فایل ورد کامل بررسی کیفیت خدمات دوسویه میان تولیدکننده و تأمین‌کننده در شرکت روغن نباتی نرگس شیراز


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل بررسی کیفیت خدمات دوسویه میان تولیدکننده و تأمین‌کننده در شرکت روغن نباتی نرگس شیراز دارای ۱۸۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل بررسی کیفیت خدمات دوسویه میان تولیدکننده و تأمین‌کننده در شرکت روغن نباتی نرگس شیراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل بررسی کیفیت خدمات دوسویه میان تولیدکننده و تأمین‌کننده در شرکت روغن نباتی نرگس شیراز۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بررسی کیفیت خدمات دوسویه میان تولیدکننده و تأمین‌کننده در شرکت روغن نباتی نرگس شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل بررسی کیفیت خدمات دوسویه میان تولیدکننده و تأمین‌کننده در شرکت روغن نباتی نرگس شیراز :

فایل ورد کامل بررسی کیفیت خدمات دوسویه میان تولیدکننده و تأمین‌کننده در شرکت روغن نباتی نرگس شیراز

چکیده

هدف از این فایل، بررسی کیفیت خدمات دو سویه بین تولیدکننده و تأمین­کنندگان در شرکت­ روغن نباتی نرگس شیراز است. از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیتی پیمایشی- تحلیلی است. برای دستیابی به هدف فایل، شرکت روغن نباتی نرگس شیراز و تأمین­کنندگان آن برای جامعه­آماری انتخاب شدند. نمونه آماری در این فایل، شامل: ۱۰ مورد از تأمین­کنندگان شرکت روغن نباتی و ۶۰ نفر از مدیران (۳۰ نفر از مدیران و کارشناسان خرید شرکت روغن نباتی نرگس شیراز و ۳۰ نفر از مدیران و کارشناسان فروش تأمین­کنندگان) می­باشند. برای جمع­آوری اطلاعات از ابزار پرسش­نامه استفاده شده است. پس از شناسایی متغیرهای اولیه شکاف­های کیفیت خدمات با استفاده از آزمون t تک نمونه­ای، متغیرهای مهم، انتخاب شدند و سپس به آزمودن فرضیه­های فایل، در مدل شکاف مستقیم و معکوس پرداخته شد. نتایج نشان داد در مدل شکاف مستقیم، شکاف میان عملکرد مورد انتظار تولیدکننده و عملکرد دریافتی آن، شکاف میان عملکرد مورد انتظار تولیدکننده و استنباط مدیران تأمین­کننده از انتظارات تولیدکننده و شکاف میان عملکرد واقعی تأمین­کننده و عملکرد دریافتی تولیدکننده معنادار و در مدل شکاف معکوس تنها شکاف میان عملکرد مورد انتظار تأمین­کننده و عملکرد دریافتی آن معنادار شدند. پس از اولویت­بندی متغیرها درون شکاف­ها با استفاده از روش­ آنتروپی شانون به تعیین روابط میان شکاف­ها با استفاده از معادلات تفسیری- ساختاری پرداخته شده است.

کلمات کلیدی: کیفیت خدمات، زنجیره تأمین، معادلات ساختاری تفسیری، تولیدکننده، تأمین­ کننده

مقدمه

برای چندین دهه، کیفیت خدمات یک حوزه اصلی جذاب بوده است. رابطه کیفیت خدمات با عملکرد کسب و کار، کاهش هزینه، رضایت مشتریان، وفاداری مشتریان و سودآوری اثبات شده است (علی­محمدلو و همکاران، ۱۳۸۹: ۲۴). اگر چه کیفیت خدمات در گذشته توسط محققین زیادی از دیدگاه مختلف بررسی شده است، بیشتر این مطالعات بر روی سازمان­های خدماتی تأکید داشتند و به زنجیره تأمین توجهی نداشتند. نیکس نشان داد که یک توافق عمومی در مورد اهمیت کیفیت خدمات در زنجیره تأمین وجود دارد، ولی این موضوع کمتر مورد بررسی و فایل قرار گرفته است (علی­محمدلو و همکاران، ۱۳۸۹: ۲۵). ست و همکاران[۱] بیان می­کنند که نیاز است تا مطالعاتی عمیق­تر و جامع­تر در تمام عملیات­های مرتبط با تحویل کالا و خدمات صورت بگیرد (ست و همکاران، ۲۰۰۶: ۵۷۱).


