فایل ورد کامل مطالعه رابطه کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه با میزان جذب مشتریان


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه رابطه کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه با میزان جذب مشتریان دارای ۱۵۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه رابطه کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه با میزان جذب مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه رابطه کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه با میزان جذب مشتریان۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه رابطه کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه با میزان جذب مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه رابطه کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه با میزان جذب مشتریان :

فایل ورد کامل مطالعه رابطه کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه با میزان جذب مشتریان

چکیده:

در این فایل ، به بررسی رابطه خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتری و افزایش بهره وری نظام بانکی در استان کرمانشاه پرداخته شده است . دراین فایل به منظور تجزیه وتحلیل اطلاعات جمع آوری شده از روش همبستگی پیرسون و نرم افزار spss استفاده شده است .

جامعه مورد مطالعه در این فایل مشتری های بانکهای استان کرمانشاه در یک روز است که حدود ۱۳۴نفر بوده اند که به صورت نمونه گیری خوشه ای انتخاب شده اند. فرضیاتی که در این فایل مورد بررسی قرار گرفته در ارتباط با ، بررسی میزان اطمینان پذیری مشتریان بانکداری به خدمات الکترونیکی تلفن همراه و رابطه آن باجذب مشتری و افزایش بهره وری نظام بانکی میباشدکه مشتمل بر ۱ فرضیه اصلی و ۵ فرضیه فرعی میباشد

واژگان کلیدی : اطمینان پذیری ، بانکداری ، خدمات الکترونیکی، تلفن همراه ، بهره وری

مقدمه

از ویژگی‌های قرن حاضر، توسعه اعجاب آور تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات و بکارگیری آن جهت افزایش سرعت و کیفیت در ارائه خدمات می‌باشد ضمن این که بخش خدمات در حدود ۲۰ درصد کل تجارت جهانی را تشکیل می دهد و در طی۱۵ سال گذشته، مانند تجارت کالا از رشد سریع ۵/۸ درصدی برخوردار بوده است( آنکتاد[۱]۲۰۰۱ ، ص۱۵۴). این پیشرفت‌، بانکداری را نیز تحت تأثیر شدید خود قرار داده و باعث تغییرات عمده‌ای در این صنعت گردیده است. سرعت توسعه صنعت انفورماتیک باعث ایجاد تغییرات عمده‌ای در شکل پول و سیستم‌های انتقال منابع در عرصه بانکداری گردیده و مفاهیم جدیدی از بانکداری تحت عنوان بانکداری الکترونیکی ظهور یافته است (حسن زاده و پورفرد،۱۳۸۲،ص ۷).


[۱].UNCTAD

بخشی از متن

بانکداری سود آورترین صنعت در دنیاست که در رتبه بندی صنایع مختلف در دنیا در سال ۲۰۰۶ با داشتن حدود ۸۰۰ میلیارد دلار،بالاترین سود را به خود اختصاص داده است.و صنایع گاز و نفت معادن فلزات با فاصله بیشتری در رتبه های بعدی قرار دارند.در شبکه بانکی،بازاریابی در صورتی محقق میشود که در برابر مشتریان با توجه به نیاز آنها،انعطاف پذیری وجود داشته باشد.زیرا انتظارات مشتری از طرفی منجر به افزایش درآمد میشود از جمله حفظ مشتری و رضایت مشتری،و از طرفی در جذب مشتری جدید موثر است.زیرا رضایت مشتری تعدادی مشتری جدید را به ارمغان می آورد.امروزه شیوه ی عرضه خدمات در بانک ها با گسترش شبکه اینترنت و مخابرات و قابل دسترسی بودن برای همگان،متحول شده است.و سیستم الکترونیکی تلفن همراه که امکان دسترسی آسان و سریع به حساب های شخصی را فراهم میکند.راه اندازی شده است.(ونوس،مختاران، ۱۳۸۸)

بانکداری الکترونیکی یک ابزار ضروری برای بقاست. و موجب تغییر بنیادی صنعت بانکداری در کل جهان است. امروزه خدمات بانکی با استفاده از سیستم های الکترونیکی در کمترین زمان به مشتریان ارائه میشوند. همچنین مشتریان قادر به انتخاب فروشندگان مختلف برای رفع نیازهای مالی خود هستند. به نحوی که بانکداری الکترونیک به یک سلاح راهبردی برای بانک ها تبدیل شده است.(حسن زاده و صادقی، ۱۳۸۲)

فایل ورد کامل مطالعه رابطه کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه با میزان جذب مشتریان
فهرست مطالب

