فایل ورد کامل تحلیل تأثیر حضور فرزندان بر فرآیند تصمیمگیری خانوادهها در انتخاب مقصد گردشگری داخلی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل تحلیل تأثیر حضور فرزندان بر فرآیند تصمیمگیری خانوادهها در انتخاب مقصد گردشگری داخلی دارای ۱۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل تحلیل تأثیر حضور فرزندان بر فرآیند تصمیمگیری خانوادهها در انتخاب مقصد گردشگری داخلی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل تحلیل تأثیر حضور فرزندان بر فرآیند تصمیمگیری خانوادهها در انتخاب مقصد گردشگری داخلی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحلیل تأثیر حضور فرزندان بر فرآیند تصمیمگیری خانوادهها در انتخاب مقصد گردشگری داخلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل تحلیل تأثیر حضور فرزندان بر فرآیند تصمیمگیری خانوادهها در انتخاب مقصد گردشگری داخلی :
تأثیر فرزندان بر فرایند تصمیمگیری انتخاب مقصد در گردشگری داخلی
چکیده :
با توجه به تغییراتی که از سال ۱۹۵۰ و پس از جنگ جهانی دوم رخ داد و خانواده ها دچار تغییرات شدند و مادران خانواده نیز وارد عرصه تحصیل و کار شدند، فرایند تصمیم گیری خانواده ها نیز دچار دگرگونی شد و والدین که دیگر زمان کمتری برای فرزندان داشتند ، برای آن که رضایت آن ها فراهم آورند و آن ها را برای نقش های آینده شان آماده کنند ، آن ها را در این فرایند ، مشارکت دادند . به همین منظور بر آن شدیم که تأثیر فرزندان را بر مراحل فرایند تصمیم گیری انتخاب مقصد در گردشگری داخلی و سفرهای تفریحی از دیدگاه والدین را بررسی کنیم و دریابیم که آیا فرزندان تأثیری بر مراحل فرایند تصمیم گیری دارند ودر صورت وجود تأثیر آیا تأثیرشان مستقیم است یا غیر مستقیم و اینکه آیا جنسیت و سن فرزندان نیز نقشی در این فرایند دارند یا خیر.
به همین منظور در شهر کرج و منطقه عظیمیه خانواده هایی مورد بررسی قرار گرفته که دارای فرزندان ۱۲-۱۸ ساله بودند . پرسشنامه ها در مدارس توزیع شد و ۱۶۱ خانواده بررسی شدند . برای انتخاب افراد نمونه ۴ مدرسه شامل دو مدرسه راهنمایی دخترانه و پسرانه و دو دبیرستان دخترانه و پسرانه از شهر کرج انتخاب شدند و سپس از بین دانش آموزان هر مدرسه تعداد ۴۵ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند و از آنها خواسته شد تا پرسشنامه را برای تکمیل به والدین خود ارایه دهند.
مقدمه
گردشگری فعالیتی است که توسط افراد پیش می رود که معمولاً از آن لذت برده می شود و برای درک بهتر این پدیده می باید ، رفتار افراد را بشناسیم( مینیچیو و مویزا ۲۰۰۹[۱] ). با توجه به رقابت صنعت گردشگری ، فهم فرایند تصمیم گیری گردشگران مورد توجه بسیار زیاد بازاریابان است . یک جنبه از این فرایند ، تأثیر فرزندان بر انتخاب مقصد است ، در حالیکه این مقوله در زمینه ی گردشگری کمتر مورد بررسی قرار گرفته است ( کاری و وسلی و ساترلند ۲۰۰۷[۲]) . تصمیم انتخاب مقصد که تعطیلات و سفر تفریحی باید در آن گذرانده شود ، ریسک زیادی دارد(مینیچو و مویزا ۲۰۰۹).رفتار انتخاب مقصد می تواند توسط یک ارزیابی ساده و فرایند انتخاب نشان داده شود . هر فرد گزینه هایی را یافته و ارزیابی می کند و گزینه ای در نهایت انتخاب می شود که ارزش بیشتری برای همه افراد درگیر در سفر دارد (کوپلمن ۱۹۷۸[۳]). به نحو چشمگیری به نظر می رسد که مطالعات انجام شده در زمینه ی نقش فرزندان در تصمیم گیری فعالیت سفرهای تفریحی و تعطیلات ، کافی نیست و فرصتی است تا در این حوزه به فعالیت بیشتر بپردازیم
[۱] Minciu, Moisa[2] Currie, Wesley, Sutherland[3] Koppelman
بخشی از متن
نقش کودک در تصمیمات خرید به طور فزاینده ای به دو علت مهم برای متخصصان گردشگری مهم گشته است :
- تغییرات اجتماعی و جمعیت شناختی در جوامع ، رشد تعداد کودکان و تشدید و تقویت نقش کودکان بر تأثیر تصمیمات.
