فایل ورد کامل مطالعه ارتباط بهکارگیری اتوماسیون اداری با بهبود عملکرد کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه ارتباط بهکارگیری اتوماسیون اداری با بهبود عملکرد کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) دارای ۲۰۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه ارتباط بهکارگیری اتوماسیون اداری با بهبود عملکرد کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه ارتباط بهکارگیری اتوماسیون اداری با بهبود عملکرد کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره)۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه ارتباط بهکارگیری اتوماسیون اداری با بهبود عملکرد کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه ارتباط بهکارگیری اتوماسیون اداری با بهبود عملکرد کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) :
فایل ورد کامل مطالعه ارتباط بهکارگیری اتوماسیون اداری با بهبود عملکرد کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره)
چکیده
ارتباطات سازمانی،همواره از مباحث عمده و مورد توجه در سازمان ها بوده است. با ظهور فناوری اطلاعات و ارتباطات، تغییرات شگرفی در این حوزه در سازمان ها به وجود آمد.طی سالهای اخیر موج استفاده و بهره گیری از سیستم های اتوماسیون اداری، کشور ما را فرا گرفته است، و بسیاری از سازمان ها تمایل زیادی به بهره گیری و استفاده از این سیستم ها از خود نشان می دهند. وحاضرند مبالغ کلانی را در جهت استقرار و بکارگیری این سیستم ها صرف نمایند. اما باید بررسی نمود که چنین سیستم های اطلاعاتی تا چه اندازه عملکرد کارکنان را تحت الشعاع قرار داده و باعث بهبود کیفیت خدمات ارائه شده می شود.این فایل در زمینه بررسی رابطه سیستم های اتوماسیون اداری بابهبود عملکرد کارکنان می باشد. روش فایل انجام شده بر اساس هدف کاربری و از لحاظ ماهیت و روش توصیفی -همبستگی از شاخه میدانی است.به این منظور سازمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام به عنوان واحد نمونه انتخاب گردید، وجامعه آماری متشکل از کارکنان سازمان کمیته امداد در نظرگرفته شد، که با استفاده از روش کوکران ۷۰ نفرازکارکنان به عنوان نمونه انتخاب گردید، پس ازتوزیع ۷۵/۰ازپرسشنامه هابرگشت داده شد، که بر اساس نتایج حاصل با استفاده از نرم افزارspss بر وجودرابطه بسیار بالا بین استفاده از اتوماسیون اداری در سازمان کمیته امداد امام خمینی(ره)استان ایلام با بهبودعملکردکارکنان دلالت دارد.
کلمات کلیدی : اتوماسیون اداری، بهبودعملکرد کارکنان، فن آوری اطلاعات.
مقدمه
درشرایط دائم درحال تغییرمانیز باید تغییرنماییم.وگر نه بهای سنگینی بابت عدم تغییرخواهیم پرداخت.(دکتر نوردال، ۲۰۰۲).
فناوری درقرن بیست ویکم نقش حیاتی ایفاخواهدکرد (الینسون[۱]،۲۰۰۲،ص۳۰۷ ) به طوری که اکثرسازمان هامجبور به استفاده ازیکی از انواع تکنولوژی به عنوان راهی برای نوسازی قابلیت تولید وافزایش رقابت پذیری و انعطاف پذیریشان خواهندشد.(سالانوا[۲]ودیگران،۲۰۰۴،ص۴۳-۴۲).
پایه واساس ایجادموضوعات مختلف برمبنای سرعت انتقال داده ها ازجایی به جای دیگروامکان دسترسی سریع وآسان به داده ها پایه ریزی می شوند.لذاخودموضوع ارتباطات نیزازاین موضوع مستثنی نبوده واز اهمیت ویژه ای برخورداراست.
