فایل ورد کامل تحلیل رابطه میان یادگیری سازمانی و کارآفرینی در کارخانههای نورد و لوله صفا
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل تحلیل رابطه میان یادگیری سازمانی و کارآفرینی در کارخانههای نورد و لوله صفا دارای ۲۵۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل تحلیل رابطه میان یادگیری سازمانی و کارآفرینی در کارخانههای نورد و لوله صفا کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل تحلیل رابطه میان یادگیری سازمانی و کارآفرینی در کارخانههای نورد و لوله صفا۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحلیل رابطه میان یادگیری سازمانی و کارآفرینی در کارخانههای نورد و لوله صفا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل تحلیل رابطه میان یادگیری سازمانی و کارآفرینی در کارخانههای نورد و لوله صفا :
فایل ورد کامل تحلیل رابطه میان یادگیری سازمانی و کارآفرینی در کارخانههای نورد و لوله صفا
چکیده
در فایل حاضر به بررسی رابطه بین یادگیری سازمانی با کارآفرینی سازمانی درشرکت نوردولوله صفاساوه پرداخته شده است. در این راستا یادگیری سازمانی بر اساس الگوی نیفه و کارآفرینی سازمانی برمبنای الگوی اسکاربوروف و زیمرر مورد بررسی قرار گرفته است. جامعه ی آماری در این فایل کلیه کارکنان و پرسنل کارخانجات نورد و لوله صفا به تعداد ۱۱۱۵نفر می باشند که برای تعیین حجم نمونه از فرمول تعیین حجم نمونه کوکران وبه روش نمونه برداری تصادفی محاسبه و ۱۵۰ نفر انتخاب شد که به دلیل ناقص بودن ۷عدد از پرسشنامه ها،حجم نمونه به ۱۴۳نفر کاهش یافت. این فایل از نظر هدف کاربردی و ازنظر روش پیمایشی و همبستگی می باشد. برای گردآوری اطلاعات در خصوص نگرش کارکنان نسبت به یادگیری سازمانی و کارآفرینی سازمانی از دو پرسشنامه استفاده گردید که برای تعیین پایایی پرسشنامه ها از ضریب آلفای کرونباخ و برای تعیین روایی پرسشنامه ، از روایی محتوایی استفاده شده است . برای تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات، در سطح آمار توصیفی از شاخصهایی نظیر فراوانی و درصدو رسم جداول و نمودارها و در سطح آمار استنباطی از ضریب همبستگی پیرسون استفاده شده است .نتایج حاصل از فایل به شرح زیر می باشد:
۱- بین یادگیری سازمانی و کارآفرینی سازمانی درشرکت نوردولوله صفاساوه رابطه مثبت و معنی داری وجوددارد.
کلمات کلیدی: یادگیری سازمانی ،کارآفرینی سازمانی، شرکت نوردولوله صفاساوه
مقدمه :
با آغاز قرن بیست و یکم، عصر جدیدی از تکامل زندگی و ساختاری سازمانی پدید آمده است. افزایش تغییر و تحولات محیطی، نظیر توسعه روزافزون فناوری، افزایش شدت رقابت در سراسر زنجیره های کسب و کار، تغییر فزاینده انتظارات مشتریان و ذی نفعان و جلب رضایت آنها، سازمان را بر آن می دارد که برای حفظ رشد و توسعه، خود را با محیطشان انطباق دهند. بدین ترتیب مفهوم جدیدی تحت عنوان یادگیری سازمانی وارد واژگان مدیریت شد که به سرعت مورد توجه مدیران و دانشمندان مدیریت در حوزه های تئوری و علمی قرار گرفت.[۱]
