فایل ورد کامل بررسی علمی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری هویت اجتماعی دانش‌آموزان دوره متوسطه


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل بررسی علمی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری هویت اجتماعی دانش‌آموزان دوره متوسطه دارای ۱۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل بررسی علمی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری هویت اجتماعی دانش‌آموزان دوره متوسطه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل بررسی علمی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری هویت اجتماعی دانش‌آموزان دوره متوسطه۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بررسی علمی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری هویت اجتماعی دانش‌آموزان دوره متوسطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل بررسی علمی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری هویت اجتماعی دانش‌آموزان دوره متوسطه :

فایل ورد کامل بررسی علمی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری هویت اجتماعی دانش‌آموزان دوره متوسطه
فهرست مطالب

عنوان صفحه

چکیده ……………………………………………………………………………………………………………………………. ۱

فصل اول : طرح فایل

۱-۱ مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………….. ۳

۲-۱ موضوع فایل ………………………………………………………………………………………………………… ۳

۳-۱ بیان مساله………………………………………………………………………………………………………………… ۴

۴-۱ اهمیت و ضرورت فایل ………………………………………………………………………………………….. ۴

۵-۱ اهداف فایل ………………………………………………………………………………………………………….. ۵

۶-۱ محدود زمانی و مکانی فایل…………………………………………………………………………………….. ۵

۷-۱پیشینه فایل…………………………………………………………………………………………………………….. ۵

۱-۷-۱ فایلات داخلی …………………………………………………………………………………………………… ۵

۲-۷-۱فایلات خارجی ………………………………………………………………………………………………….. ۸

۳-۷-۱ جمع بندی نتایج فایلات ………………………………………………………………………………………. ۱۰

۸-۱ تعاریف مربوط به هویت…………………………………………………………………………………………….. ۱۱

۹-۱ موانع و تنگناهای فایل ……………………………………………………………………………………………. ۱۴

فصل دوم : مبانی و چارچوب نظری ………………………………………………………………………………….. ۱۶

۱-۲ مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۷

۲-۲ مباحث نظری ………………………………………………………………………………………………………….. ۱۷

۱-۲-۲ دورکیم ……………………………………………………………………………………………………………….. ۱۷

۲-۲-۲ پارسونز ………………………………………………………………………………………………………………… ۱۸

۳-۲-۲ ماکس وبر …………………………………………………………………………………………………………….. ۲۰

۴-۲-۲ کنش متقابل نمادی…………………………………………………………………………………………………. ۲۲

۵-۲-۲ کولی ……………………………………………………………………………………………………………………. ۲۳

۶-۲-۲ مید ………………………………………………………………………………………………………………………. ۲۴

۷-۲-۲ گافمن…………………………………………………………………………………………………………………… ۲۶

۸-۲-۲ نظریه هویت (بورک) ………………………………………………………………………………………………. ۲۷

عنوان صفحه

۳-۲ چارچوب نظری مورد استفاده فایل ………………………………………………………………………….. ۳۰

۴-۲ پرسشهای فایل …………………………………………………………………………………………………….. ۳۱

۵-۲ فرضیات فایل ………………………………………………………………………………………………………. ۳۱

۶-۲ الگوی نظری و تحلیلی فایل………………………………………………………………………………………. ۳۲

فصل سوم : روش فایل ……………………………………………………………………………………………….. ۳۴

۱-۳ مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………… ۳۵

۲-۳ نوع فایل……………………………………………………………………………………………………………… ۳۵

۳-۳ تعریف نظری وعملی متغیرهای فایل……………………………………………………………………….. ۳۵

۱-۳-۳ تعریف نظری متغیرهای فایل ……………………………………………………………………………… ۳۵

۲-۳-۳ تعریف عملی متغیرهای فایل……………………………………………………………………………….. ۳۸

