فایل ورد کامل بررسی اثر شخصیت نام تجاری بر اعتماد، دلبستگی و میزان تعهد مشتریان در صنعت مواد شوینده


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل بررسی اثر شخصیت نام تجاری بر اعتماد، دلبستگی و میزان تعهد مشتریان در صنعت مواد شوینده دارای ۱۷۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل بررسی اثر شخصیت نام تجاری بر اعتماد، دلبستگی و میزان تعهد مشتریان در صنعت مواد شوینده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل بررسی اثر شخصیت نام تجاری بر اعتماد، دلبستگی و میزان تعهد مشتریان در صنعت مواد شوینده۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بررسی اثر شخصیت نام تجاری بر اعتماد، دلبستگی و میزان تعهد مشتریان در صنعت مواد شوینده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل بررسی اثر شخصیت نام تجاری بر اعتماد، دلبستگی و میزان تعهد مشتریان در صنعت مواد شوینده :

تأثیر شخصیت نام تجاری بر اعتماد، دلبستگی و تعهد به نام تجاری در صنعت مواد شوینده

چکیده

هدف از این فایل بررسی تأثیر شخصیت نام تجاری بر اعتماد، دلبستگی و تعهد به نام تجاری در صنعت مواد شوینده بوده است که بدین منظور ۳۸۵ نفر از مصرف کنندگان مواد شوینده ای که از فروشگاه های زنجیره ای در سطح شهر تهران خرید می کنند به عنوان نمونه انتخاب و به پرسشنامه استاندار برگرفته از لوئیس و لومبارت (۲۰۱۰) پاسخ گفتند. در پایان نتایج به دست آمده از پرسشنامه های فایل به کمک آزمون رگرسیون خطی دومتغیره مورد تحلیل قرار گرفته و نتایج نشان داد که شخصیت نام تجاری بر اعتماد، دلبستگی و تعهد به نام تجاری در صنعت مواد شوینده تأثیر معنی داری (p<0/01) دارد.

کلید واژه ها: شخصیت نام تجاری، اعتماد، دلبستگی، تعهد به نام تجاری، صنعت مواد شوینده.

مقدمه

شاید متمایزترین مهارت بنگاه‏های حرفه‏ای، توانایی آنها در ایجاد، حفظ و نگهداری و توسعه‏ی علائم تجاری خود باشد(کاپفرر، ۱۳۸۵). با تشدید رقابت در تجارت و تغییرات سریع تکنولوژیکی و نیز افزایش قدرت و حق انتخاب مشتریان، موفقیت از آن شرکت‏هایی خواهد بود که قادر باشند به نحو شایسته‏تری انتظارات و ارزش‏های موردنظر مشتریان را درک و شناسایی کرده و به نحو مطلوب به آنها پاسخ دهند (وانگ و همکاران[۱]، ۲۰۰۷).

نام تجاری به عنوان رکن و اساس بازی رقابتی امروز، عنصری است که باید به دقت ایجاد، تعریف و مدیریت شود تا سازمان و شرکت‏ها بتوانند با تکیه بر این ستون، سودآوری هرچه بیشتر را برای کسب و کار خود، رقم بزنند. لازم به یادآوری‏ست که ویژگی‏های برندها یا نام‏های تجاری بر رفتار مشتری تأثیرگذار است و دنیای تجارت امروز به استراتژی‏های برندگذاری نیاز دارد(جوانمرد، ۱۳۸۸). تا چند سال پیش دغدغه عمده شرکتها و موسسات در یافتن و جذب مشتریان بیشتر بوده است.


[۱] – wang et al.

بخشی از متن

دو تن از اندیشمندان، با بررسی تعاریف گوناگون از برند، دو رویکرد را به عنوان رویکردهای زیربنائی تئوری‌های برند، شناسائی کردند که دیدگاه‌های ارائه شده در بالا را نیز در بر دارد. رویکرد اول، رویکرد افزوده به محصول[۱] است که نام تجاری را به عنوان چیزی اضافه شده به محصول تلقی می‌کند. در اصل، نام تجاری در اینجا وسیله‌ای برای تشخیص و شناسائی محصول است. این رویکرد، نام تجاری را عاملی در ارائه محصول جدید می‌داند.

رویکرد دوم، تحت عنوان دیدگاه کل گرا[۲] نامیده شده و تمرکز آن صرفاً بر خودِ نام تجاری است. در اینجا، نام تجاری به عنوان یک کل در نظر گرفته می‌شود که توسط آمیخته بازاریابی، به نیازها و خواسته‌های بازار هدف می‌گردد. در این دیدگاه، کلیه عناصر آمیخته بازاریابی توسط نام تجاری با یکدیگر یکپارچه شده و تک‏تک اجزاء به گونه‌ای مدیریت می‌شوند تا بتوانند در راستای احیای نام تجاری عمل کنند (وود، ۲۰۰۰).