در برخی از تعاریف بیان شده، یادگیری سازمانی را به عنوان فرآیند کلیدی تعریف می کنند که سازمان از طریق آن یاد می گیرد و این یاد گرفتن به معنای هرگونه تغییر در مدل های سازمانی است که به بهبود یا حفظ عملکرد سازمان منجر می شود.اگر افراد در سازمان به طور پیوسته روش های کاری خویش را به منظور افزایش استانداردهای عملکردی مورد بازبینی قرار دهند، راه هایی به مراتب سریعتر و ارزانتر به منظور انجام بهتر کارهای پیش رو خواهند داشت و بدین ترتیب درک صحیحی از فعالیت های در حال انجام داشته که همان یادگیری سازمانی را محقق ساخته و در نهایت این امر، نیل به اهداف سازمان را قابل دسترس می نماید.[۷]
بخشی از متن
– تعاریف اصطلاحات و عملیاتی متغیرها :
یادگیری سازمانی :
مارکوآد در مورد یادگیری سازمانی اظهار می دارد که یادگیری سازمانی بیانگر قابلیت توسعه فکری و بهره وری است که از طریق تعهد به آن، بهبود مستمر، در سراسر سازمان حاصل می شود.[۳]
گارسیا مورالز۱ و همکاران، یادگیری سازمانی را قابلیت سازمانی برای حفظ و بهبود عملکرد سازمان بر اساس تجارب گذشته تعریف می کنند و این قابلیت را توانایی کسب و بهره وری از دانش و استفاده از دانش را در سازمان می دانند.[۱۰]
کارآفرینی :
عده ای از اندیشمندان مدیریت، معتقدند که فایل در زمینه کارآفرینی در دوره معاصر به فعالیت یک اقتصاددان به نام جوزف شومپیر۲ بر می گردد. شومپیر، کارآفرینی را به عنوان یک فرآیند (تخریب خلاق) می داند که در آن کارآفرین به طور مستمر به جایگزین نمودن یا کنار گذاشتن محصولات و روش های مد در تولید، با محصولات و روش های جدید اقدام می کند.[۱۱]
کارآفرینی به عقیده دراکر۳، به کار بردن مفاهیم و فنون مدیریتی، استانداردسازی محصول، به کارگیری ابزارها و فرآیندهای طراحی و بنا نهادن کار بر پایه آموزش و تحلیل کار انجام شده است.
کارآفرینی سازمانی :
کانتر۴ در کتاب (اربابان تغییر) کارآفرینی سازمانی را چنین تعریف می کند : کارآفرینان و سازمان های کارآفرین، همواره هزینه های خود را به حداقل می رسانند و به کمترین سود قانع می شوند. بیشتر بر منافع خود متمرکز می شوند و به آنچه که نمی دانند بیش از آنچه که می دانند، توجه دارند که تبلور عینی آن سرمایه گذاری بر واحد فایل و توسعه در سازمان است. آنها خودشان را با استانداردهای گذشته نمی سنجند، بلکه خود را با دیدگاه های آینده می سنجند و اجازه نمی دهند، آینده آنها را محدود کند.
۱ Garsyamuralz2 Joseph shumpyer3 Drucker
سه نوع یادگیری سازمانی وجود دارد که عبارت اند از :
– یادگیری انطباقی
– یادگیری پیشگیرانه
– یادگیری عملی
این یادگیری ها محدود کننده یکدیگر نیستند. به طوریکه ممکن است، همزمان بیش از یک نوع یادگیری در سطح فرد، گروه و سازمان رخ دهد. چند مهارت یادگیری سازمانی برای حداکثر سازی یادگیری سازمانی در سطح کل سازمان و دستیابی به نهایت موفقیت کسب و کار ضروری است که عبارت اند از : تفکر سیستمی، چشم انداز مشترک، به اشتراک گذاشتن دانش و توسعه شایستگی های کارکنان.
