فایل ورد کامل تحلیل اثر استراتژیگرایی و قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد شعب بانکهای خصوصی در شهر کرمانشاه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل تحلیل اثر استراتژیگرایی و قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد شعب بانکهای خصوصی در شهر کرمانشاه دارای ۲۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل تحلیل اثر استراتژیگرایی و قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد شعب بانکهای خصوصی در شهر کرمانشاه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل تحلیل اثر استراتژیگرایی و قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد شعب بانکهای خصوصی در شهر کرمانشاه۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحلیل اثر استراتژیگرایی و قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد شعب بانکهای خصوصی در شهر کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل تحلیل اثر استراتژیگرایی و قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد شعب بانکهای خصوصی در شهر کرمانشاه :
مطالعه تأثیر استراتژی گرایی و قابلیت های بازاریابی بر عملکرد شعب بانک های خصوصی در سطح شهر کرمانشاه
چکیده
در دیدگاه مبتنی بر منابع این باور وجود دارد که منابع و قابلیت¬های غیر¬قابل تقلید، ارزشمند، کمیاب و به لحاظ اجتماعی پیچیده، مزیت رقابتی برتری را ایجاد می¬کنند. موفقیت یک سازمان وابسته به توسعه قابلیت¬ها و ارتباطی است که برای شرکت منحصربه فرد است و در میان¬مدت تا بلندمدت حفظ می¬گردند. فایل حاضر به دنبال بررسی تأثیر ابعاد استراتژی¬گرایی شامل مشتری¬گرایی، رقیب¬گرایی، گرایش به داخل/ هزینه، نوآوری¬گرایی و دارایی¬های ناملموس بر قابلیت-های بازاریابی و رابطه آنها با عملکرد بوده است. همچنین تأثیر عوامل محیطی(آشفتگی بازار و شدت رقابت) و عدم تمرکز بر ابعاد استراتژی¬گرایی بانک¬ها مورد بررسی قرار گرفته است. فایل حاضر از نظر هدف فایل، کاربردی می¬باشد و برحسب روش توصیفی از نوع همبستگی و پیمایشی می¬باشد. مدل ارائه شده در بانک¬های خصوصی شهر کرمانشاه و با جامعه آماری متشکل از مدیران شعب این بانک¬ها که در سطح شهر کرمانشاه مشغول فعالیت می¬باشند با نمونه¬ای به حجم ۱۱۲ نفر که به تصادف انتخاب گردیده¬اند، مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است. ابزار مورد استفاده جهت جمع¬آوری داده¬های لازم برای آزمون ۹ فرضیه اصلی و ۱۳ فرضیه فرعی پرسشنامه بوده است. روایی پرسشنامه مذکور توسط اساتید و خبرگان مورد تأیید قرار گرفته و ضریب آلفای کرونباخ برای کل پرسشنامه ۹۵۳/۰ بوده است. داده¬های جمع¬آوری شده با استفاده از نرم افزار SPSS و AMOS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. در این فایل از همبستگی اسپیرمن و همبستگی تک متغیره جهت تجزیه و تحلیل داده¬ها استفاده شده است. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل اطلاعات نشان می-دهد که رابطه بین قابلیت¬های بازاریابی و عملکرد مثبت و معنادار است همچنین رابطه مشتری¬گرایی، رقیب¬گرایی، گرایش به داخل/ هزینه، نوآوری¬گرایی، سرمایه انسانی، سرمایه رابطه¬ای، سرمایه سازمانی و سرمایه اطلاعاتی با قابلیت¬های بازاریابی مثبت و معنادار است. اما نتایج آزمون مدل نشان می¬دهد که مدل پیشنهادی از برازش مناسبی برخوردار نیست به همین دلیل با استفاده از روش¬های آماری مدل¬هایی که از برازش مناسبی برخوردارند، استخراج گردیده¬اند. همچنین نتایج نشان می¬دهد که آشفتگی بازار، شدت رقابت و عدم تمرکز با ابعاد استراتژی¬گرایی بانک ها در ارتباطند و در این میان تنها آشفتگی بازار بر گرایش به داخل/ هزینه اثر ندارد.
کلیدواژه ها: دیدگاه مبتنی بر منابع، استراتژی¬گرایی، دارایی¬های ناملموس، قابلیت¬های بازاریابی، عملکرد
مقدمه
از ویژگی¬های جهان امروز می¬توان به جهانی شدن اقتصاد، تولید انبوه و ظرفیت مازاد در اکثر بازارها، رقابت بر مبنای زمان، انبوه اطلاعات و کارآیی ارتباطات و دانش اشاره کرد. این بیانگر یکپارچگی بازارهای جهانی و پیچیدگی روزافزون بازارها و پویایی محیط فراروی سازمان¬ها است)حاجی پور و مؤمنی، ۱۳۸۸). در چنین فضایی این سؤال قابل طرح است که راز بقا و موفقیت سازمان¬ها در شرایط رقابتی امروز چیست؟ در جواب باید گفت سازمان¬ها برای مصون ماندن از امواج سهمگین محیطی ونیز سازگاری با الزامات رقابتی چاره¬ای جز کسب و تداوم مزیت رقابتی پایدار ندارند.
