فایل ورد کامل تحلیل جامع عوامل مؤثر بر انتخاب راهبردهای صادراتی در شرکتهای صنایع غذایی و بررسی پیامدهای تجاری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل تحلیل جامع عوامل مؤثر بر انتخاب راهبردهای صادراتی در شرکتهای صنایع غذایی و بررسی پیامدهای تجاری دارای ۲۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل تحلیل جامع عوامل مؤثر بر انتخاب راهبردهای صادراتی در شرکتهای صنایع غذایی و بررسی پیامدهای تجاری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل تحلیل جامع عوامل مؤثر بر انتخاب راهبردهای صادراتی در شرکتهای صنایع غذایی و بررسی پیامدهای تجاری۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحلیل جامع عوامل مؤثر بر انتخاب راهبردهای صادراتی در شرکتهای صنایع غذایی و بررسی پیامدهای تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل تحلیل جامع عوامل مؤثر بر انتخاب راهبردهای صادراتی در شرکتهای صنایع غذایی و بررسی پیامدهای تجاری :
فایل ورد کامل تحلیل جامع عوامل مؤثر بر انتخاب راهبردهای صادراتی در شرکتهای صنایع غذایی و بررسی پیامدهای تجاری
چکیده:
مدیرانی که درگیر بازاریابی صادرات می شوند، در ابتدا به اتخاذ تصمیمات در مورد روش ورود برای گسترش بازار خود به خارج تمایل نشان میدهند. هدف این فایل بررسی عوامل مؤثری است که بر انتخاب روش ورود به بازار خارجی یک شرکت صادراتی تأثیر می گذارد. بر اساس مرور تحلیلی، فرضیات فایل ساخته شدند. در این فایل، پیمایشی بین ۷۲ شرکت صنایع غذایی که صادرات دارند، برای بررسی انتخاب روش ورود،ُ انجام گرفت. تجزیه تحلیل اکتشافی و تأییدی مرتبه دوم با استفاده از نرم افزارهای SPSS و SmartPLSبرای شناسایی و آزمون عوامل مؤثر و کلیدی، بر مبنای داده های این نمونه انجام شد. نتایج حاصل از آزمون نشان می دهد که همه عوامل ویژگیهای محصول، بازار و شرکت بر انتخاب استراتژی صادراتی تأثیر گذار است. که در بین این سه عامل تأثیر ویژگی هی محصول بیشتر است. هم چنین بین پیچیدگی محصول و تمایلات مدیریت درباره اهداف رشد تجاری با استراتژی های مستقیم همبستگی بالایی وجود دارد. در نتیجه پیشنهاد می گردد که اگر پیچیدگی محصول و یا تمایلات مدیریت درباره اهداف رشد تجاری بالا باشد، شرکت ها از صادرات مستقیم استفاده کنند.
کلمات کلیدی: روش های ورود[۱]، استراتژی های صادرات[۲]، صادرات مستقیم[۳]، صادرات غیر مستقیم[۴]، صنعت مواد غذایی[۵]
[۱] Entry mode[2] Export strategies[3] Direct Exporting[4] Indirect exporting[5] Food industry
مقدمه
زمانی که یک سازمان برای ورود به بازارهای خارجی و مشارکت در تجارت خارجی تصمیم می گیرد، گزینه های متنوعی برای ورود پیش رو دارد. این گزینه ها دارای هزینه، ریسک و درجه کنترل متفاوتی هستند. ساده ترین استراتژی ورود صادرات با استفاده از روش های مستقیم یا روش های غیر مستقیم مانند نمایندگی.
هم چنین اهمیت روز افزون تجارت خارجی در رشد وتوسعه اقتصادی کشورها به حدی است که بعضی از اقتصاد دانان از آن به عنوان موتور توسعه ورشد اقتصادی یاد می کنند.به عقیده این گروه از اقتصاددانان ،رشد صادرات ، بالاخص صادرات مواد غذایی کشورها حداقل از دوطریق می تواند به توسعه ورشد اقتصادی آنها مدد برساند.افزایش صادرات اثر مستقیم بر درآمدهای ارزی کشورها داشته واز این طریق با تامین منابع ارزی کشورها امکان سرمایه گذاری های لازم جهت قرار گرفتن اقتصاد در مسیر رشد وتوسعه را فراهم می سازد.از طرف دیگر توسعه صادرات امکان استفاده از امکانات بازارهای جهانی برای رشد تولیدات داخلی را مهیا کرده واز این طریق واحدها وبنگاههای تولیدی را قادر می سازد تا از محدودیت های بازار داخلی رهایی یافته وبا توسعه مقیاس تولید به منظور صادرات بیشتر به بازارهای خارجی علاوه بر کسب درآمدهای ارزی از صرفه های اقتصادی حاصل از مقیاس تولید نیز بهره کافی ببرند. ( گوهریان، ). با توجه به نقش صادرات در توسعه اقتصادی کشور، توجه به صادرات وجایگزینی واردات ضروری است.
