فایل ورد کامل مطالعه اثر مدیریت دانش (KM) بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با تأکید بر نقش عوامل واسطه سازمانی در صنعت بیمه


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه اثر مدیریت دانش (KM) بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با تأکید بر نقش عوامل واسطه سازمانی در صنعت بیمه دارای ۳۰۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه اثر مدیریت دانش (KM) بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با تأکید بر نقش عوامل واسطه سازمانی در صنعت بیمه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه اثر مدیریت دانش (KM) بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با تأکید بر نقش عوامل واسطه سازمانی در صنعت بیمه۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه اثر مدیریت دانش (KM) بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با تأکید بر نقش عوامل واسطه سازمانی در صنعت بیمه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه اثر مدیریت دانش (KM) بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با تأکید بر نقش عوامل واسطه سازمانی در صنعت بیمه :

فایل ورد کامل مطالعه اثر مدیریت دانش (KM) بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با تأکید بر نقش عوامل واسطه سازمانی در صنعت بیمه

مقدمه:

در حال حاضر مشخصه جامعه دانش یا اقتصاد دانش‌مدار، عواملی مثل افزایش قابلیت رقابت، نوآوری تکنولوژیکی و ماهیت جهانی بازارها می‌باشد. در این راستا شرکت‌ها باید در هنگام انجام کسب و کارشان به دانش توجه زیادی نمایند چون دانش یک عامل کلیدی برای ایجاد مزیت رقابتی محسوب می‌شود (گاریدو مورنو و همکارانش[۱]، ۲۰۱۱: ۴۳۷).

به علاوه در سالهای اخیر دانش به عنوان یک منبع سازمانی بسیار مهم در نظر گرفته می‌شود و توجه رو به رشدی به این مفهوم به وجود آمده است (علوی و لیدنر[۲]، ۲۰۰۱: ۱۰۸).


[۱]. Garrido- Moreno et al[2]. Alavi & Ledner

امروزه خلق ثروت از دانش به علت تحولات شگرف تکنولوژیکی در جهان اهمیت بسزایی یافته است به گونه‌ای که در قرن بیست و یکم انتظار می‌رود اقتصاد مبتنی بر دانش در بسیاری از کشورها شکل گیرد و جوامعی که در آن‌ها ثروت ملی و رشد اقتصادی در قالب ایده‌ها و دانش فناوری و نه در قالب مواد و منابع فیزیکی سنجیده می‌شود، یکی پس از دیگری پدیدار و توسعه یابند (حسینی، ۱۳۸۳).

در سال‌های اخیر، دانش به عنوان یک منبع مهم سازمانی در نظر گرفته شده است و توجه بسیاری از محققان و صاحبنظران را معطوف کرده است. و به یکی از اولویت‌های فایل علمی تبدیل شده است و یکی از حوزه‌هایی است که در سازمان‌ها سهم زیادی از هزینه‌ها را برای پیاده‌سازی به خود اختصاص داده است (گاریدو- مورنو و پادیلا- ملندز، ۲۰۱۱: ۴۳۷).

بخشی از متن

در بازاری که در آن مشتریان توانمند شده با فن‌آوری می‌توانند در یک گفتگوی پویا با سازندگان وارد شوند، سازمان‌ها مجبور به پذیرفتن مشتری به عنوان شریک خلق ارزش هستند، زیرا اکنون مشتریان از حالت تماشاگران منفعل به شکل بازیگران فعال درآمده‌اند (پراهالد و راماوی[۱]، ۲۰۰۲).

در چنین شرایطی سازمان هایی باقی می‌مانند که بتوانند عملیات بازاریابی و ارائه خدمات را بهتر از رقبا انجام داده و با کسب رضایت مشتریان و حفظ وفاداری آن‌ها، میزان درآمد سود خود را بالاتر ببرند. این کار امروزه با بهره‌گیری از مفهوم مشتری‌مداری یا مدیریت ارتباط با مشتری امکان‌پذیر گردیده است.

