فایل ورد کامل مطالعه تأثیر جهتگیری کارآفرینانه بر روند رشد و توسعه شرکتهای کوچک
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه تأثیر جهتگیری کارآفرینانه بر روند رشد و توسعه شرکتهای کوچک دارای ۱۰۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه تأثیر جهتگیری کارآفرینانه بر روند رشد و توسعه شرکتهای کوچک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه تأثیر جهتگیری کارآفرینانه بر روند رشد و توسعه شرکتهای کوچک۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه تأثیر جهتگیری کارآفرینانه بر روند رشد و توسعه شرکتهای کوچک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه تأثیر جهتگیری کارآفرینانه بر روند رشد و توسعه شرکتهای کوچک :
فایل ورد کامل مطالعه تأثیر جهتگیری کارآفرینانه بر روند رشد و توسعه شرکتهای کوچک
چکیده
کارآفرینی به عنوان موتور محرکه توسعه اقتصادی و اجتماعی نقش اساسی در فرآیند توسعه ی جوامع دارد.کسب و کارهای کوچک بهترین مآمن برای فعالیتهای کار آفرینانه است و این امر مستلزم آن است که صاحبان و کارکنان کسب و کارهای کوچک از مهارت ها و تواناییهای کارآفرینانه برخوردار باشند.بنابراین هدف از فایل حاضر بررسی تأثیر جهت گیری کارآفرینی روی رشد شرکتهای کوچک در شهر گلپایگان می باشد .نمونه آماری فایل حاضر شامل ۶۰ شرکت از شرکتهای کوچک در شهر گلپایگان است، که با استفاده از فرمول ککران به دست آمده است. ابزار گردآوری دادهها در این فایل پرسشنامه می باشد.
مقدمه
کارآفرینی مفهومی عینی وعملی است که همزمان با آغاز زندگی انسان بر روی زمین وتلاش برای کسب درآمد و تأمین مایحتاج زندگی پا به عرصه وجود گذاشته است . اما طرح این مقوله به عنوان یک مفهوم علمی سابقه ی چندانی ندارد ( سعیدی مهرآباد و مهتدی ، ۱۳۸۷ ، ۲ ) .
کارآفرینی مقوله ی بسیارمهمی است که بسیاری ازکشورهای توسعه یافته و درحال توسعه توجه جدی به آن مبذول داشته و میدارند. دراین میان، یکی ازشاخه های اصلی کارآفرینی، کارآفرینی درسازمان است که بدون شک سهم چشمگیری درتوفیق وتعالی سازمانها دارد( احمدپور ، ۱۳۸۳ ؛ ۱۳۲ -۱۳۵) .
تغییرات درمحصولات مکانیسم های بازار ، اغلب بدین صورت است که سازمانها دست به بهره برداری از فرصتهایی می زنند که دیگرسازمانها دنبال نمی کنند و گاه حتی از وجود آنها مطلع نیستند. دراین زمینه ، نوآوری نقش راهبردی و عمده را ایفا می کند ( کولینس و رام ، ۲۰۰۳ ، ص ۵-۷) [۱] .
[۱]- Collins & Ram
پاره ای از متن
راهبرد کارآفرینی سازمانی ( شرکتی ) :
پیچیدگی، پویایی و تغییرات مستمر محیطی ، سازمانهای امروزی را ناگزیر از برنامه ریزی راهبردی و نگاه بلند مدت به آینده کرده است تا بر اساس آن در اهداف و برنامه های خود بازنگری کنند. از مفاهیم موجود در مطالعات راهبردی ، راهبرد کارآفرینی است . این راهبرد راههایی برای تجدید حیات و نوآورتر کردن سازمانهای موجود ارائه می کند . راهبرد کارآفرینی به شرکت این امکان را می دهد تا در تصمیم گیریها نوآورتر ، خلاق تر و مسئولیت پذیرتر باشند ( رضوانی و همکاران ؛ ۱۳۸۹ ، ۲ ) .
راهبرد کارآفرینانه مفهومی کلیدی در ادبیات کارآفرینی سازمانی و جلوه ی بارزی از کارآفرینی در سطح بنگاه است . نگاه به راهبرد کارآفرینانه در حال تبدیل شدن به یک منبع کلیدی مزیتهای رقابتی می باشد ؛ با وجود این اهمیت ، راهبرد کارآفرینانه به میزان کافی تبیین نشده است (همان منبع ، ۶) .
هیت [۱] بیان می کند که "به سختی می توان تعریف دقیقی از راهبرد کارآفرینانه ارائه نمود.