|
فایل ورد کامل تحلیل رابطه میان یادگیری سازمانی و کارآفرینی در کارخانههای نورد و لوله صفا |
|
|
عنوان |
صفحه |
|
چکیده |
۱ |
|
فصل اول : کلیات فایل |
۲ |
|
مقدمه |
۳ |
|
۱-۱-بیان مسئله فایل |
۴ |
|
۱-۲-اهمیت وضرورت فایل |
۹ |
|
۱-۳-پیشینه فایل |
۱۱ |
|
۱-۴-خلاصه چارچوب نظری فایل |
۱۱ |
|
۱-۵-اهداف فایل |
۱۲ |
|
۱-۶-سوالات فایل |
۱۳ |
|
۱-۷-فرضیات فایل |
۱۳ |
|
۱-۸-متغیرهای فایل |
۱۴ |
|
۱-۹-روش فایل |
۱۵ |
|
۱-۱۰-قلمرو فایل |
۱۵ |
|
۱-۱۱-تعاریف اصطلاحات وعملیاتی متغیرها |
۱۶ |
|
فصل دوم :مبانی نظری فایل(مروری بر ادبیات فایل) |
۱۸ |
|
مقدمه |
۱۹ |
|
بخش اول،ادبیات مرتبط با یادگیری سازمانی |
۲۱ |
|
۲-۱- مروری بر یادگیری سازمانی |
۲۱ |
|
۲-۲-فرآیند و ساختارهای یادگیری از نظر هابر |
۲۲ |
|
۲-۳-تظریه های یادگیری |
۲۸ |
|
۲-۳-۱-نظریه های رفتاری |
۲۹ |
|
۲-۳-۲-نظریه های شناختی |
۲۹ |
|
۲-۳-۳-نظریه های شرطی کردن عمل |
۳۰ |
|
۲-۳-۴-نظریه های یادگیری اجتماعی |
۳۰ |
|
۲-۴-تحلیل وضعیت یادگیری در سازمان |
۳۱ |
|
۲-۵-ممیزی یادگیری |
۳۳ |
|
۲-۶-ایجاد یادگیری سازمانی |
۳۴ |
|
۲-۷-انواع یادگیری سازمانی |
۳۵ |
|
۲-۷-۱-یادگیری انطباقی |
۳۷ |
|
۲-۷-۲-یادگیری پیش بینی کننده |
۳۹ |
|
۲-۷-۳-یادگیری ثانویه |
۳۹ |
|
۲-۷-۴-یادگیری عملی |
۴۰ |
|
۲-۸-سطوح یادگیری سازمانی |
۴۱ |
|
۲-۸-۱-یادگیری فردی |
۴۱ |
|
۲-۸-۲–یادگیری تیمی و گروهی |
۴۲ |
|
۲-۸-۳-یادگیری فرابخشی |
۴۳ |
|
۲-۸-۴-یادگیری سازمانی |
۴۳ |
|
۲-۹-مدل های سازمانی به عنوان یک سیستم یادگیری |
۴۴ |
|
۲-۹-۱-هفت بعد جهت یابی آموزشی |
۴۴ |
|
۲-۹-۲-ده فاکتور تسهیلاتی |
۴۵ |
|
۲-۱۰-برنامه های یادگیری در سازمان ها |
۴۵ |
|
۲-۱۱-تشکیل گروه های یادگیری |
۴۷ |
|
۲-۱۲-ابعاد زیر سیستم سازمانی برای یادگیری |
۴۸ |
|
۲-۱۲-۱-دیدگاه |
۴۸ |
|
۲-۱۲-۲–فرهنگ |
۴۸ |
|
۱-۱۲-۳-ساختار |
۴۹ |
|
۲-۱۳-استراتژی های برتر |
۴۹ |
|
۲-۱۴-مدیریت زمان برای یادگیری سازمانی |
۵۱ |
|
۱-۱۵-نمایان ساختن و آزمون مدل های ذهنی |
۵۲ |
|
۲-۱۶-تفکرسیستمی |
۵۷ |
|
۲-۱۷-یادگیری تیمی |
۵۹ |
|
۲-۱۸-تسلط یا توانایی شخصی |
۶۰ |
|
۲-۱۹-ساختن دیدگاه یا آرمان مشترک |
۶۳ |
|
۲-۲۰-حوزه های شناخت یادگیری در سازمان |
