فایل ورد کامل مطالعه ارتباط میان بهرهگیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات با توانمندسازی کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه ارتباط میان بهرهگیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات با توانمندسازی کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی دارای ۲۶۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه ارتباط میان بهرهگیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات با توانمندسازی کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه ارتباط میان بهرهگیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات با توانمندسازی کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه ارتباط میان بهرهگیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات با توانمندسازی کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه ارتباط میان بهرهگیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات با توانمندسازی کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی :
مطالعه ارتباط بین بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات با توانمندسازی کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی
چکیده:
در فایل حاضرتحت عنوان مطالعه ارتباط بین بکارگیری ICT با توانمند سازی کارکنان از دیدگاه تمامی پرسنل حوزه ستادی شاغل در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی پرداخته شده است.اهداف فایل شامل هدف اصلی فایل به تعیین ارتباط بین بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات با توانمند سازی کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد پرداخته ودر بخش اهداف فرعی آن شامل (۸) اهداف که به تعیین ارتباط بین فناوری اطلاعات و ارتباطات با ابعاد توانمد سازی کارکنان شامل بهبود کیفیت عملکرد کارکنان، استقلال وآزادی کاری کارکنان، افزایش مسؤولیت تصمیم گیری کارکنان، افزایش تنوع شغلی کارکنان، افزایش خودکنترلی کارکنان، افزایش آمادگی کارکنان (توان وتمایل) و توسعه حرفهای کارکنان و همچنین تعیین بیشترین رابطه ابعاد توانمند سازی با فناوری اطلاعات می باشد،پرداخته است.ضمن اینکه اهداف فایل در شکل فرضیه اصلی و فرضیه های فرعی فایل نیز مطرح شدند. روش فایل توصیفی از نوع همبستگی-پیمایشی می باشد.جامعه آماری آن مشتمل بر۲۲۵ نفر که از طریق نمونه گیری طبقهای متناسب با حجم جامعه ۱۴۳ نفر از آنها به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند.و ابزار اندازه گیری فایل پرسشنامه ای می باشد که برای متغیر فناوری اطلاعات و ارتباطا ت ۱۵سؤال و برای توانمند سازی ۳۵ سؤال و در مجموع ؛پرسشنامه ۵۰ سؤالی بصورت استاندارد تهیه گردید.پس از اطمینان ازروایی و پایایی پرسشنامه مذکور و توزیع و جمعآوری آن در میان تمامی کارکنان حاضربه تجزیه و تحلیل اطلاعات در دو سطح آمار توصیفی و استنباطی پرداخته وبا استفاده از فنون آماری، فرضیه های فایل مورد آزمون قرار گرفت نهایتاً فرضیه اصلی و فرضیههای فرعی فایل تأیید گردیدند.
واژگان کلیدی: فناوری اطلاعات و ارتباطات، توانمندسازی کارکنان، دانشگاه آزاد.
مقدمه
اطلاعات یکی از ارزشمندترین ورودیهای سازمان است. اطلاعات با ارزش باعث افزایش اطمینان و ثبات منابع انسانی و کمبود آنها سبب بیاطمینانی و بیثباتی در سازمان می گردد. امروزه اطلاعات در سازمانها از طریق فناوری اطلاعات جمعآوری، پردازش و نگهداری میشود. در گذشته اطلاعات بیشتر به صورت اسناد و مدارک موجود بود، و در اختیار فرد خاصی قرار میگرفت. از این رو فناوری اطلاعات این محدودیت را از میان برداشته است. در ادبیات مدیریت شریان حیاتی سازمان (شبکه اطلاعاتی) و خون جاری در آن (اطلاعات) میباشد. (همر، چمپی[۱]، ۱۳۷۸، ص۱۳۱)
[۱]-Hammer and champy
قسمتی از متن
مفهوم توانمندسازی در سالهای اخیر مورد توجه همه دستاندرکاران امور سازمان قرار گرفته است توانمندسازی بسان راهبرد منابع انسانی برای خلق کارامدی، بهرهوری و خشنودی بیشتر کارکنان در محیط کارشان مورد استفاده قرار گرفته است. شرت وگرر(۱۹۹۴) اعتقاد دارد که توانمندسازی فرصتهایی است که به افراد برای خود مختاری، انتخاب، مسوولیتپذیری و مشارکت در تصمیم گیری سازمان داده شده است. ترلاکسن[۱] توانمندسازی را فرایند تغییر عملکرد کارکنان از وضعیت آنچه که به آنها گفته شده انجام دهند به آنچه که نیاز هست انجام دهند. (اندرو سکیوس [۲]، ۲۰۰۳، ص ۲۶۲)
[۱]- Terlakson[2]- Andrew Skuse
یکی از ارزشمندترین ورودیهای هر سازمان اطلاعات است. اطلاعات نوعی دارایی برای سازمان محسوب میشود و با ارزشمندترین اطلاعات باعث افزایش اطمینان میشود سازمان بدون دسترسی به اطلاعات قادر به انجام کارها نمیباشد. برای توانمندسازی کارکنان نیاز به ابزارهای متفاوتی است، مانند اختیار به معنی داشتن آزادی عمل برای کارکنان جهت دستیابی به اهداف سازمان، دانش یعنی در اختیار داشتن ابزار و اطلاعات مناسب برای تصمیم گیری صحیح واگذاری کار یا وظیفهای که حائز اهمیت است وبه نتایج اساسی منجر میشود.(درگاهی، ۱۳۸۳، ص ۵)
از آنجایی که سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک سازمان مادر در کشور مطرح است بنابر این لازم است تا به مسأله ورود فناوری اطلاعات و ارتباطات توجه نموده و نیز به رابطه این فناوری باتوانمندسازی کارکنان ستادی بپردازد.