[۱]- Seth, et al

قسمتی از متن

در دنیای امروزی، بقا برای شرکت¬هایی که جدا از تأمین¬کنندگان و دیگر شرکای تجاری فعالیت می¬کنند، مشکل است. از آنجایی که شرکت روغن نباتی شیراز همواره به دنبال کسب هر چه بیشتر رضایت و وفاداری مشتریان و ارائه با کیفیت¬تر و ارزان¬تر محصولات و خدمات خود به مشتریان می¬باشد. مدیران شرکت به این نتیجه رسیدند که به تنهایی نمی¬توانند از عهده این امر برآیند. بنابراین باید بر پایه یک اصل مشارکت با بهترین سازمان¬ها در صنعت مربوطه و در قالب یک زنجیره تأمین همکاری نمایند. در زنجیره تأمین همان¬گونه که تولیدکننده از تأمین¬کننده انتظار دارد، تأمین¬کننده نیز از تولیدکننده انتظاراتی دارد و آنچه که بهبود عملکرد زنجیره تأمین را به دنبال خواهد داشت. شناخت انتظارات عناصر زنجیره تأمین و کوشش برای تأمین آن است که در این صورت، هدف اصلی زنجیره تأمین که رضایت مشتری نهایی است را به دنبال خواهد داشت.

کیفیت خدمات: کامل­ترین تعریف از کیفیت خدمات از سوی پاراسورامان و همکارانش ارائه شده است: «کیفیت خدمات شکلی از نگرش مرتبط با رضایت اما نه معادل با آن است که از مقایسه میان انتظارات مشتری از خدمات و عملکرد خدمات به دست می­آید» (عطافر و شفیعی، ۱۳۸۵: ۳).

زنجیره تأمین: زنجیره تأمین، شبکه­ای از تسهیلات و مراکز توزیع است که وظایف تهیه و تدارک مواد خام، تبدیل آن به محصولات نهایی و واسطه­ای و توزیع محصولات نهایی به مشتریان را انجام می­دهد. زنجیره تأمین در سازمان­های تولیدی و خدماتی وجود دارند. پیچیدگی زنجیره ممکن است از صنعتی به صنعت دیگر و از شرکتی به شرکت دیگر به شدت تغییر کند (فیض آبادی، ۱۳۸۲: ۴۷).

تحلیل شکاف: دارای مؤلفه­های استاندارد شده­ای است که برای اندازه­گیری انتظارات و ادراکات مشتریان درباره کیفیت خدمات به کار می­رود.

در نگرش سنتی، کیفیت محصولات در پرتو ویژگی¬ها و صفات فیزیکی آن از قبیل استحکام و قابل اعتمادبودن ارزیابی می¬شود. ولی امروزه بسیاری از شرکت¬ها مفهوم کیفیت را مورد بررسی مجدد قرار داده¬اند. این شرکت¬ها متوجه شده¬اند که مطلوب¬ترین و موفق¬ترین محصول در جهان اگر نیازها، خواسته¬ها و انتظارات مشتریان را برآورده نکند، ایده ال محسوب نمی¬شود. مشتریان به ما کمک می¬کنند تا مناسب¬بودن را شناسایی کنیم و تنها کاری که ما باید انجام دهیم این است که از آن¬ها نظرخواهی کنیم. تعریف کیفیت در چارچوب این مفاهیم چنین است: “درجه¬ای که یک محصول یا خدمت با انتظارات مشتری و مشخصات ارائه شده تطبیق دارد” (روستا، ۱۳۸۴: ۲۴۸).

فایل ورد کامل بررسی کیفیت خدمات دوسویه میان تولیدکننده و تأمین‌کننده در شرکت روغن نباتی نرگس شیراز
فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول. ۱

