فایل ورد کامل شناسایی و اولویت‌بندی بسته‌های گردشگری در دفاتر خدمات مسافرتی با رویکرد علمی و کاربردی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل شناسایی و اولویت‌بندی بسته‌های گردشگری در دفاتر خدمات مسافرتی با رویکرد علمی و کاربردی دارای ۸۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل شناسایی و اولویت‌بندی بسته‌های گردشگری در دفاتر خدمات مسافرتی با رویکرد علمی و کاربردی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل شناسایی و اولویت‌بندی بسته‌های گردشگری در دفاتر خدمات مسافرتی با رویکرد علمی و کاربردی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل شناسایی و اولویت‌بندی بسته‌های گردشگری در دفاتر خدمات مسافرتی با رویکرد علمی و کاربردی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل شناسایی و اولویت‌بندی بسته‌های گردشگری در دفاتر خدمات مسافرتی با رویکرد علمی و کاربردی :

فایل ورد کامل شناسایی و اولویت‌بندی بسته‌های گردشگری در دفاتر خدمات مسافرتی با رویکرد علمی و کاربردی

چکیده

در این فایل به بررسی و شناخت عوامل تاثیرگذار در انتخاب بسته­های مسافرتی توسط مسافر می­پردازیم. ابتدا با توجه به شناخت بازار موجود و شیوه فعالیت فعلی دفاتر خدمات مسافرتی و با توجه به شناخت رفتار مسافرین و گردشگران مدلی برای انتخاب بسته­های مسافرتی تهیه می­کنیم.

سپس پرسشنامه ای تهیه شده و با توجه به نتایج بدست آمده، ضرایب وزنی بردارهای مقایسه ای را بدست می آوریم. همچنین با استفاده از روش ANP و انتخاب چند گزینه انتخاب اقدام به حل مدل می کنیم. لازم به ذکر است که ضرایب بردارهای مقایسه ای برای گزینه­های انتخاب را با پرسشنامه ای جداگانه و با توجه به نظر افراد خبره به دست می­آوریم.

در نهایت نتایج به دست آمده از نرم افزار را با نتایج واقعی فروش برای یک دوره یکساله یکی از دفاتر خدمات مسافرتی مقایسه کرده و تشابهات و تفاوت­های موجود در نتایج را تحلیل می­نماییم.

واژگان کلیدی: بسته­های مسافرتی، بازاریابی و فرآیند تحلیل شبکه­ای

مقدمه

دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی به عنوان عنصری واسطه میان عرضه کنندگان اصلی خدمات همچون تورگردانان و یا شرکت های حمل و نقل و هتلها از یک سو و گردشگران متقاضی سفر از طرف دیگر عمل می کنند . آنها در واقع پیشانی مواجهه نخستین متقاضیان با صنعت جهانگردی به شمار می روند . توفیق یا عدم توفیق این واسطه ها بر موفقیت یا شکست برنامه های مقاصد گردشگری و عرضه کنندگان خدمات گردشگری به شدت تاثیر گذار است .

بخشی از متن

آژانسها از نظر تقسیم بندی جهانی دو نوع می باشند:

Tour Operator:

این آژانسها مجری تور هستند و با سرمایه گذاریهای کلان هتلها و خطوط هوایی،ریلی و اتوبوس توریستی را گارانتی کرده،سپس به قیمت مناسب آن را در اختیار آژانسهای نوع دوم قرار می دهند. از نظر قانونی در خارج کشور آژانسهای تور اپراتور یا عمده فروش تورها؛حق ندارند برای تبلیغ ثبت نام مسافر به صورت مستقیم اقدام نمایند بلکه در ازای واگذاری قسمتی از سود حاصله به آژانسهای ردیف دوم،مسافران(ثبت نام ) شده آنها را اعزام می نمایند.

Tour Retailor:

این آژانس ها به خرده فروش معروف هستند و با پذیرش مسافر و عقد قرارداد با آژانسهای عمده فروش اقدام به فعالیت می نمایند.

فایل ورد کامل شناسایی و اولویت‌بندی بسته‌های گردشگری در دفاتر خدمات مسافرتی با رویکرد علمی و کاربردی
فهرست رئوس مطالب

