فایل ورد کامل مطالعه تطبیقی نقش هوش هیجانی و هوش بازاریابی در موفقیت بنگاههای اقتصادی با تمرکز بر شهرک صنعتی بوعلی همدان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه تطبیقی نقش هوش هیجانی و هوش بازاریابی در موفقیت بنگاههای اقتصادی با تمرکز بر شهرک صنعتی بوعلی همدان دارای ۱۵۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه تطبیقی نقش هوش هیجانی و هوش بازاریابی در موفقیت بنگاههای اقتصادی با تمرکز بر شهرک صنعتی بوعلی همدان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه تطبیقی نقش هوش هیجانی و هوش بازاریابی در موفقیت بنگاههای اقتصادی با تمرکز بر شهرک صنعتی بوعلی همدان۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه تطبیقی نقش هوش هیجانی و هوش بازاریابی در موفقیت بنگاههای اقتصادی با تمرکز بر شهرک صنعتی بوعلی همدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه تطبیقی نقش هوش هیجانی و هوش بازاریابی در موفقیت بنگاههای اقتصادی با تمرکز بر شهرک صنعتی بوعلی همدان :
فایل ورد کامل مطالعه تطبیقی نقش هوش هیجانی و هوش بازاریابی در موفقیت بنگاههای اقتصادی با تمرکز بر شهرک صنعتی بوعلی همدان
چکیده
این فایل با عنوان «مقایسهی تأثیر هوش هیجانی و هوش بازاریابی بر توفیق بنگاههای اقتصادی در بازاریابی» با این هدف کلی و ۵هدف فرعی در سال ۱۳۹۱ در شهرک صنعتی بوعلی شهر همدان انجام شده است. این فایل یک مطالعه توصیفی-تحلیلی با روش پیمایشی از نوع علّی- مقایسهای است. جامعه آماری فایل شامل کلیه مدیران و مسئولان امر بازاریابی در کارخانجات تولیدی و خدماتی در شهرک صنعتی بوعلی می باشد که شامل ۱۸۰نفر میباشند. حجم نمونه توسط فرمول کوکران برابر با ۱۲۳ نفر برآورد و به شیوهی تصادفی ساده انتخاب شدند. دادههای فایل توسط سه پرسشنامه؛ که یک پرسشنامه استاندارد هوش هیجانی سیبریا شرینگ با ۳۳ سؤال و دو پرسشنامه محقق ساخته هوش بازاریابی و توفیق در امر بازاریابی جمعآوری و با استفاده از نرم افزار SPSS و توسط آزمون رگرسیون چندمتغیری تجزیه و تحلیل گردید. روایی هر سه پرسشنامه به صورت صوری و محتوایی برآورد و پایایی ابزار توسط ضریب آلفای کرونباخ سنجش گردید که در تمامی پرسشنامهها و ابعاد بیش از ۷۰/۰ به دست آمد. نتایج فایل نشان داد که هوش هیجانی بیش از هوش بازاریابی بر توفیق بازاریابان و مسئولین بازاریابی بنگاههای اقتصادی اثرگذار بوده است نتایج دقیق حاکی از آن است که هوش هیجانی در ابعاد؛ مجموع توفیق در امر بازاریابی، تجزیه و تحلیل بازار و انتخاب بازارهای هدف، قویتر از هوش بازاریابی بوده است، اما هوش بازاریابی تنها در دو بعد؛ ترکیب عناصر بازاریابی و تلاشهای بازاریابی قویتر از هوش هیجانی عمل نموده است.
کلید واژگان: هوش هیجانی، هوش بازاریابی، توفیق در تجارت و بازاریابی، شهرک صنعتی، بوعلی، همدان
مقدمه
یکی از منابع مهم در هر شرکتی، که بی شک یکی از مبناهای اصلی و اساسی توسعه است، همانا نیروی انسانی آن است که مجموعهای از افراد با نیازهای بی شمار را در برمی گیرد. این افراد در صورت رفع نیازهایشان و داشتن انگیزه کافی، استعداد، توان و مهارت خود را در جهت خدمت به سازمان متبوع به کار خواهند گرفت. اگر افراد در شرکتها به خوبی عمل نکنند آنگاه آن شرکت در رسیدن به اهداف و انجام وظایف و مسؤلیتهای خطیر خود با مشکلات عدیده مواجه خواهد شد. از آنجایی که کارکنان واحد بازاریابی و فروش، نقش اساسی و بنیادی در ایجاد یک کار اثربخش در واحد سازمانی را بر عهده دارند.
