فایل ورد کامل بررسی کیفیت خدمات دوسویه میان تولیدکننده و تأمینکننده در شرکت روغن نباتی نرگس شیراز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل بررسی کیفیت خدمات دوسویه میان تولیدکننده و تأمینکننده در شرکت روغن نباتی نرگس شیراز دارای ۱۸۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل بررسی کیفیت خدمات دوسویه میان تولیدکننده و تأمینکننده در شرکت روغن نباتی نرگس شیراز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل بررسی کیفیت خدمات دوسویه میان تولیدکننده و تأمینکننده در شرکت روغن نباتی نرگس شیراز۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بررسی کیفیت خدمات دوسویه میان تولیدکننده و تأمینکننده در شرکت روغن نباتی نرگس شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل بررسی کیفیت خدمات دوسویه میان تولیدکننده و تأمینکننده در شرکت روغن نباتی نرگس شیراز :
فایل ورد کامل بررسی کیفیت خدمات دوسویه میان تولیدکننده و تأمینکننده در شرکت روغن نباتی نرگس شیراز
چکیده
هدف از این فایل، بررسی کیفیت خدمات دو سویه بین تولیدکننده و تأمینکنندگان در شرکت روغن نباتی نرگس شیراز است. از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیتی پیمایشی- تحلیلی است. برای دستیابی به هدف فایل، شرکت روغن نباتی نرگس شیراز و تأمینکنندگان آن برای جامعهآماری انتخاب شدند. نمونه آماری در این فایل، شامل: ۱۰ مورد از تأمینکنندگان شرکت روغن نباتی و ۶۰ نفر از مدیران (۳۰ نفر از مدیران و کارشناسان خرید شرکت روغن نباتی نرگس شیراز و ۳۰ نفر از مدیران و کارشناسان فروش تأمینکنندگان) میباشند. برای جمعآوری اطلاعات از ابزار پرسشنامه استفاده شده است. پس از شناسایی متغیرهای اولیه شکافهای کیفیت خدمات با استفاده از آزمون t تک نمونهای، متغیرهای مهم، انتخاب شدند و سپس به آزمودن فرضیههای فایل، در مدل شکاف مستقیم و معکوس پرداخته شد. نتایج نشان داد در مدل شکاف مستقیم، شکاف میان عملکرد مورد انتظار تولیدکننده و عملکرد دریافتی آن، شکاف میان عملکرد مورد انتظار تولیدکننده و استنباط مدیران تأمینکننده از انتظارات تولیدکننده و شکاف میان عملکرد واقعی تأمینکننده و عملکرد دریافتی تولیدکننده معنادار و در مدل شکاف معکوس تنها شکاف میان عملکرد مورد انتظار تأمینکننده و عملکرد دریافتی آن معنادار شدند. پس از اولویتبندی متغیرها درون شکافها با استفاده از روش آنتروپی شانون به تعیین روابط میان شکافها با استفاده از معادلات تفسیری- ساختاری پرداخته شده است.
کلمات کلیدی: کیفیت خدمات، زنجیره تأمین، معادلات ساختاری تفسیری، تولیدکننده، تأمین کننده
مقدمه
برای چندین دهه، کیفیت خدمات یک حوزه اصلی جذاب بوده است. رابطه کیفیت خدمات با عملکرد کسب و کار، کاهش هزینه، رضایت مشتریان، وفاداری مشتریان و سودآوری اثبات شده است (علیمحمدلو و همکاران، ۱۳۸۹: ۲۴). اگر چه کیفیت خدمات در گذشته توسط محققین زیادی از دیدگاه مختلف بررسی شده است، بیشتر این مطالعات بر روی سازمانهای خدماتی تأکید داشتند و به زنجیره تأمین توجهی نداشتند. نیکس نشان داد که یک توافق عمومی در مورد اهمیت کیفیت خدمات در زنجیره تأمین وجود دارد، ولی این موضوع کمتر مورد بررسی و فایل قرار گرفته است (علیمحمدلو و همکاران، ۱۳۸۹: ۲۵). ست و همکاران[۱] بیان میکنند که نیاز است تا مطالعاتی عمیقتر و جامعتر در تمام عملیاتهای مرتبط با تحویل کالا و خدمات صورت بگیرد (ست و همکاران، ۲۰۰۶: ۵۷۱).