از دیدگاه فایلگر، در حال حاضر مشکلات متعددی در خصوص میزان استفاده از فناوری اطلاعات و میزان توانمندی کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد و واحدهای تابعه آن وجود دارد که مسأله اصلی فایل نیز همین است و در ذیل بدان اشاره میگردد:
مشکلاتی که در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد و واحدهای تابعه آن به منظور استفاده از فناوری اطلاعات و تاثیری که بر شیوه انجام کار کارکنان و در نهایت به کارایی کارکنان دارد می توان به چند مورد اشاره کرد: می توان گفت کارکنان جهت استفاده از فناوریهای روز از مهارت و توانایی اندکی برخوردارند از طرفی دیگر نیروی متخصص جهت آموزش نرم افزارها به آن صورت حضور ندارند و تنها تعداد کمی از کاربران از مهارت و دانش لازم برخوردارند به وضوح می توان مشاهده کرد که امورات بصورت فزایندهای انباشته شده و باعث نارضایتی ارباب رجوع می باشد. توجه اندک مدیران به نرمافزارهای بنیادی که موجب تحولات اساسی در سازمانها می گردد، و همچنین توجه کم مدیران به آخرین فناوریهای روز و اطلاع از آن جهت پرورش ایدههای جدید توام با استقلال و آزادی کارکنان، تمایل و توان کم و همچنین مقاومت مدیران و کارکنان در برابر فناوریهای جدید، توانایی لازم در شبکه پردازش اطلاعات، افزایش خطای کارکنان نسبت به وظایفشان، مهارت و خلاقیت نه چندان زیاد جهت استفاده از فناوری، نداشتن روحیه کار گروهی، کمبود توانایی لازم جهت تصمیم گیری درست، کمبود توانایی لازم جهت دانش و فناوری روز کارکنان ، آگاهی کم از منابع بالقوه فناوری اطلاعات یکی از موانع کلیدی است. آگاهی نا چیز به اینکه فناوری و کاربرد آن در سازمان باعث اثر بخشی عملکرد و تصمیمسازی بهینه کارکنان می شود.کمبود سیستمهای ارتباطی جهت تبادل اطلاعات در راستای کیفیت عملکرد کارکنان.