اصطلاح مدیریت ارتباط با مشتری مجموعه‌ای از اسلوب‌ها، نرم‌افزارها و امکانات اینترنتی است کهبه یک شرکت امکان مدیریت ساخت یافته ارتباط با مشتری را می‌دهد و همراه با فن‌آوری مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری، پیاده‌سازی یک راه حل جامع که با یکپارچه‌سازی افراد، فرآیندها و تکنولوژی، یک ارتباط بی‌نقص را بین تمام فعالیت‌های مربوط به مشتریان فراهم می‌کند. و برای افزایش کارایی و اثربخشی سازمان‌ها و اطمینان از ارائه مطلوب کالا و خدمات به مشتریان و کسب رضایت آنان، سازمان‌ها باید دانش خود را درباره مشتریان مدیریت نمایند.


[۱]. Prahald and Ramavi

دانش اظهاری و دانش رویه‌ای:

اندرسون[۱] (۱۹۸۳) دانش را به دو دسته تقسیم‌بندی نمود:

– دانش اظهاری [۲](دانش واقعی[۳]): به صورت یک قضیه بیان می‌شود.

– دانش رویه‌ای[۴] (دانش روش شناختی[۵]): دانشی که مثلاً در چگونگی فراگیری دوچرخه سواری یا نواختن پیانو استفاده می‌شود. (Nonaka, 1994: 18)

طبقه‌بندی دانش رایل:

رایل[۶] (۱۹۴۹)، دانش را به دو نوع تقسیم کرده است:

– دانش دانستن در مورد بودن[۷] یک چیز.

– دانش دانستن اینکه آن چیز چگونه[۸] عمل می‌کند.


[۱] . J.R Anderson[2] . Declarative Knowledge[3]. Actul knowledge[4]. Proced ural knowledge

[۵]. Methodology: cal knowledge[6] . Ryle[7]. Exist[8]. How

فایل ورد کامل مطالعه اثر مدیریت دانش (KM) بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با تأکید بر نقش عوامل واسطه سازمانی در صنعت بیمه
فهرست مطالب