۶۶ |
|
۲-۲۱-تاثیر ساختار،محیط و فن آوری روی یادگیری سازمانی |
۷۲ |
|
۲-۲۱-۱ساختار |
۷۲ |
|
۲-۲۱-۲-محیط |
۷۳ |
|
۲-۲۱-۳-فن آوری |
۷۴ |
|
۲-۲۲-رابطه استراتژی با یادگیری سازمانی |
۷۹ |
|
۲-۲۳-رویکردهای یادگیری سازمانی |
۸۱ |
|
۲-۲۳-۱-رویکردفنی |
۸۱ |
|
۲-۲۳-۲-رویکرداجتماعی |
۸۲ |
|
۲-۲۴-روش های یادگیری سازمانی در موقعیت های متلاطم |
۸۵ |
|
۲-۲۴-۱-تمامیت |
۸۵ |
|
۲-۲۴-۲-تنوع |
۸۵ |
|
۲-۲۴-۳-مناظره منطقی |
۸۶ |
|
۲-۲۴-۴-فضای باز و آزاد |
۸۶ |
|
۲-۲۴-۵-همه جا و همه وقت |
۸۶ |
|
۲-۲۴-۶-جاذبه های شگفت |
۸۶ |
|
۲-۲۴-۷-بازخورد |
۸۶ |
|
۲-۲۴-۸-ویژگی های خود ایجادی |
۸۷ |
|
۲-۲۴-۹-مدل سازی داخلی |
۸۷ |
|
۲-۲۴-۱۰-عناصر اصلی |
۸۷ |
|
۲-۲۵-ویژگی های یادگیری سازمانی |
۸۷ |
|
۲-۲۶-تهدید فناوری اطلاعات در یادگیری سازمانی |
۸۸ |
|
۲-۲۷-موانع به کارگیری یادگیری سازمانی |
۹۰ |
|
۲-۲۸-عوامل کلیدی موفقیت یادگیری سازمانی |
۹۲ |
|
۲-۲۸-۱-استراتژی ها و سیاست ها |
۹۲ |
|
۲-۲۸-۲-رهبری |
۹۲ |
|
۲-۲۸-۳-کارکردهای منابع انسانی |
۹۲ |
|
۲-۲۸-۴- کشف، ایجاد و انتشار دانش |
۹۲ |
|
۲-۲۸-۵-ارزش ها و باورها |
۹۲ |
|
۲-۲۸-۶-زبان |
۹۳ |
|
۲-۲۸-۷-گفتار و رفتار افراد سطح بالا |
۹۳ |
|
۲-۲۸-۸-زمان و سرمایه |
۹۳ |
|
۲-۲۸-۹-قدرت و مالکیت |
۹۳ |
|
۲-۲۸-۱۰-غرور و تعصب |
۹۳ |
|
۲-۲۹- یادگیری سازمانی و نوآوری |
۹۳ |
|
۲-۳۰-یادگیری سازمانی،کیفیت و رقابت پذیری |
۹۴ |
|
۲-۳۱-سطوح یادگیری کارآفرینانه |
۹۶ |
|
۲-۳۱-۱-یادگیری کارآفرینانه فردی |
۹۶ |
|
۲-۳۱-۲-یادگیری کارآفرینانه سازمانی |
۹۶ |
|
۲-۳۱-۲-۱-یادگیری کارآفرینی درون سازمانی |
۹۶ |
|
۲-۳۱-۲-۲-یادگیری کارآفرینی بین سازمانی |
۹۷ |
|
۲-۳۲-منابع یادگیری کارآفرینانه |
۹۷ |
|
۲-۳۲-۱-یادگیری عملی فعال |
۹۷ |
|
۲-۳۲-۲-یادگیری تئوریک رسمی |
۹۸ |
|
۲-۳۲-۳-یادگیری اجتماعی |
۹۸ |
|
۲-۳۳-نقش اتماد در یادگیری سازمانی |
۹۸ |
|
۲-۳۴-سازمان یادگیرنده |
۹۹ |
|
۲-۳۵-تفاوت سازمان یادگیرنده و یادگیری سازمانی |
۱۰۰ |
|
بخش دوم:ادبیات مرتبط با کارآفرینی سازمانی |
۱۰۱ |
|
۲-۳۶-معرفی کارآفرینی سازمانی |
۱۰۱ |
|
۳-۳۷-تعریف واژه کارآفرینی |
۱۰۲ |
|
۲-۳۸-انواع کارآفرینی |
۱۰۴ |
|