قسمتی از متن
ادبیات بازاریابی و مدیریت استراتژیک بیان میکنند که قابلیتهای شرکت در تعدادی از حوزههای وظیفهای میتواند به عملکرد مثبت منتهی شود(مور و فایرهارست[۱]، ۲۰۰۳). براساس نظر مولر و آنتیلا(۱۹۸۷) قابلیتهای بازاریابی میتوانند به عنوان فرآیندهای کار محور خارجی و داخلی به کار گرفته شوند. در بازنگری جامع آنها از قابلیتهای بازاریابی، مولر و آنتیلا(۱۹۸۷) قابلیتهای بازاریابی را به قابلیتهای بازاریابی داخلی و خارجی تقسیم کردند. قابلیتهای بازاریابی خارجی با قابلیتهایی از سازمان برای انجام تحلیلی کامل و جامع از ویژگیهای محیط کلان سازمان بواسطه نظارت، تحلیل و شناخت کامل از این جنبهها در ارتباط است. از طرف دیگر، قابلیتهای بازاریابی داخلی، مدیریت استراتژیک، یکپارچگی کارکردی و مدیریت بازاریابی و عملیاتی را در بر میگیرد(حمیدی زاده و خیرخواه عسکرآباد، ۱۳۹۱). یکی از شناخته شدهترین دسته بندیها توسط دی(۱۹۹۴) پیشنهاد شده است که بین قابلیتهای سنجش بازار[۲] و ارتباط با مشتری[۳] تمایز قائل شدهاست. قابلیت سنجش بازار با توانایی شرکت برای تشخیص نیازهای مشتریان مرتبط است و قابلیت ارتباط با مشتری با توانایی ایجاد روابط با مشتریان مرتبط است. سایر فایلگران ادعا میکنند که سازمانهای بازارگرا از یک قابلیت متمایز استفاده میکنند که همان توانایی یادگیری از بازار است. در واقع توانایی جمع آوری، توزیع، و استفاده از اطلاعات بازار عامل اصلی افزایش عملکرد سازمانی است(گوئنزی و ترویلو[۴]، ۲۰۰۵). همچنین دی(۱۹۹۴) قابلیتها را بر اساس رویکرد و تمرکز فرآیندها به سه دسته طبقهبندی کرده است. قابلیتهای بیرونی-درونی[۵]: مهارتها و شایستگیهایی هستند که به سازمان برای درک تغییرات رخ داده در بازارهای خود کمک کرده و سازمان را قادر میسازد تا در محیط بازار مؤثرتر عمل نماید. این نوع از قابلیتهای بازاریابی شامل قابلیتهای سنجش بازار نظیر فایلات بازار و قابلیتهای اتصال بازار مانند مدیرت ارتباط مشتری میباشد. قابلیتهای درونی-بیرونی[۶]: بر منابع و قابلیتهای داخلی سازمان نظیر مدیریت مالی، کنترل هزینهها و توسعه فناوری تمرکز دارد.
[۱] – Moor & Faierhurst[2]- market sensing[3] – customer-linking[4] – Guenzi & Troilo[5] – Outside-in capabilities[6] – Inside-out capabilities
فایل ورد کامل تحلیل اثر استراتژیگرایی و قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد شعب بانکهای خصوصی در شهر کرمانشاه
فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱
فصل اول: کلیات فایل
۱- ۱ مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۳
۱-۲ بیان مسأله ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳
۱-۳ اهمیت و ضرورت انجام فایل …………………………………………………………………………………………………………………… ۵
۱-۴ اهداف فایل …………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۷
۱-۴-۱ هدف اصلی ……………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۷
۱-۴-۲ اهداف فرعی…………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۷
۱-۴-۳ اهداف کاربردی …………………………………………………………………………………………………………………………………… ۷
۱-۵ چهارچوب نظری ……………………………………………………………………………………………………………………………………… ۷
۱-۶ فرضیات فایل ………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۹
۱- ۷ قلمرو فایل …………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۰
۱-۷-۱ قلمرو موضوعی ………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۰
۱-۷-۲ قلمرو زمانی ………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰
۱-۷-۳ قلمرو مکانی ……………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۰
۱-۸ تعریف واژه ها و اصطلاحات(مفهومی و عملیاتی) ………………………………………………………………………………………… ۱۰
۱-۸-۱ مشتری گرایی ……………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۰
۱-۸-۲ رقیب گرایی ……………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۱
۱-۸-۳ گرایش به داخل/ هزینه ………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۱
۱-۸-۴ نوآوری گرایی …………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۱
۱-۸-۵ آشفتگی بازار ………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱
۱-۸-۶ شدت رقابت …………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۲
۱-۸-۷ عدم تمرکز ……………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۲
۱-۸-۸ سرمایه انسانی ………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۲
۱-۸-۹ سرمایه رابطه ای …………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۲
۱-۸-۱۰ سرمایه سازمانی …………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۳
۱-۸-۱۱ سرمایه اطلاعاتی ………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۳
۱-۸-۱۲ قابلیت های بازاریابی …………………………………………………………………………………………………………………… ۱۳
۱-۸-۱۳ عملکرد ……………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۳
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه فایل
۲-۱ مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………. ………………….. ۱۵
۲-۲ مبانی نظری ……………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۵
۲-۲-۱ دیدگاه مبتنی بر منابع(RBV) ……………………………………………………………………………………………………………. 15
۲-۲-۲ قابلیت های بازاریابی ………………………………………………………………………………………………… …………………. ۲۰
۲-۲-۲-۱ مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………… ۲۰
۲-۲-۲-۲ بیان مسأله ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۲۲
۲-۲-۲-۳ پیشینه متغیر ……………………………………………………………………………………………………………………………… ۲۴