فایل ورد کامل مطالعه ارتباط میان بهرهگیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات با توانمندسازی کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول: کلیات فایل
مقدمه………………………………………………………………………………………………………………… ۳
۱-۱- بیان مسئله. ۶
۱-۲- اهمیت و ضرورت فایل.. ۸
۱-۳- اهداف فایل……………………………………………………………………………………………. ۱۲
۱-۳- ۱- اهداف اصلی فایل………………………………………………………………………………. ۱۲
۱-۳-۲- اهداف فرعی فایل………………………………………………………………………………… ۱۲
۱-۴- چارچوب نظری فایل.. ۱۳
۱-۵- مدل فایلق.. ۱۶
۱-۶- فرضیه های فایل.. ۱۷
۱-۶-۱- فرضیه اصلی فایل.. ۱۷
۱-۶-۲- فرضیه های فرعی فایل………………………………………………………………………….. ۱۷
۱-۷- جامعه آماری فایل……………………………………………………………………………………. ۱۸
۱-۸- برآورد حجم نمونه و روش نمونه گیری فایل.. ۱۸
۱-۹- روش فایل.. ۱۸
۱-۱۰- روش و ابزار گرد آوری اطلاعات…………………………………………………………………. ۱۸
۱-۱۱-قلمرو فایل……………………………………………………………………………………………. ۱۹
۱-۱۱-۱- قلمرو موضوعی فایل.. ۱۹
۱-۱۱-۲-قلمرو مکانی فایل……………………………………………………………………………….. ۱۹
۱-۱۱-۳-قلمرو زمانی فایل………………………………………………………………………………. ۱۹
۱-۱۲- تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها……………………………………………………………….. ۱۹
۱-۱۲-۱- فناوری اطلاعات و ارتباطات…………………………………………………………………… ۱۹
۱-۱۲-۱-۱-تعرف مفهومی فناوری اطلاعات و ارتباطات……………………………………………… ۱۹
۱-۱۲-۱-۲-تعریف عملیاتی فناوری اطلاعات و ارتباطات……………………………………………. ۲۰
۱-۱۲-۲- توانمند سازی……………………………………………………………………………………… ۲۰
۱-۱۲-۲-۱-تعریف مفهومی توانمند سازی………………………………………………………………. ۲۰
۱-۱۲-۲-۲-تعریف عملیاتی توانمند سازی………………………………………………………………. ۲۰
۱-۱۲-۲-۳-تعاریف مفهومی ابعاد توانمند سازی……………………………………………………….. ۲۱
۱-۱۲-۲-۳-۱-تعریف مفهومی بهبود کیفیت عملکرد کارکنان………………………………………. ۲۱
۱-۱۲-۲-۳-۲-تعریف مفهومی استقلال و آزادی کاری کارکنان…………………………………….. ۲۱
۱-۱۲-۲-۳-۳-تعریف مفهومی مسوولیت تصمیمگیری کارکنان…………………………………….. ۲۱
۱-۱۲-۲-۳-۴-تعریف مفهومی تنوع شغلی کارکنان……………………………………………………. ۲۲
۱-۱۲-۲-۳-۵-تعریف مفهومی خودکنترلی کارکنان……………………………………………………. ۲۲
۱-۱۲-۲-۳-۶-تعریف مفهومی آمادگی(توان و تمایل) کارکنان……………………………………… ۲۲
۱-۱۲-۲-۳-۷- تعریف مفهومی توسعه حرفهای(رشد حرفهای) کارکنان…………………………… ۲۲
۱-۱۲-۲-۴-تعاریف عملیاتی ابعاد توانمند سازی……………………………………………………….. ۲۲
۱-۱۲-۲-۴-۱-تعریف عملیاتی بهبود کیفیت عملکرد کارکنان……………………………………….. ۲۲
۱-۱۲-۲-۴-۲-تعریف عملیاتی استقلال و آزادی کاری کارکنان…………………………………….. ۲۳
۱-۱۲-۲-۴-۳-تعریف عملیاتی مسوولیت تصمیمگیری کارکنان…………………………………….. ۲۳
۱-۱۲-۲-۴-۴-تعریف عملیاتی تنوع شغلی کارکنان……………………………………………………. ۲۳
۱-۱۲-۲-۴-۵-تعریف عملیاتی خودکنترلی کارکنان……………………………………………………. ۲۳
۱-۱۲-۲-۴-۶-تعریف عملیاتی آمادگی(توان و تمایل)کارکنان………………………………………. ۲۳
۱-۱۲-۲-۴-۷-تعریف عملیاتی توسعه حرفهای(رشد حرفهای) کارکنان……………………………. ۲۴
فصل دوم: ادبیات فایل
مقدمه………………………………………………………………………………………………………………. ۲۶
