میزان اثربخشی شنبازیدرمانی در بهبود کودکان بیشفعال ۵ تا ۷ سال استان تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل بررسی میزان اثربخشی شنبازیدرمانی در بهبود کودکان بیشفعال ۵ تا ۷ سال استان تهران دارای ۱۷۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل بررسی میزان اثربخشی شنبازیدرمانی در بهبود کودکان بیشفعال ۵ تا ۷ سال استان تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل بررسی میزان اثربخشی شنبازیدرمانی در بهبود کودکان بیشفعال ۵ تا ۷ سال استان تهران۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بررسی میزان اثربخشی شنبازیدرمانی در بهبود کودکان بیشفعال ۵ تا ۷ سال استان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل بررسی میزان اثربخشی شنبازیدرمانی در بهبود کودکان بیشفعال ۵ تا ۷ سال استان تهران :
بررسی میزان تأثیر شنبازی درمانی در درمان کودکان بیشفعال ۷-۵ سال استان تهران
چکیده
فایل به بررسی میزان تأثیر شن بازی درمانی در درمان کودکان بیش فعال ۷-۵ سال استان تهران پرداخته است.
برای تشخیص کودکان بیش فعال از پرسشنامه کانرز استفاده شده و همینطور از سینی شن بعنوان ابزار استفاده شد.
ازآنجائیکه آزمودنیها دردو گروه آزمایش و کنترل قرار داشتند گروه آزمایشی مورد درمان قرارگرفتند اما گروه کنترل که از شیوهی آموزش مهد کودک استفاده کرده بودند با افزایش بیش فعالی روبرو شدیم که در این فایل شیوهی آموزشی مهد کودکها مورد انتقاد قرار گرفت.
فایل ورد کامل بررسی میزان اثربخشی شنبازیدرمانی در بهبود کودکان بیشفعال ۵ تا ۷ سال استان تهران
فهرست عناوین
فصل اول …………………………………………………………………………………………… ۱
مقدمه…………………………………………………………………………………………………. ۲
بیان مسئله …………………………………………………………………………………………. ۵
ضرورت و هدف فایل …………………………………………………………………….. ۷
فرضیهی فایل ……………………………………………………………………………….. ۹
سوال فایل …………………………………………………………………………………….. ۹
تعاریف نظری و عملیاتی متغیرها…………………………………………………………… ۹
فصل دوم ………………………………………………………………………………………….. ۱۱
اختلال مربوط به کمبود توجه (بیش فعالی)……………………………………………… ۱۲
نشانه های کمبود توجه – بیش فعالی درکودکان …………………………………….. ۱۲
عوامل مؤثر در بروز بیماری ……………………………………………………………….. ۲۱
شیوع …………………………………………………………………………………………………. ۲۵
بیش فعالی و رابطه آن با جنسیت ………………………………………………………….. ۲۶
سبب شناسی ………………………………………………………………………………………. ۲۷
خصوصیات بالینی (ADHD)………………………………………………………………….. 28
درمان ……………………………………………………………………………………………….. ۳۰
دارو درمانی ………………………………………………………………………………………. ۳۱
رفتار درمانی ……………………………………………………………………………………… ۳۴
روشهای عامل سنتی …………………………………………………………………………… ۳۴
بازی چیست؟………………………………………………………………………………………. ۳۶
عوامل مؤثر در بازی …………………………………………………………………………… ۳۷
تأثیر جنس …………………………………………………………………………………………. ۳۷
تأثیر هوش …………………………………………………………………………………………. ۳۸
تأثیر سن ……………………………………………………………………………………………. ۳۹
تأثیر محیط ………………………………………………………………………………………… ۳۹
بازی واهمیت آن …………………………………………………………………………………. ۴۰
ارزشهای بازی …………………………………………………………………………………… ۴۱
انواع بازی از دیدگاه پیاژه ……………………………………………………………………. ۴۳
بازی تمرینی ………………………………………………………………………………………. ۴۳
انواع بازیهای تمرینی …………………………………………………………………………… ۴۵
بازی نمادین ……………………………………………………………………………………….. ۴۶
مراحل بازیهای نمادین ………………………………………………………………………… ۴۷
انواع بازیهای نمادین …………………………………………………………………………… ۴۸
بازی با قاعده ……………………………………………………………………………………… ۵۱
نظریه های مربوط به بازی ………………………………………………………………….. ۵۲
نظریهی انرژی اضافی یا مازاد……………………………………………………………… ۵۲
نظریهی پیش تمرین …………………………………………………………………………….. ۵۳
