فایل ورد کامل مقایسه سبک‌های رهبری و جو سازمانی با انگیزش کارکنان در شبکه‌های پرس تی‌وی، یک و پنج سیمای جمهوری اسلامی ایران


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مقایسه سبک‌های رهبری و جو سازمانی با انگیزش کارکنان در شبکه‌های پرس تی‌وی، یک و پنج سیمای جمهوری اسلامی ایران دارای ۱۰۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مقایسه سبک‌های رهبری و جو سازمانی با انگیزش کارکنان در شبکه‌های پرس تی‌وی، یک و پنج سیمای جمهوری اسلامی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مقایسه سبک‌های رهبری و جو سازمانی با انگیزش کارکنان در شبکه‌های پرس تی‌وی، یک و پنج سیمای جمهوری اسلامی ایران۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مقایسه سبک‌های رهبری و جو سازمانی با انگیزش کارکنان در شبکه‌های پرس تی‌وی، یک و پنج سیمای جمهوری اسلامی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مقایسه سبک‌های رهبری و جو سازمانی با انگیزش کارکنان در شبکه‌های پرس تی‌وی، یک و پنج سیمای جمهوری اسلامی ایران :

فایل ورد کامل مقایسه سبک‌های رهبری و جو سازمانی با انگیزش کارکنان در شبکه‌های پرس تی‌وی، یک و پنج سیمای جمهوری اسلامی ایران

چکیده

در این فایل درصدد بررسی رابطه سبک رهبری و جوّ سازمانی با انگیزش کارکنان در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بوده ایم و به روش نمونه گیری سیستماتیک، ۳۸۴ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند.

پس از بررسی اطلاعات جمعیت شناختی اعضای نمونه و آمار توصیفی متغیرهای فایل، با استفاده از آزمون ضریب همبستگی پیرسون فرضیات فایل آزمون گردید و در آخر با استفاده از معادلات ساختاری تحلیل عاملی و ابزار معتبر حداقل مربعات جزئی (PLS) الگویی برای تعیین نوع ارتباط بین متغیرهای فایل ارائه شد.

نتایج فایل نشان داد که بین سبک رهبری و انگیزش کارکنان، سبک رهبری و جوّ سازمانی، و جوّ سازمانی و انگیزش کارکنان در سطح معنی داری ۵%، رابطه مثبت وجود دارد. همچنین مقایسه مقادیر ضرایب همبستگی متغیرهای سبک رهبری و جوّ سازمانی با انگیزش کارکنان در سازمان صدا و سیما نشان داد که رابطه ی سبک رهبری با انگیزش کارکنان، قوی تر از رابطه ی جوّ سازمانی با انگیزش کارکنان است. از بین سه شبکه بیشترین رابطه بین سبک رهبری و جو سازمانی به شبکه یک و پس از آن به پرس تی وی تعلق دارد.

کلیدواژه: سبک رهبری، جوّ سازمانی، انگیزش کارکنان، سازمان صدا و سیما

مقدمه

در مقطع کنونی، یکی از علایم خطرناک فرهنگی – رسانه ای در کشور، از دست دادن مخاطبانی است که در عصر سهولت دستیابی به ارتباطات، به تماشای شبکه های ماهواره ای روی آورده اند. شبکه های ماهواره ای که خارج از نظارت سازمان صدا و سیما و سیاست های کلان جمهوری اسلامی ایران فعال هستند و مهمترین رقیب شبکه های داخلی محسوب می شوند. البته این موضوع تنها مختص به کشور ما نیست و طبیعتاً هر کشوری ترجیح می دهد ملتش، مصرف کننده تولیدات فرهنگی خودش باشد و حتی در صورتی که مانعی بر دسترسی مخاطب به این شبکه ها ایجاد نکند، در یک رقابت جدی با آنها سعی دارد با بالابردن کیفیت و کمیت تولیدات داخلی نظر مخاطب را به آن تولیدات معطوف کند. با توجه به سهل‌انگاری و کم‌کاری‌های موجود در دو بخش مهم آموزش و پرورش و دانشگاها در زمینه مسایل فرهنگی و غلبه مدرک‌گرایی و نمره محوری بر این دو نهاد، رسانه‌های صوتی و تصویری در حال حاضر نقش فوق‌العاده و کم‌نظیری در ایجاد و درونی‌سازی فرهنگ و تمدن در میان عامه مردم دارند. این نقش در ایران بر عهده سازمان صدا و سیما قرار دارد تا به حفظ و گسترش فرهنگ و تمدن ایرانی- اسلامی یاری رساند.