- افزایش سفرهای تعطیلاتی خانوادگی (نیکرسون و جروسکی ۲۰۰۱)
همانطور که ذکر شد از آن جا که والدین زمان زیادی را صرف شغل خود کرده و زمان کمتری را برای فرزندان دارند و در عین حال از درآمد قابل توجهی برای خرج کردن برخوردارند ، از تعطیلات به عنوان زمانی برای ارتباط مجدد به عنوان یک خانواده استفاده می کنند(گرام ۲۰۰۴، نیکرسون و جروسکی ۲۰۰۱). در نتیجه والدین به طور فعال کودکانشان را برای مشارکت در تصمیمات خرید تشویق می کنند به ویژه برای سفر و تفریحات (نیکرسون و جروسکی۲۰۰۱).
ادبیات رفتار مصرف کننده (بلک ول و همکاران [۱]۲۰۰۱، آسائل [۲]۱۹۹۸، مورگان [۳]۱۹۹۶) بیان کردند که مصرف کنندگان خانوادگی زمانیکه تصمیم خرید می گیرند در چهار مرحله در گیر می شوند:
- بیان مسئله یا برانگیخته شدن نیاز
- جستجوی اطلاعات
- ارزیابی گزینه ها و جایگزین ها
تصمیم نهایی خرید (لین وو ۲۰۰۷[۴] ، هنلن و همکاران[۵] ۲۰۰۵ ).
[۱] Blackwel et al[2] Assael[3]Morgan[4]Lin wu[5]Hanlen et al
جنکینز ۱۹۷۹گزارش داد که ۳۵-۲۰ درصد از والدین تأثیر فرزندشان را در مقوله ی تعطیلات در انتخاب زمان، مقصد ، اقامت و فعالیت ها، قوی دانسته اند.جنکینز۱۹۷۹، ونگ و همکاران ۲۰۰۳).
در زمینه ی گردشگری لذت و خوشایند فرزند انگیزه ای مهم برای والدین است و همانطور که ریان [۱](۱۹۹۲) و جونز و جیموتی[۲](۲۰۰۲) ذکر کردند به معنی قدرت تأثیر مستقیم در فرایند های تصمیم گیری است(گرام ۲۰۰۴).
کوچکترین فرزندان با حضور صرفشان و نیاز ها و محدودیت های خاصشان به طور غیر مستقیم بر تصمیمات والدینشان تآثیر دارند به طوریکه تقاضا ها و و محدودیت های خاص آن ها نسبت به آن چه که خانواده می تواند یا نمی تواند انجام دهد موثر است (هارتل و گرام ۲۰۰۴).
تورنتون و همکاران می نویسند ، رضایت فرزندان به شدت توسط والدین اندازه گیری (رتبه بندی) می شود و اگر فرزندشان دوست نداشته باشد که از سایتی بازدید کند ، احتمال راضی بودن او کم است. . رایان ۱۹۹۲ نتیجه می گیرد ، فرزندان می توانند به عنوان کاتالیست هایی در ایجاد بازدید از یک جاذبه [یک مقصد تفریحی]در نظر گرفته شوند. این نشان می دهد که کودکان به طور غیر مستقیم قدرتمندند ، حتی اگر این قدرت کمتر از قدرت تصمیم مستقیم باشد(گرام ۲۰۰۴).تورنتون و همکاران (۱۹۹۷) می نویسند ، تصمیم گیری در زمینه ی تعطیلات یک فرایند پیچیده از مذاکره میان افراد با قدرت های نامساویِ تأثیر است (گرام ۲۰۰۴).
