فایل پی دی اف کامل تحلیل رابطه مدیریت کیفیت جامع (TQM) و عملکرد بازاریابی اداره کل پست استان کردستان با استفاده از پرسشنامه PDF


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل پی دی اف
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 فایل پی دی اف کامل تحلیل رابطه مدیریت کیفیت جامع (TQM) و عملکرد بازاریابی اداره کل پست استان کردستان با استفاده از پرسشنامه PDF دارای ۱۴۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل تحلیل رابطه مدیریت کیفیت جامع (TQM) و عملکرد بازاریابی اداره کل پست استان کردستان با استفاده از پرسشنامه PDF  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل پی دی اف کامل تحلیل رابطه مدیریت کیفیت جامع (TQM) و عملکرد بازاریابی اداره کل پست استان کردستان با استفاده از پرسشنامه PDF2 ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل تحلیل رابطه مدیریت کیفیت جامع (TQM) و عملکرد بازاریابی اداره کل پست استان کردستان با استفاده از پرسشنامه PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل پی دی اف کامل تحلیل رابطه مدیریت کیفیت جامع (TQM) و عملکرد بازاریابی اداره کل پست استان کردستان با استفاده از پرسشنامه PDF :

فایل پی دی اف کامل تحلیل رابطه مدیریت کیفیت جامع (TQM) و عملکرد بازاریابی اداره کل پست استان کردستان با استفاده از پرسشنامه PDF