۱-۱ مقدمه: ۲

۱- ۲ شرح و بیان مسأله فایل: ۳

۱- ۳ اهمیت و ضرورت فایل: ۵

۱- ۴ اهداف فایل.. ۷

۱- ۵ فرضیه‌های فایل: ۸

۱- ۶- ۱ قلمرو موضوعی: ۹

۱- ۶- ۲ قلمرو مکانی: ۹

۱- ۶- ۳ قلمرو زمانی: ۹

۱- ۷ جامعه و نمونه فایل: ۱۰

۱- ۸ روش فایل: ۱۰

۱- ۹ ابزار گردآوری داده‌ها: ۱۱

۱- ۱۰ تعاریف عملیاتی واژه‌های فایل: ۱۱

فصل دوم. ۱۴

۲- ۱ بخش اول: دانش… ۱۵

۲- ۱- ۱ مقدمه دانش… ۱۵

۲- ۱- ۲ روند تاریخی حرکت سازمان‌ها به سوی سازمان‌های دانش‌مدار. ۱۵

۲- ۱- ۲- ۱ اقتصاد کشاورزی: ۱۵

۲- ۱- ۲- ۲ اقتصاد منابع طبیعی: ۱۶

۲- ۱- ۲- ۳ انقلاب صنعتی: ۱۶

۲- ۱- ۲- ۴ انقلاب محصول: ۱۶

۲- ۱- ۲- ۵ انقلاب اطلاعات: ۱۶

۲- ۱- ۲- ۶ انقلاب دانش: ۱۷

۲- ۱- ۳ مفهوم داده‌ها، اطلاعات و دانش: ۱۷

۲- ۱- ۳- ۱ داده‌ها: ۱۷

۲- ۱- ۳- ۲ اطلاعات: ۱۸

۲- ۱- ۳- ۳ دانش (دانایی): ۱۸

۲- ۱- ۴ تعاریف دانش: ۱۹

۲- ۱- ۵ دیدگاه‌های رایج در مورد دانش: ۲۰

۲- ۱- ۶ روابط داده‌ها، اطلاعات و دانش: ۲۰

۲- ۱- ۶- ۱ روابط داده‌ها، اطلاعات و دانش از نظر باجاریا ۲۰

۲- ۱- ۶- ۲ روابط داده، اطلاعات و دانش از نظر کلارک و رالو: ۲۱

۲- ۱- ۶- ۳ روابط داده، اطلاعات و دانش از نظر بوئیست : ۲۲

۲- ۱- ۷ تعامل داده، اطلاعات، دانش و تصمیم: ۲۳

۲- ۱- ۸ عوامل تفکیک شده اطلاعات و دانش: ۲۵

۲- ۱- ۹ انواع دانش: ۲۷

۲- ۱- ۹- ۱ تقسیم‌بندی ارسطو: ۲۷

۲- ۱- ۹- ۲ دانش ضمنی و دانش صریح: ۲۷

۲- ۱- ۹- ۳ دانش شخصی و دانش سازمانی: ۲۸

۲- ۱- ۹- ۴ دانش کارکردی: ۲۹

۲- ۱- ۹- ۵ تقسیم‌بندی معرفت‌شناختی دانش: ۳۰

۲- ۱- ۹- ۶ دانش رسمی و دانش غیررسمی: ۳۰

۲- ۱- ۹- ۷ دانش ساختارمند و دانش ناساختارمند: ۳۱

۲- ۱- ۹- ۸ دانش اظهاری و دانش رویه‌ای: ۳۲

۲- ۱- ۹- ۹ طبقه‌بندی دانش رایل: ۳۲

۲- ۱- ۹- ۱۰ دانش اصلی و دانش فرعی: ۳۲

۲- ۱- ۹- ۱۱ تقسیم‌بندی دانش مک لوپ: ۳۳

۲- ۲ بخش دوم: مدیریت دانش… ۳۴

۲- ۲- ۱ مقدمه مدیریت دانش: ۳۴

۲- ۲- ۲ مدیریت دانش چیست؟. ۳۵

۲- ۲- ۳ تعریف مدیریت دانش: ۳۵

۲- ۲- ۴ تاریخچه ‌مدیریت دانش: ۳۷

۲- ۲- ۵ سیر تطور مدیریت دانش: ۴۰

۲- ۲- ۶ مکاتب مدیریت دانش: ۴۲

۲- ۲- ۶- ۱ مکتب اقتصادی: ۴۳

۲- ۲- ۶- ۲ مکتب سازمانی: ۴۳

۲- ۲- ۶- ۳ مکتب استراتژیک: ۴۳

۲- ۲- ۷ دیدگاه‌های مدیریت دانش: ۴۵

۲- ۲- ۷- ۱ دیدگاه اول: دانش به عنوان یک سرمایه: ۴۵

۲- ۲- ۷- ۲ دیدگاه دوم: دانش به عنوان یک ابزار: ۴۵

۲- ۲- ۸ نسل‌های مدیریت دانش: ۴۶

۲- ۲- ۸- ۱ مدیریت دانش فناوری‌مدار یا مبتنی بر منابع: ۴۶

۲- ۲- ۸- ۲ مدیریت دانش انسان ‌مدار: ۴۶

۲- ۲- ۸- ۳ گذار از مدیریت دانش فناوری‌مدار به مدیریت دانش انسان‌مدار: ۴۸

۲- ۲- ۹ ویژگی‌های مدیریت دانش: ۴۹

۲- ۲- ۱۰ اصول مدیریت دانش: ۵۰

۲- ۲- ۱۱ نظریه‌های مدیریت دانش: ۵۳

۲- ۲- ۱۲ مراحل مدیریت دانش: ۵۴

۲- ۲- ۱۲- ۱ فرآیندهای هوشمند: ۵۴

۲- ۲- ۱۲- ۲ کالاها و خدمات دانش محور: ۵۴

۲- ۲- ۱۲- ۳ مفاهیم ابداعی تجارت: ۵۴

۲- ۲- ۱۲- ۴ ایجاد نظام‌های حیاتی دانش و پیوستن سیستم‌های کار با نظام‌های دانش: ۵۵