[۱]- Seth, et al
قسمتی از متن
در دنیای امروزی، بقا برای شرکت¬هایی که جدا از تأمین¬کنندگان و دیگر شرکای تجاری فعالیت می¬کنند، مشکل است. از آنجایی که شرکت روغن نباتی شیراز همواره به دنبال کسب هر چه بیشتر رضایت و وفاداری مشتریان و ارائه با کیفیت¬تر و ارزان¬تر محصولات و خدمات خود به مشتریان می¬باشد. مدیران شرکت به این نتیجه رسیدند که به تنهایی نمی¬توانند از عهده این امر برآیند. بنابراین باید بر پایه یک اصل مشارکت با بهترین سازمان¬ها در صنعت مربوطه و در قالب یک زنجیره تأمین همکاری نمایند. در زنجیره تأمین همان¬گونه که تولیدکننده از تأمین¬کننده انتظار دارد، تأمین¬کننده نیز از تولیدکننده انتظاراتی دارد و آنچه که بهبود عملکرد زنجیره تأمین را به دنبال خواهد داشت. شناخت انتظارات عناصر زنجیره تأمین و کوشش برای تأمین آن است که در این صورت، هدف اصلی زنجیره تأمین که رضایت مشتری نهایی است را به دنبال خواهد داشت.
کیفیت خدمات: کاملترین تعریف از کیفیت خدمات از سوی پاراسورامان و همکارانش ارائه شده است: «کیفیت خدمات شکلی از نگرش مرتبط با رضایت اما نه معادل با آن است که از مقایسه میان انتظارات مشتری از خدمات و عملکرد خدمات به دست میآید» (عطافر و شفیعی، ۱۳۸۵: ۳).
زنجیره تأمین: زنجیره تأمین، شبکهای از تسهیلات و مراکز توزیع است که وظایف تهیه و تدارک مواد خام، تبدیل آن به محصولات نهایی و واسطهای و توزیع محصولات نهایی به مشتریان را انجام میدهد. زنجیره تأمین در سازمانهای تولیدی و خدماتی وجود دارند. پیچیدگی زنجیره ممکن است از صنعتی به صنعت دیگر و از شرکتی به شرکت دیگر به شدت تغییر کند (فیض آبادی، ۱۳۸۲: ۴۷).
تحلیل شکاف: دارای مؤلفههای استاندارد شدهای است که برای اندازهگیری انتظارات و ادراکات مشتریان درباره کیفیت خدمات به کار میرود.
در نگرش سنتی، کیفیت محصولات در پرتو ویژگی¬ها و صفات فیزیکی آن از قبیل استحکام و قابل اعتمادبودن ارزیابی می¬شود. ولی امروزه بسیاری از شرکت¬ها مفهوم کیفیت را مورد بررسی مجدد قرار داده¬اند. این شرکت¬ها متوجه شده¬اند که مطلوب¬ترین و موفق¬ترین محصول در جهان اگر نیازها، خواسته¬ها و انتظارات مشتریان را برآورده نکند، ایده ال محسوب نمی¬شود. مشتریان به ما کمک می¬کنند تا مناسب¬بودن را شناسایی کنیم و تنها کاری که ما باید انجام دهیم این است که از آن¬ها نظرخواهی کنیم. تعریف کیفیت در چارچوب این مفاهیم چنین است: “درجه¬ای که یک محصول یا خدمت با انتظارات مشتری و مشخصات ارائه شده تطبیق دارد” (روستا، ۱۳۸۴: ۲۴۸).
فایل ورد کامل بررسی کیفیت خدمات دوسویه میان تولیدکننده و تأمینکننده در شرکت روغن نباتی نرگس شیراز
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول. ۱
کلیات.. ۲
۱-۱- مقدمه. ۲
۱-۲- مسئله فایل.. ۳
۱-۳- اهمیت فایل.. ۵
۱-۴- اهداف فایل.. ۶
۱-۵- سؤالهای فایل.. ۷
۱-۶- محدودیتهای فایل.. ۷
۱-۷-کلمات کلیدی فایل.. ۸
فصل دوم. ۹
ادبیات و پیشینه فایل… ۱۰
۲-۱- مقدمه. ۱۰
۲-۲- کیفیت خدمات.. ۱۰
۲-۲-۱- تعریف کیفیت.. ۱۰
۲-۲-۲- تعریف خدمت.. ۱۳
۲-۲-۳- کیفیت خدمات.. ۱۶
