فایل ورد کامل تحلیل رابطه کیفیت خدمات شهری با تمایل شهروندان به پرداخت عوارض نوسازی و عمران شهری با مطالعه موردی شهر آستانه اشرفیه


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل تحلیل رابطه کیفیت خدمات شهری با تمایل شهروندان به پرداخت عوارض نوسازی و عمران شهری با مطالعه موردی شهر آستانه اشرفیه دارای ۱۵۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل تحلیل رابطه کیفیت خدمات شهری با تمایل شهروندان به پرداخت عوارض نوسازی و عمران شهری با مطالعه موردی شهر آستانه اشرفیه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل تحلیل رابطه کیفیت خدمات شهری با تمایل شهروندان به پرداخت عوارض نوسازی و عمران شهری با مطالعه موردی شهر آستانه اشرفیه۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحلیل رابطه کیفیت خدمات شهری با تمایل شهروندان به پرداخت عوارض نوسازی و عمران شهری با مطالعه موردی شهر آستانه اشرفیه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل تحلیل رابطه کیفیت خدمات شهری با تمایل شهروندان به پرداخت عوارض نوسازی و عمران شهری با مطالعه موردی شهر آستانه اشرفیه :

رابطه بین کیفیت خدمات شهری و تمایل شهروندان به پرداخت عوارض نوسازی و عمران شهری(مطالعه موردی شهر آستانه اشرفیه)

چکیده

عوارض نوسازی و عمران شهری یکی از پایدارترین منابع درآمدی سالم شهرداری‌ها، محسوب شده که به موجب قانون نوسازی و عمران شهری (۱۳۴۷) از شهروندان دریافت می گردد. ولی بخش مهم و قابل توجهی از عوارض نوسازی و عمران شهری توسط شهروندان پرداخت نمی شود و شهروندان به دلایل گوناگون تمایلی برای پرداخت این گونه عوارض و وجوه قانونی ندارند. پایین بودن کیفیت خدمات شهری از دید شهروندان می تواند یکی از دلایل این عدم رغبت باشد. هدف اصلی این فایل، مطالعه رابطه بین کیفیت خدمات شهری و تمایل شهروندان به پرداخت عوارض نوسازی و عمران شهری در آستانه اشرفیه می باشد. این فایل، فایلی توصیفی با ۶ فرضیه در خصوص رابطه مورد بحث است.

جهت گردآوری داده ها در خصوص کیفیت خدمات شهری از پرسشنامه سروکوال و برای سنجش تمایل شهروندان از پرسشنامه محقق ساخته استفاده گردید. جامعه آماری این فایل نیز ۳۸۴ شهروند آستانه اشرفیه بودند، که حداقل دارای مالکیت یک واحد مسکونی یا تجاری یا قطعه زمین با کاربری مسکونی، در محدوده شهر بوده و حداقل یک بار به شهرداری مراجعه نموده باشند. یافته ها نشان می دهد که به نظر شهروندان، کیفیت خدمات شهری و همچنین تمایل آنها به پرداخت عوارض نوسازی و عمران شهری، پایین تر از حد متوسط می باشد. افزایش یا کاهش کیفیت خدمات شهری در افزایش یا کاهش تمایل شهروندان به پرداخت عوارض نوسازی و عمران شهری تاثیری نخواهد شد و برعکس.

مقدمه

پس از شکل گیری حیات و با گذشت زمان، رابطه ی متقابل انسان ها در عرصه های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و . . . پیچیده تر گردید. (بریمانی،۱۳۸۳،ص۱۲۶) تحولات اقتصادی، گسترش مراکز صنعتی بازرگانی و پدیده های ناشی از پیشرفت تکنولوژی در شهرها، مسایل و مشکلات متعددی برای زندگی شهری به وجود آورد. (طاهری،۱۳۷۷،ص۱۰) و شکل گیری سازمان هایی را برای تولید کالا و خدمات و قبول مسؤولیت اداره ی امور زندگی شهروندان ضروری ساخت. (گلابی،۱۳۷۹،ص۱۱۴) ایجاد سازمانی به نام شهرداری، عالی ترین تدبیری بود که از طرف دنیای متمدن برای پاسخگویی به نیازمندی ها و توقعات بی شمار ساکنین شهرها به کار برده شد. (طاهری)

قسمتی از متن

فرضیه های فایل

براساس اهداف تعریف شده در این فایل، فرضیه های زیر مشخص شده اند :

۱- بین کیفیت خدمات شهری و تمایل به پرداخت عوارض عمران و نوسازی شهری رابطه وجود دارد.