قسمتی از متن
بزرگترین تجار و کارآفرینان معمولاً تأکید فراوانی بر غرایز خود دارند و برای آنچه در خصوص بازار حس میکنند اهمیت بسیاربالایی قائلند. وقتی فورد به مهندسان خود با تأکید میگوید این نام من است که بالای این شرکت نوشته شده است و بعد تصمیم مورد نظر خود را اجرا میکند بیانگر هوش هیجانی اوست. این بدان معناست که انسانهایی در بازار بسیار اثر گذارند که خوب میدانند در ورای همه منطقهای ریاضی و علمی نیروی الهام و احساس کارساز است. نیرویی که از بشراولیه تاکنون همواره همراه بوده است و ما را نیز که در سر خط حرکت تاریخ قرار داریم همان گونه یاری مینماید که اجداد اولیهمان را یاری میکرد. در واقع مدیران موفقی که ساختار علمی بازار را میشناسند و هوش هیجانی را همچون خون بدان تزریق مینمایند شگفتی میآفرینند. مدیران و تجاری که هوش هیجانی بالایی دارند یعنی کسانی که احساسات خود را به خوبی میشناسند و هدایت میکنند و احساسات دیگران را نیز درک میکنند و هدفمند با آن برخورد میکنند در اداره بازار ممتازند. این افراد حتی در زندگی فردی نیز خرسند و کارآمدند و توانی را در اختیار دارند که موجب میگردد افرادی مولد باشند. در واقع مدیریت سازمان ابتدا بایستی با تکیه بر هوش هیجانی مسیر را حس کند ودورنما را مشخص کند و مأموریت سازمان را تشخیص دهد و بعد با استفاده از قواعد علمی و تئوریک بازاریابی یا به زبان دیگر هوش بازاریابی به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود دست یابد. احساس خدمتگزاری به مشتریان، همدلی درون سازمانی در جهت حفظ مشتریان و تعیین رسالت سازمان مسائلی نیستند که از طریق مباحث تئوریک بتوان بدانها پرداخت بلکه نیاز به هوشی برتر دارندکه هم هوش بین فردی را شامل شود هم هوش درون فردی را(کاروسو و ولف، ۲۰۰۱).
فایل ورد کامل مطالعه تطبیقی نقش هوش هیجانی و هوش بازاریابی در موفقیت بنگاههای اقتصادی با تمرکز بر شهرک صنعتی بوعلی همدان
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول: کلیات فایل
۱-۱.مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۲
۱-۲.بیان مسئله…………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۳
۱-۳.ضرورت و اهمیت فایل………………………………………………………………………………………………………………….. ۵
۱-۴.اهداف فایل……………………………………………………………………………………………………………………………………. ۷
۱-۴-۱.هدف کلی فایل……………………………………………………………………………………………………………………….. ۷
۱-۴-۲.اهداف جزئی فایل…………………………………………………………………………………………………………………… ۷
۱-۵.فرضیههای فایل……………………………………………………………………………………………………………………………… ۷
۱-۵-۱.فرضیههای اصلی فایل……………………………………………………………………………………………………………….. ۷
۱-۵-۲.فرضیههای فرعی فایل……………………………………………………………………………………………………………….. ۷
۱-۶چارچوب نظری فایل………………………………………………………………………………………………………………………. ۷
۱-۷.مدل عملیاتی فایل……………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۲
۱-۸.متغیرهای فایل……………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۲
۱-۹.تعریف مفهومی و عملیاتی واژگان………………………………………………………………………………………………….. ۱۲
۱-۹-۱.تعریف مفهومی واژگان………………………………………………………………………………………………………………. ۱۲
۱-۹-۲.تعریف عملیاتی واژگان……………………………………………………………………………………………………………… ۱۵
۱-۱۰.خلاصه فصل………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۵
فصل دوم: ادبیات فایل
۲-۱.مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۷
