فایل ورد کامل تحلیل رابطه جو سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل تحلیل رابطه جو سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران دارای ۱۴۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل تحلیل رابطه جو سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل تحلیل رابطه جو سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحلیل رابطه جو سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل تحلیل رابطه جو سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران :
فایل ورد کامل تحلیل رابطه جو سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
چکیده
در این فایل ضمن بیان اهمیت و ضرورت انجام فایل، به معرفی کلی موضوع فایل پرداخته شد. در فصل دوم ابتدا اشاره ای به تعاریف و عناصر تشکیل دهنده هرکدام از مفاهیم گردید و در نهایت به معرفی کامل مدل فایل پرداخته شد. در فصل سوم ضمن معرفی جامعه آماری و نمونه آماری، روش های جمع آوری اطلاعات و شاخص های پرسشنامه بطور کامل شرح داده شد و نوع آزمون آماری مورد استفاده تشریح گردید. در فصل چهارم به آزمون سوالات فایل پرداخته شد. در فصل پنجم نیز به تجزیه و تحلیل اطلاعات بدست آمده از تجزیه و تحلیل داده ها با توجه به فرضیات فایل پرداخته میشود.
فایل حاضر از لحاظ موضوعی به تحلیل رابطه جوسازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در دانشکده مدیریت می پردازد که دراین راستا دو مؤلفه تحت عنوان”جو سازمانی” ، “رفتار شهروندی” در قالب هشت فرضیه مورد بررسی قرار گرفتند .
کلید واژه ها: جوسازمانی ، رفتار شهروندی، سازمانی، دانشگاه تهران
مقدمه
بیش از یک قرن است که تفکر غالب مدیریت بر این محور چرخیده و می چرخد که تمامی تلاش های سازمان باید در جهت بهبود مستمر باشد. تلاش برای بهبود عملکرد از روزهای اولیه شکل گیری رشته مدیریت به عنوان اصل خدشه ناپذیری بوده است که هر روز وارد مباحث جدیدتری می شود و حوزه های بیشتری را تسخیر می کند.
در مکاتب اولیه مدیریت افراد با رفتارهایی ارزیابی می شدند که در شرح شغل و شرائط احراز، از شاغل انتظار می رفت. امروزه اکثر مدیران خواهان کارکنانی هستند که بیش از وظایف شرح شغل خود فعالیت می کنند. آنها به دنبال کارکنانی هستند که به فراسوی انتظارات می روند، به میل و خواست خود به رفتارهایی دست می زنند که جزو وظایف رسمی شغلی شان نیست.
بخشی از متن
بررسی¬های فرا تحلیلی در خصوص ارتباط بین رفتار شهروندی سازمانی و عوامل اثرگذار بر آن نشان دهنده تأکید بر۴ دسته عوامل زیر بوده است :
۱. ویژگی های فردی کارکنان
۲. ویژگی های شغلی
۳. ویژگی های سازمانی
۴. رفتارهای رهبری
در این میان جوسازمانی به عنوان یکی از ویژگی¬های سازمانی می¬تواند نقش موثری در بهبود رفتار شهروندی سازمانی داشته باشد.جو سازمانی مربوط به تعیین ویژگی های قابل اندازه گیری محیط کار است که بطور مستقیم یا غیرمستقیم توسط کسانی که در این محیط کار میکنند درک شده است و فرض میشود که روی انگیزش و رفتارشان تأثیر می گذارد. همچنین به عنوان منبعی موثر و بانفوذ جهت شکل دهی رفتار عمل میکند. ویژگی¬های زیر را برای جو سازمانی برشمرده¬اند:
– یک برداشت جمعی کارکنان دربارهی ویژگیهای خاص سازمان مثل اقتدار، اعتماد، انسجام، حمایت، تقدیر، نوآوری و عدالت؛
– برآیند تعامل اعضای یک سازمان؛
– پایه ای برای تفسیر شرایط؛
– تداعی کننده هنجارها و ارزشها و نگرش¬ها راجع به فرهنگ سازمان؛
– منبع تأثیرگذار بر رفتار (گاردنر و همکاران، ۲۰۰۵)
هالپین و کرافت در تعریف جو سازمانی می گویند: « ویژگی های درونی که یک سازمان را از سازمان دیگر متمایز ساخته و روی رفتار افراد آن تأثیر می گذارد، جو سازمانی نامیده میشود. این جو سازمانی به وسیله ادراکات کارکنان و توصیف های آنان از ویژگی های درونی سازمان سنجیده میشود
به نظر می رسد در اغلب سازمان ها و به طورخاص سازمان های آموزش عالی جوسازمانی مناسبی جهت تعامل وشکل مناسب رفتارسازمانی وجود ندارد.
در این فایل تلاش خواهد شد تا نقش جوسازمانی براساس مدل هالپین و کرافت بر رفتار شهروندی اعضای هیات علمی و کارکنان دانشکده مدیریت دانشگاه تهران بررسی شود و رابطه آنها تبیین گردد.