۲-۳۸-۱-کارآفرینی فردی |
۱۰۴ |
|
۲-۳۸-۲-کارآفرینی سازمانی |
۱۰۵ |
|
۲-۳۹-ایجاد کارآفرینی سازمانی |
۱۰۶ |
|
۲-۴۰-فرآیندکارآفرینی سازمانی |
۱۰۷ |
|
۲-۴۱-فرآیند چهارگانه کارآفرینی سازمانی کانتر |
۱۰۸ |
|
۲-۴۲-تفاوت کارآفرینی فردی و کارآفرینی سازمانی |
۱۰۹ |
|
۲-۴۳-ضرورت کارآفرینی برای تحول سازمان های امروزی |
۱۱۰ |
|
۲-۴۴-عوامل موثر بر کارآفرینی در سازمان |
۱۱۲ |
|
۲-۴۵-تاثیر فرهنگ و کارآفرینی |
۱۱۵ |
|
۲-۴۶-ویژگی های سازمان کارآفرین |
۱۱۶ |
|
۲-۴۶-۱-ویژگی های سازمان کارآفرین |
۱۱۶ |
|
۲-۴۶-۲-صمیمیت با مشتریان |
۱۱۶ |
|
۲-۴۶-۳-آزادی عمل و کارآفرینی |
۱۱۶ |
|
۲-۴۶-۴-تاکید بر ارزش های سازمان |
۱۱۷ |
|
۲-۴۶-۵-فعالیت های تخصصی |
۱۱۷ |
|
۲-۴۶-۶-ساختار ساده و نیروی کار اندک |
۱۱۷ |
|
۲-۴۶-۷-افزایش بهره وری از مجرای کارکنان |
۱۱۷ |
|
۲-۴۶-۸-اعمال کنترل بر ارزش ها و تامین مالی |
۱۱۸ |
|
۲-۴۷-گام های موثر در مسیر کارآفرین نمودن سازمان |
۱۱۸ |
|
۲-۴۷-۱-اعتقاد به سازمان |
۱۱۸ |
|
۲-۴۷-۲-ترسیم چشم انداز |
۱۱۸ |
|
۲-۴۷-۳-شناخت کافی از مشتری |
۱۱۹ |
|
۲-۴۷-۴-تجزیه وتحلیل محیط |
۱۱۹ |
|
۲-۴۷-۵-درک سازمان |
۱۱۹ |
|
۲-۴۷-۶-محاسبه ریسک |
۱۱۹ |
|
۲-۴۷-۷-تحمل شکست و آموختن درس های جدید از آن |
۱۲۰ |
|
۲-۴۷-۸-ارزش قائل شدن برای افراد و شادنمودن محیط کار |
۱۲۰ |
|
۲-۴۷-۹-اهمیت کالای روزانه |
۱۲۰ |
|
۲-۴۸- مدل تعاملی کارآفرینی سازمانی |
۱۲۰ |
|
۲-۴۹- مدل کارآفرینی سازمانی آنتونیک هیسریچ |
۱۲۳ |
|
۲-۵۰-استقرار کارآفرینی سازمانی در سازمان |
۱۲۵ |
|
۲-۵۱-ابعاد کارآفرینی سازمانی |
۱۲۶ |
|
۲-۵۲-اهمیت رهبری تحول آفرین |
۱۲۸ |
|
۲-۵۳-مدل کارآفرینی سازمانی گاث و گینسبرگ |
۱۲۹ |
|
۲-۵۴-مدل کارآفرینی سازمانی بورگلمان |
۱۲۹ |
|
۲-۵۵-مدل کارآفرینی سازمانی دس |
۱۳۰ |
|
۲-۵۶-مدل کارآفرینی سازمانی هورنزبای |
۱۳۰ |
|
۲-۵۷- مدل کارآفرینی سازمانی کووین و سیلوین |
۱۳۱ |
|
۲-۵۸- مدلی از استراتژی کارآفرینی سازمانی |
۱۳۳ |
|
۲-۵۹-شناخت کارآفرینانه افراد معماری حمایت کننده کارآفرینی سازمان |
۱۳۴ |
|
۲-۶۰-مدل مفهومی فایل |
۱۳۶ |
|
۲-۶۱-سابقه مطالعات انجام شده |
۱۳۷ |
|
فصل سوم:روش اجرای فایل |
۱۴۰ |
|
مقدمه |
۱۴۱ |
|
۳-۱-نوع روش فایل |
۱۴۱ |