کلیات.. ۲

۱-۱- مقدمه. ۲

۱-۲- مسئله فایل.. ۳

۱-۳- اهمیت فایل.. ۵

۱-۴- اهداف فایل.. ۶

۱-۵- سؤال­های فایل.. ۷

۱-۶- محدودیت­های فایل.. ۷

۱-۷-کلمات کلیدی فایل.. ۸

فصل دوم. ۹

ادبیات و پیشینه فایل… ۱۰

۲-۱- مقدمه. ۱۰

۲-۲- کیفیت خدمات.. ۱۰

۲-۲-۱- تعریف کیفیت.. ۱۰

۲-۲-۲- تعریف خدمت.. ۱۳

۲-۲-۳- کیفیت خدمات.. ۱۶

۲-۲-۴- مدل شکاف کیفیت خدمات.. ۱۷

۲-۲-۵- شکاف­های کیفیت خدمات.. ۱۹

۲-۲-۶- مدل­های سنجش کیفیت خدمات.. ۲۲

۲-۲-۶-۱- مدل سروپروف.. ۲۲

۲-۲-۶-۲- روش تجزیه و تحلیل اهمیت- عملکرد. ۲۳

۲-۲-۶-۳- مدل ادراکات- انتظارات- اهمیت.. ۲۳

۲-۲-۶-۴- مدل سروکوال. ۲۴

۲-۳- زنجیره تأمین.. ۲۵

۲-۳-۱- تعریف زنجیره تأمین.. ۲۶

۲-۳-۲- مدیریت زنجیره تأمین.. ۲۸

۲-۳-۲-۱- تاریخچه پیدایش مدیریت زنجیره تأمین.. ۲۸

۲-۳-۲-۲- مفهوم مدیریت زنجیره تأمین.. ۲۹

۲-۳-۲-۳- مؤلفه­های مدیریت زنجیره تأمین.. ۳۰

۲-۳-۲-۴- عناصر مدیریت زنجیره تأمین.. ۳۳

۲-۳- کیفیت خدمات در زنجیره تأمین.. ۳۵

۲-۴- پیشینه تجربی.. ۳۶

۲-۴-۱- پیشینه تجربی کیفیت خدمات در زنجیره تأمین خارج از ایران. ۳۶

۲-۴-۲- پیشینه تجربی کیفیت خدمات در زنجیره تأمین در ایران. ۴۰

۲-۵- متغیرهای اولیه کیفیت خدمات در زنجیره تأمین.. ۴۴

فصل سوم. ۴۷

روش فایل.. ۴۸

۳-۱- مقدمه. ۴۸

۳-۲- روش فایل.. ۴۸

۳-۳- مدل نظری فایل.. ۴۹

۳-۳-۱- مدل فایل.. ۵۰

۳-۴- فرضیه­های فایل.. ۵۲

۳-۵- جامعه آماری.. ۵۳

۳-۶- روش گردآوری اطلاعات.. ۵۴

۳-۷- ابزار گردآوری اطلاعات.. ۵۴

۳-۷-۱- پرسش­نامه و اجرای آن. ۵۵

۳-۷-۲- روایی.. ۵۶

۳-۷-۳- پایایی.. ۵۸

۳-۸- ابزار تجزیه و تحلیل. ۶۰

۳-۸-۱- آزمون کولموگروف- اسمیرنوف.. ۶۱

۳-۸-۲- آزمون t تک نمونه­ای.. ۶۱

۳-۸-۳- آزمون مقایسات زوجی.. ۶۲

۳-۸-۴- آزمون ویلکاکسون. ۶۳

۳-۸-۵- تکنیک آنتروپی شانون. ۶۵

۳-۸-۶- مدل­سازی تفسیری- ساختاری (ISM) 66

۳-۸-۶-۱- تعیین متغیرهای مورد استفاده در مدل. ۶۶

۳-۸-۶-۲- به دست آوردن ماتریس ساختاری روابط درونی متغیرها (SSIM) ۶۷

۳-۸-۶-۳- به دست­آوردن ماتریس دستیابی.. ۶۷

۳-۸-۶-۴- سازگارکردن ماتریس دستیابی.. ۶۸

۳-۸-۶-۵- تعیین سطح و اولویت متغیرها ۶۹

فصل چهارم. ۷۰

تجزیه و تحلیل داده­ها ۷۱

۴-۱- مقدمه. ۷۱

۴-۲- نهایی­سازی شاخص­ها برای شکاف مستقیم و معکوس.. ۷۱

۴-۳- آزمون نرمال­بودن متغیرها ۷۵

۴-۴- آزمون فرضیه­های فایل… ۷۷

۴-۴-۱- آزمون فرضیه­ها و یافته­های مدل شکاف مستقیمF (حالت پارامتریک) ۷۸

۴-۴-۲- آزمون فرضیه­ها و یافته­های مدل شکاف مستقیمF (حالت ناپارامتریک) ۹۵

۴-۴-۳- آزمون فرضیه­ها و یافته­های مدل شکاف معکوس R (حالت پارامتریک) ۹۶

۴-۴-۴- آزمون فرضیه­ها و یافته­های مدل شکاف معکوس R (حالت ناپارامتریک) ۱۱۰

۴-۵- اولویت­بندی متغیرها در شکاف­ها با استفاده از روش آنتروپی شانون. ۱۱۱

۴-۵-۱- اولویت­بندی متغیرها در مدل شکاف مستقیم. ۱۱۱

۴-۵-۲- اولویت­بندی متغیرها در مدل شکاف معکوس.. ۱۱۵

۴-۶- مدل شکاف ترکیبی.. ۱۱۸

فصل پنجم. ۱۲۶

بحث و نتیجه­گیری و ارائه پیشنهاد. ۱۲۷

۵-۱- مقدمه. ۱۲۷

۵-۲- یافته­های فایل… ۱۲۷

۵-۳- پیشنهادهای کاربردی با توجه به یافته­های فایل… ۱۳۰

۵-۴- پیشنهادهایی برای فایل­های آینده ۱۳۱

منابع. ۱۳۲

منابع فارسی: ۱۳۳

منابع غیر فارسی: ۱۳۷

پیوست.. ۱۴۱

پیوست شماره ۱- پرسش­نامه تعیین اولویت متغیرها ۱۴۲

پیوست شماره ۲- پرسش­نامه شکاف­های کیفیت خدمات تولیدکننده ۱۴۷

پیوست شماره ۳- پرسش­نامه شکاف­های کیفیت خدمات تأمین­کنندگان. ۱۵۱

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.