فایل ورد کامل تحلیل رابطه جو سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول کلیات تعقیق.. ۱
۱-۱.مقدمه.. ۲
۱-۲. مساله اصلی فایل.. ۲
۱-۳. ضرورت انجام فایل.. ۴
۱-۴.اهداف اساسی از انجام فایل.. ۴
۱-۵. پیشینه فایل . ۵
۱-۶.مدل مفهومی ۸
۱-۷. فرضیه های فایل . ۹
۱-۸.روش فایل ۹
۱-۹. روشهای گردآوری اطلاعات.. ۱۰
۱-۱۰. روش تجزیه و تحلیل اطلاعات.. ۱۰
۱-۱۱. قلمرو فایل.. ۱۰
۱-۱۱-۱. قلمروموضوعی.. ۱۰
۱-۱۱-۲. قلمرو زمانی فایل.. ۱۰
۱-۱۱-۳. قلمرو مکانی فایل.. ۱۰
فصل دوم ادبیات و مبانی نظری.. ۱۲
۲-۱ مقدمه.. ۱۳
۲-۲ تعاریف جو سازمانی.. ۱۳
۲-۲-۱ اهمیت جو سازما نی در کارکردهای سازمان : ۱۵
۲-۲-۲ مفهوم جو سازمانی از نگاه صاحب نظران : ۱۵
۲-۲-۳ عوامل موثر بر جو سازمانی : ۱۷
۲-۲-۴ روشهای بهبود جو سازمانی.. ۱۹
۲-۲-۵ انواع جو سازمانی و ویژگیهای آن : ۲۰
۲-۲-۵-۱ جو باز.. ۲۰
۲-۲-۵-۲ جو کنترلشده.. ۲۱
۲-۲-۵-۳ جو خودمختار . ۲۲
۲-۲-۵-۴ جو پدرانه.. ۲۲
۲-۲-۵-۵ جو بسته.. ۲۳
۲-۲-۵-۶ جو آشنا یا دوستانه.. ۲۳
۲-۲-۶ ابعاد جو سازمانی.. ۲۴
۲-۳ رفتار شهروندی سازمانی.. ۲۴
۲-۳-۱ تاریخچه رفتار شهروندی سازمانی.. ۲۵
۲-۳-۲ تعریف رفتار شهروندی سازمانی(OCB) 25
۲-۳-۳ مفهوم سازی اولیه رفتارهای شهروندی سازمان.. ۲۷
۲-۳-۴ دو رویکرد اصلی رفتار شهروندی سازمانی.. ۲۸
۲-۳-۵ فرضیات مربوط به رفتار شهروندی سازمانی.. ۳۰
۲-۳-۶ ایجاد شهروندی سازمانی.. ۳۰
۲-۳-۷ هسته اعمال شهروندی.. ۳۲
۲-۳-۸ دیدگاههای مختلف و ابعاد در مورد رفتار شهروندی سازمانی.. ۳۳
۲-۳-۹ ابعاد رفتار شهروندی سازمانی.. ۳۴
۲-۳-۹-۱ پودساکف و همکاران.. ۳۴
۲-۳-۹-۲ نت میر . ۳۵
۲-۳-۹-۳ لیوبا ماکوزی.. ۳۵
۲-۳-۹-۴ اسمیت.. ۳۶
۲-۳-۹-۵ ارگان.. ۳۶
۲-۳-۶ گراهام.. ۳۷
۲-۳-۱۰ الگوهای دوگانه رفتار شهروندی سازمانی.. ۳۷
۲-۳-۱۱ تفاوت رفتار شهروندی سازمانی با سایر رفتارهای سازمانی.. ۳۷
۲-۳-۱۲ عوامل موثر در بروز رفتارهای شهروندی سازمانی.. ۳۸
۲-۳-۱۳ متغیرهای تأثیر گذار بر رفتار شهروندی سازمانی.. ۴۱
۲-۳-۱۴ پیامدهای رفتار شهروندی سازمانی.. ۴۳
۲-۳-۱۴-۱ رفتار شهروندی و تأثیرش بر عملکرد سازمانی.. ۴۳
۲-۳-۱۴-۲ رفتار شهروندی سازمانی و عملکرد تیمی.. ۴۴
۲-۳-۱۴-۳ رفتار شهروندی سازمانی و کیفیت خدمات.. ۴۴
۲-۳-۱۵ ابعاد رفتارهای شهروندی.. ۴۵
۲-۳-۱۵-۱ رفتارهای مساعدتی یا کمک کننده.. ۵۳
۲-۳-۱۵-۲ راد مردی و گذشت.. ۵۳
۲-۳-۱۵-۳ وفاداری سازمانی.. ۵۳
۲-۳-۱۵-۴ اطاعت سازمانی` ۵۳
۲-۳-۱۵-۵ ابتکار شخصی: 54
۲-۳-۱۵-۶ رفتارهای مدنی.. ۵۴
