فایل ورد کامل تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه رویکرد بازارگرای صادرات و نقش آن در تجارت بینالملل
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه رویکرد بازارگرای صادرات و نقش آن در تجارت بینالملل دارای ۱۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه رویکرد بازارگرای صادرات و نقش آن در تجارت بینالملل کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه رویکرد بازارگرای صادرات و نقش آن در تجارت بینالملل۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه رویکرد بازارگرای صادرات و نقش آن در تجارت بینالملل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه رویکرد بازارگرای صادرات و نقش آن در تجارت بینالملل :
فایل ورد کامل تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه رویکرد بازارگرای صادرات و نقش آن در تجارت بینالملل ( مطالعه موردی شرکتهای صادر کننده استان خراسان رضوی )
دارای ۱۰۷صفحه وبا فرمت ورد
فایل ورد کامل تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه رویکرد بازارگرای صادرات و نقش آن در تجارت بینالملل
فهرست مطالب
فصل اول : مروری بر فایلات گذشته
بخش اول) بازارگرایی ۱
۱-۱ مفهوم بازارگرایی (گرایش به بازار) ۲
۱-۲- فلسفه بازارگرایی ۳
۱-۳- مؤلفه های بازارگرایی ۴
۱-۴- دیدگاههای بازارگرایی معاصر ۷
۱۴-۱- دیدگاه تصمیم گیری شاپیرو و گلازر ۸
۱-۴-۲- دیدگاه هوشمندی بازار کوهلی و جاورسکی ۹
۱-۴-۳- دیدگاه رفتاری مبتنی بر فرهنگ نارور و اسلاتر ۱۱
۱-۴-۴- دیدگاه بازاریابی استراتژیک راکرت ۱۲
۱-۴-۵- دیدگاه مشتری گرایی دیشپند ۱۳
۱-۵- عوامل موثر بر بازارگرایی و پیامدهای آن ۱۵
۱-۵-۱- خلق و تبادل (اطلاعات) ۱۶
۱-۵-۱-۱- خلق اطلاعات ۱۶
۱-۵-۱-۲- توزیع و تبادل اطلاعات ۱۷
۱-۶- مشتری مداری: ۱۷
۱-۷- رقیب گرایی ۱۹
۱-۸- رفتارهای بازارگرایی ۲۱
۱-۸-۱- رفتارهای سنتی بازارگرایی (نسل اول بازارگرایی): ۲۱
۱-۸-۲- رفتارهای مدرن بازارگرایی (نسل دوم بازارگرایی): ۲۲
بخش دوم ) سازمانهای بازارگرا ۲۵
۲-۱- شرکتهای بازارگرا و بازارگرایی در شرکتها ۲۵
۲-۲- شاخصها و فرصتهای توسعه بازارگرایی در شرکتها ۲۷
۲-۲-۱- عوامل محیط داخلی شرکتها: ۲۷
۲-۲-۲- عوامل محیط صنعتی ۲۸
۲-۲-۳- عوامل مرتبط با مدیریت عالی شرکتها ۲۹
۲-۳- پیامدهای بازارگرایی برای سازمان ۳۱
بخش سوم )مدلهای بازارگرایی ۳۳
بخش چهارم ) رفتار بازار گرا ۳۶
۴-۱- رفتار بازار گرای صادرات ۳۶
۴-۲- شاخصها و مولفه های رفتار بازار گرای صادرات ۳۷
۴-۲-۱- ساختار صادرات ۳۷
۴-۲-۱-۱ رسمیت صادرات ۳۸
۴-۲-۱-۲- تمرکز صادرات ۳۹
۴-۲-۱-۳- هماهنگی صادرات ۴۰
۴-۲-۲- سیستم های صادرات ۴۲
۴-۲-۲-۱- سیستمهای پاداش بازار گرای صادرات ۴۲
۴-۲-۲-۲- سیستم های آموزشی بازار گرای صادرات ۴۲
۴-۲-۳- شاخصهای توسعه صادرات ۴۳
۴-۲-۳-۱- تعهد مدیریت به صادرات ۴۳
۴-۲-۳-۲- تاکید بر بازار گرایی صادرات ۴۳
۴-۲-۳-۳- تجربه صادرات ۴۴
۴-۲-۴- محیط صادرات ۴۴
۴-۳- پیش زمینه و مدل مفهومی ۴۵
۴-۳-۱- ارائه یک مدل از رفتار بازار گرایی صادرات (EMO) 47
۴-۳-۲- جدول شاخصها و مولفه های مدل مفهومی فایل ۴۷
۲ـ۲ـ۷ـ مدل مفهومی فایل ۴۸
فصل دوم : روش فایل و مواد
بخش اول ) روش فایل ۵۰
۱-۱- قلمرو فایل ۵۱
۱-۱-۱- قلمرو زمانی ۵۵۲
۱-۱-۲- قلمرو مکانی (جامعه آماری) ۵۲
۱-۲- روش جمع آوری اطلاعات ۵۳
۱-۲-۱- ابزارهای جمع آوری اطلاعات ثانویه ۵۴
۱-۲-۱-۱- روش کتابخانه ای ۵۴
۱-۲-۱-۲- مراجعه به اسناد و مدارک سازمانی ۵۵
۱-۲-۲- روش جمع آوری اطلاعات اولیه ۵۶
۱-۲-۲-۱- پرسشنامه ۵۶
۱-۳- روایی و پایایی ۵۷
۱- ۳-۱ روایی/ اعتبار ۵۷
۱-۳-۱-۱- اعتبار یا روایی محتوا ۵۷
۱-۳-۲- پایایی/ قابلیت اعتماد ۵۸
۱-۳-۲-۱- روش آلفای کرونباخ ۵۹
۱-۴- فرضیات ۶۱
۱-۵- بیان مساله ۶۲
۱-۶- اهمیت ضرورت فایل ۶۳
۱-۷- اهداف فایل ۶۴
۱-۸-محدودیتهای فایل ۶۵
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 