فایل ورد کامل تحلیل اثر استراتژی‌گرایی و قابلیت‌های بازاریابی بر عملکرد شعب بانک‌های خصوصی در شهر کرمانشاه


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل تحلیل اثر استراتژی‌گرایی و قابلیت‌های بازاریابی بر عملکرد شعب بانک‌های خصوصی در شهر کرمانشاه دارای ۲۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل تحلیل اثر استراتژی‌گرایی و قابلیت‌های بازاریابی بر عملکرد شعب بانک‌های خصوصی در شهر کرمانشاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل تحلیل اثر استراتژی‌گرایی و قابلیت‌های بازاریابی بر عملکرد شعب بانک‌های خصوصی در شهر کرمانشاه۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحلیل اثر استراتژی‌گرایی و قابلیت‌های بازاریابی بر عملکرد شعب بانک‌های خصوصی در شهر کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل تحلیل اثر استراتژی‌گرایی و قابلیت‌های بازاریابی بر عملکرد شعب بانک‌های خصوصی در شهر کرمانشاه :

مطالعه تأثیر استراتژی گرایی و قابلیت های بازاریابی بر عملکرد شعب بانک های خصوصی در سطح شهر کرمانشاه

چکیده

در دیدگاه مبتنی بر منابع این باور وجود دارد که منابع و قابلیت¬های غیر¬قابل تقلید، ارزشمند، کمیاب و به لحاظ اجتماعی پیچیده، مزیت رقابتی برتری را ایجاد می¬کنند. موفقیت یک سازمان وابسته به توسعه قابلیت¬ها و ارتباطی است که برای شرکت منحصربه فرد است و در میان¬مدت تا بلندمدت حفظ می¬گردند. فایل حاضر به دنبال بررسی تأثیر ابعاد استراتژی¬گرایی شامل مشتری¬گرایی، رقیب¬گرایی، گرایش به داخل/ هزینه، نوآوری¬گرایی و دارایی¬های ناملموس بر قابلیت-های بازاریابی و رابطه آنها با عملکرد بوده است. همچنین تأثیر عوامل محیطی(آشفتگی بازار و شدت رقابت) و عدم تمرکز بر ابعاد استراتژی¬گرایی بانک¬ها مورد بررسی قرار گرفته است. فایل حاضر از نظر هدف فایل، کاربردی می¬باشد و برحسب روش توصیفی از نوع همبستگی و پیمایشی می¬باشد. مدل ارائه شده در بانک¬های خصوصی شهر کرمانشاه و با جامعه آماری متشکل از مدیران شعب این بانک¬ها که در سطح شهر کرمانشاه مشغول فعالیت می¬باشند با نمونه¬ای به حجم ۱۱۲ نفر که به تصادف انتخاب گردیده¬اند، مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است. ابزار مورد استفاده جهت جمع¬آوری داده¬های لازم برای آزمون ۹ فرضیه اصلی و ۱۳ فرضیه فرعی پرسشنامه بوده است. روایی پرسشنامه مذکور توسط اساتید و خبرگان مورد تأیید قرار گرفته و ضریب آلفای کرونباخ برای کل پرسشنامه ۹۵۳/۰ بوده است. داده¬های جمع¬آوری شده با استفاده از نرم افزار SPSS و AMOS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. در این فایل از همبستگی اسپیرمن و همبستگی تک متغیره جهت تجزیه و تحلیل داده¬ها استفاده شده است. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل اطلاعات نشان می-دهد که رابطه بین قابلیت¬های بازاریابی و عملکرد مثبت و معنادار است همچنین رابطه مشتری¬گرایی، رقیب¬گرایی، گرایش به داخل/ هزینه، نوآوری¬گرایی، سرمایه انسانی، سرمایه رابطه¬ای، سرمایه سازمانی و سرمایه اطلاعاتی با قابلیت¬های بازاریابی مثبت و معنادار است. اما نتایج آزمون مدل نشان می¬دهد که مدل پیشنهادی از برازش مناسبی برخوردار نیست به همین دلیل با استفاده از روش¬های آماری مدل¬هایی که از برازش مناسبی برخوردارند، استخراج گردیده¬اند. همچنین نتایج نشان می¬دهد که آشفتگی بازار، شدت رقابت و عدم تمرکز با ابعاد استراتژی¬گرایی بانک ها در ارتباطند و در این میان تنها آشفتگی بازار بر گرایش به داخل/ هزینه اثر ندارد.