|
۳-۱-۱-فایل توصیفی |
۱۴۲ |
|
۳-۱-۲-فایل پیمایشی |
۱۴۲ |
|
۳-۱-۳-فایل همبستگی |
۱۴۲ |
|
۳-۲-جامعه آماری مورد مطالعه |
۱۴۲ |
|
۳-۳-جامعه آماری و حجم نمونه مورد فایل |
۱۴۳ |
|
۳-۴-متغیرهای فایل |
۱۴۴ |
|
۳-۵-ابزار و روش جمع آوری اطلاعات |
۱۴۴ |
|
۳-۵-۱-روش کتابخانه ای |
۱۴۴ |
|
۳-۵-۲-روش میدانی |
۱۴۵ |
|
۳-۵-۳-تحلیل پرسشنامه |
۱۴۵ |
|
۳-۵-۳-۱-پرسشنامه یادگیری سازمانی نیفه |
۱۴۶ |
|
۳-۵-۳-۲-پرسشنامه کارآفرینی سازمانی اسکاربوروف و زیمرر |
۱۴۹ |
|
۳-۶-پایایی و روایی ابزار سنجش |
۱۴۹ |
|
۳-۷-شیوه های تجزیه و تحلیل اطلاعات |
۱۵۱ |
|
۳-۷-۱-تجزیه و تحلیل آمار توصیفی |
۱۵۱ |
|
۳-۷-۲- تجزیه و تحلیل آمار استنباطی |
۱۵۲ |
|
۳-۸-مراحل اجرای فایل |
۱۵۲ |
|
فصل چهارم:یافته های فایل(تجزیه و تحلیل داده ها) |
۱۵۳ |
|
مقدمه |
۱۵۴ |
|
۴-۱-توصیف ویژگی های جمعیت شناختی |
۱۵۴ |
|
۴-۱-۱-جنسیت |
۱۵۵ |
|
۴-۱-۲-سن |
۱۵۶ |
|
۴-۱-۳-سطح تحصیلات |
۱۵۷ |
|
۴-۱-۴-سابقه کار |
۱۵۸ |
|
۴-۱-۵-رده شغلی |
۱۵۹ |
|
۴-۲-شاخص های توصیفی متغیرهای فایل |
۱۶۰ |
|
۴-۲-۱-یادگیری سازمانی |
۱۶۰ |
|
۴-۲-۲-کارآفرینی سازمانی |
۱۶۱ |
|
۴-۳-بررسی نرمال بودن |
۱۶۲ |
|
۴-۴-آزمون فرضیه های فایل و تحلیل نتایج |
۱۶۳ |
|
۴-۵-بررسی مفروضه ها |
۱۶۸ |
|
۴-۶-نرمال بودن عبارت خطا |
۱۶۹ |
|
فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادها |
۱۷۲ |
|
مقدمه |
۱۷۳ |
|
۵-۱-خلاصه نتایج فایل(نتیجه گیری از فرضیه ها |
۱۷۴ |
|
۵-۱-۱-نتیجه گیری از فرضیه اصلی |
۱۷۴ |
|
۵-۱-۲-نتیجه گیری از فرضیه فرعی اول |
۱۷۴ |
|
۵-۱-۳- نتیجه گیری از فرضیه فرعی دوم |
۱۷۴ |
|
۵-۱-۴- نتیجه گیری از فرضیه فرعی سوم |
۱۷۵ |
|
۵-۱-۵- نتیجه گیری از فرضیه فرعی چهارم |
۱۷۵ |
|
۵-۱-۶- نتیجه گیری از فرضیه فرعی پنجم |
۱۷۵ |
|
۵-۲-تفسیر یافته های فایل |
۱۷۷ |
|
۵-۳-پیشنهادهای ناشی از یافته های فایل |
۱۷۹ |
|
۵-۴-پیشنهادهایی در ارتباط با فایلات آتی |
۱۸۱ |
|
۵-۵-محدودیت های فایل |
۱۸۲ |
|
پیوست ها |
۱۸۳ |
|
پیوست یک: SPSS |
۱۸۳ |
|
پیوست دو:پرسشنامه ها |
۲۰۰ |
|
منابع و مآخذ |
۲۰۵ |
|
منابع فارسی |
۲۰۵ |
|
منابع لاتین |
۲۰۹ |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 