فایل ورد کامل مطالعه تطبیقی میزان افسردگی در میان دانشآموزان دختر و پسر مقطع متوسطه و تحلیل عوامل مؤثر
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه تطبیقی میزان افسردگی در میان دانشآموزان دختر و پسر مقطع متوسطه و تحلیل عوامل مؤثر دارای ۷۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه تطبیقی میزان افسردگی در میان دانشآموزان دختر و پسر مقطع متوسطه و تحلیل عوامل مؤثر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه تطبیقی میزان افسردگی در میان دانشآموزان دختر و پسر مقطع متوسطه و تحلیل عوامل مؤثر۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه تطبیقی میزان افسردگی در میان دانشآموزان دختر و پسر مقطع متوسطه و تحلیل عوامل مؤثر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه تطبیقی میزان افسردگی در میان دانشآموزان دختر و پسر مقطع متوسطه و تحلیل عوامل مؤثر :
فایل ورد کامل مطالعه تطبیقی میزان افسردگی در میان دانشآموزان دختر و پسر مقطع متوسطه و تحلیل عوامل مؤثر در ۷۰ صفحه ورد قابل ویرایش
فایل ورد کامل مطالعه تطبیقی میزان افسردگی در میان دانشآموزان دختر و پسر مقطع متوسطه و تحلیل عوامل مؤثر
فهرست مطالب
|
عنوان |
صفحه |
|
چکیده فایل |
|
|
فصل اول |
|
|
«طرح فایل» |
|
|
– مقدمه |
|
|
– بیان مسأله |
|
|
– ضرورت و اهمیت فایل |
|
|
– اهداف فایل |
|
|
– سؤالات و فرضیات فایل |
|
|
– روش فایل |
|
|
– جامعه فایل و حجم نمونه |
|
|
– تعریف واژهها و اصطلاحات |
|
|
فصل دوم |
|
|
«پیشینه فایل» |
|
عنوان |
صفحه |
|
– مبانی نظری |
|
|
– تعریف افسردگی |
|
|
– علایم افسردگی |
|
|
– دیدگاهها و مکاتب مرتبط با افسردگی |
|
|
– فایلهای انجام شده پیرامون موضوع فایل |
|
|
الف: فایلهای انجام شده در خارج از کشور |
|
|
ب: فایلهای انجام شده در داخل ایران |
|
|
فصل سوم |
|
|
«روش فایل» |
|
|
– روش فایل |
|
|
– روش آماری |
|
|
– متغیرهای فایل |
|
|
– جامعه فایل |
|
|
– حجم نمونه |
|
عنوان |
صفحه |
|
– ویژگیهای نمونه |
|
|
– ابزار سنجش |
|
|
– اعتبار و روایی ابزار سنجش |
|
|
– روش جمعآوری اطلاعات |
|
|
– ابزار اندازهگیری |
|
|
فصل چهارم |
|
|
«تجزیه و تحلیل دادهها و اطلاعات» |
|
|
– آزمون فرضیه |
|
|
– جداول آماری |
|
|
فصل پنجم |
|
|
«بررسی و نتیجهگیری» |
|
|
– نتیجهگیری از سؤالات و فرضیات فایل |
|
|
– محدودیتهای فایل |
افسردگی متداولترین بیماری بین اختلالات روانپزشکی به شمار میرود، به طوری که درصد بالایی از کلیه بیماران بستری در بیمارستانها را این نوع بیماری تشکیل میدهند، هر روز،در مراکز درمانی دنیا، میلونها نفر بوسیله متخصصان امر به عنوان مراجع افسرده تشخیص داده میشوند. همه افراد در مرحلهای از زندگی دچار افسردگی میشوند و به عبارتی۲۵% افراد و یا شاید تعداد بیشتری از مردم عادی، حداقل یک بال در زندگی دچار افسردگی شدهاند درصد زیادی از افراد هر جامعه، در شرایط زمانی خاص، به علت انواع استرسها، روابط میان فردی ناسالم و آسیبپذیر، انواع فقدانها، مشکلات و درگیریهای خانوادگی یا زناشویی تنهایی، درگیری اجتماعی یا شغلی، طلاق و جدایی، قرار گرفتن در تضادهای درونی و همینطور اجتماعی، نداشتن حمایتهای اجتماعی، رشد ناسالم دوران کودکی، بهداشت روانی نازل در جامعه، بغرنجی شرایط زندگی، صنعتی شدن و بسیاری عوامل دیگر ممکن است دچار افسردگی شوند ( شمس، ۱۳۷۹).