نام تجاری و مدیریت برند

ادبیات ایجاد برند، در طی دهه‏ی گذشته، با تغییرات عظیمی مواجه شده است. ایجاد نام تجاری و نقش آن دائماً مورد تجدیدنظر و بازنگری بوده است. پیش از توجه و تمرکز بر نام تجاری و فرآیند ایجاد آن، این مفهوم فقط به عنوان گامی از فرآیند بازاریابی فروش محصولات بوده است. به عبارت دیگر، به نام تجاری تنها به عنوان بخشی از فرآیند طراحی محصول جدید نگریسته می‌شد (کوتلر[۳]، ۲۰۰۰) بنابراین در گذشته نگرش نسبت به این مفهوم، به عنوان یک سری از تاکتیک‌ها (و نه استراتژی‏ها) بوده و روش‌های ایجاد آن شباهتی با یک راهبرد نداشته است. در واقع ذهنیت سنتی، تمرکز بر جدیدترین محصول (و بیشترین تبلیغات) را به معنای تمرکز بر نام تجاری می‌دانست.


[۱] – Product-Plus Approach[2] – Holistic Perspective[3] -Kotler

مدلهای اندازه‏گیـری نام‏تجاری

بر خلاف اهمیت روزافزون مفهوم ارزش ویژه‏ی نام تجاری، وجود ابزار مناسب برای اندازه‏گیـری ارزش ویژه‏ی برند، مبتنی بر مصرف‏کننده، همواره محدود بوده است. با توجه به این که ارزش ویژه‏ی نام تجاری، از ادراک مشتریان نشأت گرفته می‏شود، برای مدیران بسیار حائز اهمیت است که بتوانند این ارزش ویژه را در سطح مشتری، اندازه‏گیـری و ارزیابی نمایند (کلر، ۱۹۹۳). بنابراین با توجه به دو دیدگاه متفاوت درباره‏ی مدل‏های اندازه‏گیـری ارزش ویژه‏ی نام تجاری، جهت درک بهتر مدل‏های ارائه شده در این زمینه، فایلات انجام شده مرتبط را به صورت زیر دستـه‏بندی می‏کنیم:

۱- فایلاتی که در خصوص اندازه‏گیـری ارزش ویژه‏ی نام تجاری از دیدگاه بازاریابی (مصـرف‏کننده) صورت گرفته است.

۲- فایلاتی که در خصوص اندازه‏گیـری ارزش ویژه‏ی نام تجاری از دیدگاه مالی صورت گرفته است.

۳- فایلاتی که به نتایج بازاری ارزش ویژه‏ی نام تجاری پرداخته‏اند.

فایل ورد کامل بررسی اثر شخصیت نام تجاری بر اعتماد، دلبستگی و میزان تعهد مشتریان در صنعت مواد شوینده
فهرست مطالب

عنوان صفحه

چکیده ۱

فصل اول: کلیات فایل

۱-۱- مقدمه. ۳

۱-۲- بیان مسئله. ۴

۱-۳- اهمیت فایل…. ۶

۱-۴- اهداف فایل…. ۷

۱-۵- سوالات فایل: ۷

۱-۶- فرضیه‏های فایل: ۸

۱-۷- مدل فایل: ۹

۱-۸- قلمرو فایل.. ۱۰

۱-۹- ابزار گردآوری اطلاعات: ۱۰

۱-۱۰- تعریف متغیرها و واژه های کلیدی فایل.. ۱۱

۱-۱۱- ساختار فایل…. ۱۱

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه فایل

۲-۱- مقدمه. ۱۴

بخش اول: مبانی نظری فایل.. ۱۵

۲-۲- تاریخچه‏ی برند. ۱۵

۲-۳- تعریف برند. ۱۷

۲-۴- نام تجاری و مدیریت برند. ۲۱

۲-۵- پیدایش ارزش ویژه برند. ۲۲

۲-۶- تعاریف ارائه شده از ارزش ویژه‏ی برند. ۲۲

۲-۷- مدلهای اندازه‏گیـری نام‏تجاری.. ۲۴

۲-۷-۱- فایلات اندازه‏گیری ارزش ویژه نام تجاری از دیدگاه بازاریابی(مصـرف‏کننده) ۲۴