[۱].Alinston[2] .Salanoa
بخشی از متن
تعاریف مفهومی[۱]
اتوماسیون اداری
اتوماسیون اداری مشتمل بر تمام سیستم های الکترونیکی رسمی وغیر رسمی بوده که به برقراری ارتباط اطلاعات بین اشخاص در داخل وخارج موسسه وبالعکس مربوط می شود. کلمه اصلی اتوماسیون اداری را از داده پردازی سیستم اطلاعات مدیریت وسیستم پشتیبانی تصمیم متمایز می سازدارتباطات است. اتوماسیون اداری به منظور تسهیل انواع ارتیاطات به هر دو صورت شفاهی وکتبی است . به طور مثال پست الکترونیک، فاکس، کنفرانس ویدئویی، تابلو اعلانات الکترونیکی و….(مک لوید[۲]،۱۳۸۷،ص۴۷۱).
شبکه های ارتباطی
شبکه های ارتباطی به منظور پشتیبانی از ارتباطات و انتقال اطلاعات و پیام ها به وجود آمده اند.بسیاری از این شبکه ها در سطح ملی و فراملی به صورت شبکه های در هم تنیده، امکان ارتباط بین افراد وتبادل اطلاعات را فراهم کرده اند.انواع شبکه ها درشکل (۲-۱) آمده است.(صرافی زاده، ۱۳۸۳،ص۸۳).
[۱] .ConeptualDefinition[2] .mcleod
فایل ورد کامل مطالعه ارتباط بهکارگیری اتوماسیون اداری با بهبود عملکرد کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره)
فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده………………………………………………………………………………………………………………………۲
فصل اول: کلیات فایل
۱-۱مقدمه………………………………………………………………………………………………………………….۳
۲-۱بیان مساله……………………………………………………………………………………………………………۴
۳-۱مدل تحلیلی فایل……………………………………………………………………………………………….۵
۴-۱اهمیت و ضرورت فایل……………………………………………………………………………………….۶
۵-۱علت انتخاب موضوع…………………………………………………………………………………………….۷
۶-۱اهداف فایل……………………………………………………………………………………………………….۸
۷-۱سوالات فایل……………………………………………………………………………………………………..۹
۸-۱متغیرهای فایل………………………………………………………………………………………………….۱۰
۹-۱فرضیه های فایل………………………………………………………………………………………………۱۱
۱۰-۱چارچوب نظری فایل………………………………………………………………………………………۱۲
۱۱-۱قلمرو فایل…………………………………………………………………………………………………….۱۳
۱۲-۱تعاریف مفهومی………………………………………………………………………………………………..۱۵
۱۳-۱تعاریف عملیاتی……………………………………………………………………………………………….۱۸
فصل دوم: ادبیات نظری فایل
مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………..۲۱
بخش اول اتومایسیون اداری
۱-۱-۲اتومایسیون اداری……………………………………………………………………………………………۲۳
۲-۱-۲اطلاعات………………………………………………………………………………………………………..۲۴
۳-۱-۲عصراطلاعات…………………………………………………………………………………………………۲۵
۴-۱-۲اطلاعات ویژه سازمانی…………………………………………………………………………………….۲۶
۵-۱-۲سیستم اطلاعات مدیریت………………………………………………………………………………….۲۶
۶-۱-۲فناوری اطلاعات…………………………………………………………………………………………….۲۷
۷-۱-۲کاربردهای فناوری اطلاعات در سازمان………………………………………………………………۲۸
۸-۱-۲مشکلات دبیرخانه سنتی…………………………………………………………………………………..۲۹
۹-۱-۲مزایای استفاده از سیستم مکانیزه………………………………………………………………………..۳۱
۱۰-۱-۲مشکلات پیش روی سیستم اتومایسیون اداری…………………………………………………….۳۲
۱۱-۱-۲قابلیت های ویژه سیستم اتومایسیون اداری………………………………………………………..۳۳
۱۲-۱-۲اینترنت……………………………………………………………………………………………………… ۳۷
۱۳-۱-۲تاریخچه اینترنت…………………………………………………………………………………………..۳۸