۲-۲-۴- مدل شکاف کیفیت خدمات.. ۱۷
۲-۲-۵- شکافهای کیفیت خدمات.. ۱۹
۲-۲-۶- مدلهای سنجش کیفیت خدمات.. ۲۲
۲-۲-۶-۱- مدل سروپروف.. ۲۲
۲-۲-۶-۲- روش تجزیه و تحلیل اهمیت- عملکرد. ۲۳
۲-۲-۶-۳- مدل ادراکات- انتظارات- اهمیت.. ۲۳
۲-۲-۶-۴- مدل سروکوال. ۲۴
۲-۳- زنجیره تأمین.. ۲۵
۲-۳-۱- تعریف زنجیره تأمین.. ۲۶
۲-۳-۲- مدیریت زنجیره تأمین.. ۲۸
۲-۳-۲-۱- تاریخچه پیدایش مدیریت زنجیره تأمین.. ۲۸
۲-۳-۲-۲- مفهوم مدیریت زنجیره تأمین.. ۲۹
۲-۳-۲-۳- مؤلفههای مدیریت زنجیره تأمین.. ۳۰
۲-۳-۲-۴- عناصر مدیریت زنجیره تأمین.. ۳۳
۲-۳- کیفیت خدمات در زنجیره تأمین.. ۳۵
۲-۴- پیشینه تجربی.. ۳۶
۲-۴-۱- پیشینه تجربی کیفیت خدمات در زنجیره تأمین خارج از ایران. ۳۶
۲-۴-۲- پیشینه تجربی کیفیت خدمات در زنجیره تأمین در ایران. ۴۰
۲-۵- متغیرهای اولیه کیفیت خدمات در زنجیره تأمین.. ۴۴
فصل سوم. ۴۷
روش فایل.. ۴۸
۳-۱- مقدمه. ۴۸
۳-۲- روش فایل.. ۴۸
۳-۳- مدل نظری فایل.. ۴۹
۳-۳-۱- مدل فایل.. ۵۰
۳-۴- فرضیههای فایل.. ۵۲
۳-۵- جامعه آماری.. ۵۳
۳-۶- روش گردآوری اطلاعات.. ۵۴
۳-۷- ابزار گردآوری اطلاعات.. ۵۴
۳-۷-۱- پرسشنامه و اجرای آن. ۵۵
۳-۷-۲- روایی.. ۵۶
۳-۷-۳- پایایی.. ۵۸
۳-۸- ابزار تجزیه و تحلیل. ۶۰
۳-۸-۱- آزمون کولموگروف- اسمیرنوف.. ۶۱
۳-۸-۲- آزمون t تک نمونهای.. ۶۱
۳-۸-۳- آزمون مقایسات زوجی.. ۶۲
۳-۸-۴- آزمون ویلکاکسون. ۶۳
۳-۸-۵- تکنیک آنتروپی شانون. ۶۵
۳-۸-۶- مدلسازی تفسیری- ساختاری (ISM) 66
۳-۸-۶-۱- تعیین متغیرهای مورد استفاده در مدل. ۶۶
۳-۸-۶-۲- به دست آوردن ماتریس ساختاری روابط درونی متغیرها (SSIM) ۶۷
۳-۸-۶-۳- به دستآوردن ماتریس دستیابی.. ۶۷
۳-۸-۶-۴- سازگارکردن ماتریس دستیابی.. ۶۸
۳-۸-۶-۵- تعیین سطح و اولویت متغیرها ۶۹
فصل چهارم. ۷۰
تجزیه و تحلیل دادهها ۷۱
۴-۱- مقدمه. ۷۱
۴-۲- نهاییسازی شاخصها برای شکاف مستقیم و معکوس.. ۷۱
۴-۳- آزمون نرمالبودن متغیرها ۷۵
۴-۴- آزمون فرضیههای فایل… ۷۷
۴-۴-۱- آزمون فرضیهها و یافتههای مدل شکاف مستقیمF (حالت پارامتریک) ۷۸
۴-۴-۲- آزمون فرضیهها و یافتههای مدل شکاف مستقیمF (حالت ناپارامتریک) ۹۵
۴-۴-۳- آزمون فرضیهها و یافتههای مدل شکاف معکوس R (حالت پارامتریک) ۹۶
۴-۴-۴- آزمون فرضیهها و یافتههای مدل شکاف معکوس R (حالت ناپارامتریک) ۱۱۰
۴-۵- اولویتبندی متغیرها در شکافها با استفاده از روش آنتروپی شانون. ۱۱۱
۴-۵-۱- اولویتبندی متغیرها در مدل شکاف مستقیم. ۱۱۱
۴-۵-۲- اولویتبندی متغیرها در مدل شکاف معکوس.. ۱۱۵
۴-۶- مدل شکاف ترکیبی.. ۱۱۸
فصل پنجم. ۱۲۶
بحث و نتیجهگیری و ارائه پیشنهاد. ۱۲۷
۵-۱- مقدمه. ۱۲۷
۵-۲- یافتههای فایل… ۱۲۷
۵-۳- پیشنهادهای کاربردی با توجه به یافتههای فایل… ۱۳۰
۵-۴- پیشنهادهایی برای فایلهای آینده ۱۳۱
منابع. ۱۳۲
منابع فارسی: ۱۳۳
منابع غیر فارسی: ۱۳۷
پیوست.. ۱۴۱
پیوست شماره ۱- پرسشنامه تعیین اولویت متغیرها ۱۴۲
پیوست شماره ۲- پرسشنامه شکافهای کیفیت خدمات تولیدکننده ۱۴۷
پیوست شماره ۳- پرسشنامه شکافهای کیفیت خدمات تأمینکنندگان. ۱۵۱
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 