افسردگی در همه افراد جامعه،ثروتمند و فقیر، نوجوان، جوان و پیر، زن و مرد، متأهل و مجرد دیده شده است. اما بعضی از افراد بیشتر از دیگران مستعد ابتلا به افسردگی هستند. شیوع افسردگی در زنان دو برابر مردان گزارش شده است. همچنین بیماری از متخصصان بالینی معتقدند که افسردگی در افراد میانسال، نوجوان، کودکان و حتی خردسالان به طور یکسان شایع است هرچند نشانههای مرضی در گروههای مختلف سنی متفاوت است (آزاد، ۱۳۷۸).
با توجه به اینکه دانشآموزان مقطع متوسطه از طرفی (رواج سن نوجوانی و بحرانهای این دوره و از طرفی دیگر در آستانه اتمام مقطع متوسطه و ورود به یک دوره آموزشی نوین بنام پیشدانشگاهی قرار دارند که این شرایط آنان را از بحرانهای روانی مصون نمیدارد. بنابراین فایل حاضر سعی دارد که از وضعیت افسردگی دانشآموزان مقطع متوسطه آگاهی یابد.
بیان مسأله:
مسائل و مشکلات عاطفی، امروزه در جهان شیوع و گسترش زیادی پیدا کرده است و بسیاری از افراد از مشکلات و بیماریهاو اختلالات عاطفی رنج میبرند. این مسائل و مشکلات نه تنها افراد را زیر پوشش قرار میدهند بلکه به تبع فرد، جامعه را هم در برگرفته و دچار اختلالات و معضلات بسیاری مینمایند و عواقب و تبعات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و آموزشی زیادی را به دنبال خود میکشند بررسی مشکلات عاطفی به اشکال مختلف در مدارس، دانشگاهها و مراکز علمی از دیرباز مورد توجه بوده است. یکی از روشهای بررسی مشکلات روانی بررسی میزان افسردگی در افراد میباشد، مسئله فایل حاضر به بررسی میزان افسردگی در دانشآموزان و نیز مقایسه آن در دو جنس با یکدیگر در سطح شهرستان کوهدشت میپردازد.
اهمیت و ضرورت فایل:
نتیجهگیری از سؤالات و فرضیات فایل:
سؤال اول: میزان افسردگی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه چقدر است؟
با توجه به محاسبه شده (۶۵/۲۴) محاسبه شده و کلی محاسبه شده (۰۲/۲۲) به سؤال فایل اینگونه جواب داده میشود که میزان افسردگی دانشآموزان دختر بالاتر از میانگین کل (۰۲/۲۲ = ) نمرات کسب شده توسط دانشآموزان دختر و پسر میباشد.
سؤال دوم: میزان افسردگی دانشآموزان پسر مقطع متوسطه چقدر است؟
با توجه به محاسبه شده (۴/۱۹) و کلی محاسبه شده (۰۲/۲۲) به این سؤال فایل بدینگونه جواب داده میشود که میزان افسردگی دانشآموزان پسر پائینتر از میانگین کل (۰۲/۲۲=) نمرات کسب شده توسط دانشآموزان دختر و پسر میباشد.
و در پاسخ به فرضیه فایل: میزان افسردگی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه به نحو معناداری بالاتر از میزان افسردگی دانشآموزان پسر مقطع متوسطه میباشد.
با توجه به اینکه t محاسبه شده (۱۹/۲) بزرگتر از t جدول (۶۸/۱) در سطح اطمینان 95% میباشد لذا به فرض فایل بدینگونه جواب داده میشود که اختلاف بین دو گروه ناشی از خطای نمونهگیری نمیباشد و میزان افسردگی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه به شکل معناداری بالاتر از میزان افسردگی دانشآموزان پسر مقطع میباشد.
محدودیتهای فایل:
۱- عدم توانایی فایل در گزینش نمونهها به شکل تصادفی ساده به دلیل وسیع بودن حجم جامعه و استفاده از روش نمونهگیری خوشهای
۲- وضعیت طبقاتی (اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی) اعضای نمونه و عدم کنترل آن خود عامل مهمی در افزایش تأثیر عوامل خارج از کنترل بر نتایج فایل میباشد.
میزان همبستگی بین یافتههای فایل حاضر و فایلات قبلی:
فایل حاضر با فایلات انجام شده در کشورهای دیگر که اکثراً به این نتیجه رسیده بودند که زنها بیشتر از مردان افسردهاند همبستگی دارد. زیرا در این فایل ما به تفاوت معنیدار بین دو جنس دست پیدا کردیم.
فایلات انجام شده در ایران (بصورت پایاننامه) که اکثراً در مدارس و دانشگاهها بر روی دانشجویان و دانشآموزان انجام شده نشان میدهد که تفاوت معنیدار بین دو جنس وجود ندارد. بنابراین فایل حاضر با فایلات انجام شده در ایران همبستگی ندارد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 