بخشی از متن
عوامل مرتبط با محیط بازار کشور هدف:
عدم اطمینان محیطی به عنوان تغییرات غیرقابل پیش بینی شده در شرایطی که انجام یک معامله تعریف میشود. دو جنبه از ویژگی های عدم اطمینان محیطی به شرح ذیل می باشد:
- عدم اطمینان مربوط به تقاضا
- عدم اطمینان مربوط به رقابت
۱.ظر فیت تقاضا[۱]:
مؤلفه کلیدی از ظرفیت محیطی کانال توزیع، وضعیت تقاضا است. اندازه بالقوه و بالفعل بازار هدف عامل تعیین کننده مهمی در روش ورود است. زمانی که تقاضای فعلی و بالقوه بازار خارجی بزرگتر است، شرکت خواهان ورود به بازار است تا کانال بازار بین المللی ایجاد شده خود را توسعه بخشد. پتانسیل بازار، انتخاب روش ورود را تحت تأثیر قرار می دهد، بخاطر تأثیری که روی ظرفیت بازار و هزینه فرصت ها. در شرایط با پتاسیل بالا، ظرفیت جذب یک بازار بزرگ، ورود شرکت را برای ظرفیت مکمل تولیدی و رشد کارایی اقتصادی توجیه می کند. در غیر این صورت شرکت درباره اینکه چه میزان متعهد شود دچار تردید می شود. بنابراین تقاضای بزرگتر بازار می تواند برای شرکت مشوقی برای برای انتخاب روش ورود به بازار با سطح بالایی از مشارکت بین المللی باشد. (همان منبع)
۲. تغییر پذیری رقابت[۲] Competition Volatility
انتخاب روش ورود ممکن است بوسیله طبیعت و ساختار رقابتی توصیف کننده محیط معامله نیز تحت تأثیر قرار گیرد. یک محیط بازار متغیر، موقعیتی است که از نوسانات در فعالیت های رقابتی مبتنی بر قیمت ها یا فعالیت های بازاریابی نشأت می گیرد. تحت چنین شرایطی پیش بینی فعالیت های رقیب مشکل به نظر می رسد و می بایست در برابر احتمالات واکنش های منفی توسط یک رقیب عکس العمل مناسب نشان داد. فعالیت های رقابتی غیر قابل پیش بینی هزینه های چانه زنی و کنترلی مرتبط با قراردادهای توزیع را افزایش میدهد و تولید کنندگان را برای اعمال کنترل روی شرکای دیگر کانال تشویق می کند.(همان منبع)
[۱] Demand Capacity[2] Competition Volatility
فایل ورد کامل تحلیل جامع عوامل مؤثر بر انتخاب راهبردهای صادراتی در شرکتهای صنایع غذایی و بررسی پیامدهای تجاری
فهرست
فصل اول: کلیات فایل
۱.۱. مقدمه. ۱
۱.۲. بیان مسئله: ۲
۱.۳. اهمیت و ضرورت موضوع: ۵
۱.۴. گزاره های فایل: ۶
۱.۴.۱. هدف های فایل یا نتایج مورد انتظار: ۶
۱.۴.۲. پرسش های اصلی و فرعی: ۶
۱.۴.۳ فرضیه های فایل: ۶
۱.۵. چارچوب کلان نظری فایل: ۷
۱.۶. روش شناسی فایل: ۸
۱.۶.۱ روش فایل.. ۸
۱.۶.۲. قلمرو موضوعی فایل: ۸
۱.۶.۳ قلمرو مکانی فایل: ۸
۱.۶.۴. قلمرو زمانی فایل: ۹
۱.۶.۵. روش نمونه گیری و تخمین حجم جامعه: ۹
۱.۶.۷. روشهای گردآوری داده ها و ابزار مورد استفاده برای آن: ۹
۱.۶.۸. روشهای تحلیل داده ها: ۹
۱.۷. شرح واژه ها و اصطلاحات فایل: ۹