۲-۱- بخش اول، توانمندسازی………………………………………………………………………………. ۲۹
۲-۱-۱- تعاریف و مفاهیم توانمند سازی.. ۲۹
۲-۱-۲- توانمندسازی و تواناسازی کارکنان. ۳۳
۲-۱-۳- مفروضات توانمندسازی.. ۳۵
۲-۱-۴- نشانههای توانمندسازی.. ۳۶
۲-۱-۵- ابعاد توانمندسازی.. ۳۸
۲-۱-۵-۱- بهبود کیفیت عملکرد کارکنان………………………………………………………………… ۳۸
۲-۱-۵-۲- استقلال و آزادی کارکنان……………………………………………………………………… ۴۰
۲-۱-۵-۳- افزایش مسوولیت تصمیم گیری کارکنان……………………………………………………. ۴۱
۲-۱-۵-۴- افزایش تنوع شغلی کارکنان…………………………………………………………………… ۴۲
۲-۱-۵-۴-۱-ویژگی های یک شغل غنی شده………………………………………………………….. ۴۳
۲-۱-۵-۴-۱-۱-تنوع مهارتی……………………………………………………………………………….. ۴۳
۲-۱-۵-۴-۱-۲-هویت کار…………………………………………………………………………………. ۴۳
۲-۱-۵-۴-۱-۳-اهمیت کار…………………………………………………………………………………. ۴۳
۲-۱-۵-۴-۱-۴-استقلال…………………………………………………………………………………….. ۴۳
۲-۱-۵-۴-۱-۵-بازخورد شغلی……………………………………………………………………………. ۴۴
۲-۱-۵-۴-۲- مفاهیم مربوط به تنوع شغلی……………………………………………………………… ۴۴
۲-۱-۵-۴-۲-۱-مفهوم توسعه شغل……………………………………………………………………….. ۴۴
۲-۱-۵-۴-۲-۲-غنی سازی شغل………………………………………………………………………….. ۴۵
۲-۱-۵-۵- افزایش خود کنترلی…………………………………………………………………………….. ۴۵
۲-۱-۵-۶- افزایش آمادگی کارکنان(توان و تمایل)……………………………………………………… ۴۷
۲-۱-۵-۷- توسعه حرفهای کارکنان(رشد حرفه ای)……………………………………………………. ۴۸
۲-۱-۶- ضرورت توانمندسازی کارکنان در سازمان. ۵۰
۲-۱-۷- نقش مدیر در ایجاد سازمان توانمند. ۵۱
۲-۱-۸- فنون و ابزارهای خلق توانمندی در سازمانها ۵۲
۲-۱-۹- عوامل موثر در فرایند توانمندسازی کارکنان. ۵۳
۲-۱-۱۰- دستاوردهای برنامههای توانمندسازی.. ۵۴
۲-۱-۱۱- پیش نیازهای توانمندسازی کارکنان. ۵۵
۲-۱-۱۱-۱-ویژگی های حرفه ای…………………………………………………………………………. ۵۵
۲-۱-۱۱-۱-۱-آموزش………………………………………………………………………………………. ۵۵
۲-۱-۱۱-۱-۲-ارشاد…………………………………………………………………………………………. ۵۶
۲-۱-۱۱-۱-۳-تعلق حرفه ای………………………………………………………………………………. ۵۶
۲-۱-۱۱-۱-۴-شبکه سازی…………………………………………………………………………………. ۵۶
۲-۱-۱۱-۲-محیط کاری…………………………………………………………………………………….. ۵۷
۲-۱-۱۱-۳-سبک رهبری……………………………………………………………………………………. ۵۷
۲-۱-۱۲- برنامههای توانمندسازی.. ۵۸
۲-۱-۱۲-۱-برنامه های توانمند سازی سطح پایین……………………………………………………… ۵۸
۲-۱-۱۲-۲- برنامههای توانمندسازی سطح متوسط……………………………………………………. ۵۸
۲-۱-۱۲-۳- برنامههای توانمندسازی سطح بالا…………………………………………………………. ۵۹
۲-۱-۱۳- راهکارهای عملی توانمندسازی کارکنان. ۵۹
۲-۱-۱۳-۱-آموزش ضمن خدمت…………………………………………………………………………. ۵۹
۲-۱-۱۳-۱-۱- آموزش ضمن خدمت در محل کار……………………………………………………. ۶۰
۲-۱-۱۳-۱-۲- آموزش ضمن خدمت خارج از محل کار…………………………………………….. ۶۰
۲-۱-۱۳-۲- سهیم نمودن کارکنان دراطلاعات………………………………………………………….. ۶۱
۲-۱-۱۳-۳- پرورش تجارب تسلط شخصی…………………………………………………………….. ۶۲
۲-۱-۱۳-۴- اعمال حمایتهای اجتماعی و عاطفی……………………………………………………. ۶۲
۲-۱-۱۳-۵- الگوسازی………………………………………………………………………………………. ۶۳
