فایل ورد کامل دستورالعمل‌های حسابرسی قراردادها و بررسی نقش آن‌ها در شفافیت مالی و مدیریت سازمانی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل دستورالعمل‌های حسابرسی قراردادها و بررسی نقش آن‌ها در شفافیت مالی و مدیریت سازمانی دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل دستورالعمل‌های حسابرسی قراردادها و بررسی نقش آن‌ها در شفافیت مالی و مدیریت سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل دستورالعمل‌های حسابرسی قراردادها و بررسی نقش آن‌ها در شفافیت مالی و مدیریت سازمانی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل دستورالعمل‌های حسابرسی قراردادها و بررسی نقش آن‌ها در شفافیت مالی و مدیریت سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل دستورالعمل‌های حسابرسی قراردادها و بررسی نقش آن‌ها در شفافیت مالی و مدیریت سازمانی :

فایل ورد کامل دستورالعمل‌های حسابرسی قراردادها و بررسی نقش آن‌ها در شفافیت مالی و مدیریت سازمانی

شده از متن زبان اصلی

کلیات

رهنمودهای زیر باید هنگام ایجاد دستورالعملها برای حسابرسی نرخ سربار قرارداد مورد توجه قرار گیرند:

هزینه نیروی کار:

در عمده قراردادهای مشاوره ای ،نیروی کار مهمترین بخش از هزینه ها است.این بخش شامل نیروی کار مستقیم که با قرارداد تغییر میکند و نیروی کار غیر مستقیم که از طریق یک نرخ یا ضریب به قرارداد تخصیص داده میشود،میباشد.زمانی که این تخصیص انجام شد ،حسابرس میتواند اندازه و شدت نمونه حسابرسی را برای آزمایش هزینه نیروی کار تعیین کند.

  1. نمونه هزینه نیروی کار باید با توجه به زمانهای ثبت شده کارمندان و برای بررسی موارد زیر باشد:
  • کنترل ثبتهای فیش حقوقی برای اطمینان از ساعت کارهای پرداخت شده.
  • کنترل سیستم هزینه برای اطمینان از اینکه ساعت کارها به طور صحیح به کارها اختصاص داده شده است.
  • کنترل دفتر معین عمومی برای اطمینان از اینکه تمامی موارد انتقالی بر اساس سیستم حسابداری ثبت شده است.

۲. تمام هزینه نیروی کار در دفتر معین عمومی باید با موارد زیر تطبیق داده شود:

  • سیستم هزینه کار
  • گزارشات مربوط به فیشهای حقوقی که به بخش درامدهای داخلی ارسال شده است.

۳.دستورالعمل حسابرسی همچنین باید مشخص کند که آیا حسابهای مربوط به نیروی کار و ثبتهای مربوط به زمان کار به درستی ایجاد شده اند:

  • مشخص کند که آیا هزینه صورت حقوق و دستمزد مجاز است.(مثلاً آیا ثبتها پاداشهای اضافی و زمان صرف شده برای فعالیتهای غیر قابل تخصیص را جدا کرده است؟)
  • تخصیص صحیح نیروی کار را بررسی کند.(مثلاً آیا ثبتهای هزینه مربوط به کارهای مشابه به یک صورت انجام شده است؟)
  • بررسی کند که آیا هزینه نیروی کار بر اساس روشی که محاسبه شده است ،منتقل شده است.(مثلاً اگر مبنای این است که نیروی کار مستقیم بدون هزینه اضافه کاری است ،آیا نیروی کار انباشته مستقیم و اضافه کار مستقیم ثبت شده است؟)

هزینه های تخصیص داده شده

مراکز هزینه به منظور جمع آوری هزینه های مرتبط با یک هدف واحد ،ایجاد شده اند.هزینه ها بر اساس هزینه هر واحد تخصیص داده می شوند. نمونه هایی از دسته بندی مراکز هزینه عبارتند از :

نقاشی،کامپیوترها و وسایل نقلیه.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.