فایل پی دی اف کامل تحلیل رابطه مدیریت کیفیت جامع (TQM) و عملکرد بازاریابی اداره کل پست استان کردستان با استفاده از پرسشنامه PDF
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول _کلیات فایل
۱-۱ .مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۲
۲-۱ .بیان مسأله…………………………………………………………………………………………………………………………………. ۴
۳-۱ . بررسی رابطه عملکرد بازاریابی مبتنی بر کیفیت خدمات کل…………………………………………………………….. ۶
۸…………………………………………………………………………………………………………… TQM 4-1 . چارچوب اجرایی
۵-۱ . تعیین اولویت های استقرار سیستم مدیریت کیفیت جامع بر مبنای ارتقای عملکرد بازاریابی در اداره کل
پست استان کردستان………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۲
۶-۱ . ضرورت انجام فایل……………………………………………………………………………………………………………… ۱۵
۷-۱ . اهمیت مفهوم کیفیت جامع………………………………………………………………………………………………………. ۱۶
۸-۱ . اهمیت بررسی و درک بازاریابی مبتنی بر کیفیت…………………………………………………………………………. ۱۷
۹-۱ .تعاریف کلیدی…………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۹
۱-۹-۱ . تعریف کیفیت…………………………………………………………………………………………………………………… ۱۹
فصل دوم_مبانی نظری و پیشینه ی فایل
۱-۲ .مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۱
۲-۲ . مفهوم رضایت مشتری……………………………………………………………………………………………………………… ۲۳
۳-۲ . مروری بر ادبیات فایل…………………………………………………………………………………………………………. ۲۵
۴-۲ . مدیریت کیفیت فراگیر……………………………………………………………………………………………………………. ۲۹
۵-۲ . اندازه پذیر کردن مشکلات سازمانی…………………………………………………………………………………………… ۳۰
۱-۵-۲ . نهادینه کردن مشکلات سازمان………………………………………………………………………………………………. ۳۱
۲-۵-۲ . حساسیت نسبت به زمان………………………………………………………………………………………………………… ۳۱
۶-۲ . اصول ۸ گانه مدیریت کیفیت جامع……………………………………………………………………………………………. ۳۲
۷-۲ . اصول کلیدی…………………………………………………………………………………………………………………………. ۳۳
۱-۷-۲ . بنیان و شالوده سازمان………………………………………………………………………………………………………….. ۳۴
۲-۷-۲ . عوامل سازنده…………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۵
۳-۷-۲ . استحکام سازمان…………………………………………………………………………………………………………………. ۳۷
۴-۷-۲ . پوشش سازمان…………………………………………………………………………………………………………………… ۳۹
۸-۲ . خلاصه شعار مدیریت کیفیت جامع……………………………………………………………………………………………. ۳۹
۹-۲ . نقش مدیریت کیفیت فراگیر در مدیریت بحران های سازمانی…………………………………………………………. ۴۰
در سرتاسر سازمان……………………………………………………………………………………………………….. ۴۱ TQM .10-2
۱۱-۲ . قلمرو مدیریت کیفیت جامع……………………………………………………………………………………………………. ۴۳
۴۶…………………………………………………………………………………………………………..TQM 12-2 . مفاهیم راهبردی
در شرکت های خدماتی………………………………………………………………………………………………. ۴۷ TQM .13-2
۱۴-۲ . هزینه کیفیت……………………………………………………………………………………………………………………….. ۴۸
۱۵-۲ . اندازه گیری و گزارش هزینه های کیفیت………………………………………………………………………………….. ۵۰
۱۶-۲ . پیشینه فایل……………………………………………………………………………………………………………………… ۵۲
فصل سوم_ روششناسی فایل
۱-۳ .مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………. ۵۶
۲-۳ . سؤالات فایل……………………………………………………………………………………………………………………… ۵۷
۳-۳ . چهارچوب فایل و فرضیات…………………………………………………………………………………………………… ۵۷
۴-۳ . فرضیات فایل……………………………………………………………………………………………………………………. ۵۸
۵-۳ . روش اجرای فایل………………………………………………………………………………………………………………. ۵۹
۶-۳ . روش های جمع آوری اطلاعات و داده های فایل……………………………………………………………………. ۶۳
۷-۳ . جامعه آماری فایل……………………………………………………………………………………………………………… ۶۶
۸-۳ . روش نمونه گیری فایل………………………………………………………………………………………………………… ۶۶
۹-۳ . (ابزارهای اندازه گیری فایل ) مشخصات پرسشنامه ها……………………………………………………………….. ۶۷
۱۰ . روایی ابزارهای اندازه گیری فایل……………………………………………………………………………………… ۶۸ -۳
۱۱-۳ . پایایی ابزارهای اندازه گیری فایل………………………………………………………………………………………… ۶۹
۱۲-۳ . روش های آماری تجزیه و تحلیل داده های فایل……………………………………………………………………. ۶۹
فصل چهارم-جمعآوری و تحلیل دادهها
۱-۴ .مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………. ۷۲
۲-۴ . طراحی پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………………………….. ۷۲
۳-۴ . تجزیه و تحلیل سوالات دموگرافیک…………………………………………………………………………………………… ۷۷
۱-۳-۴ . جنسیت……………………………………………………………………………………………………………………………… ۷۷
۲-۳-۴ . سن…………………………………………………………………………………………………………………………………… ۷۸
۳-۳-۴ . میزان تحصیلات…………………………………………………………………………………………………………………. ۷۹
۴-۴ . تجزیه و تحلیل سوالات اصلی فایل………………………………………………………………………………………… ۸۰
۸۰…………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱-۴-۴ . سوال ۱
۸۱…………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲-۴-۴ . سوال ۲
۸۲……………………………………………………………………………………………………………………………… ۳-۴-۴ .سوال ۳
۸۳………………………………………………………………………………………………………………………………. ۴-۴-۴ .سوال ۴
۸۴………………………………………………………………………………………………………………………………. ۵-۴-۴ .سوال ۵
۸۵………………………………………………………………………………………………………………………………. ۶-۴-۴ .سوال ۶
۸۶………………………………………………………………………………………………………………………………. ۷-۴-۴ .سوال ۷
۸۷………………………………………………………………………………………………………………………………. ۸-۴-۴ .سوال ۸
۸۸………………………………………………………………………………………………………………………………. ۹-۴-۴ .سوال ۹
۸۹…………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۰-۴-۴ .سوال ۱۰
۹۰…………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۱-۴-۴ .سوال ۱۱
۹۱…………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۲-۴-۴ .سوال ۱۲
۹۲…………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۳-۴-۴ .سوال ۱۳
۹۳…………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۴-۴-۴ .سوال ۱۴
۹۴…………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۵-۴-۴ .سوال ۱۵
۹۵…………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۶-۴-۴ .سوال ۱۶
۹۶…………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۷-۴-۴ .سوال ۱۷
۹۷…………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۸-۴-۴ .سوال ۱۸
۵-۴ . آزمون فرضیات فایل…………………………………………………………………………………………………………… ۹۸
۱-۵-۴ .آزمون فرضیه اول………………………………………………………………………………………………………………… ۹۸
۲-۵-۴ .آزمون فرضیه دوم………………………………………………………………………………………………………………… ۹۹
۳-۵-۴ .آزمون فرضیه سوم……………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۰
۴-۵-۴ .آزمون فرضیه چهارم…………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۱
۵-۵-۴ .آزمون فرضیه پنجم……………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۲
۶-۵-۴ .آزمون فرضیه ششم……………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۳
فصل پنجم-نتیجه گیری و ارایه پیشنهاد ها
۱-۵ .مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۵
۲-۵ . نتایج حاصل از آزمون فرضیه ها……………………………………………………………………………………………….. ۱۰۷
۱-۲-۵ . نتایج حاصل از آزمون فرضیه اول…………………………………………………………………………………………. ۱۰۷
۲-۲-۵ . نتایج حاصل از آزمون فرضیه دوم…………………………………………………………………………………………. ۱۰۷
۳-۲-۵ . نتایج حاصل از آزمون فرضیه سوم………………………………………………………………………………………… ۱۰۸
۴-۲-۵ . نتایج حاصل از آزمون فرضیه چهارم……………………………………………………………………………………… ۱۰۸
۵-۲-۵ . نتایج حاصل از آزمون فرضیه پنجم……………………………………………………………………………………….. ۱۰۹
۶-۲-۵ . نتایج حاصل از آزمون فرضیه ششم……………………………………………………………………………………….. ۱۱۰
۳-۵ . پیشنهادات برای فایل های بعدی………………………………………………………………………………………….. ۱۱۰
۴-۵ . محدودیت های فایل………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱۱
۵-۵ . منابع…………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۱۲
۱-۵-۵ . منابع داخلی……………………………………………………………………………………………………………………… ۱۱۲
۲-۵-۵ . منابع خارجی……………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۲
۶-۵ .پیوست ها…………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱۴
فایل پی دی اف کامل تحلیل رابطه مدیریت کیفیت جامع (TQM) و عملکرد بازاریابی اداره کل پست استان کردستان با استفاده از پرسشنامه PDF
فهرست جداول و نمودارها
جداول و نمودارها صفحات
و تأثیر آن بر عملکرد بازاریابی…………………………………………………….. ۹ TQM چارچوب هایی در زمینه اجرای
نمودار کانو.. ……………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۹
نمودار مدیریت کیفیت جامع……………………………………………………………………………………………………………. ۴۷

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.