کلیدواژه ها: دیدگاه مبتنی بر منابع، استراتژی¬گرایی، دارایی¬های ناملموس، قابلیت¬های بازاریابی، عملکرد

مقدمه

از ویژگی¬های جهان امروز می¬توان به جهانی شدن اقتصاد، تولید انبوه و ظرفیت مازاد در اکثر بازارها، رقابت بر مبنای زمان، انبوه اطلاعات و کارآیی ارتباطات و دانش اشاره کرد. این بیانگر یکپارچگی بازارهای جهانی و پیچیدگی روزافزون بازارها و پویایی محیط فراروی سازمان¬ها است)حاجی پور و مؤمنی، ۱۳۸۸). در چنین فضایی این سؤال قابل طرح است که راز بقا و موفقیت سازمان¬ها در شرایط رقابتی امروز چیست؟ در جواب باید گفت سازمان¬ها برای مصون ماندن از امواج سهمگین محیطی ونیز سازگاری با الزامات رقابتی چاره¬ای جز کسب و تداوم مزیت رقابتی پایدار ندارند.

قسمتی از متن

ادبیات بازاریابی و مدیریت استراتژیک بیان می­کنند که قابلیت­های شرکت در تعدادی از حوزه­های وظیفه­ای می­تواند به عملکرد مثبت منتهی شود(مور و فایرهارست[۱]، ۲۰۰۳). براساس نظر مولر و آنتیلا(۱۹۸۷) قابلیت­های بازاریابی می­توانند به عنوان فرآیندهای کار محور خارجی و داخلی به کار گرفته شوند. در بازنگری جامع آنها از قابلیت­های بازاریابی، مولر و آنتیلا(۱۹۸۷) قابلیت­های بازاریابی را به قابلیت­های بازاریابی داخلی و خارجی تقسیم کردند. قابلیت­های بازاریابی خارجی با قابلیت­هایی از سازمان برای انجام تحلیلی کامل و جامع از ویژگی­های محیط کلان سازمان بواسطه نظارت، تحلیل و شناخت کامل از این جنبه­ها در ارتباط است. از طرف دیگر، قابلیت­های بازاریابی داخلی، مدیریت استراتژیک، یکپارچگی کارکردی و مدیریت بازاریابی و عملیاتی را در بر می­گیرد(حمیدی زاده و خیرخواه عسکرآباد، ۱۳۹۱). یکی از شناخته شده­ترین دسته بندی­ها توسط دی(۱۹۹۴) پیشنهاد شده است که بین قابلیت­های سنجش بازار[۲] و ارتباط با مشتری[۳] تمایز قائل شده­است. قابلیت سنجش بازار با توانایی شرکت برای تشخیص نیازهای مشتریان مرتبط است و قابلیت ارتباط با مشتری با توانایی ایجاد روابط با مشتریان مرتبط است. سایر فایلگران ادعا می­کنند که سازمان­های بازارگرا از یک قابلیت متمایز استفاده می­کنند که همان توانایی یادگیری از بازار است. در واقع توانایی جمع آوری، توزیع، و استفاده از اطلاعات بازار عامل اصلی افزایش عملکرد سازمانی است(گوئنزی و ترویلو[۴]، ۲۰۰۵). همچنین دی(۱۹۹۴) قابلیت­ها را بر اساس رویکرد و تمرکز فرآیندها به سه دسته طبقه­بندی کرده است. قابلیت­های بیرونی-درونی[۵]: مهارت­ها و شایستگی­هایی هستند که به سازمان برای درک تغییرات رخ داده در بازارهای خود کمک کرده و سازمان را قادر می­سازد تا در محیط بازار مؤثرتر عمل نماید. این نوع از قابلیت­های بازاریابی شامل قابلیت­های سنجش بازار نظیر فایلات بازار و قابلیت­های اتصال بازار مانند مدیرت ارتباط مشتری می­باشد. قابلیت­های درونی-بیرونی[۶]: بر منابع و قابلیت­های داخلی سازمان نظیر مدیریت مالی، کنترل هزینه­ها و توسعه فناوری تمرکز دارد.