عنوان شماره صفحه

چکیده ………………………………………………………………………………………………………………………..۱

فصل اول : کلیات

۱-۱مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………۳

۱-۲.بیان مسئله……………………………………………………………………………………………………………………………………….۵

۱-۳.اهمیت و ضرورت فایل ………………………………………………………………………………………………………………..۸

۱-۴متغیر های فایل ……………………………………………………………………………………………………………۱۰

۱-۵ پیشینه فایل ………………………………………………………………………………………………………………………………۱۱

۱-۵-۱ فایلات خارجی …………………………………………………………………………………………………………..۱۱

۱-۵-۲ فایلات داخلی ………………………………………………………………………………………………………….۱۳

۱-۶ فرضیات فایل ……………………………………………………………………………………………………………………………۱۵

۱-۷ اهداف فایل ……………………………………………………………………………………………………………………………..۱۶

۱-۷-۱ هدف کلی………………………………………………………………………………………………………………………۱۶

۱-۷-۲ اهداف فرعی ……………………………………………………………………………………………………………….۱۶

۱-۸ روش فایل ………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۷

۱-۹ جامعه ماری…………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۷

۱-۱۰ تعین حجم نمونه و روش نمونه گیری ……………………………………………………………………………………….۱۷

۱-۱۱ ابزار گرد آوری داده ها…………………………………………………………………………………………………………………۱۹

فصل دوم: ادبیات فایل

۲-۱.بانکداری الکترونیک……………………………………………………………………………………………………………………..۲۲

۲-۱-۱ انواع بانکداری لکترونیک…………………………………………………………………………………………………۲۲

۲-۱۲-خدمات بانکداری الکترونیک…………………………………………………………………………………………..۲۵

۲-۳-۱ شاخه های بانکداری الکترونیک……………………………………………………………………………………۲۶

۲-۴-۱.کانالهای بانکداری الکترونیک…………………………………………………………………………………………۲۸

۲-۱-۵مزایای بانکداری الکترونیک…………………………………………………………………………………………….۲۹

۲-۶-۱ چالشهای بانکداری الکترونیک……………………………………………………………………………………..۳۲

۲- ۷-۱ زیرساختها و بسترهای مورد نیاز برای توسعه بانکداری الکترونیکی………………………..۳۶

۲-۸-۱ بانکداری الکترونیکی در جهان …………………………………………………………………………………..۳۸

۲-۹-۱ بانکداری الکترونیکی در ایران …………………………………………………………………………………….۴۲

۲-۲ موبایل بانک……………………………………………………………………………………………………………………………..۴۵

۲۱-۲- روشهای پیاده سازی بانکداری تلفن همراه…………………………………………………………………..۴۸

۲۲-۲- خدمات ارائه شده در بانکداری تلفن همراه …………………………………………………………………..۴۸

۲-۳ پیشینه فایل………………………………………………………………………………………………………………………….۵۱

۲-۴ عوامل موثر بر اطمینان پذیری مشتریان به همراه بانک………………………………………………………….۵۶

۲-۵ بررسی وضعیت بانکداری موبایل در ایران………………………………………………………………………………..۶۳

۲۱-۵- موانع توسعه بانکداری موبایل………………………………………………………………………………………..۶۳

۲-۲-۵ اهمیت بکارگیری بانکداری همراه در ایران………………………………………………………………….۶۴

۲-۶ بازایابی در شبکه بانکی و مزیت رقابتی……………………………………………………………………………………..۶۷

۲-۱-۶ بازاریابی در شبکه بانکی………………………………………………………………………………………………..۶۷

۲-۱-۶ افزایش خدمات بانکداری الکترونیک…………………………………………………………………………….۶۹

فصل سوم: روش فایل

۳-۱ .روش فایل…………………………………………………………………………………………………………………………..۷۸

۳-۲. جامعه آماری ……………………………………………………………………………………………………………………….۷۸

۳-۳. نمونه آماری .حجم نمونه ……………………………………………………………………………………………………..۷۹

۳-۴. ابزار جمع آوری داده های فایل………………………………………………………………………………………..۸۰

۳-۵. متغیرهای فایل…………………………………………………………………………………………………………………۸۱

۳-۶. پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………………………۸۳

۳-۷. پایایی و روایی فایل…………………………………………………………………………………………………………..۸۳

فصل چهارم :تجزیه و تحلیل آماری

۴-۱. تجزیه و تحلیل فرضیه اول………………………………………………………………………………………………….۸۷

۴-۲. تجزیه و تحلیل فرضیه دوم………………………………………………………………………………………………….۹۰

۴-۳. تجزیه و تحلیل فرضیه سوم………………………………………………………………………………………………..۹۳

۴-۴. تجزیه و تحلیل فرضیه چهارم…………………………………………………………………………………………….۹۶

۴-۵. تجزیه و تحلیل فرضیه پنجم……………………………………………………………………………………………..۹۹

۴-۶. تجزیه و تحلیل فرضیه ششم…………………………………………………………………………………………….۱۰۲

فصل پنجم: نتیجه گیری وپیشنهادات

نتیجه گیری ……………………………………………………………………………………………………………………………۱۰۶

پیشنهادات ……………………………………………………………………………………………………………………………..۱۰۸

منابع ومآخذ……………………………………………………………………………………………………………………………۱۰۸

فایل ورد کامل مطالعه رابطه کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه با میزان جذب مشتریان
فهرست منابع………………………………………………………………………………………………………………………….۱۰۹

ضمائم ……………………………………………………………………………………………………………….۱۱۳

چکیده انگلیسی ……………………………………………………………………………………………………………………۱۱۶

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.