۲-۱-۱۳-۶- کار تیمی………………………………………………………………………………………… ۶۴
۲-۱-۱۳-۷- تحریکات احساسی…………………………………………………………………………… ۶۵
۲-۱-۱۳-۸- باز خورد……………………………………………………………………………………….. ۶۵
۲-۱-۱۳-۹- ایجاد اعتماد……………………………………………………………………………………. ۶۵
۲-۱-۱۴- نقش توانمندسازی در رفتار کارکنان. ۶۶
۲-۱-۱۵- زمینههای ایجاد توانمندسازی…………………………………………………………………… ۶۷
۲-۱-۱۶- رویکردهای توانمندسازی.. ۶۷
۲-۱-۱۶-۱- رویکرد مکانیکی (ارتباطی)………………………………………………………………… ۶۷
۲-۱-۱۶-۲- رویکرد ارگانیکی (انگیزشی)……………………………………………………………….. ۶۸
۲-۱-۱۷- مزایای توانمندسازی.. ۶۸
۲-۱-۱۸- اهداف توانمندسازی.. ۶۹
۲-۱-۱۹- هزینههای توانمندسازی.. ۷۰
۲-۱-۲۰- مراحل توانمندسازی.. ۷۱
۲-۱-۲۱- ویژگیهای سازمانهای توانمند. ۷۱
۲-۱-۲۲- موانع موجود در سازمانها جهت اجرای توانمندسازی.. ۷۲
۲-۱-۲۳- پیامد توانمندسازی.. ۷۲
۲-۱-۲۳-۱- پیامد نگرشی توانمند سازی…………………………………………………………………. ۷۳
۲-۱-۲۳-۱-۱- افزایش رضایت شغلی……………………………………………………………………. ۷۳
۲-۱-۲۳-۱-۲- کاهش فشار روحی……………………………………………………………………….. ۷۴
۲-۱-۲۳-۲- پیامد رفتاری توانمند سازی…………………………………………………………………. ۷۴
۲-۲- بخش دوم، فناوری اطلاعات و ارتباطات…………………………………………………………… ۷۵
۲-۲-۱- مفهوم فناوری……………………………………………………………………………………….. ۷۵
۲-۲-۲- اجزای فناوری.. ۷۶
۲-۲-۳- طبقهبندی فناوری.. ۷۷
۲-۲-۴- مدیریت فناوری.. ۷۸
۲-۲-۵- مفهوم اطلاعات… ۷۸
۲-۲-۵-۱- تعریف اطلاعات… ۷۹
۲-۲-۵-۲- ابعاد اطلاعات……………………………………………………………………………………. ۸۰
۲-۲-۵-۲-۱-بعد زمان………………………………………………………………………………………. ۸۰
۲-۲-۵-۲-۲-بعد مکان……………………………………………………………………………………… ۸۱
۲-۲-۵-۲-۳-بعد شکل……………………………………………………………………………………… ۸۱
۲-۲-۵-۳- ارزش اطلاعات………………………………………………………………………………….. ۸۲
۲-۲-۵-۴- انواع اطلاعات… ۸۲
۲-۲-۵-۵- اهمیت اطلاعات………………………………………………………………………………… ۸۸
۲-۲-۶- مفهوم فناوری اطلاعات… ۸۸
۲-۲-۶-۱- فناوری اطلاعات و ارتباطات… ۹۰
۲-۲-۶-۲- ابعاد بکارگیری فناوری اطلاعات… ۹۱
۲-۲-۶-۳- ویژگی های فناوری اطلاعات………………………………………………………………… ۹۲
۲-۲-۶-۴- کاربرد فناوری اطلاعات در سازمان. ۹۳
۲-۲-۶-۴-۱-کاربردهای عملیاتی…………………………………………………………………………. ۹۳
۲-۲-۶-۴-۲-کاربردهای اطلاعاتی………………………………………………………………………… ۹۳
۲-۲-۶-۵- جنبههای مرتبط با مفهوم فناوری اطلاعات… ۹۴
۲-۲-۶-۶- به کارگیری اثربخش فناوری اطلاعات… ۹۴
۲-۲-۶-۷- نقش فناوری اطلاعات در سازمان. ۹۶
۲-۲-۶-۸- اصول فناوری اطلاعات… ۹۶
۲-۲-۶-۸-۱- وظایف فناوری اطلاعات… ۹۷
۲-۲-۶-۸-۲- مزایای فناوری اطلاعات…………………………………………………………………… ۹۷
۲-۲-۶-۸-۲-۱-سرعت……………………………………………………………………………………… ۹۷
۲-۲-۶-۸-۲-۲-ثبات و پایداری…………………………………………………………………………… ۹۸
۲-۲-۶-۸-۲-۳-دقت………………………………………………………………………………………… ۹۸
۲-۲-۶-۸-۲-۴-قابلیت اطمینان……………………………………………………………………………. ۹۸
۲-۲-۶-۸-۳- فرصتهای فناوری اطلاعات… ۹۹
۲-۲-۶-۸-۳-۱-کمک به مردم……………………………………………………………………………… ۹۹
۲-۲-۶-۸-۳-۲-حل مشکلات……………………………………………………………………………… ۹۹
۲-۲-۶-۹- برنامهریزی راهبردی فناوری اطلاعات… ۱۰۰