[۱] – Moor & Faierhurst[2]- market sensing[3] – customer-linking[4] – Guenzi & Troilo[5] – Outside-in capabilities[6] – Inside-out capabilities

فایل ورد کامل تحلیل اثر استراتژی‌گرایی و قابلیت‌های بازاریابی بر عملکرد شعب بانک‌های خصوصی در شهر کرمانشاه
فهرست مطالب

عنوان صفحه

چکیده ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱

فصل اول: کلیات فایل

۱- ۱ مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۳

۱-۲ بیان مسأله ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳

۱-۳ اهمیت و ضرورت انجام فایل …………………………………………………………………………………………………………………… ۵

۱-۴ اهداف فایل …………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۷

۱-۴-۱ هدف اصلی ……………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۷

۱-۴-۲ اهداف فرعی…………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۷

۱-۴-۳ اهداف کاربردی …………………………………………………………………………………………………………………………………… ۷

۱-۵ چهارچوب نظری ……………………………………………………………………………………………………………………………………… ۷

۱-۶ فرضیات فایل ………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۹

۱- ۷ قلمرو فایل …………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۰

۱-۷-۱ قلمرو موضوعی ………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۰

۱-۷-۲ قلمرو زمانی ………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰

۱-۷-۳ قلمرو مکانی ……………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۰

۱-۸ تعریف واژه ها و اصطلاحات(مفهومی و عملیاتی) ………………………………………………………………………………………… ۱۰

۱-۸-۱ مشتری گرایی ……………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۰

۱-۸-۲ رقیب گرایی ……………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۱

۱-۸-۳ گرایش به داخل/ هزینه ………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۱

۱-۸-۴ نوآوری گرایی …………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۱

۱-۸-۵ آشفتگی بازار ………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱

۱-۸-۶ شدت رقابت …………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۲

۱-۸-۷ عدم تمرکز ……………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۲

۱-۸-۸ سرمایه انسانی ………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۲

۱-۸-۹ سرمایه رابطه ای …………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۲

۱-۸-۱۰ سرمایه سازمانی …………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۳

۱-۸-۱۱ سرمایه اطلاعاتی ………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۳

۱-۸-۱۲ قابلیت های بازاریابی …………………………………………………………………………………………………………………… ۱۳

۱-۸-۱۳ عملکرد ……………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۳

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه فایل

۲-۱ مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………. ………………….. ۱۵

۲-۲ مبانی نظری ……………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۵

۲-۲-۱ دیدگاه مبتنی بر منابع(RBV) ……………………………………………………………………………………………………………. 15

۲-۲-۲ قابلیت های بازاریابی ………………………………………………………………………………………………… …………………. ۲۰

۲-۲-۲-۱ مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………… ۲۰

۲-۲-۲-۲ بیان مسأله ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۲۲

۲-۲-۲-۳ پیشینه متغیر ……………………………………………………………………………………………………………………………… ۲۴

۲-۲-۲-۴ تحلیل و نتیجه گیری ………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۸