۴-۳ متغیرهای مستقل و وابسته …………………………………………………………………………………………. ۴۲

۵-۳ شاخص سازی متغیر های فایل ………………………………………………………………………………… ۴۳

۱-۵-۳ شاخص سازی متغیرهای مستقل ……………………………………………………………………………… ۴۳

۲-۵-۳ شاخص سازی متغیرهای وابسته ……………………………………………………………………………… ۴۵

۶-۳ قابلیت اعتماد شاخص ها (الفای کرانباخ) ………………………………………………………………………. ۴۶

۷-۳ اعتبار فایل …………………………………………………………………………………………………………….. ۴۷

۸-۳ جامعه آماری……………………………………………………………………………………………………………….. ۴۷

۹-۳ تعیین حجم نمونه و شیوه نمونه گیری…………………………………………………………………………… ۴۸

۱-۹-۳ تعیین حجم نمونه …………………………………………………………………………………………………… ۴۸

۲-۹-۳ شیوه نمونه گیری ……………………………………………………………………………………………………. ۴۹

۱۰-۳ واحد تحلیل……………………………………………………………………………………………………………… ۵۰

۱۱-۳ تکنیک ها و ابزارهای جمع آوری داده ها و اطلاعات …………………………………………………….. ۵۰

۱۲-۳ روش تجزیه و تحلیل اطلاعات………………………………………………………………………………….. ۵۰

فصل چهارم : یافته ها و دستاوردهای فایل………………………………………………………………………….. ۵۱

۱-۴ مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………. ۵۲

۲-۴ توصیف دستاوردهای فایل ……………………………………………………………………………………….. ۵۲

۱-۲-۴ بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس جنس …………………………………………………………… ۵۲

عنوان صفحه

۲-۲-۴ بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس پایه تحصیلی ……………………………………………….. ۵۳

۳-۲-۴ بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس رشته تحصیلی………………………………………………. ۵۳

۴-۲-۴ بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس تحصیلات پدر……………………………………………… ۵۴

۵-۲-۴ بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس تحصیلات مادر……………………………………………… ۵۴

۶-۲-۴ بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس در آمد ماهانه خانواده……………………………………… ۵۵

۷-۲-۴ بررسی میزان رضایت از خود دانش آموزان ………………………………………………………………. ۵۷

۸-۲-۴ بررسی میزان تایید دیگران ………………………………………………………………………………………. ۵۸

۹-۲-۴ بررسی میزان درونی کردن ارزشها …………………………………………………………………………… ۵۹

۱۰-۲-۴ بررسی میزان هماهنگی ارزشهای گروهی ……………………………………………………………… ۶۰

۱۱-۲-۴ بررسی میزان پایگاه اقتصادی – اجتماعی دانش آموزان ………………………………………………… ۶۱

۱۲-۲-۴ بررسی میزان هویت دینی دانش آموزان …………………………………………………………………. ۶۲

۱۳-۲-۴ بررسی میزان هویت خانوادگی دانش آموزان …………………………………………………………… ۶۳

۱۴-۲-۴ بررسی میزان هویت ملی دانش آموزان ……………………………………………………………………. ۶۴

۱۵-۲-۴ بررسی میزان هویت اجتماعی دانش آموزان …………………………………………………………….. ۶۵

فصل پنجم : تحلیل و تبیین دستاوردهای فایل…………………………………………………………………….. ۶۶

۱-۵ مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………. ۶۷

۲-۵ آزمون فرضیات…………………………………………………………………………………………………………. ۶۷

۱-۲-۵ آزمون فرضیه ۱: بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت اجتماعی» دانش آموزان ………………… ۶۷

۱-۱-۲-۵ آزمون فرضیه ۱/۱ : بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت دینی» دانش آموزان …………………… ۶۸

۲-۱-۲-۵آزمون فرضیه ۲/۱ : بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت خانوادگی» دانش آموزان……………… ۶۸

۳-۱-۲-۵ آزمون فرضیه ۳/۱ : بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت ملی» دانش آموزان ……………………. ۶۹

۲-۲-۵آزمون فرضیه ۲ : بررسی رابطه بین «پایگاه اقتصادی – اجتماعی» و« هویت اجتماعی»…. 69

۱-۲-۲-۵ آزمون فرضیه ۱/۲ : بررسی رابطه بین پایگاه «اقتصادی- اجتماعی» و «هویت دینی» …………. 70

۲-۲-۲-۵ آزمون فرضیه ۲/۲ : بررسی رابطه بین پایگاه «اقتصادی- اجتماعی» و «هویت خانوادگی» ….. 70