۲-۲-۶-۹-۱- روش های مبتنی بر رویکرد تجویزی…………………………………………………. ۱۰۰
۲-۲-۶-۹-۲- روش های مبتنی بر رویکرد توصیفی…………………………………………………. ۱۰۱
۲-۲-۶-۱۰- سازماندهی فناوری اطلاعات… ۱۰۱
۲-۲-۶-۱۱- فرایند برنامهریزی استراتژیک فناوری اطلاعات… ۱۰۲
۲-۲-۶-۱۲- رابطه ویژه مهندسی مجدد فرایند کسب و کار و فناوری اطلاعات… ۱۰۳
۲-۲-۶-۱۲-۱-ابعاد………………………………………………………………………………………… ۱۰۳
۲-۲-۶-۱۲-۲-هدف……………………………………………………………………………………….. ۱۰۳
۲-۲-۶-۱۲-۳-فعالیت ها………………………………………………………………………………….. ۱۰۴
۲-۲-۶-۱۳- کارکردهای مهندسی مجدد فرایند کسب و کار با تاکید بر فناوری اطلاعات ۱۰۴
۲-۲-۶-۱۳-۱- توانمند سازی کارکنان…………………………………………………………………. ۱۰۴
۲-۲-۶-۱۴- کاربردهای فناوری اطلاعات در ساختارهای سازمانی.. ۱۰۶
۲-۲-۷- مفهوم سیستمهای اطلاعاتی.. ۱۰۸
۲-۲-۷-۱- ویژگیهای سیستم اطلاعاتی……………………………………………………………….. ۱۱۰
۲-۲-۷-۲- قابلیتهای عمده سیستمهای اطلاعات… ۱۱۰
۲-۲-۷-۳- فناوری اطلاعات و سیستمهای اطلاعاتی.. ۱۱۱
۲-۲-۷-۴- سازمان و فناوری اطلاعات… ۱۱۲
۲-۲-۷-۵- سازمان و سیستم های اطلاعاتی………………………………………….. ۱۱۳
۲-۲-۷-۶- تفاوت بین کامپیوتر و سیستمهای اطلاعات… ۱۱۴
۲-۲-۷-۷- مزایای سیستمهای اطلاعاتی.. ۱۱۴
۲-۲-۸- تعریف اتوماسیون اداری.. ۱۱۵
۲-۲-۸-۱- انواع سیستمهای اتوماسیون اداری.. ۱۱۶
۲-۲-۸-۲- هدف اتوماسیون اداری.. ۱۱۷
۲-۲-۸-۳- کاربردهای اتوماسیون اداری.. ۱۱۸
۲-۲-۹- تعریف ارتباطات… ۱۱۸
۲-۲-۹-۱- تئوری ارتباطات………………………………………………………………………………. ۱۱۹
۲-۲-۹-۲- شبکههای ارتباطی.. ۱۲۱
۲-۲-۹-۲-۱- اینترنت……………………………………………………………………………………… ۱۲۲
۲-۲-۹-۲-۲- اینترانت…………………………………………………………………………………….. ۱۲۳
۲-۲-۹-۲-۳- اکسترانت…………………………………………………………………………………… ۱۲۳
۲-۲-۹-۳- انواع تکنولوژی ارتباط سازمانی.. ۱۲۴
۲-۲-۱۰- تعریف آموزش………………………………………………………………………………….. ۱۲۵
۲-۲-۱۰-۱- تعریف سیستم های آموزشی……………………………………………………………… ۱۲۵
۲-۲-۱۰-۲- تاریخچه تکنولوژی آموزشی……………………………………………………………… ۱۲۶
۲-۲-۱۰-۳- تکنولوژی آموزشی و ضرورت آن………………………………………………………. ۱۲۷
۲-۲-۱۰-۴- اجزای سیستمهای آموزشی…………………………………………………… ۱۲۷
۲-۲-۱۰-۵- سیستم های مدیریت آموزش الکترونیک………………………………………………. ۱۲۸
۲-۳- بخش سوم: فناوری اطلاعات و رابطه آن با توانمندسازی کارکنان…………………………. ۱۳۰
۲-۳-۱- استفاده از فناوری اطلاعات برای توسعه قابلیتهای کارکنان………………………. ۱۳۰
۲-۳-۱-۱- توسعه حرفهای………………………………………………………. ۱۳۱
۲-۳-۱-۲- تقویت مهارتهای تصمیمگیری.. ۱۳۱
۲-۳-۱-۳- تقویت خود نظارتی.. ۱۳۳
۲-۳-۱-۴- تغییر نقش کارکنان…………………………………………. ۱۳۴
۲-۳-۱-۵- تغییر شیوه کنترل کارکنان. ۱۳۵
۲-۳-۲- نقش فناوری اطلاعات در کارایی و هم افزایی اطلاعات… ۱۳۵
۲-۳- ۳- اثرات سازمانی فناوری اطلاعات… ۱۳۷
۲-۳- ۳-۱- سلسله مراتب سازمانی…………………………………….. ۱۳۷
۲-۳- ۳-۲- تغییر در سرپرستی.. ۱۳۸
۲-۳- ۳-۳- جابجایی قدرت… ۱۳۸
۲-۳- ۳-۴- اثر فناوری اطلاعات بر مشاغل.. ۱۳۸
۲-۳- ۳-۵- محتوای مشاغل.. ۱۳۹
۲-۳- ۳-۶- سطوح مهارتی کارکنان. ۱۳۹
۲-۳- ۳-۷- تاثیر سطوح عملیاتی.. ۱۳۹
۲-۳- ۳-۸- تاثیر بر مشاغل و نقشهای مدیران. ۱۴۰