۲-۲-۳ مشتری گرایی ……………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۹

۲-۲-۳-۱ مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۲۹

۲-۲-۳-۲ بیان مسأله ……………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۰

۲-۲-۳-۳ پیشینه متغیر ………………………………………………………………………………………………………………………………… ۳۲

۲-۲-۳-۴ تحلیل و نتیجه گیری ……………………………………………………………………………………………………………………………… ۳۵

۲-۲-۴ رقیب گرایی……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۶

۲-۲-۴-۱ مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۳۶

۲-۲-۴-۲ بیان مسأله……………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۳۷

۲-۲-۴-۳ پیشینه متغیر……………………………………………………………………………………………………………………………………………..۳۹

۲-۲-۴-۴ تحلیل و نتیجه گیری………………………………………………………………………………………………………………………………….۴۱

۲-۲-۵ گرایش به داخل/هزینه ………………………………………………………………………………………………………………………………….۴۲

۲-۲-۵-۱ مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۴۲

۲-۲-۵-۲ بیان مسأله ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..۴۳

۲-۲-۵-۳ پیشینه متغیر …………………………………………………………………………………………………………………………………….۴۳

۲-۲-۶نوآوری گرایی …………………………………………………………………………………………………………………………………………….۴۴

۲-۲-۶-۱ مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۴۴

۲-۲-۶-۲ بیان مسأله ………………………………………………………………………………………………………………………………………………۴۵

۲-۲-۶-۳ پیشینه متغیر……………………………………………………………………………………………………………………………………………..۴۷

۲-۲-۶-۴ تحلیل و نتیجه گیری …………………………………………………………………………………………………………………………………۵۱

۲-۲-۷ سرمایه انسانی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..۵۱

۲-۲-۷-۱ مفدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۵۱

۲-۲-۷-۲ بیان مسأله………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۵۲

۲-۲-۷-۳ پیشینه متغیر……………………………………………………………………………………………………………………………………………..۵۴

۲-۲-۷-۴ تحلیل و نتیجه گیری………………………………………………………………………………………………………………………………….۵۶

۲-۲-۸ سرمایه رابطه ای…………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۵۶

۲-۲-۸-۱ مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۵۶

۲-۲-۸-۲ بیان مسأله……………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۵۷

۲-۲-۸-۳ پیشینه متغیر……………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۵۸

۲-۲-۸-۴ تحلیل و نتیجه گیری………………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۰

۲-۲-۹ سرمایه سازمانی………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۰

۲-۲-۹-۱ مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۶۰

۲-۲-۹-۲ بیان مسأله……………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۱

۲-۲-۹-۳ پیشینه متغیر……………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۶۲

۲-۲-۱۰ سرمایه اطلاعاتی……………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۲

فصل سوم: روش شناسی فایل

۳-۱ مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۶۵

۳-۲ روش فایل………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۵

۳-۳ جامعه آماری………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۶

۳-۴ نمونه و تعیین حجم نمونه………………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۶

۳-۵ ابزار گردآوری داده ها……………………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۷

۳-۵-۱ متون و مقالات علمی…………………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۷

۳-۵-۲ پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۷

۳-۶ روایی و پایایی پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………………………………………. ۶۸

۳-۶-۱ روایی پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۹

۳-۶-۲ پایایی پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۹

۳-۷ روش و ابزار تجزیه و تحلیل داده ها………………………………………………………………………………………………………………….. ۷۰

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

۴-۱ مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۷۳

۴-۲ توصیف متغیرها………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۷۳

۴-۳ آزمون نرمال بودن متغیرها………………………………………………………………………………………………………………………………… ۷۴

۴-۴ بررسی فرضیات……………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۷۵

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهاد های فایل

۵-۱مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۳۳

۵-۲ نتایج تجزیه و تحلیل استنباطی………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۳۳

۵-۳ پیشنهادهای فایل………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۳۸

۵-۳-۱ پیشنهادهای فایلی…………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۳۸

۵-۳-۲ پیشنهادهای کاربردی…………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۳۹

۵-۴ محدودیت های فایل…………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۴۰

منابع و مأخذ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۴۱

منابع و مأخذ فارسی…………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۴۲

منابع و مأخذ لاتین……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۴۵

پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۵۵

ضمائم……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۵۸

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.