فایل ورد کامل مطالعه نقش شادکامی در ارتقای پیشرفت تحصیلی دانشجویان و پیامدهای آموزشی آن


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه نقش شادکامی در ارتقای پیشرفت تحصیلی دانشجویان و پیامدهای آموزشی آن دارای ۱۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه نقش شادکامی در ارتقای پیشرفت تحصیلی دانشجویان و پیامدهای آموزشی آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه نقش شادکامی در ارتقای پیشرفت تحصیلی دانشجویان و پیامدهای آموزشی آن۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه نقش شادکامی در ارتقای پیشرفت تحصیلی دانشجویان و پیامدهای آموزشی آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه نقش شادکامی در ارتقای پیشرفت تحصیلی دانشجویان و پیامدهای آموزشی آن :

فصل اول: مقدمه

۱-۱ مقدمه…………………………………………………………………………………………………….. ۲

۱-۲ بیان مسئله……………………………………………………………………………………………….. ۹

۱-۳ اهمیت و کاربرد نتایج فایل………………………………………………………………………. ۱۱

۱-۴ اهداف فایل………………………………………………………………………………………….. ۱۱

۱-۵ بیان فرضیه‌ها……………………………………………………………………………………………. ۱۱

۱-۶ تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها………………………………………………………………….. ۱۲

فصل دوم: مرور پیشینه‌ی فایل

۲-۱ شادکامی………………………………………………………………………………………………… ۱۵

۲-۲ عوامل مؤثر بر شادکامی………………………………………………………………………………. ۱۷

۳-۲ شادکامی ضامن موفقیت در پیشرفت تحصیلی…………………………………………………….. ۲۸

۴-۲ رهنمودهای کلی برای بالا بردن و حفظ شادکامی در کودکان و نوجوانان…………………… ۲۹

۵-۲ ‌ی پیشرفت تحصیلی……………………………………………………………………………… ۳۲

۶-۲ فایلات گذشته مربوط به موضوع(داخل کشور)………………………………………………… ۳۳

۷-۲ فایلات گذشته مربوط به موضوع(خارج از کشور)……………………………………………… ۳۴

۸-۲ رضایت از زندگی در جهان………………………………………………………………………….. ۳۶

۹-۲ رضایت از زندگی در ایران…………………………………………………………………………… ۳۷

۱۰-۲ عوامل زمینه‌ای مؤثر بر میزان رضایت فردی و شادی آن در امور زندگی……………………. ۳۸

۱۱-۲ بررسی عوامل مؤثر در پیشرفت تحصیلی دانشجویان «دکتر سید احمد هاشمی»……………. 40

۱۲-۲ بررسی عوامل مؤثر در پیشرفت دانشجویان………………………………………………………. ۴۱

۱۳-۲ سؤالات پرسشنامه دکتر سید احمد هاشمی………………………………………………………. ۵۰

فصل سوم: متدولوژی(روش فایل)

۱-۳ تعریف جامعه‌ی آماری……………………………………………………………………………….. ۵۸

۲-۳ جامعه‌ی آماری…………………………………………………………………………………………. ۵۸

۳-۳ تعریف نمونه……………………………………………………………………………………………. ۵۸

۴-۳ نمونه و روش نمونه‌گیری……………………………………………………………………………… ۵۸

۵-۳ ابزارهای اندازه‌گیری در این ………………………………………………………………….. ۵۹

۶-۳ پرسشنامه‌ی شادکامی آکسفورد …………………………………………………………………….. ۵۹

۷-۳ روش اجراء فایل…………………………………………………………………………………… ۶۰

۸-۳ روش تجزیه تحلیل داده‌ها……………………………………………………………………………. ۶۰

۹-۳ اعتبار و روایی پرسشنامه شادکامی آکسفورد(علی‌پور، نوربالا، احمد علی،۱۳۷۸)…………. ۶۱

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها

۱-۴اطلاعات توصیفی(نمونه، انحراف استاندارد، میانگین، …)……………………………………….. ۶۶

۲-۴ نتایج آزمون‌های آماری مربوط به فرضیه‌ها با ذکر فرضیه‌ها……………………………………… ۶۷

فصل پنجم: بحث و نتیجه‌گیری

بیان مسئله………………………………………………………………………………………………………. ۷۱

بحث و نتیجه‌گیری فایل…………………………………………………………………………………. ۷۲

محدودیت‌ها در حین انجام ………………………………………………………………………….. ۷۴

پیوست‌ها………………………………………………………………………………………………………. ۷۵

پرسشنامه شادکامی آکسفورد………………………………………………………………………………. ۷۸

جداول …………………………………………………………………………………………………………. ۸۳

مقدمه

در سال‌های اخیر با گسترش روان‌شناسی مثبت‌نگر[۱] مطالعه شادکامی[۲] محور اساسی فایل‌های این حیطه بوده‌است. لذا طبیعی است که برای اندازه‌گیری آن ابزارهای مختلفی ساخته شده‌باشد. برای سنجش شادکامی دو پرسش‌نامه کلاسیک و رایج وجود دارد: یکی از این ابزارها سیاهه شادکامی آکسفورد است. این ابزار که به فارسی شده و پایایی و روایی مقدماتی آن برآورد شده‌است، در فایل‌های مختلفی مورد استفاده قرار گرفته است. یکی دیگر از ابزارهای سنجش شادکامی مقیاس افسردگی- شادکامی[۳](D-hs) است که در سال ۱۹۹۳ توسط مک‌گریل و جوزف ساخته شده‌است. فایل‌های مختلف از جمله جوزف و لویس نشان داده شده‌است که این ابزار نیز از پایایی و روایی قابل قبولی برخوردار است. اگر چه این دو مقیاس همبستگی معنی‌دار و بالایی دارند. اما گاه استفاده از آنها به نتایج متفاوتی منجر شده‌است. با این حال فایل در سؤالات دو پرسش‌نامه یادشده نشان می‌دهد که این ابزارها بر مبانی نظری متفاوتی استوارند. فرانسیس معتقد است که ظاهراً سیاهه شادکامی آکسفورد شدت[۴] شادکامی و مقیاس افسردگی- شادکامی فراوانی[۵] شادکامی را می‌سنجد و به همین دلیل تفاوت این دو ابزار با عث ایجاد نتایج متضادی شده‌است.

در فایلات مختلف روشن شده‌است که این دو مقیاس همبستگی بالایی(۷۶/۰) با یکدیگر دارند. مقایسه مواد این دو مقیاس نشان می‌دهد که این دو از لحاظ نظری براساس بنیان‌های متفاوتی شاخته شده‌اند که برای درک این بنیان‌ها باید مفهوم بهزیستی ذهنی[۶] و بهزیستی روان‌شناختی[۷] را از هم متمایز کرد. به نظر کیز، اشموتکین و ریف بهزیستی ذهنی ارزیابی زندگی با توجه به تعادل بین عاطفه مثبت

[۱]- positive psychology

[۲]- happiness

[۳]- Depression- happiness scale

[۴]- intensity

[۵]- Frequency

[۶]- subjective well-being

[۷]- psychological

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.