۲-۳-۴- قدرت و موقعیت سازمانی.. ۱۴۰
۲-۳-۵- اثرات مستقیم فناوری اطلاعات بر سازمان. ۱۴۱
۲-۴- بخش چهارم:پیشینه فایلات داخلی و خارجی………………………………………………… ۱۴۱
۲-۴-۱- مروری بر فایلات داخلی……………………………………………………………………… ۱۴۱
۲-۴-۲- مروری بر فایلات خارجی……………………………………………………………………. ۱۴۴
۲-۵- آشنایی با سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی………………………………………………….. ۱۴۵
۲-۵-۱- معرفی اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ۱۴۷
۲-۵-۱-۱- اداره آمار و اطلاعات…………………………………………………………………………. ۱۴۷
۲-۵-۱-۲- اداره ارتباطات شبکه و اینترنت…………………………………………………………….. ۱۴۸
۲-۵-۱-۳- اداره تجهیزات سیستمهای رایانهای و آزمایشگاهی…………………………………….. ۱۴۹
۲-۵-۲- منابع مالی………………………………………………………………………………………….. ۱۵۰
۲-۵-۳- آشنایی با اداره کل امور اداری و منابع انسانی ………………………………………………. ۱۵۰
۲-۵-۳-۱- بهرهوری………………………………………………………………………………………. 151
۲-۵-۳-۲-کیفیت زندگی کاری…………………………………………………………………………… 151
۲-۵-۳-۳- پیروی از قانون………………………………………………………………………………… 151
۲-۵-۴- برخی از وظایف عمده دانشگاه آزاد اسلامی………………………………………………… ۱۵۲
۲-۵-۵- سیاستهای (اهداف کلان کیفی) برنامه پنج ساله و چشمانداز دانشگاه آزاد اسلامی ۱۵۳
۲-۵-۶- بیانیه ماموریت دانشگاه آزاد اسلامی در افق ۱۴۰۴………………………………………… ۱۵۴
فصل سوم: روش فایل
مقدمه……………………………………………………………………………………………………………. ۱۵۶
۳-۱- روش فایل…………………………………………………………………………………………… ۱۵۶
۳-۱-۱- روش فایل بر حسب هدف…………………………………………………………………… ۱۵۷
۳-۱-۱-۱-فایل کاربردی………………………………………………………………………………… ۱۵۷
۳-۱-۲- روش فایل بر حسب ماهیت…………………………………………………………………. ۱۵۷
۳-۱-۲-۱-فایل توصیفی…………………………………………………………………………………. ۱۵۷
۳-۱-۲-۲- فایل پیمایشی……………………………………………………………………………….. ۱۵۸
۳-۱-۲-۳- فایل همبستگی……………………………………………………………………………… ۱۵۸
۳-۲- مدل فایل…………………………………………………………………………………………….. ۱۵۸
۳-۳- جامعه آماری…………………………………………………………………………………………… ۱۵۹
۳-۴- نمونه:روش نمونه گیری فایل و حجم نمونه………………………………………………… ۱۶۰
۳-۵- ابزار گردآوری داده های فایل……………………………………………………………………. ۱۶۳
۳-۵-۱- انواع روش های گرد آوری اطلاعات…………………………………………………………. ۱۶۳
۳-۵-۱-۱- روش کتابخانه ای…………………………………………………………………………….. ۱۶۴
۳-۵-۱-۲- روش میدانی…………………………………………………………………………………… ۱۶۴
۳-۵-۱-۲-۱- ابزار گردآوری اطلاعات یا پرسشنامه………………………………………………… ۱۶۵
۳-۶- مقیاس و طیف ابزار اندازه گیری فایل…………………………………………………………. ۱۶۶
۳-۷- اعتبار و پایایی ابزار سنجش………………………………………………………………………… ۱۶۷
۳-۷-۱- روایی(اعتبار ابزار سنجش)……………………………………………………………………… ۱۶۸
۳-۷-۲- پایایی(اعتماد پذیری ابزار سنجش)……………………………………………………………. ۱۶۹
۳-۸- تجزیه و تحلیل یافته های فایل………………………………………………………………….. ۱۷۳
۳-۸-۱- شیوه تجزیه و تحلیل کمی…………………………………………………………………….. ۱۷۳
۳-۸-۱-۱-تجزیه و تحلیل با استفاده از آمار توصیفی………………………………………………… ۱۷۴
۳-۸-۱-۲- تجزیه تحلیل با استفاده از آمار استنباطی…………………………………………………. ۱۷۴