۲- ۲- ۱۳ مزایای مدیریت دانش: ۵۵

۲- ۲-۱۴ کاربرد مدیریت دانش در تصمیمات راهبردی: ۶۱

۲- ۲- ۱۵ چالش‌های مدیریت دانش و مهارت‌های برطرف نمودن آن: ۶۲

۲- ۲- ۱۶ موانع مدیریت دانش… ۶۶

۲- ۲- ۱۶- ۱ عوامل انسانی: ۶۶

۲- ۲- ۱۶- ۲ عوامل سازمانی: ۶۶

۲- ۲- ۱۶- ۳ عوامل فرهنگی: ۶۷

۲- ۲- ۱۶- ۴ عوامل سیاسی: ۶۷

۲- ۲- ۱۶- ۵ عوامل فنی و تکنولوژیکی: ۶۷

۲- ۲- ۱۷ مدل‌های مدیریت دانش… ۶۸

۲- ۲- ۱۷- ۱ مدل میلتون: ۶۸

۲- ۲- ۱۷- ۲ مدل حلزونی نوناکاوتاکوچی: ۷۰

۲- ۲- ۱۷- ۵ مدل چند عاملی توسعه نظام‌های مدیریت دانش: ۷۵

۲- ۲- ۱۷- ۶ مدل چهار حلقه‌ای: ۷۶

۲- ۲- ۱۷- ۷ مدل چرخه حیات دانش: ۷۷

۲- ۲- ۱۷- ۸ مدل بک من: ۷۷

۲- ۲- ۱۷- ۹ مدل هفت سی: ۷۸

۲- ۲- ۱۷- ۱۰ مدل بکویتز و ویلیامز (۱۹۹۹): ۷۹

۲- ۲- ۱۷- ۱۱ مدل پایه‌های ساختمان: ۸۲

۲- ۲- ۱۷- ۱۲ مدل عمومی دانش: ۸۴

۲- ۲- ۱۷- ۱۳ مدل استیوهالز (مدل مبنی بر فرایندهای دانش): ۸۶

۲- ۲- ۱۷- ۱۴ مدل هی سیگ: ۸۷

۲- ۲- ۱۸ مدیریت دانش مشتری.. ۸۹

۲- ۲- ۱۸- ۱ تعریف مدیریت دانش مشتری.. ۸۹

۲- ۲- ۱۸- ۲ عناصر مدیریت دانش مشتریان. ۹۰

۲- ۲- ۱۹ مقایسه مدیریت دانش، مدیریت دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری: ۹۲

۲- ۲- ۲۰ مدیریت ارتباط مشتری بر اساس دانش مشتری: ۹۴

۲- ۳- بخش سوم: مدیریت ارتباط با مشتری.. ۹۸

۲- ۳- ۱ مقدمه مدیریت ارتباط با مشتری: ۹۸

۲- ۳- ۲ تاریخچه مدیریت و اهمیت ارتباط با مشتری: ۹۹

۲- ۳- ۲- ۱ دوره انقلاب صنعتی (تولید دستی تا تولید انبوه): ۹۹

۲- ۳- ۲- ۲ دوره انقلاب کیفیت (تولید انبوه تا بهبود مستمر): ۹۹

۲- ۳- ۲- ۳ دوره انقلاب مشتری (بهبود مستمر تا سفارش‌سازی انبوه): ۱۰۰

۲- ۳- ۳ مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟. ۱۰۱

۲- ۳- ۴ تعاریف CRM: 101

۲- ۳- ۵ مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری: ۱۰۴

۲- ۳- ۶ چگونگی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری: ۱۰۵

۲- ۳- ۷ عوامل مؤثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM): 107

۲- ۳- ۸ مؤلفه‌های مدیریت ارتباط با مشتری: ۱۱۱

۲- ۳- ۹ دیدگاه‌های مختلف در ارتباط با CRM: 111

۲- ۳- ۹- ۱ مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان فرآیند: ۱۱۱

۲- ۳- ۹- ۲ مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان استراتژی: ۱۱۲