۲-۲. ادبیات فایل………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۸
۲-۲-۱.توفیق در تجارت……………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۸
۲-۲-۲.انواع هوش چندگانه کدامند؟……………………………………………………………………………………………………… ۱۹
۲-۲-۲-۱.هوش دیداری-فضایی…………………………………………………………………………………………………………… ۱۹
۲-۲-۲-۲.هوش کلامی-زبانی……………………………………………………………………………………………………………….. ۱۹
۲-۲-۲-۳.هوش منطقی- ریاضی…………………………………………………………………………………………………………… ۱۹
۲-۲-۲-۴.هوش بدنی- جنبشی…………………………………………………………………………………………………………….. ۲۰
۲-۲-۲-۵.هوش موسیقی- ریتمیک……………………………………………………………………………………………………….. ۲۰
۲-۲-۲-۶.هوش درون فردی…………………………………………………………………………………………………………………. ۲۰
۲-۲-۲-۷.هوش برون فردی (فرا فردی)……………………………………………………………………………………………….. ۲۱
۲-۲-۲-۸.سایر ابعاد هوش……………………………………………………………………………………………………………………. ۲۱
۲-۲-۳.هوش هیجانی…………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۳
۲-۲-۳-۱.تعریف هوش هیجانی……………………………………………………………………………………………………………. ۲۴
۲-۲-۳-۲.تعریف هوش هیجانی در تجارت………………………………………………………………………………………….. ۲۵
۲-۲-۳-۳.ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی گلمن………………………………………………………………………………… ۲۷
۲-۲-۳-۳-۱.خود آگاهی………………………………………………………………………………………………………………………. ۲۷
۲-۲-۳-۳-۲.خود انگیزشی…………………………………………………………………………………………………………………… ۲۸
۲-۲-۳-۳-۳.خود مدیریتی……………………………………………………………………………………………………………………. ۲۸
۲-۲-۳-۳-۴.آگاهیهای اجتماعی…………………………………………………………………………………………………………. ۲۹
۲-۲-۳-۳-۵.نیاز روز افزون به تیمهای کاری………………………………………………………………………………………… ۲۹
۲-۲-۳-۳-۶.مدیریت روابط(مهارتهای اجتماعی)………………………………………………………………………………. ۳۰
۲-۲-۳-۴.معیارهای هوش هیجانی………………………………………………………………………………………………………… ۳۲
۲-۲-۳-۵.معیارهای هوش هیجانی در سطح تیمی………………………………………………………………………………… ۳۲
۲-۲-۳-۶.هوش هیجانی و بازاریابی……………………………………………………………………………………………………… ۳۳
۲-۲-۳-۷.هوش هیجانی و مدیریت بازار………………………………………………………………………………………………. ۳۴
۲-۲-۳-۸.هوش هیجانی و رفتار سیاسی……………………………………………………………………………………………….. ۳۶
۲-۲-۳-۹.هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار و تحولی در مدیریت بازاریابی…………………………. ۳۶
۲-۲-۳-۱۰.دیدگاههای جدید در زمینه مدیریت تجاری………………………………………………………………………… ۳۷
۲-۲-۳-۱۱.هوش هیجانی و مدیریت بازار……………………………………………………………………………………………. ۳۸
۲-۲-۳-۱۲.هوش بین فردی و امید و خوش بینی در خدمت بازار………………………………………………………… ۳۹
۲-۲-۳-۱۳.نتیجهگیری………………………………………………………………………………………………………………………….. ۴۱
۲-۲-۴.هوش بازاریابی…………………………………………………………………………………………………………………………… ۴۱
۲-۲-۴-۱.مشخصات هوش بازاریابی…………………………………………………………………………………………………….. ۴۲
۲-۲-۴-۲.مواردی را که در کسب هوش بازاریابی باید مد نظر داشت…………………………………………………… ۴۳
۲-۲-۴-۲-۱.کشف مشتریان بالقوه……………………………………………………………………………………………………….. ۴۴
۲-۲-۴-۲-۲.مدل سیکل هوش بازاریابی………………………………………………………………………………………………. ۴۴
۲-۲-۴-۲-۳.جهت دهی فعالیت های هوش بازاریابی…………………………………………………………………………… ۴۴
۲-۲-۴-۲-۴.جمعآوری اطلاعات…………………………………………………………………………………………………………. ۴۵
۲-۲-۴-۲-۵.سنجش اعتبار و صحت اطلاعات……………………………………………………………………………………… ۴۵
۲-۲-۴-۲-۶.بررسی دادهها، ارزیابی و تفسیر………………………………………………………………………………………… ۴۵