۱.۷.۱ صادرات: ۹
۱.۷.۲ویژگی های محصول.. ۱۰
۱.۷.۳ عوامل مرتبط با شرکت(ویژگی های خاص شرکت صادراتی): ۱۲
۱.۷.۴ عوامل مرتبط با محیط بازار کشور هدف: ۱۳
۱.۸ صنعت مواد غذایی.. ۱۴
۲.۱. مقدمه. ۱۸
۲.۲. مرور ادبیات: ۱۹
۲.۲.۱. پدیده بین المللی سازی.. ۱۹
۲.۲.۱.۱. بین المللی سازی شرکت: ۲۰
۲.۲.۲. انتخاب روش ورود : ۲۱
۲.۲.۳رویکردهای چندگانه روش ورود. ۲۱
۲.۲.۳.۱تجزیه تحلیل هزینه معاملاتی.. ۲۱
۲.۲.۳.۲رفتار صادراتی.. ۲۲
۲.۲.۳.۳ محیط کانال.. ۲۲
۲.۲.۴روش های ورود بازار های خارجی.. ۲۴
۲.۲.۵.بازاریابی صادراتی.. ۲۵
۲.۲.۵.۱ آمیخته بازاریابی صادرات: ۲۵
۲.۲.۶. استراتژیهای صادراتی: ۲۶
۲.۲.۶.۱صادرات: ۲۶
۲.۲.۶.۲. استراتژی صادرات.. ۲۷
۲.۲.۶.۳رویکردهای صادراتی.. ۳۱
۲.۲.۶.۴ انواع روشهای صادرات مستقیم و غیر مستقیم: ۳۸
۲.۲.۷ عوامل مؤثر بر انتخاب استراتژی های صادراتی.. ۴۱
۲.۲.۷.۱ عوامل مرتبط با محصول(ویژگی های خاص محصول صادراتی): ۴۱
۲.۲.۷.۲ عوامل مرتبط با شرکت(ویژگی های خاص شرکت صادراتی): ۴۳
۲.۲.۷.۳ عوامل مرتبط با محیط بازار کشور هدف: ۴۴
۲.۲.۸.مدل های مرتبط با عوامل مؤثر در انتخاب روش ورود. ۴۵
۲.۲.۹. پیشینه فایل.. ۴۸
۲.۳ جمع بندی و مدل مفهومی: ۵۴
۳.۱.مقدمه. ۵۴
۳.۲.روش فایل: ۵۴
۳.۲.۱دسته بندی فایلات بر حسب هدف.. ۵۵
۳.۲.۲ تقسیمبندی فایلها بر اساس نحوه گردآوری دادهها ۵۵
۳.۳ فرایند فایل…. ۵۷
۳.۴. جامعه و نمونه آماری.. ۵۷
۳.۴.۱. جامعه آماری: ۵۷
۳.۴.۲. نمونه آماری: ۵۸
۳.۴.۲.۱روش نمونه گیری و اندازه گیری حجم نمونه. ۵۸
۳.۵. روش جمعآوری دادهها و اطلاعات… ۵۸
۳.۶. ابزار سنجش (پرسشنامه): ۵۹
۳.۶.۱. روایی ابزار ۶۴
۳.۶.۲. پایایی ابزار ۶۴
۳.۷. روش تجزیه تحلیل داده ها: ۶۵
۳.۷.۱. تحلیل عاملی اکتشافی.. ۶۶
۳.۷.۲. تحلیل عاملی تاییدی مرتبه دوم. ۶۶
۴.۱.مقدمه. ۶۷
۴.۲ بررسی توصیفی مشاهدات… ۶۸
۴.۲.۱ بررسی توصیفی متغیرها ۷۲
۴.۳. تحلیل استنباطی یافتهها ۷۳
۴.۳.۱.بررسی ضرایب روایی، پایایی.. ۷۴
۴.۳.۲.نتایج تحلیل عاملی اکتشافی.. ۷۵
۴.۳.۳.نتایج تحلیل عاملی تاییدی دو مرتبه ای (بارهای عاملی) ۸۶
۴.۳.۴بررسی ضرایب همبستگی.. ۹۰
۴.۳.۵.تحلیل دیاگرامهای فایل.. ۹۲
۴.۴.تحلیل فرضیات فایل : ۹۶
۴.۴.۱.تحلیل فرضیات اصلی: ۹۸
۴.۴.۲.تحلیل فرضیههای فرعی: ۹۹
۵.۱. مقدمه. ۱۰۴
۵.۲. بررسی یافته های فایل…. ۱۰۱
۵.۳. پیشنهادات: ۱۰۷
۵.۴. محدودیت های فایل.. ۱۱۱
۵.۵پیشنهادات برای فایلات آتی: ۱۱۱
فایل ورد کامل تحلیل جامع عوامل مؤثر بر انتخاب راهبردهای صادراتی در شرکتهای صنایع غذایی و بررسی پیامدهای تجاری
فهرست منابع.. I
پیوست۱ پرسشنامه. I
پیوست۲خروجی های آماری.. أ
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 