۲- ۳- ۹- ۳ مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک فلسفه: ۱۱۳

۲- ۳- ۹- ۴ مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک قابلیت: ۱۱۳

۲- ۳- ۹- ۵ مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک تکنولوژی: ۱۱۴

۲- ۳- ۱۰ ابعاد تکنولوژیک مدیریت ارتباط با مشتری: ۱۱۶

۲- ۳- ۱۰- ۱ CRM عملیاتی: ۱۱۷

۲- ۳- ۱۰- ۲ CRM تحلیلی: ۱۱۷

۲- ۳- ۱۰- ۳ CRM مشارکتی (تعاملی): ۱۱۷

۲- ۳- ۴ مزایای پیاده‌سازی CRM: 118

۲- ۳- ۱۲ مزایای مشتریان از ایجاد ارتباط با سازمان: ۱۱۹

۲- ۳- ۱۲ محرک‌های توجه به CRM: 120

۲- ۳- ۱۲- ۱ محرک‌های درون سازمانی: ۱۲۰

۲- ۳- ۱۲- ۲ محرکهای تجارت الکترونیکی: ۱۲۱

۲- ۳- ۱۱- ۳ محرک‌های اهداف اولیه: ۱۲۱

۲- ۳- ۱۲ فرآیند اجرای مدیریت ارتباط با مشتری: ۱۲۱

۲- ۳- ۱۳ اصول CRM… 123

۲- ۳- ۱۴ مفروضات اساسی مدیریت ارتباط با مشتری: ۱۲۴

۲- ۳- ۱۵ اهداف CRM از نظر بارنت و سوئیفت: ۱۲۵

۲- ۳- ۱۵- ۱ حفظ مشتری: ۱۲۷

۲- ۳- ۱۵- ۲ نگهداری و حفظ مشتریان با ارزش: ۱۲۸

۲- ۳- ۱۵- ۳ پایگاه داده‌های مشتری و بازاریابی مستقیم: ۱۲۸

۲- ۳- ۱۶ مشتری‌گرایی و مشتری‌مداری: ۱۳۰

۲- ۳- ۱۶ مشتری‌مداری و موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری: ۱۳۳

۲- ۳- ۱۷ فرآیندهای خدمات مدیریت ارتباط با مشتری (CRM): 134

۲- ۳- ۱۸ جریان‌های دانش در فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری: ۱۳۵

۲- ۳- ۱۹ فرآیندهای پشتیبانی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM). 137

۲- ۳- ۲۰ فرآیندهای تجزیه و تحلیل مدیریت ارتباط با مشتری (CRM): 138

۲- ۳- ۲۱ موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و نتایج اجرای مدیریت ارتباط با مشتری: ۱۳۹

۲- ۳- ۲۲ قابلیت‌های مدیریت دانش (KM) و موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM): 140

۲-۳-۲۳ متغیرهای سازمانی و موفقیت CRM: 141

۲-۳-۲۴ تکنولوژی و موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری.. ۱۴۲