بخشی از متن

یکی از عوامل مهم در رشد و توسعه هر جامعه ای عامل کار و نیروی انسانی است. ازاین رو اغلب صاحب نظران توسعه نیروی انسانی و کمیت و کیفیت و نحوه بهره گیری از آن را یکی از عمده ترین شاخص های رشد و توسعه جوامع به شمار آورده اند(مانفرد،۱۹۶۶: ۹۷ ؛کورمن، ۱۹۸۹: ۳۴۲؛ میدگلی، ۱۹۹۳: ۴۹ ؛آتزیونی، ۱۹۷۶: ۵۱).

اقتصاددانان لیبرالی چون کلسن(۱۹۲۴)و برگسن(۱۹۴۸)به کار با عنایت به کارکرد اقتصادی و صفت مفید بودن آن نگریسته و مدعی شده اند که کار به طور عمده از طریق هدف ها و فواید خود و ارزش محصولی که خلق می کند مشخص می گردد. از دیدگاه آنان کار استفاده از نیروهای مادی و معنوی در راه تولید ثروت یا ایجاد خدمات است(توسلی، ۱۳۷۵: ۱۷).

تحقق و دستیابی به توسعه تنها در قالب توسعه مادی امکان پذیر نیست، بلکه دستیابی به آن به یک جنبش همگانی و فراگیر نیازمند است.همان گونه که در حرکت به سوی توسعه سعی می شود که عوامل مادی تا حد ممکن در کنار هم قرار گیرند تا بهترین نتایج حاصل آید، استفاده از نیروی انسانی نیز مستلزم آن است که این نیرو به حد کافی دارای انگیزش و اشتیاق به کار و آفرینندگی و سرشار از تلاش برای ساختن و تولید و سازندگی باشد.عامل نیروی انسانی به عنوان یکی از مهم ترین عوامل در توسعه چنان چه نتواند به حد کافی بهره وری داشته باشد، کل پروسه توسعه را تحت تأثیر قرار داده و حرکت آن را کند یا متوقف می سازد. لذا توجه به کلیه عواملی که ضمن توسعه انگیزش و تعهد به کار، التزام به هنجارهای نقش و میل به پیشرفت و نیاز به موفقیت، سخت کوشی، اهتمام و رقابت سرسختانه را در افراد ایجاد و تقویت می نماید (آرون، ۱۳۶۳: ۷۸) حائز اهمیت است.

فایل ورد کامل مقایسه سبک‌های رهبری و جو سازمانی با انگیزش کارکنان در شبکه‌های پرس تی‌وی، یک و پنج سیمای جمهوری اسلامی ایران
فهرست