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته های فایل
۴-۱- بخش چهارم: تجزیه و تحلیل یافته های فایل………………………………………………… ۱۷۷
مقدمه……………………………………………………………………………………………………………. ۱۷۷
۴-۱-۱- ویژگی های جمعیت شناختی………………………………………………………………….. ۱۷۷
۴-۱-۱-۱- جنسیت…………………………………………………………………………………………. ۱۷۸
۴-۱-۱-۲- سن………………………………………………………………………………………………. ۱۷۹
۴-۱-۱-۳- سطح تحصیلات………………………………………………………………………………. ۱۸۰
۴-۱-۱-۴- رسته شغلی…………………………………………………………………………………….. ۱۸۱
۴-۱-۱-۵- سابقه خدمت………………………………………………………………………………….. ۱۸۲
۴-۱-۱-۶- وضعیت استخدامی…………………………………………………………………………… ۱۸۳
۴-۱-۲- آمار استنباطی……………………………………………………………………………………… ۱۸۴
۴-۱-۲-۱- آزمون آماری فرضیه های فایل…………………………………………………………… ۱۸۴
۴-۱-۲-۱-۱- آزمون آماری فرضیه اصلی فایل…………………………………………………….. ۱۸۴
۴-۱-۲-۱-۲- آزمون آماری فرضیه های فرعی فایل………………………………………………. ۱۸۶
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها
مقدمه…………………………………………………………………………………………………………… ۲۰۰
۵-۱- خلاصه و نتیجه گیری یافتههای فایل…………………………………………………………… ۲۰۰
۵-۱-۱- نتیجه بررسی نرمال بودن متغیرهای فایل………………………………………………….. ۲۰۱
۵-۱-۲- نتیجه گیری از آزمون فرضیههای فایل……………………………………………………… ۲۰۱
۵-۱-۲-۱- نتیجهگیری از آزمون فرضیه اصلی فایل……………………………………………….. ۲۰۳
۵-۱-۲-۲- نتیجهگیری از آزمون فرضیههای فرعی فایل………………………………………….. ۲۰۴
۵-۱-۲-۲-۱- نتیجهگیری از آزمون فرضیه فرعی اول فایل………………………………………. ۲۰۴
۵-۱-۲-۲-۲- نتیجهگیری از آزمون فرضیه فرعی دوم فایل………………………………………. ۲۰۴
۵-۱-۲-۲-۳- نتیجهگیری از آزمون فرضیه فرعی سوم فایل……………………………………… ۲۰۴
۵-۱-۲-۲-۴- نتیجهگیری از آزمون فرضیه فرعی چهارم فایل…………………………………… ۲۰۵
۵-۱-۲-۲-۵- نتیجهگیری از آزمون فرضیه فرعی پنجم فایل…………………………………….. ۲۰۵
۵-۱-۲-۲-۶- نتیجهگیری از آزمون فرضیه فرعی ششم فایل…………………………………….. ۲۰۶
۵-۱-۲-۲-۷- نتیجهگیری از آزمون فرضیه فرعی هفتم فایل…………………………………….. ۲۰۶
۵-۲- محدودیت های فایل………………………………………………………………………………. ۲۰۷
۵-۳- پیشنهادها……………………………………………………………………………………………….. ۲۰۷
۵-۳-۱- پیشنهادهایی مبتنی برنتایج یافته های فایل…………………………………………………. ۲۰۷
۵-۳-۱-۱-پیشنهاد فرضیه فرعی اول فایل……………………………………………………………. ۲۰۷
۵-۳-۱-۲-پیشنهاد فرضیه فرعی دوم فایل……………………………………………………………. ۲۰۸
۵-۳-۱-۳-پیشنهاد فرضیه فرعی سوم فایل…………………………………………………………… ۲۰۸
۵-۳-۱-۴-پیشنهاد فرضیه فرعی چهارم فایل………………………………………………………… ۲۰۹
۵-۳-۱-۵-پیشنهاد فرضیه فرعی پنجم فایل………………………………………………………….. ۲۰۹
۵-۳-۱-۶-پیشنهاد فرضیه فرعی ششم فایل…………………………………………………………. ۲۱۰
۵-۳-۱-۷-پیشنهاد فرضیه فرعی هفتم فایل………………………………………………………….. ۲۱۰
۵-۴- سایر پیشنهاد ها برای فایل آتی………………………………………………………………….. ۲۱۱
پیوستها……………………………………………………………………………………………………….. ۲۱۳
منابع……………………………………………………………………………………………………………… ۲۱۳
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 