۲-۲-۲-۴ تحلیل و نتیجه گیری ………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۸
۲-۲-۳ مشتری گرایی ……………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۹
۲-۲-۳-۱ مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۲۹
۲-۲-۳-۲ بیان مسأله ……………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۰
۲-۲-۳-۳ پیشینه متغیر ………………………………………………………………………………………………………………………………… ۳۲
۲-۲-۳-۴ تحلیل و نتیجه گیری ……………………………………………………………………………………………………………………………… ۳۵
۲-۲-۴ رقیب گرایی……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۶
۲-۲-۴-۱ مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۳۶
۲-۲-۴-۲ بیان مسأله……………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۳۷
۲-۲-۴-۳ پیشینه متغیر……………………………………………………………………………………………………………………………………………..۳۹
۲-۲-۴-۴ تحلیل و نتیجه گیری………………………………………………………………………………………………………………………………….۴۱
۲-۲-۵ گرایش به داخل/هزینه ………………………………………………………………………………………………………………………………….۴۲
۲-۲-۵-۱ مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۴۲
۲-۲-۵-۲ بیان مسأله ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..۴۳
۲-۲-۵-۳ پیشینه متغیر …………………………………………………………………………………………………………………………………….۴۳
۲-۲-۶نوآوری گرایی …………………………………………………………………………………………………………………………………………….۴۴
۲-۲-۶-۱ مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۴۴
۲-۲-۶-۲ بیان مسأله ………………………………………………………………………………………………………………………………………………۴۵
۲-۲-۶-۳ پیشینه متغیر……………………………………………………………………………………………………………………………………………..۴۷
۲-۲-۶-۴ تحلیل و نتیجه گیری …………………………………………………………………………………………………………………………………۵۱
۲-۲-۷ سرمایه انسانی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..۵۱
۲-۲-۷-۱ مفدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۵۱
۲-۲-۷-۲ بیان مسأله………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۵۲
۲-۲-۷-۳ پیشینه متغیر……………………………………………………………………………………………………………………………………………..۵۴
۲-۲-۷-۴ تحلیل و نتیجه گیری………………………………………………………………………………………………………………………………….۵۶
۲-۲-۸ سرمایه رابطه ای…………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۵۶
۲-۲-۸-۱ مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۵۶
۲-۲-۸-۲ بیان مسأله……………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۵۷
۲-۲-۸-۳ پیشینه متغیر……………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۵۸
۲-۲-۸-۴ تحلیل و نتیجه گیری………………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۰
۲-۲-۹ سرمایه سازمانی………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۰
۲-۲-۹-۱ مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۶۰
۲-۲-۹-۲ بیان مسأله……………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۱
۲-۲-۹-۳ پیشینه متغیر……………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۶۲
۲-۲-۱۰ سرمایه اطلاعاتی……………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۲
فصل سوم: روش شناسی فایل
۳-۱ مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۶۵
۳-۲ روش فایل………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۵
۳-۳ جامعه آماری………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۶
۳-۴ نمونه و تعیین حجم نمونه………………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۶
۳-۵ ابزار گردآوری داده ها……………………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۷
۳-۵-۱ متون و مقالات علمی…………………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۷
۳-۵-۲ پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۷
۳-۶ روایی و پایایی پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………………………………………. ۶۸
۳-۶-۱ روایی پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۹
۳-۶-۲ پایایی پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۹
۳-۷ روش و ابزار تجزیه و تحلیل داده ها………………………………………………………………………………………………………………….. ۷۰
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۱ مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۷۳
۴-۲ توصیف متغیرها………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۷۳
۴-۳ آزمون نرمال بودن متغیرها………………………………………………………………………………………………………………………………… ۷۴
۴-۴ بررسی فرضیات……………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۷۵
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهاد های فایل
۵-۱مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۳۳
۵-۲ نتایج تجزیه و تحلیل استنباطی………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۳۳
۵-۳ پیشنهادهای فایل………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۳۸
۵-۳-۱ پیشنهادهای فایلی…………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۳۸
۵-۳-۲ پیشنهادهای کاربردی…………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۳۹
۵-۴ محدودیت های فایل…………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۴۰
منابع و مأخذ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۴۱
منابع و مأخذ فارسی…………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۴۲
منابع و مأخذ لاتین……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۴۵
پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۵۵
ضمائم……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۵۸
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 