۲-۲-۴-۲-۷.منتشر کردن………………………………………………………………………………………………………………………. ۴۵
۲-۲-۴-۳.خصوصیات متخصصان هوش بازاریابی………………………………………………………………………………… ۴۵
۲-۲-۴-۴.هوش بازاریابی و ارتباط با سایر هوشها در سازمان……………………………………………………………….. ۴۶
۲-۲-۵.برنامهریزی استراتژیک مدیریت بازار………………………………………………………………………………………….. ۴۷
۲-۲-۵-۱.طراحی سیستم………………………………………………………………………………………………………………………. ۴۸
۲-۲-۵-۱-۱. جمعآوری اطلاعات………………………………………………………………………………………………………… ۴۸
۲-۲-۵-۱-۲.بررسی مقاصد و تمایلات خریداران (مشتریان)………………………………………………………………… ۴۸
۲-۲-۵-۱-۳.جمعآوری اطلاعات عمومی بازار از رقبا………………………………………………………………………….. ۴۹
۲-۲-۵-۲.بررسی رفتار مصرف کنندگان………………………………………………………………………………………………… ۵۰
۲-۲-۵-۲-۱.آنالیز رفتار………………………………………………………………………………………………………………………… ۵۰
۲-۲-۵-۲-۲.تجزیه و تحلیل و طبقهبندی اطلاعات………………………………………………………………………………. ۵۰
۲-۲-۵-۲-۳.کاربردهای محصول………………………………………………………………………………………………………….. ۵۲
۲-۲-۵-۲-۴.شناخت استراتژی قیمتگذاری برای محصولات و خدمات……………………………………………… ۵۳
۲-۲-۶.تحول مدیریت دربازاریابی…………………………………………………………………………………………………………. ۵۳
۲-۲-۶-۱.کسب و کارهای کوچک……………………………………………………………………………………………………….. ۵۳
۲-۲-۶-۲.کیفیت؛ ارزش مشتری پسند…………………………………………………………………………………………………… ۵۵
۲-۲-۷.ده فرمان بازاریابی………………………………………………………………………………………………………………………. ۵۸
۲-۲-۷-۱.فایل عملکرد کسب و کار و میزان خشنودی مشتری………………………………………………………….. ۵۸
۲-۲-۷-۲.آشنایی…………………………………………………………………………………………………………………………………… ۵۸
۲-۲-۷-۳.از رضامندی مشتری تا مدیریت بهسازی کارکرد سازمان……………………………………………………….. ۵۸
۲-۲-۷-۴.گرایش به بازار؛ قلب بازاریابی جدید…………………………………………………………………………………….. ۵۹
۲-۲-۷-۲.مفهوم بازارگرایی(گرایش به بازار)………………………………………………………………………………………… ۶۰
۲-۲-۸. خلق و تبادل اطلاعات………………………………………………………………………………………………………………. ۶۱
۲-۲-۸-۱.خلق اطلاعات……………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۱
۲-۲-۸-۲.توزیع وتبادل اطلاعات………………………………………………………………………………………………………….. ۶۱
۲-۲-۸-۳.مشتری مداری………………………………………………………………………………………………………………………. ۶۲
۲-۲-۸-۴.رقیب گرایی………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۳
۲-۲-۹.عوامل موثر بر بازارگرایی و پیامدهای آن…………………………………………………………………………………… ۶۴
۲-۲-۱۰.پیامدهای بازارگرایی برای سازمان……………………………………………………………………………………………. ۶۴
۲-۲-۱۱.هفت گناه کبیره در بازاریابی……………………………………………………………………………………………………. ۶۶
۲-۲-۱۱-۱. معادل دانستن بازاریابی و تبلیغات……………………………………………………………………………………… ۶۶
۲-۲-۱۱-۲. اشتباه در شناسایی بازار هدف……………………………………………………………………………………………. ۶۶
۲-۲-۱۱-۳. عدم شناخت صحیح از جایگاه محصول/خدمت خودتان…………………………………………………… ۶۶
۲-۲-۱۱-۴. همسو نکردن ارتباطات……………………………………………………………………………………………………… ۶۶
۲-۲-۱۱-۵. تدوین یا طراحی ارتباطات بازاریابی توسط خود شما……………………………………………………….. ۶۷
۲-۲-۱۱-۶. فقدان شکیبایی………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۷
۲-۲-۱۱-۷. فقدان یک طرح مدون……………………………………………………………………………………………………….. ۶۷
۲-۳.پیشینه فایلاتی………………………………………………………………………………………………………………………………. ۶۸
۲-۳-۱.پیشینه فایلات خارجی…………………………………………………………………………………………………………….. ۶۸