۲-۳-۲۴ دلایل حرکت سازمان ها به سوی سرمایه گذاری براساس CRM: 143

۲-۳-۲۵ بنیان نظری مدیریت ارتباط با مشتری.. ۱۴۳

۲- ۴ صنعت بیمه: ۱۴۶

۲- ۵- ۲ اهمیت اقتصادی بیمه: ۱۴۸

۲- ۵- ۳ بازارهای بیمه: ۱۵۰

۲- ۵- ۴ اهداف بازاریابی بیمه: ۱۵۱

۲- ۵- ۵ انواع بیمه: ۱۵۱

۲- ۵- ۵- ۱ بیمه‌های اجتماعی (اجباری): ۱۵۱

۲- ۵- ۵-۲ بیمه های بازرگانی.. ۱۵۲

۲-۵-۵-۳ در بیمه‌های زندگی.. ۱۵۲

۲- ۵- ۵- ۳-۱ تعریف بیمه‌های زندگی (عمر). ۱۵۳

۲- ۵- ۵-۳ انواع بیمه‌های زندگی (عمر): ۱۵۴

۲- ۵- ۶ فروش بیمه: ۱۵۶

۲- ۵- ۷ خطاهای رایج در فروش بیمه: ۱۵۷

۲- ۵- ۸ تاریخچه بیمه در جهان: ۱۵۸

۲- ۵- ۹ تاریخچه بیمه در ایران: ۱۵۹

۲- ۵- ۱۰ شرکت بیمه آسیا ۱۵۹

بخش ششم: ۱۶۱

۲-۶ پیشینه فایل: ۱۶۱

۲-۶-۱: فایلات داخلی: ۱۶۱

۲-۶-۲: فایلات خارجی.. ۱۶۶

۳- ۱ مقدمه: ۱۶۸

۳- ۲ روش فایل: ۱۶۸

۳- ۲- ۱ از نظر هدف: ۱۶۹

۳- ۲- ۲ از نظر روش… ۱۶۹

۳- ۳ جامعه آماری نمونه: ۱۶۹

۳- ۴ روش گردآوری داده‌ها: ۱۷۱

۳- ۵ ابزار گردآوری اطلاعات: ۱۷۱

۳-۶ روایی و پایایی.. ۱۷۳

۳-۶-۱ روایی (اعتبار). ۱۷۳

۳-۶-۲ پایایی (اعتبارپذیری). ۱۷۳

۳- ۷ روش تجزیه و تحلیل داده‌ها: ۱۷۶

۳- ۸ انواع معیارهای برازش مدل: ۱۷۷

جدول ۳- ۳- معیارهای برازش مدل و تفسیر برازش قابل قبول. ۱۷۸

۴-۱ مقدمه. ۱۸۲

۴-۲ ویژگی های جمعیت شناختی نمونه آماری.. ۱۸۳

۴-۲-۱ وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر جنسیت.. ۱۸۳

۴-۲-۲. وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر سن.. ۱۸۳

۴-۲-۳. وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر تأهل.. ۱۸۴

۴-۲-۴. وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر میزان تحصیلات.. ۱۸۵

۴-۲-۵. وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر سابقه کار. ۱۸۶

۴-۲-۶. وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر پست سازمانی.. ۱۸۷

۴-۳. چگونگی توزیع متغیرهای فایل بر اساس شاخصهای مرکزی ، پراکندگی و شکل توزیع ۱۸۹

۴-۴ بررسی نرمال بودن توزیع متغیرها ۱۹۲

۴-۵. تحلیل عاملی تأییدی.. ۱۹۵

۴-۵-۲. نتایج تحلیل عاملی تأییدی متغیرهای سازمانی.. ۱۹۸

۴-۵-۳. نتایج تحلیل عاملی تأییدی متغیرهای موفقیت CRM و تجربه CRM… 200

۴-۶. روایی همگرا ۲۰۲

۴-۷. روایی تشخیصی.. ۲۰۳

۴-۸. آزمون فرضها ۲۰۴

۴-۸-۱. برازش مدل مفهومی.. ۲۰۴

۴-۸-۲. مدل سازی معادلات ساختاری.. ۲۰۵

۴-۸-۳. آزمون برازش الگوی مفهومی.. ۲۰۶

۴-۹. نیکوئی برازش مدل. ۲۰۹

۵-۱ مقدمه. ۲۱۷

۵-۲ بحث و نتیجه گیری.. ۲۱۸

۵-۳ یافته های فایل… ۲۱۹

۵-۳-۱ مشتری مداری بر متغیرهای سازمانی تأثیر دارد. ۲۱۹

۵-۳-۲ اکتساب مدیریت دانش بر متغیرهای سازمانی تأثیر دارد. ۲۲۰

۵-۳-۳ انتشار مدیریت دانش بر متغیرهای سازمانی تأثیر دارد. ۲۲۱

۵-۳-۴ تکنولوژی مدیریت ارتباط با مشتری بر متغیرهای سازمانی تأثیر دارد. ۲۲۲

۵-۳-۵ متغیرهای سازمانی بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری تأثیر دارد. ۲۲۳

۵-۳-۶ تجربه مدیریت ارتباط با مشتری بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری تأثیر دارد. ۲۲۴

۵-۴ پیشنهادهای کاربردی.. ۲۲۴

۵-۵ پیشنهاداتی برای محققان آینده. ۲۲۶

۵-۶ موانع و محدودیت های فایل… ۲۲۶

منابع مآخذ منابع: ۲۲۷

منابع فارسی: ۲۲۸

منابع لاتین: ۲۳۳

پیوست ها ۲۳۵

خروجی لیزرل. ۲۵۴

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.