نظریهی استراحت و رفع خستگی ………………………………………………………….. ۵۳
نظریهی تکرار فعالیتهای اجدادی …………………………………………………………… ۵۴
نظریهی تکرار فعالیتهای غریزی …………………………………………………………… ۵۵
نظریهی جبران ……………………………………………………………………………………. ۵۵
نظریهی اصل لذت ………………………………………………………………………………. ۵۶
کاتارسیس …………………………………………………………………………………………. ۵۶
دیدگاه دکرولی درمورد بازی ………………………………………………………………. ۵۷
دیدگاه فروبل ……………………………………………………………………………………… ۵۸
دیدگاه ژان شاتو …………………………………………………………………………………. ۵۸
دیدگاه پرز …………………………………………………………………………………………. ۵۹
دیدگاه اشترن …………………………………………………………………………………….. ۶۰
دیدگاه شارلوت بوهلر …………………………………………………………………………. ۶۰
دیدگاه هارلوک …………………………………………………………………………………… ۶۱
دیدگاه اسپادگ ……………………………………………………………………………………. ۶۲
طبقه بندی پارتن براساس میزان درگیری اجتماعی …………………………………. ۶۴
طبقه بندی لوون فلد …………………………………………………………………………….. ۶۶
بازیها از نظر اجرا ………………………………………………………………………………. ۶۶
اسباب بازی ……………………………………………………………………………………….. ۶۸
ویژگی های اسباب بازی ……………………………………………………………………… ۶۹
انواع اسباب بازی ……………………………………………………………………………….. ۷۰
ارزش درمانی بازی ……………………………………………………………………………. ۷۶
بازی درمانی چیست؟…………………………………………………………………………… ۷۷
بازی درمانی از نظر روش شناختی موضوع ………………………………………….. ۷۸
انشعاب بازی درمانی براساس نظریه روانکاوی …………………………………….. ۷۹
بازی درمانی فعال ………………………………………………………………………………. ۷۹
بازی درمانی غیرفعال …………………………………………………………………………. ۸۰
بازی درمانی گروهی …………………………………………………………………………… ۸۱
مفاهیم و نظریه های بازی در قرن بیستم ………………………………………………. ۸۲
اتاق بازی درمانی ……………………………………………………………………………….. ۹۰
شن بازی درمانی و تاریخچه آن …………………………………………………………… ۹۱
اهمیت شن در تکنیک دنیا …………………………………………………………………….. ۹۹
گسترهی نظریه کاف درشن بازی …………………………………………………………. ۱۰۴
فرآیند بهبودبخشی و درمان شن بازی ………………………………………………….. ۱۰۶
قدرت درمانی شن بازی از دیدگاه یونگ ………………………………………………… ۱۰۸
تعبیر وتفسیر با تأخیر …………………………………………………………………………. ۱۱۰
از رمز درآوردن سینی های شن ………………………………………………………….. ۱۱۳
کودک از بازی با شن چه چیزهایی یاد می گیرد؟…………………………………….. ۱۱۵
مراحل رشدی پیاژه در شن بازی کودکان …………………………………………….. ۱۱۹
مروری بر فایلات انجام شده ……………………………………………………………… ۱۲۵
فصل سوم …………………………………………………………………………………………. ۱۳۶
مقدمه ………………………………………………………………………………………………… ۱۳۷
جامعه آماری ……………………………………………………………………………………… ۱۳۷
نمونه وروش نمونه گیری ……………………………………………………………………. ۱۳۷
ابزار فایل………………………………………………………………………………………. ۱۳۸
مقیاس درجه بندی معلم کانرز ……………………………………………………………… ۱۳۹
روش آماری ………………………………………………………………………………………. ۱۴۰
روش اجرا………………………………………………………………………………………….. ۱۴۰
مشاهدات بالینی ………………………………………………………………………………….. ۱۴۱
فصل چهارم ………………………………………………………………………………………. ۱۴۳
فرضیه ی فایل ………………………………………………………………………………. ۱۴۴
جداول ……………………………………………………………………………………………….. ۱۴۴
نمودار ……………………………………………………………………………………………….. ۱۴۷
فصل پنجم …………………………………………………………………………………………. ۱۴۸
بحث و نتیجه گیری ……………………………………………………………………………… ۱۴۹
لزوم آموزش والدین و آموزگاران ……………………………………………………….. ۱۵۱
درمان اختلال بیش فعالی-کم توجهی (ADHD) با رویکرد شناختی – رفتاری …….. ۱۵۲
انتقادات ……………………………………………………………………………………………… ۱۶۱
پیشنهادات ………………………………………………………………………………………….. ۱۶۲
پیوست……………………………………………………………………………………………….. ۱۶۴
منابع …………………………………………………………………………………………………. ۱۶۷
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 