۳-۲-۲-۵ آزمون فرضیه ۳/۲ : بررسی رابطه بین پایگاه «اقتصادی- اجتماعی» و «هویت ملی» …………… 71

۳-۲-۵ آزمون فرضیه ۳: بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت اجتماعی» …………………… 71

۱-۳-۲-۵ آزمون فرضیه ۱/۳ : بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت دینی» ……………………….. 71

عنوان صفحه

۲-۳-۲-۵ آزمون فرضیه ۲/۳ : بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت خانوادگی»…………………. 72

۳-۳-۲-۵ آزمون فرضیه ۳/۳: بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت ملی»………………………….. 72

۴-۲-۵ آزمون فرضیه ۴ :بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت اجتماعی»…………………………… 73

۱-۴-۲-۵ آزمون فرضیه ۱/۴: بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت دینی» …………………………….. 73

۲-۴-۲-۵ آزمون فرضیه ۲/۴ :بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت ملی» ………………………………. 74

۳-۴-۲-۵ آزمون فرضیه ۳/۴ :بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت ملی» ……………………………… 74

۵-۲-۵ آزمون فرضیه ۵ :بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت اجتماعی» ……………… 74

۱-۵-۲-۵ آزمون فرضیه ۱/۵ :بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت دینی» ………………….. 75

۲-۵-۲-۵ آزمون فرضیه ۲/۵: بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت خانوادگی» ……………. 75

۳-۵-۲-۵ آزمون فرضیه ۳/۵ :بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت ملی» ……………………. 76

۶-۲-۵ آزمون فرضیه ۶ : بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت اجتماعی»…….. 76

۱-۶-۲-۵ آزمون فرضیه ۱/۶: بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت دینی»…………. 77

۲-۶-۲-۵ آزمون فرضیه ۲/۶ :بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت خانوادگی»….. 77

۳-۶-۲-۵ آزمون فرضیه ۳/۶ :بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت ملی»…………. 78

۳-۵ تحلیل چند متغیری (رگرسیون چندگانه) ………………………………………………………………………. ۷۸

۱-۳-۵ تحلیل چند متغیری هویت دینی ………………………………………………………………………………. ۷۸

۲-۳-۵ تحلیل چند متغیری هویت خانوادگی …………………………………………………………………………… ۸۰

۳-۳-۵ تحلیل چند متغیری هویت ملی………………………………………………………………………………….. ۸۲

۴-۳-۵ تحلیل چند متغیری هویت اجتماعی…………………………………………………………………………. ۸۴

۴-۵ تحلیل مسیر………………………………………………………………………………………………………………. ۸۶

فصل ششم : نتیجه گیری و پیشنهادها …………………………………………………………………………………. ۹۲

۱-۶ خلاصه فایل ……………………………………………………………………………………………………………. ۹۳

۲-۶ جمع بندی و نتیجه گیری ……………………………………………………………………………………………. ۹۴

۳-۶ پیشنهادها……………………………………………………………………………………………………………………. ۹۹

فایل ورد کامل بررسی علمی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری هویت اجتماعی دانش‌آموزان دوره متوسطه
فهرست منابع و ماخذ ………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۲

پیوست

فایل ورد کامل بررسی علمی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری هویت اجتماعی دانش‌آموزان دوره متوسطه
فهرست جداول

عنوان صفحه

جدول۱-۳ میزان آلفای کرانباخ ………………………………………………………………………………………….. ۴۷

جدول ۲-۳ میزان دانش آموزان در حال تحصیل در مقطع متوسطه نیشابوربه تفکیک جنس ،

رشته و پایه تحصیلی……………………………………………………………………………………………………………. ۴۸

جدول ۳-۳ توزیع حجم نمونه به تفکیک پایه تحصیلی و جنس………………………………………………… ۴۹

جدول ۴-۳ توزیع حجم نمونه به تفکیک جنس ، پایه و رشته تحصیلی…………………………………….. ۵۰

جدول ۱-۴ توزیع دانش آموزان بر حسب جنس ………………………………………………………………….. ۵۲

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.