۱۴-۱-۲شکل گیری اینترنت……………………………………………………………………………………….۳۸
۱۵-۱-۲اینترانت……………………………………………………………………………………………………….۳۹
۱۶-۱-۲تلفن داخلی……………………………………………………………………………………………….. ۴۰
۱۷-۱-۲اکسترانت…………………………………………………………………………………………………….۴۱
۱۸-۱-۲ایمیل…………………………………………………………………………………………………………..۴۱
۱۹-۱-۲مودم…………………………………………………………………………………………………………..۴۲
۲۰-۱-۲خدمات انتقال فایل………………………………………………………………………………………..۴۲
۲۱-۱-۲دورنگار(فکس)…………………………………………………………………………………………….۴۲
۲۲-۱-۲اپراتورها……………………………………………………………………………………………………..۴۳
۲۳-۱-۲سیستم…………………………………………………………………………………………………………۴۳
۲۴-۱-۲نظریه سیستمی………………………………………………………………………………………………۴۴
۲۵-۱-۲مقایسه انواع سیستم های اطلاعاتی…………………………………………………………………..۴۴
بخش دوم: بهبودعملکرد
۱-۲-۲مقدمه……………………………………………………………………………………………………………۴۷
۲-۲-۲عملکرد…………………………………………………………………………………………………………۴۸
۳-۲-۲رابطه بین بهبودعملکردبامدیریت منابع انسانی………………………………………………………۴۹
۴-۲-۲نقش مدیریت عملکرددرموقعیت استراتژیک سازمان……………………………………………..۵۱
۵-۲-۲عوامل موثر برعملکردکارکنان…………………………………………………………………………..۵۲
۶-۲-۲رابطه بین رضایت و پاداش باعملکرد…………………………………………………………………۵۵
۷-۲-۲ارزیابی عملکرد………………………………………………………………………………………………۵۶
۸-۲-۲بهره وری………………………………………………………………………………………………………۵۶
۹-۲-۲کارآیی………………………………………………………………………………………………………….۵۶
۱۰-۲-۲اثربخشی……………………………………………………………………………………………………..۵۶
۱۱-۲-۲ارتباطات……………………………………………………………………………………………………..۵۸
۱۲-۲-۲فراگردارتباطات…………………………………………………………………………………………….۵۸
۱۳-۲-۲دبیرخانه………………………………………………………………………………………………………۵۹
۱۴-۲-۲انواع سیستم های دبیرخانه………………………………………………………………………………۶۰
۱۵-۲-۲نامه های اداری…………………………………………………………………………………………….۶۲
۱۶-۲-۲انواع نامه های اداری ازنظر علوم رفتاری…………………………………………………………..۶۲
۱۷-۲-۲تحویل پرونده هابه مقامات مافوق……………………………………………………………………۶۳
۱۸-۲-۲کنترل نامه هااز نظرتایپ…………………………………………………………………………………۶۳
۱۹-۲-۲کنترل دفتراندیکاتور………………………………………………………………………………………۶۴
۲۰-۲-۲رضایت……………………………………………………………………………………………………….۶۴
۲۱-۲-۲ارگونومی درمکانیزاسیون اداری……………………………………………………………………….۶۵
۲۲-۲-۲صحت…………………………………………………………………………………………………………۶۶
۲۳-۲-۲اقتصادی بودن………………………………………………………………………………………………۶۶
۲۴-۲-۲دقت……………………………………………………………………………………………………………۶۶
۲۵-۲-۲سرعت………………………………………………………………………………………………………..۶۶
۲۶-۲-۲سطح تحصیلات……………………………………………………………………………………………۶۶
۲۷-۲-۲همکاران………………………………………………………………………………………………………۶۷
۲۸-۲-۲مهارت………………………………………………………………………………………………………..۶۷
۲۹-۲-۲سابقه خدمت………………………………………………………………………………………………..۶۷
۳۰-۲-۲سیستم کارکنان دانشی……………………………………………………………………………………۶۷
۳۱-۲-۲تعریف واژه هاواصلاحات دقیق………………………………………………………………………۶۸
۳۲-۲-۲دولت الکترونیک…………………………………………………………………………………………..۷۰
۳۳-۲-۲اهداف دولت الکترونیک…………………………………………………………………………………۷۱
۳۴-۲-۲دولت الکترونیک وامکان سنجی استقرارآن درایران……………………………………………..۷۲