۱ فصل اول….. ۱

۱-۱ مقدمه….. ۲

۲-۱ بیان مساله…. ۳

۳-۱ اهمیت و ضرورت فایل…. ۴

۴-۱ سوالات فایل… ۵

۵-۱ اهداف فایل…. ۵

۶-۱ فرضیه های فایل… ۵

۷-۱ تعریف مفهومی متغیرهای فایل… ۶

۸-۱ نتیجه گیری ………………………… ۷

۲ فصل دوم…. ۸

۱-۲ مقدمه.. ۹

۲-۲ مفاهیم و تعاریف نیاز و انگیزه…. ۹

۳-۲ انگیزش و نیازهای فردی… ۱۱

۴-۲ نظریه X و Y مک گرگور ۱۲

۵-۲ متغیرهای موثر در انگیزش… ۱۲

۶-۲ نخستین نظرات انگیزش….. ۱۴

۱-۶-۲ نظریه سنتی فردریک تیلور… ۱۳

۲-۶-۲ نظریه روابط انسانی هاتورن… ۱۴

۳-۶-۲ نظریه منابع انسانی مک گرگور….. ۱۴

۷-۲ نظریه های معاصر انگیزش…. ۱۴

۱-۷-۲ نظریه های محتوایی انگیزش.. ۱۵

۲-۷-۲ تئوری سلسله مراتب نیازهای مازلو.. ۱۵

۳-۷-۲ نظریه وجود – وابستگی- رشد کلیتون الدرفر…. ۱۵

۴-۷-۲ نظریه نیازهای سه گانه مک کله لند…. ۱۵

۵-۷-۲ نظریه بهداشت – انگیزش هرزبرگ…. ۱۶

۸-۲ نظریه های فرآیندی انگیزش…… ۱۷

۱-۸-۲ نظریه انتظار….. ۱۷

۲-۸-۲ نظریه برابری آدامز…….. ۱۷

۳-۸-۲ نظریه های تقویت یا شرطی کردن عامل اسکینر…… ۱۷

۹-۲ ابعاد اصلی کار و خصوصیات مطلوب شغلی…….. ۱۸

۱۰-۲ جوّ سازمانی.. ۱۸

۱۱-۲ سبک رهبری….. ۲۰

۱-۱۱-۲ رهبری خدمتگزار…… ۲۲

۲-۱۱-۲ سبک رهبری تحول آفرین…. ۲۳

۱۲-۲ پارامترهای مؤثر برسبک رهبری تحول آفرین …. ۲۵

۱-۱۲-۲ هوش عاطفی EQ (هیجانی): ۲۵

۲-۱۲-۲ برون گرایی. ۲۵

۳-۱۲-۲ استقبال از کسب تجربه… ۲۶

۴-۱۲-۲ هوشمندی IQ: 26

۵-۱۲-۲ عصبیت: ۲۶

۶-۱۲-۲ فرهنگ سازمانی… ۲۶

۷-۱۲-۲ محیط…. ۲۷

۸-۱۲-۲ رهبری قدرت‌طلبانه…. ۲۷

۹-۱۲-۲ رهبری مشارکتی (دموکراتیک)……. ۲۷

۱۰-۱۲-۲ رهبری آزادمنشانه. ۲۸

۱۳-۲ مدل مفهومی فایل…. ۲۸

۱۴-۲ پیشینه فایل…. ۲۸

۱-۱۴-۲ مرور فایلات داخلی…. ۲۸

۲-۱۴-۲ مرور فایلات خارجی…. ۳۱

۳ فصل سوم………. ۳۵

۱-۳ مقدمه….. ۳۶

۲-۳ روش فایل…. ۳۶

۳-۳ جامعه آماری….. ۳۶

۴-۳ روش نمونه گیری و نمونه آماری….. ۳۹

۵-۳ ابزار گرد آوری اطلاعات……. ۳۹

۶-۳ روش های تجزیه و تحلیل داده ها….. ۳۹

۷-۳ جدول مدل تحلیلی فایل….. ۴۱

۸-۳ نتیجه گیری……………………….. ۴۴

۴ فصل چهارم…… ۴۵

۱-۴ مقدمه……. ۴۶

۲-۴ آمار توصیفی اطلاعات جمعیت شناختی افراد نمونه……… ۴۶

۳-۴ آمار توصیفی متغیرهای فایل…… ۴۹

۱-۳-۴ آمار توصیفی متغیرهای پرسش نامه سبک رهبری……………………… ۴۹

۲-۳-۴ آمار توصیفی متغیر جو سازمانی………………. ۵۰

۳-۳-۴ آمار توصیفی متغیرهای پرسش نامه انگیزش کارکنان……………………… ۵۰

۴-۴ بررسی روایی و پایایی پرسش نامه ها……………………. ۵۱

۱-۴-۴ روایی پرسش نامه ها…………… ۵۱

۲-۴-۴ پایایی پرسش نامه ها……………. ۵۱

۵-۴ آمار استنباطی………………. ۵۴

۱-۵-۴ بررسی نرمال بودن داده ها………………. ۵۴

۲-۵-۴ آزمون فرض های آماری……………………. ۵۵

۳-۵-۴ برازش مدل ساختاری……………………….. ۵۸

۴-۵-۴ تحلیل عاملی تاییدی……………… ۵۹

۵-۵-۴ بررسی روایی تشخیصی………………… ۶۲

۶-۵-۴ بررسی پایایی ترکیبی…………… ۶۲

۷-۵-۴ بررسی روایی همگرا…………. ۶۳

۸-۵-۴ مدل ساختاری………… ۶۵

۶-۴ نتیجه گیری………… ۶۶

۵ فصل پنجم…………….. ۶۷

۱-۵ مقدمه…………… ۶۸

۲-۵ خلاصه نتایج فایل……………… ۶۸

۱-۲-۵ خلاصه نتایج آزمون های ضریب همبستگی…………………… ۶۸

۲-۲-۵ خلاصه نتایج برآورد مدل ساختاری……………….. ۶۹

۳-۵ پیشنهادهای کاربردی……………… ۷۰

۴-۵ پیشنهادهایی برای فایلات آتی……………….. ۷۱

۵-۵ محدودیتهای فایل……………….. ۷۲

منابع……………………….. ۷۳

فارسی. ۷۳

لاتین. ۷۶

پیوست……………………. ۷۸

پرسش نامه. ۷۸

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.