[۱] – Hitt
فایل ورد کامل مطالعه تأثیر جهتگیری کارآفرینانه بر روند رشد و توسعه شرکتهای کوچک
فهرست
چکیده: .۱
فصل اول
کلیات فایل. ۲
۱-۱ مقدمه ۳
۱-۲ بیان مساله ۵
۱-۳ اهمیت و ضرورت فایل………………..۶
۱-۴ چارچوب نظری. ۷
۱-۵ فرضیات.. ۹
۱-۶ اهداف فایل. ۹
۱-۶-۱ هدف کلی. ۹
۱-۶-۲ هدف فرعی. ۹
۱-۷ قلمرو فایل. ۱۰
۱-۷-۱ قلمرو موضوعی…………..۱۰
۱-۷-۲ قلمرو مکانی. ۱۰
۱-۷-۲ قلمرو زمانی. ۱۰
۱-۸ تعاریف مفهومی. ۱۰
۱-۹تعاریف عملیاتی……………………….۱۱
فصل دوم
مروری بر ادبیات فایل. ۱۲
۲-۱ مقدمه ۱۳
۲-۲ کارآفرینی سازمانی : ۱۴
۲-۳ اهمیت و ضرورت کارآفرینی در سازمان و شرکتها : ۱۵
۲-۴ رفتار کارآفرینانه : ۱۶
۲-۵ مهارتهای کارآفرینی. ۱۷
۲-۵-۱ مهارت شخصی. ۱۷
۲-۵-۲مهارتهای مدیریتی. ۱۷
۲-۵-۳ مهارتهای فنی. ۱۷
۲-۶ راهبرد کارآفرینی سازمانی ( شرکتی ) ۱۸
۲-۷ موانع و محدودیتهای کارآفرینی. ۱۹
۲-۸ عوامل موثر بر کارآفرینی سازمانی ( شرکتی ) ۲۲
۲-۸-۱ عوامل ساختاری کارآفرینانه ۲۲
۲-۸-۲ عوامل رفتاری کارآفرینانه ۲۲
۲-۸-۳ عوامل زمینه ای کارآفرینانه ۲۲
۲-۹ ساختار شرکتهای های کارآفرین. ۲۲
۲-۱۰ ویژگی های شرکت های کارآفرین. ۲۳
۲-۱۱ الگوهای شرکتهای کارآفرین. ۲۴
۲-۱۱-۱ الگوی کارآفرینی سازمانی کورنوال و پرلمن. ۲۴
۲-۱۱-۲ الگوی کارآفرینی سازمانی کوراتکو و نافزیگر. ۲۵
۲-۱۱-۳ الگوی کارآفرینی سازمانی اکهلس و نت.. ۲۶
۲-۱۲ گرایش کارآفرینی ( جهت گیری کارافرینانه ) ۲۶
۲-۱۳ فرهنگ سازمانی و نوآوری. ۲۷
۲-۱۴ نوآوری. ۲۹
۲-۱۴-۱ انواع نوآوری. ۳۰
۲-۱۴ -۲ مراحل نواوری. ۳۲
۲-۱۵ ریسک پذیری. ۳۴
۲-۱۶ پیشینه فایل………………………. ۳۷
۲-۱۶-۱فایلات داخلی…………………………….۳۸
۲-۱۶-۲ فایلات خارجی. ۳۸
فصل سوم
روش اجرای فایل. ۴۰
۳-۱ مقدمه ۴۱
۳-۲ روش فایل. ۴۱
۳-۳ جامعه مطالعاتی. ۴۲
۳-۳-۱حجم نمونه…………..۴۲
۳-۴ روش جمع آوری اطلاعات.. ..۴۳
۳-۵ روایی و پایایی پرسشنامه ۴۴
۳-۵-۱ تعیین اعتبار (روایی) پرسشنامه ۴۴
۳-۵-۲ تعیین پایایی (قابلیت اعتماد) پرسشنامه ۴۴
۳-۶ روش تجزیه و تحلیل اطلاعات.. ۴۶
۳-۶-۱ مفروضات در کاربرد آزمون همبستگی خطی. ۴۶
۳-۶-۲ آزمون دوربین واتسون. ۴۶
۳-۷ بررسی نرمال بودن داده ها ۴۹
۳-۷-۱ آزمون کولموگوروف – اسمیرنوف.. ۴۹
۳-۷-۲- تجزیه وتحلیل رگرسیون …………… ۵۰
فصل چهارم
تجزیه و تحلیل دادهها ۵۱
۴-۱ مقدمه 52
۴-۲ نتایج توصیفی فایل. ۵۲
۴-۳ تحلیل دادهها ۵۵
۴-۳-۱ آزمون دوربین واتسون. ۵۵
۴-۳-۲ آزمون کولموگوروف – اسمیرنوف.. ۵۶
۴-۴ بررسی فرضیه های فایل. ۵۶
فصل پنجم
نتیجهگیری و پیشنهادات.. ۶۴
۵-۱ مقدمه ۶۵
۵-۲ نتیجه گیری فرضیات.. ۶۵
۵-۲-۱ فرضیه ۱. ۶۵
۵-۲-۲ فرضیه ۲. ۶۶
۵-۲-۳ فرضیه ۳. ۶۶
۵-۲-۴ فرضیه ۴. ۶۶
۵-۳ پیشنهاد مبتنی بر فایل. ۶۷
۵-۴ پیشنهاد به محققین آتی. ۶۹
پیوست ها ۷۱
منابع و ماخذ ۷۹
منابع فارسی: ۸۰
منابع لاتین: ۸۲
Abstract: 84
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 