فایل ورد کامل طراحی و تحلیل سازه‌ای نمایشگاه دائمی اتومبیل ایران با رویکرد معماری و مهندسی نوین


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل طراحی و تحلیل سازه‌ای نمایشگاه دائمی اتومبیل ایران با رویکرد معماری و مهندسی نوین دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل طراحی و تحلیل سازه‌ای نمایشگاه دائمی اتومبیل ایران با رویکرد معماری و مهندسی نوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل طراحی و تحلیل سازه‌ای نمایشگاه دائمی اتومبیل ایران با رویکرد معماری و مهندسی نوین۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل طراحی و تحلیل سازه‌ای نمایشگاه دائمی اتومبیل ایران با رویکرد معماری و مهندسی نوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل طراحی و تحلیل سازه‌ای نمایشگاه دائمی اتومبیل ایران با رویکرد معماری و مهندسی نوین :

طراحی نمایشگاه دائمی اتومبیل ایران (توضیحات سازه‌ای)

مقدمه

کشور ایران به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی درگذشته و حال همواره پلی بود میان شرق و غرب، مبادلات بازرگانی از شرق به غرب و بالعکس می‌بایستی درعرصه کشور ما انجام می شد و به همین جهت است که راه ابریشم از ایران می گذشت. نتیجه این مبادلات تنها موارد اقتصادی نبود بلکه تأثیرگذاری و تأثیرپذیری درزمینه‌های فرهنگ، هنر و تمدن را درپی داشت، که شاید نظیرآن را درکشورهای دیگر نتوان یافت. اما هرگز ما هنری را مستقیماً تقلید نکرده ایم بلکه برآن افزوده و یا زشتیهای آنرا کاسته ایم.

اولین وسیله نقلیه موتوری که توسط نیروی بخار حرکت می کرد در سال ۱۷۶۹ بوسیله یک مهندس فرانسوی (Gugnot) ساخته شد و با تلاشهای فراوان بعد از آن سرانجام درسال ۱۸۸۳ اولین اتومبیل احتراقی توسط دایملر (Daimler) به ثبت رسید. درسال ۱۲۸۳ شمسی، اولین اتومبیل یا کالسکه بخار به وسیله ناصرالدین شاه قاجار به تهران آورده شد. اولین اتومبیل های سواری دارای اطاقهای کروکی، شبیه اطاق درشکه بودند و گلگیرهایی مانند گلگیر درشکه داشتند که روی چرخها برگردان شده بود.

در اوایل سال ۱۲۸۴ شمسی، تعداد اتومبیل هائی که توسط اعیان و شاهزادگان به تهران آورده شده بود به بیست دستگاه می رسید.

دراواخر سال ۱۳۸۴ شمسی، تعداد اتومبیل های موجود در کشور شش میلیون برآورد شده. طبق آمار رسمی وزارت صنایع سالانه بیش از شصدهزار اتومبیل فقط توسط کارخانجات داخلی برتعداد وسایل نقلیه کشور افزوده می شود.

آنچه به عنوان اولین نکته قابل بررسی است، تمجید از نیازسنجی دقیقی است که دراین برهه از زمان صورت پذیرفته است. شاید دراین روزها که بحث معماری روز ایران داغ است، فکرکردن و طراحی کردن برای بناهای شاخص که به حتم علاوه برشخصیت منطقه ای دارای پتانسیل تأثیرگذاری شهری وبلکه فراتر از آن را نیز دارد، بسیار مشکل تر شده باشد.

سایت مجموعه نمایشگاه دائمی اتومبیل ایران که در تقاطع اتوبان یادگارامام و خیابان آزادی قراردارد، درمحلی که از گذشته دفترنمایندگی کارخانجات اتومبیل قرار داشته و درواقع مکانی هویت مند است. لذا پس از بازدید سایت متوجه عدم تأثیرپذیری خاصی از ساختمانها اطراف مجموعه برای طراحی شدیم. همانطور که اشاره شد ساختمان درنظرگرفته شده، آنچنان شاخص و سرآمد می باشد که تأثیرگذاری آن بیش از تأثیرپذیری آن است.

من این دو حرف نوشتم چنان که غیرندانست

توهم زروی کرامت چنان بخوان که تو دانی

سعی ما براین است تا دراین هرچند به صورتی مختصر به ۳ نکته شاخص درطراحی بپردازیم.

§ عوامل تأثیر گذار برطراحی حجم.

§ عوامل شکل دهنده پلان

§ طراحی پوسته ها و نماد ورودی.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.