۲-۷-۲- مدل‏های اندازه‏گیـری ارزش ویژه‏ی نام تجاری (ابعاد ادراکی مصـرف‏کننده) ۲۶

۲-۷-۳- مدل‏های اندازه‏گیـری ارزش نام تجاری، (ابعاد رفتاری مصـرف‏کننده) ۳۲

۲-۸- رابطه شخصیت نام تجاری و وفاداری نسبت به نام تجاری.. ۳۳

۲-۹- گونه شناسی روابط برند. ۳۴

۲-۱۰- تأثیر رسانه‌ها در توسعه رابطه برند. ۳۵

۲-۱۱- ساخته شدن شخصیت نام تجاری.. ۳۶

۲-۱۲- تشخیص شخصیت برند و روابط بین شخصیت مصرف‏کننده و شخصیت برند. ۳۷

۲-۱۳- تبلیغات به عنوان یک محرک برند. ۳۸

۲-۱۴- مروری بر دیدگاه های مرتبط با نام تجاری.. ۴۰

۲-۱۵- ساخت نام تجاری شرکت… ۴۲

۲-۱۶- گرایش به نام تجاری.. ۴۵

۲-۱۷- رهبری نام تجاری.. ۴۷

۲-۱۸- مدیریت دارایی نام تجاری.. ۵۰

۲-۱۹- ارتباط بین مفاهیم عملکرد کالا، شهرت نام تجاری، وفاداری و رضایت مشتریان. ۵۲

بخش دوم- پیشینه فایل.. ۵۷

۲-۲۰- فایلات انجام شده داخلی.. ۵۷

۲-۲۱- فایلات انجام شده خارجی.. ۶۰

۲-۲۲- جمع بندی مبانی نظری و پیشینه و مدل مفهومی فایل.. ۶۳

فصل سوم: روش شناسی فایل

۳-۱- مقدمه. ۶۶

۳-۲- روش شناسی فایل.. ۶۶

۳-۳- متغیرهای فایل.. ۶۷

۳-۴- روش و ابزار گرد آوری اطلاعات… ۶۷

۳-۴- جامعه آماری فایل.. ۶۷

۳-۵- نمونه آماری.. ۶۸

۳-۶- روش نمونه گیری.. ۶۹

۳-۷- قلمرو فایل.. ۶۹

۳-۸- ابزار سنجش…. ۶۹

۳-۹- بخش سنجش اعتماد. ۷۱

۳-۱۰- بخش سنجش دلبستگی.. ۷۲

۳-۱۱- بخش سنجش تعهد. ۷۲

۳-۱۲- بخش سنجش شخصیت نام تجاری.. ۷۳

۳-۱۳- اعتبار و روایی ابزار فایل.. ۷۳

۳-۱۳-۱-………………………………………………………………………………………………………………………. روایی پرسشنامه. ۷۴

۳-۱۳-۲-………………………………………………………………………………………………………………………. پایایی پرسشنامه. ۷۴

۳-۱۴- روش‌های تجزیه و تحلیل اطلاعات… ۷۵

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

۴-۱- مقدمه. ۷۹

در این فصل از فایل، داده‏های گردآوری شده در راستای اهداف فایل در دو سطح توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. به این منظور در ابتدا به بررسی ویژگی‏های جمعیت‏شناختی افراد نمونه فایل پرداخته شده و سپس سؤالات اساسی فایل، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته‏اند. ۷۹

۴-۲- بخش تحلیل توصیفی فایل.. ۸۰

۴-۲-۱- جنسیت… ۸۰

۴-۲-۲- سن.. ۸۱

۴-۲-۳- تحصیلات… ۸۲

۴-۲-۴- تأهل.. ۸۳

۴-۲-۵- نام تجاری.. ۸۴

۴-۳- بخش تحلیل استنباطی فایل.. ۸۶

۴-۴- اولویت بندی تأثیر شخصیت نام تجاری بر ابعاد متغیرهای اعتماد، دلبستگی و تعهد. ۱۰۱

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

۵-۱- مقدمه. ۱۰۳

۵-۲- نتایج سؤالات فایل.. ۱۰۳

۵-۳- پیشنهادات فایل.. ۱۰۷

۵-۳-۱- پیشنهادات اجرایی.. ۱۰۷

۵-۳-۲- پیشنهادات پژهشی فایلی.. ۱۰۷

۵-۴- محدودیت‏های فایل.. ۱۰۷

پیوست ها ۱۰۹

منابع و مآخذ. ۱۵۰

فایل ورد کامل بررسی اثر شخصیت نام تجاری بر اعتماد، دلبستگی و میزان تعهد مشتریان در صنعت مواد شوینده
فهرست منابع فارسی.. ۱۵۱

فایل ورد کامل بررسی اثر شخصیت نام تجاری بر اعتماد، دلبستگی و میزان تعهد مشتریان در صنعت مواد شوینده
فهرست منابع انگلیسی.. ۱۵۲

چکیده انگلیس…. ۱۵۵

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.