۲- بین قابلیت اطمینان خدمات شهری و تمایل شهروندان آستانه اشرفیه به پرداخت عوارض عمران و نوسازی شهری رابطه وجود دارد.

۳- بین رغبت و اشتیاق برای پاسخگویی در خدمات شهری و تمایل شهروندان آستانه اشرفیه به پرداخت عوارض عمران و نوسازی شهری رابطه وجود دارد.

۴- بین همدلی با مردم در ارایه خدمات شهری و تمایل شهروندان آستانه اشرفیه به پرداخت عوارض عمران و نوسازی شهری رابطه وجود دارد.

۵- بین تضمین کیفیت خدمات شهری و تمایل شهروندان آستانه اشرفیه به پرداخت عوارض عمران و نوسازی شهری رابطه وجود دارد.

۶- بین وضعیت ظاهری و امکانات (تجهیزات) خدمات شهری و تمایل شهروندان آستانه اشرفیه به پرداخت عوارض عمران و نوسازی شهری رابطه وجود دارد.

مدل سروکوآل

در ادبیات کیفیت خدمات، رایج ترین مدل برای سنجش کیفیت خدمات، مقیاس سروکوآل(SERVQUAL ) است که در سال ۱۹۸۸ به وسیله پاراسورامان، زیتهامل و بری و بر پای مدل شکاف، بنا شده است. ارزیابی کیفیت خدمات در این مدل، مبتنی بر درک واقعی مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در مقایسه با، وضعیت ایده آل از نقطه نظر آن ها است. بر پایه این مدل، اندازه گیری انتظارات و ادراکات مشتریان درباره ابعاد کیفیت خدمات، با استفاده از پنج بعد” وضعیت ظاهری و امکانات، قابلیت اطمینان خدمات، رغبت و اشتیاق برای پاسخ گویی کارکنان، تضمین و همدلی” قابل اندازه گیری است.

فایل ورد کامل تحلیل رابطه کیفیت خدمات شهری با تمایل شهروندان به پرداخت عوارض نوسازی و عمران شهری با مطالعه موردی شهر آستانه اشرفیه
فهرست مطالب

عنوان صفحه

چکیده…………………………………………………………………………………………………………………..۱

فصل اول کلیات فایل.. ۲

۱-۱- مقدمه. ۳

۱-۲- بیان مسئله. ۳

۱- ۳- اهمیت و ضرورت موضوع. ۷

۱-۴- اهداف فایل.. ۱۱

۱-۵- سوالات فایل.. ۱۱

۱-۶-فرضیه های فایل.. ۱۲

۱-۷- چارچوب نظری فایل.. ۱۳

۱- ۸ – قلمرو فایل.. ۱۹

فصل دوم مبانی نظری فایل.. ۲۰

۲-۱- مقدمه. ۲۱

۲-۲- کیفیت خدمات به مشتریان (شهروندان) ۲۱

۲-۳- تمایل شهروندان به پرداخت عوارض نوسازی و عمران شهری.. ۳۶

۲-۴- پیشینه فایلات انجام شده ۴۲

فصل سوم روش اجرای فایل.. ۵۱

۳-۱- روش اجرای فایل.. ۵۲

۳-۲ – جامعه آماری و نمونه های فایل.. ۵۲

۳-۳- حجم نمونه و روش نمونه گیری.. ۵۴

۳-۴- روش و ابزار گردآوری داده های فایل.. ۵۵

۳-۵-روایی و پایایی ابزار فایل.. ۵۶

۳-۶- روش تجزیه و تحلیل داده های فایل.. ۵۷

فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده ها و یافته های فایل.. ۵۹

۴-۱- مقدمه. ۵۹

۴-۲- توصیف متغیرهای فایل.. ۶۰

۴-۳-آمار استنباطی.. ۷۹

فصل پنجم نتیجه گیری،پیشنهادات… ۸۵

۵- ۱- مقدمه. ۸۶

۵-۲- نتایج یافته های فایل.. ۸۶

۵-۳- ارائه پیشنهادات… ۹۳

۵-۴- محدودیت های فایل.. ۹۵

۵-۵-پیشنهادات برای فایلات آینده ۹۵

منابع فایل.. ۹۷

پیوست ها ۱۰۳

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.