۳۵-۲-۲موانع گسترش دولت الکترونیک………………………………………………………………………۷۴
۳۶-۲-۲ارتباطات سازمانی…………………………………………………………………………………………۷۴
۳۷-۲-۲انواع تکنولوژی اطلاعات……………………………………………………………………………….۷۶
۳۸-۲-۲جهانی شدن…………………………………………………………………………………………………۷۸
۳۹-۲-۲تاثیرفن آوری اطلاعات برهزینه های سازمانی…………………………………………………….۷۹
بخش سوم: پیشینه فایل
۱-۴-۲مقدمه……………………………………………………………………………………………………………۸۱
۲-۴-۲فایلات داخلی……………………………………………………………………………………………..۸۲
۳-۴-۲فایلات خارجی…………………………………………………………………………………………….۹۱
فصل سوم: روش اجرایی فایل
۱-۳مقدمه……………………………………………………………………………………………………………….۹۸
۲-۳فایل از نوع هدف…………………………………………………………………………………………….۹۹
۳-۳فایل از نوع روش…………………………………………………………………………………………..۱۰۰
۴-۳فایل ازنظر افق زمانی………………………………………………………………………………………۱۰۲
۵-۳واحدتجزیه وتحلیل…………………………………………………………………………………………..۱۰۲
۶-۳روش و ابزارجمع آوری اطلاعات………………………………………………………………………..۱۰۲
۷-۳نحوه امتیازبندی پرسش نامه………………………………………………………………………………..۱۰۵
۸-۳روش های غیرمستقیم درجمع آوری اطلاعات………………………………………………………..۱۰۶
۹-۳روایی ابزارسنجش…………………………………………………………………………………………….۱۰۶
۱۰-۳پایایی ابزارسنجش…………………………………………………………………………………………..۱۰۸
۱۱-۳شاخص های پرسش نامه………………………………………………………………………………….۱۱۰
۱۲-۳جامعه آماری………………………………………………………………………………………………….۱۱۲
۱۳-۳روش نمونه گیری……………………………………………………………………………………………۱۱۲
۱۴-۳مراحل تفصیلی فایل……………………………………………………………………………………..۱۱۳
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات
۱-۴مقدمه……………………………………………………………………………………………………………..۱۱۶
۲-۴تجزیه وتحلیل داده ها………………………………………………………………………………………..۱۱۷
۳-۴انواع تجزیه و تحلیل داده ها……………………………………………………………………………….۱۱۷
۴-۴جنسیت……………………………………………………………………………………………………………۱۱۹
۵-۴میزان تحصیلات……………………………………………………………………………………………….۱۲۰
۶-۴وضعیت تاهل…………………………………………………………………………………………………..۱۲۱
۷-۴وضعیت شغلی………………………………………………………………………………………………….۱۲۲
۸-۴سابقه خدمت……………………………………………………………………………………………………۱۲۳
۹-۴تحلیل های استنباطی………………………………………………………………………………………….۱۲۷
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها
۱-۵مقدمه……………………………………………………………………………………………………………..۱۳۴
۲-۵نتیجه گیری برمبنای فرضیه………………………………………………………………………………….۱۳۵
۳-۵پیشنهادهایی مبتنی بر فرضیه هاویافته های فایل……………………………………………………۱۴۲
۴-۵پیشنهادهایی برای فایلگران آینده……………………………………………………………………..۱۴۷
پیوست ها……………………………………………………………………………………………………………..۱۴۸
فایل ورد کامل مطالعه ارتباط بهکارگیری اتوماسیون اداری با بهبود عملکرد کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره)
فهرست منابع و مآخذ
منابع فارسی…………………………………………………………………………………………………………..۱۶۲
منابع انگلیسی…………………………………………………………………………………………………………۱۶۵
چکیده انگلیسی………………………………………………………………………………………………………۱۶۷
عنوان انگلیسی……………………………………………………………………………………………………….۱۶۸
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 