[۱]Ryan[2]Jones ,Jimoty
پرسش های اصلی و فرعی
پرسش اصلی:
- آیا فرزندان درشهر کرج بر فرایند تصمیم انتخاب مقصد تأثیر دارند؟
پرسش های فرعی:
- تأثیر فرزندان بیشتر مستقیم است یا غیر مستقیم ؟
- تأثیر فرزندان در کدامیک از مراحل چهارگانه ی تصمیم گیری بیشتر است؟
- کدام گروه سنی بیشترین تأثیر را اعمال می کند؟
- از میان فرزندان دختر و پسر کدامیک تأثیر گذارترند؟
فایل ورد کامل تحلیل تأثیر حضور فرزندان بر فرآیند تصمیمگیری خانوادهها در انتخاب مقصد گردشگری داخلی
فهرست
عنوان صفحه
فصل یک : طرح و کلیات فایل.. ۱۱
۱.۱مقدمه. ۱۲
۱.۲بیان مسئله. ۱۳
۱.۳اهمیت و ضرورت موضوع. ۱۶
۱.۴گزاره های فایل.. ۲۰
۱.۴.۱ پرسش های اصلی و فرعی.. ۲۰
۱.۴.۲فرضیه های فایل.. ۲۰
۱.۴.۳هدف های فایل یا نتایج مورد انتظار. ۲۰
۱.۴.۴شرح واژه ها و اصطلاحات فایل.. ۲۱
فصل دوم:مبانی نظری فایل و مروری بر فایلات پیشین.. ۲۳
۲.۱مقدمه. ۲۴
۲.۲تصمیم گیری کلی.. ۲۵
۲.۳تصمیم گیری مصرف کننده. ۲۹
۲.۳.۱تئوری های کلاسیک.. ۲۹
۲.۳.۲تئوری های پست مدرن. ۳۰
۲.۴مراحل تصمیم گیری.. ۳۲
۲.۵تصمیم گیری خانوادگی.. ۳۵
۲.۵.۱پیوستگی گروه ۴۰
۲.۵.۲توزیع نقش ها ۴۰
۲.۶تصمیم گیری سفر تفریحی و تعطیلات در خانواده. ۴۳
۲.۷فرزندان و تعطیلات.. ۴۶
۲.۸فرزندان و تصمیم گیری.. ۴۸
۲.۹تأثیر فرزندان بر تصمیم گیری.. ۵۱
۲.۱۰تأثیر فرزندان بر مرحله ی تصمیم گیری.. ۵۶
۲.۱۱تأثیر فرزندان بر تصمیم گیری تعطیلات.. ۵۸
۲.۱۲متغیرهای تأثیر گذار بر تأثیر فرزندان بر فرایند تصمیم گیری انتخاب مقصد. ۶۰
۲.۱۲.۱سن فرزندان. ۶۰
۲.۱۲.۲جنسیت فرزندان. ۶۱
۲.۱۲.۳استراتژی های تأثیری فرزندان. ۶۲
۲.۱۳تأثیر فرزندان در فرایند تصمیم گیری انتخاب مقصد. ۶۲
۲.۱۴سفرهای تفریحی خانوادگی.. ۶۳
۲.۱۵ مدل برای فرایند تأثیرفرزندان برای انتخاب مقصد : ۶۴
فصل سوم:روش اجرای فایل.. ۷۶
-۱. ۳مقدمه. ۷۷
۳-۲. روش انجام فایل… ۷۷
۳-۳. محدوده مکانی و زمانی فایل.. ۷۷
۳-۴. جامعه آماری فایل… ۷۸
۳-۵. روش نمونه گیری و حجم نمونه. ۷۸
۳-۶. روش گردآوری دادهها ۷۹
۳-۶-۱ مطالعه کتابخانهای.. ۷۹
۳-۶-۲ مطالعه پیمایشی.. ۸۰
۳-۷اعتبار سنجی ابزار. ۸۰
۳-۸. روش تحلیل داده ها ۸۱
فصل چهارم :یافته های فایل… ۸۲
-۴.۱ مقدمه. ۸۳
۴.۲ بررسی ویژگیهای جمعیت شناختی پاسخگویان. ۸۴
۴.۳ مقصد آخرین سفر خانوادهها ۸۹
۴-۴. ویژگیهای سفر خانوادهها ۹۶
۴.۵ آزمون فرضیه های فایل.. ۱۰۴
فصل پنجم :بحث و نتیجه گیری.. ۱۰۸
۵.۱ مقدمه. ۱۰۹
۵.۲ یافته ها ۱۱۰
۵.۳پیشنهادات برای فایل های آتی.. ۱۱۶
پیوست ها ۱۱۷
Abstract: 120
فایل ورد کامل تحلیل تأثیر حضور فرزندان بر فرآیند تصمیمگیری خانوادهها در انتخاب مقصد گردشگری داخلی
فهرست منابع ……………۱۲۱
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 