۲-۳-۱۵-۷ توسعه شخصی.. ۵۴
۲-۳-۱۶ عوامل مؤثر در بروز رفتارهای شهروندی.. ۵۶
۲-۳-۱۶-۱ نگرش:.. ۵۶
۲-۳-۱۶-۲ رضایت شغلی.. ۵۶
۲-۳-۱۶-۳ برابری.. ۵۷
۲-۳-۱۶-۴ عدالت رویهای.. ۵۷
۲-۳-۱۶-۵ تعهد سازمانی.. ۵۸
۲-۳-۱۶-۶ حمایت سازمانی درک شده.. ۵۹
۲-۳-۱۶-۷ اثرات حالت روحی مثبت.. ۵۹
۲-۳-۱۶-۸ شخصیت.. ۶۰
۲-۳-۱۶-۹ تفاوتهای فردی.. ۶۱
۲-۳-۱۷ پیامدهای فردی و سازمانی رفتارهای شهروندی سازمانی.. ۶۲
۲-۳-۱۸ مروری بر فایلات مربوط به رفتار شهروندی سازمانی.. ۶۵
فصل سوم طرح فایل.. ۶۷
۳-۱ مقدمه . ۶۸
۳-۲ نوع فایل.. ۶۸
۳-۳ روشهای ابزار گردآوری اطلاعات . ۶۹
۳-۳-۱ روش بررسی اسناد و مدارک . ۶۹
۳-۳-۲ روش میدانی.. ۷۰
۳-۴ مقیاسهای اندازه گیری متغیرها.. ۷۰
۳-۵ مقیاس اندازه گیری نگرشها . ۷۰
۳-۶ طرح فایل . ۷۰
۳-۶-۱ هدف مطالعه . ۷۰
۳-۶-۲ نوع مطالعه . ۷۰
۳-۶-۳ افق زمانی : بررسی مقطعی در برابر بررسی دوره ای .. ۷۱
۳-۶-۴ جامعه و نمونه آماری مورد فایل . ۷۱
۳-۶-۵ حجم نمونه آماری . ۷۲
۳-۶-۶ روشها و فنون آماری مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل مشاهدات ۷۲
۳-۷ روایی و پایایی.. ۷۳
۳-۷-۱ روایی پرسشنامه.. ۷۳
۳-۷-۲ آزمون پایایی فایل . ۷۳
فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده ها .. ۷۵
۴-۱ مقدمه . ۷۷
۴-۲ بررسی توصیفی ویژگی های جمعیت شناختی . ۷۷
۴-۲-۱ سمت پرسنل . ۷۷
۴-۲-۲ رتبه علمی . ۷۷
۴-۳ آزمون فرضیات فایل.. ۷۸
۴-۳-۱ آزمون فرضیه فرعی اول . ۷۸
۴-۳-۲ آزمون فرضیه فرعی دوم . ۷۹
۴-۳-۳ آزمون فرضیه فرعی سوم . ۸۰
۴-۳-۴ آزمون فرضیه فرعی چهارم.. ۸۱
۴-۳-۵ آزمون فرضیه فرعی پنجم . ۸۲
۴-۳-۶ آزمون فرضیه فرعی ششم . ۸۳
۴-۳-۷ آزمون فرضیه فرعی هفتم.. ۸۴
۴-۳-۸ آزمون فرضیه فرعی هشتم.. ۸۴
۴-۳-۹ آزمون فرضیه اصلی فایل.. ۸۵
فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهادات.. ۸۷
۵-۱ مقدمه.. ۸۸
۵-۲ خلاصه یافته های فایل . ۸۸
۵-۳ نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها .. ۹۰
۵-۳-۱ نتیجه فرضیه اصلی . ۹۰
۵-۳-۲ نتیجه فرضیه فرعی اول . ۹۱
۵-۳-۳ نتیجه فرضیه فرعی دوم . ۹۱
۵-۳-۴ نتیجه فرضیه فرعی سوم . ۹۱
۵-۳-۵ نتیجه فرضیه فرعی چهارم.. ۹۱
۵-۳-۶ نتیجه فرضیه فرعی پنجم.. ۹۱
۵-۳-۷ نتیجه فرضیه فرعی ششم.. ۹۱
۵-۳-۸ نتیجه فرضیه فرعی هفتم.. ۹۱
۵-۳-۹ نتیجه فرضیه فرعی هشتم.. ۹۱
۵-۴ پیشنهادات فایل.. ۹۲
۵-۴-۲ رهنمودهایی برای عمل . ۹۲
۵-۵ پیشنهادات برای فایلات آتی . ۹۴
۵-۶ محدودیتهای فایل . ۹۴
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 