فایل ورد کامل مطالعه رابطه عناصر آمیخته بازاریابی با میزان فروش شرکتهای دانشبنیان کوچک و متوسط با مطالعه موردی شرکتهای نانویی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه رابطه عناصر آمیخته بازاریابی با میزان فروش شرکتهای دانشبنیان کوچک و متوسط با مطالعه موردی شرکتهای نانویی دارای ۱۴۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه رابطه عناصر آمیخته بازاریابی با میزان فروش شرکتهای دانشبنیان کوچک و متوسط با مطالعه موردی شرکتهای نانویی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه رابطه عناصر آمیخته بازاریابی با میزان فروش شرکتهای دانشبنیان کوچک و متوسط با مطالعه موردی شرکتهای نانویی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه رابطه عناصر آمیخته بازاریابی با میزان فروش شرکتهای دانشبنیان کوچک و متوسط با مطالعه موردی شرکتهای نانویی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه رابطه عناصر آمیخته بازاریابی با میزان فروش شرکتهای دانشبنیان کوچک و متوسط با مطالعه موردی شرکتهای نانویی :
فایل ورد کامل مطالعه رابطه عناصر آمیخته بازاریابی با میزان فروش شرکتهای دانشبنیان کوچک و متوسط با مطالعه موردی شرکتهای نانویی
چکیده :
در جهان فرا رقابتی امروز، راز بقاء و موفقیت سازمانها، درک ساختار رقابتی بازار است. دستیابی به این درک، مستلزم آگاهی و شناخت مدیریت از نظرات و خواست مشتری و ارزیابی و بهره گیری از آمیخته بازاریابی (P4) (محصول، قیمت، توزیع و ترفیع) در بازار به منظور دست یابی به سهم بازار بیشترمی باشد. آمیخته بازاریابی مجموعهای از ابزارهای قابل کنترل بازاریابی است که شرکت با در هم آمیختن آنها سعی در پاسخگویی به بازار هدف دارند و در امور تصمیم گیری به مدیران کمک می کند. به عبارت دیگر آمیخته بازاریابی دربرگیرنده همه فعالیتهایی است که شرکت میتواند با انجام آنها بر میزان تقاضای محصولاتش اثر گذارد.
مقدمه
موقعیت استراتژیک کشور ایران به عنوان یک کشور آزاد و مستقل و اراده ملی برای افزایش تولید،بهبود توزیع ،حضور موفقیت آمیز در بازارهای بین المللی ایجاب می کند که ادبیات بازاریابی[۱] مورد توجه خاص قرار گیرد. تاآن چه مورد نیاز فایلگران ،کارشناسان ،مدیران و کارآفرینان اقتصادی در عرصه های تولید وتوزیع است فراهم گردد تا روند حرکت استقلال طلبانه ایران در کوتاه ترین زمان ممکن با مناسب ترین شرایط به موقعیت مطلوب برسد.
[۱] Marketing
قسمتی از متن
اهداف فایل
فاکتورهای اصلی که مستقیما می توانند بر میزان خرید ونوع کالای خریداری شده تاثیر بگذارند از دامنه وسیعی برخوردار بوده و از عوامل شخصی تا عوامل محیط بازاریابی گسترده می باشد.(بلوریان تهرانی،۱۷:۱۳۷۶). هدف اصلی این فایل فایل ورد کامل مطالعه رابطه عناصر آمیخته بازاریابی با میزان فروش شرکتهای دانشبنیان کوچک و متوسط با مطالعه موردی شرکتهای نانویی میباشد.
اهداف فرعی فایل نیز به صورت زیر بیان میشود:
- بررسی رابطه آمیخته قیمت بر میزان فروش شرکتهای نانویی مورد مطالعه
- بررسی رابطه آمیخته محصول بر میزان فروش شرکتهای نانویی مورد مطالعه
- بررسی رابطه آمیخته مکان بر میزان فروش شرکتهای نانویی مورد مطالعه
- بررسی رابطه آمیخته ترفیع بر میزان فروش شرکتهای نانویی مورد مطالعه
– محصول:ترکیبی از کالا و خدماتی که شرکت به بازار مورد نظر ارائه میکند.به عبارت دیگر هر چیزی که جهت توجه،اکتساب ،کاربرد ویا مصرف بتوان به بازار عرضه کرد بطوری که بتواند نیاز یا خوی استه ای را ارضا نماید محصول گویند .باید دانست که محصول چیزی بیش از کالای قابل لمس است .محصول شامل اشیای فیزیکی ، خدمات اشخاص ،مکان ها ،سازمان ها وفکرهای سازنده (ایده آل)یا آمیزه ای از این هاست (کاتلر و آرمسترانگ،۱۳۹۱)
– قیمت :مقدار پولی که برای کالا و خدمات هزینه میشود ،قیمت آن کالایا خدمات گویند،در عین حال قیمت مجموعه ارزشهایی است که مصرف کنندگان برای منافع ناشی از داشتن یا استفاده از کالا یا خدمات مباده میکنند (عزیزی،۱۳۸۱)
فایل ورد کامل مطالعه رابطه عناصر آمیخته بازاریابی با میزان فروش شرکتهای دانشبنیان کوچک و متوسط با مطالعه موردی شرکتهای نانویی
فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده……………………………………………………………………………………………………. ۱
فصل اول :کلیات
۱-۱)مقدمه……………………………………………………………………………………………… ۳
۱-۲) تعریف و بیان مساله فایل………………………………………………………………….. ۴