۲-۳-۲.پیشینه فایلات داخلی………………………………………………………………………………………………………………. ۷۱
فصل سوم : روش فایل
۳-۱.مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۷۵
۳-۲.روش فایل…………………………………………………………………………………………………………………………………… ۷۵
۳-۳.طرح فایل……………………………………………………………………………………………………………………………………. ۷۵
۳-۴.جامعه آماری فایل……………………………………………………………………………………………………………………….. ۷۶
۳-۵.واحد تجزیه و تحلیل فایل…………………………………………………………………………………………………………… ۷۶
۳-۶. حجم نمونه……………………………………………………………………………………………………………………………………. ۷۶
۳-۷.شیوهی نمونهگیری………………………………………………………………………………………………………………………….. ۷۷
۳-۸.قلمرو فایل…………………………………………………………………………………………………………………………………… ۷۷
۳-۸-۱.قلمرو موضوعی…………………………………………………………………………………………………………………………. ۷۷
۳-۸-۲.قلمرو زمانی……………………………………………………………………………………………………………………………….. ۷۷
۳-۸-۳.قلمرو مکانی………………………………………………………………………………………………………………………………. ۷۷
۳-۹.روش گردآوری اطلاعات……………………………………………………………………………………………………………….. ۷۷
۳-۱۰.ابزار گردآوری اطلاعات……………………………………………………………………………………………………………….. ۷۸
۳-۱۰-۱.پرسشنامه هوش هیجانی شرینگ……………………………………………………………………………………………… ۷۸
۳-۱۰-۱-۱.روایی…………………………………………………………………………………………………………………………………. ۷۹
۳-۱۰-۱-۲.پایایی…………………………………………………………………………………………………………………………………. ۷۹
۳-۱۰-۲.پرسشنامه هوش بازاریابی………………………………………………………………………………………………………… ۷۹
۳-۱۰-۳.پرسشنامه میزان توفیق در تجارت……………………………………………………………………………………………. ۸۰
۳-۱۰-۴.روایی آزمونهای محقق ساخته……………………………………………………………………………………………….. ۸۰
۳-۱۰-۵.پایایی پرسشنامههای محقق ساخته…………………………………………………………………………………………… ۸۱
۳-۱۱.طرز طبقه بندی متغیرهای فایل………………………………………………………………………………………………….. ۸۱
۳-۱۲.روشهای آماری………………………………………………………………………………………………………………………….. ۸۱
۳-۱۳.روش تجزیه و تحلیل دادهها………………………………………………………………………………………………………… ۸۲
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها(اطلاعات)
۴-۱.مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۸۴
۴-۲.یافتههای توصیفی(جمعیتشناختی)………………………………………………………………………………………………… ۸۵
۴-۳.نتایج به دست آمده از سنجش متغیرهای فایل……………………………………………………………………………… ۹۱
۴-۴.یافتههای استنباطی…………………………………………………………………………………………………………………………… ۹۸
۴-۴-۱. بررسی توزیع به هنجار و نرمال بودن متغیرهای مستقل و وابسته فایل…………………………. ۹۸
۴-۴-۲.آزمون فرضیه های فایل…………………………………………………………………………………………………………… ۹۹
فصل پنجم: استنتاج و نتیجهگیری
۵-۱.بحث……………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۰
۵-۲.انطباق نتایج فایل با سایر فایلات انجام شده…………………………………………………………………………… ۱۱۳
۵-۳.جمعبندی نتایج فایل…………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۴
۵-۴.پیشنهادات فایل ……………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱۴
۵-۴-۱.پیشنهادات کاربردی…………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۴
۵-۴-۲.پیشنهادات برای فایلات در آینده………………………………………………………………………………………….. ۱۱۶
۵-۵.محدودیتهای فایل………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱۶
منابع…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱۸
چکیده لاتین…………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۲۵
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 