صفحه عنوان………………………………………………………………………………………………………… ب

صفحه تقدیم………………………………………………………………………………………………………… ج

تشکر و قدردانی…………………………………………………………………………………………………….. د

چکیده…………………………………………………………………………………………………………………. ه

فصل اول: مقدمه و کلیات فایل

۱-۱مقدمه……………………………………………………………………………………………………………. ۲

۱-۲هدف فایل…………………………………………………………………………………………………… ۴

۱-۳ضرورت و اهمیت فایل………………………………………………………………………………….. ۴

۱-۴سوال فایل………………………………………………………………………………………………….. ۴

۱-۵مفروضات……………………………………………………………………………………………………… ۵

۱-۶کلمات کلیدی و تعاریف مربوط…………………………………………………………………………. ۵

۱-۷قلمرو موضوعی،مکانی و زمانی………………………………………………………………………….. ۶

۱-۷-۱ قلمرو زمانی………………………………………………………………………………………………. ۶

۱-۷-۲ قلمرو مکانی……………………………………………………………………………………………… ۷

۱-۷-۳ قلمرو موضوعی…………………………………………………………………………………………. ۷

فصل دوم: ادبیات و پیشینه فایل

۲-۱ تاریخچه­ی خدمات مسافرتی…………………………………………………………………………….. ۹

۲-۲ تصمیم گیری چندمعیاره(MCDM)……………………………………………………………………. 10

۲-۲-۱ مدل های جبرانی……………………………………………………………………………………….. ۱۰

۲-۲-۱-۱ AHP…………………………………………………………………………………………………. 11

۲-۲-۱-۲ Fuzzy AHP……………………………………………………………………………………… 11

۲-۲-۱-۳ ANP…………………………………………………………………………………………………. 11

۲-۲-۱-۴ SAW………………………………………………………………………………………………… 12

۲-۲-۱-۵ LINMAP ………………………………………………………………………………………… 12

۲-۲-۱-۶ TOPSIS ………………………………………………………………………………………….. 12

۲-۲-۱-۷ VIKOR……………………………………………………………………………………………. 13

۲-۲-۱-۸ ELECTRE……………………………………………………………………………………….. 13

۲-۲-۱-۹ PROMETHEE………………………………………………………………………………… 13

۲-۲-۱-۱۰ SMART…………………………………………………………………………………………. 14

۲-۲-۱-۱۱ REGIME……………………………………………………………………………………….. 14

۲-۲-۱-۱۲ SIR…………………………………………………………………………………………………. 14

۲-۲-۱-۱۳ EVAMIX………………………………………………………………………………………. 15

۲-۲-۲ مدل های غیر جبرانی………………………………………………………………………………….. ۱۵

۲-۲-۳ مدل هایی که در مرز جبرانی و غیرجبرانی قرار می گیرند…………………………………… ۱۶

۲-۲-۳-۱ PERMUTATION……………………………………………………………………………. 16

۲-۲-۳-۲ QUALIFLEX………………………………………………………………………………….. 16

۲-۳ مرور ادبیاتی و کارهای مرتبط در داخل و خارج………………………………………………….. ۱۶

فصل سوم: روش فایل

۳-۱ تعریف دقیق مسأله…………………………………………………………………………………………. ۱۹

۳-۲ فلوچارت اجرای کار و شرح آن……………………………………………………………………….. ۱۹

۳-۲-۱ تهیه مدل…………………………………………………………………………………………………. ۱۹

۳-۲-۲ انتخاب گزینه­های انتخاب……………………………………………………………………………. ۲۲

۳-۳ شرح روش مورد استفاده برای اولویت بندی……………………………………………………….. ۲۳

۳-۳-۱ پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………. ۲۴

۳-۳-۲ نظرات افراد خبره………………………………………………………………………………………. ۳۴

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده­ها

۴-۱ مقدمه………………………………………………………………………………………………………….. ۳۹

۴-۱-۱ ساخت مدل و پیکربندی……………………………………………………………………………… ۳۹

۴-۱-۲ تشکیل ماتریس­های مقایسه زوجی و محاسبه بردارهای وزن………………………………… ۳۹

۴-۱-۳ تشکیل سوپرماتریس…………………………………………………………………………………… ۴۰

۴-۱-۴ محاسبه توزیع ماندار سوپرماتریس وزن­دار شده……………………………………………….. ۴۰

۴-۱-۵ نرمال کردن وزن­های به دست آمده……………………………………………………………….. ۴۰

۴-۱-۶ انتخاب گزینه برتر……………………………………………………………………………………… ۴۱

۴-۲ شرح فرآیند انجام شده توسط نرم­افزار……………………………………………………………….. ۴۱

فصل پنجم: نتایج و پیشنهادات

۵-۱ مقدمه و خلاصه فایل…………………………………………………………………………………… ۴۹

۵-۲ نتیجه گیری………………………………………………………………………………………………….. ۵۰

۵-۳ محدودیت­های فایل…………………………………………………………………………………….. ۵۳

۵-۴ پیشنهادات برای فایلات آتی………………………………………………………………………….. ۵۴

پیوست

پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………………….. ۵۶

منابع و مآخذ

منابع فارسی………………………………………………………………………………………………………… ۶۰

منابع لاتین

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.