۱-۳) اهمیت و ضرورت فایل…………………………………………………………………… ۶
۱-۴) چهارچوب نظری………………………………………………………………………………. ۸
۱-۵) اهداف فایل…………………………………………………………………………………… ۱۱
۱-۶)سوالات فایل………………………………………………………………………………….. ۱۲
۱-۷) فرضیه های فایل…………………………………………………………………………….. ۱۳
۱-۸) تعریف واژه ها و متغیرهای فایل……………………………………………………….. ۱۳
۱-۹) قلمرو فایل…………………………………………………………………………………. ۱۶
فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه فایل
۲-۱) مقدمه…………………………………………………………………………………………….. ۱۸
۲-۲) محصول…………………………………………………………………………………………. ۲۶
۲-۳) قیمت…………………………………………………………………………………………….. ۲۸
۲-۴) توزیع…………………………………………………………………………………………….. ۲۸
۲-۵) ترویج……………………………………………………………………………………………. ۲۹
۲-۶) چهار پی(P) ترکیب عناصر بازار یابی……………………………………………………… ۳۰
۲-۷) تجزیه و تحلیل آمیزه بازاریابی……………………………………………………………… ۳۱
۲-۸) شرکتهای دانش بنیان………………………………………………………………………….. ۳۲
۲-۹)فناوری نانو………………………………………………………………………………………. ۳۴
۲-۱۰) بنگاههایکوچکو متوسط………………………………………………………………….. ۳۶
۲-۱۱) شرکت فناوران نانومقیاس………………………………………………………………….. ۳۶
۲-۱۲) پیشینه فایل…………………………………………………………………………………. ۳۸
فصل سوّم : روش اجرای فایل
۳-۱) مقدمه ……………………………………………………………………………………………. ۴۲
۳-۲) روش فایل……………………………………………………………………………………. ۴۳
۳-۳) متغیرهای فایل……………………………………………………………………………….. ۴۵
۳-۴) جامعه آماری و نمونه آماری…………………………………………………………………. ۴۶
الف ) جامعه آماری ………………………………………………………………………………. ۴۶
ب ) نمونه آماری ………………………………………………………………………………… ۴۸
۳-۵) روش گردآوری اطلاعات…………………………………………………………………… ۵۲
۳-۶) اعتبار پرسشنامه……………………………………………………………………………….. ۵۴
۳-۷) روش فایل…………………………………………………………………………………… ۵۵
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل اطلاعات
۴-۱)مقدمه……………………………………………………………………………………………… ۵۸
۴-۲) بخش اول آمار توصیفی………………………………………………………………………. ۵۹
۴-۲-۱) توصیف متغیر جنسیت……………………………………………………………………. ۵۹
۴-۲-۲) توصیف متغیر سن مشتریان……………………………………………………………… ۶۱
۴-۲-۳) توصیف متغیر تحصیلات………………………………………………………………… ۶۳
۴-۲-۴) توصیف متغیر عامل محصول……………………………………………………………. ۶۵
۴-۲-۵) توصیف متغیر عامل قیمت……………………………………………………………….. ۶۶
۴-۲-۶) توصیف متغیر عامل توزیع (مکان)……………………………………………………… ۶۷
۴-۲-۷) توصیف متغیر ترفیع………………………………………………………………………. ۶۸
۴-۲-۸) آماره های توصیفی متغیرهای به کار رفته در فایل………………………………… ۷۰
۴-۲-۹) توصیف میزان فروش شرکت های نانوئی…………………………………………….. ۷۰
۴-۳ ) بخش دوم: آمار استنباطی……………………………………………………………………. ۷۳
۴-۳-۱)تجزیه و تحلیل داده ها…………………………………………………………………….. ۷۳
۴-۳-۲)آزمون نرمال بودن داده ها…………………………………………………………………. ۷۴
۴-۴)آزمون فرضیات…………………………………………………………………………………. ۷۵
۴-۴-۱)فرضیه۱………………………………………………………………………………………. ۷۵
۴-۴-۲)فرضیه ۲……………………………………………………………………………………… ۷۶
۴-۴-۳)فرضیه ۳……………………………………………………………………………………… ۷۷
۴-۴-۴)فرضیه ۴……………………………………………………………………………………… ۷۸
۴-۵) مقایسه فروش شرکت ها…………………………………………………………………….. ۷۹
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱)مقدمه …………………………………………………………………………………………….. ۸۲
نتایج آمار توصیفی و استنباطی
۵-۲) تحلیل مشخصات دموگرافیک پاسخ دهندگان……………………………………………. ۸۳
۵-۲-۱) متغیر جنسیت………………………………………………………………………………. ۸۳
۵-۲-۲) متغیر سن……………………………………………………………………………………. ۸۴
۵-۲-۳) متغیر تحصیلات……………………………………………………………………………. ۸۴
۵-۳) میزان فروش……………………………………………………………………………………. ۸۶
۵-۴) عامل قیمت……………………………………………………………………………………… ۸۷
۵-۵) عامل توزیع (مکان)……………………………………………………………………………. ۸۸
۵-۶) عامل ترفیع……………………………………………………………………………………… ۸۹
پیشنهاد براساس یافته های فایل………………………………………………………………….. ۹۰
۵-۷) پیشنهادات فایلات آتی…………………………………………………………………….. ۹۳
۵-۸) محدودیت های فایل……………………………………………………………………… ۹۵
چکیده به زبان انگلیسی………………………………………………………………………………. ۹۷
منابع و مأخذ……………………………………………………………………………………………. ۹۸
پیوست ها ………………………………………………………………………………………………. ۱۰۵
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 