فایل ورد کامل ارائه مدل ارزیابی ایمنی شبکه بزرگراههای بینشهری با استفاده از روش ضریب تعدیل (AMF) تصادفات
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل ارائه مدل ارزیابی ایمنی شبکه بزرگراههای بینشهری با استفاده از روش ضریب تعدیل (AMF) تصادفات دارای ۲۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل ارائه مدل ارزیابی ایمنی شبکه بزرگراههای بینشهری با استفاده از روش ضریب تعدیل (AMF) تصادفات کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل ارائه مدل ارزیابی ایمنی شبکه بزرگراههای بینشهری با استفاده از روش ضریب تعدیل (AMF) تصادفات۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ارائه مدل ارزیابی ایمنی شبکه بزرگراههای بینشهری با استفاده از روش ضریب تعدیل (AMF) تصادفات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل ارائه مدل ارزیابی ایمنی شبکه بزرگراههای بینشهری با استفاده از روش ضریب تعدیل (AMF) تصادفات :
فایل ورد کامل ارائه مدل ارزیابی ایمنی شبکه بزرگراههای بینشهری با استفاده از روش ضریب تعدیل (AMF) تصادفات
مقدمه
تغییرات کمی و کیفی دایمی و روزافـزون چهـره ایـی از تکامـل جامعـه انسـانی اسـت کـه الزامـا بایـد خود را با آن تطبیق دهـیم . دیـدگاه مـردم دنیـا نسـبت بـه مسـایل جـاده ای و عـوارض ناشـی از آن طی سـالهای اخیـر تغییـر کـرده اسـت . در کشـور هـای صـنعتی ،حساسـیت و نگرانـی در مـورد آثـار سـوء حمـل و نقـل جـاده ایـی و عـوارض ناشـی از آن ماننـد آلـودگی محـیط و هـوا ، از بـین رفـتن زیباییهای طبیعی ، سروصدا ، سوانح رانندگی و نظایر اینها افزایش یافته است .
خصوصـیات مهـم راه را مـی تـوان دوام و آثـار پایـدار وابسـته بـه آن دانسـت .در عمـل ، جـاده هـا بـه صــورت جزیــی دایمــی از ســیمای محــیط مــی باشــند.بســیاری از جــاده هــای موجــود حتــی در کشــورهای پیشــرفته اروپــایی در امتــداد همــان مســیرهایی احــداث شــده اســت کــه دو هــزار ســال پـیش بـرای اولـین بـار توسـط رومیهـا ایجـاد گردیـده اسـت .تصـمیمات مربـوط بـه راهسـازی دارای آثـاری هسـتند کـه در واقـع برگشـت ناپـذیر،عمیق و فراگیـر هسـتند. اسـتفاده کننـدگان جـاده هـا جهـت رفـع نیـاز هـای مختلـف اقتصـادی ، اجتمـاعی ، نظـامی و نظـایر آن روی جـاده هـا مسـافرت میکنند و بدین ترتیـب آثـار وجـودی راههـا بـه بیشـترین قسـمت هـای حـوزه فعالیـت انسـانها نفـوذ می کند و حتی کسانی کـه از راههـا اسـتفاده نمـی کننـد عمـلا بطـور غیـر مسـتقیم بـه لحـاظ تـاثیر راه در وضع مناطق اطراف و محیط زیست ، اثر می پذیرند[۱].
روشنایی
بــویر و هــاروود در ســال ۱۹۹۶ دریافتنــد کــه فقــدان روشــنایی ســهم قابــل تــوجهی در بــروز تصــادفات خسـارتی در محـور هـای دو خطـه و چهـار خطـه بـین شـهری دارد[۳۰].مطالعـه دیگـر انجـام شـده توسـط بلوور ، کمپل و گـرین در سـال ۱۹۹۳ نشـان مـی دهـد کـه تصـادفات کـامیون هـا در مشـیگان در شـب و در منــاطق بــین شــهری بیشــتر مــی باشــد، کــه ایــن مطالعــه نشــان دهنــده ،اثر کــاهش روشــنایی در وقــوع تصــادفات مــی باشــد[۴۰].همچنــین در مطالعــه الویــک ۱ در ســال ۱۹۹۵ نیــز بــه اثــر روشــنایی تصــادفات پرداخته شده است [۴۱].
نگاشت زوجهای آموزشی به حدود مناسب
در یک شبکه انتشـار بازگشـتی ، اغلـب از توابـع تحریـک سـیگموئیدی و یـا تانژانـت هیپربولیـک اسـتفاده مـی شـود . در صـورتی کـه قـدر مطلـق ورودی بـه تـابع سـیگموئیدی بزرگتـر از ۶ و قـدر مطلـق ورودی به تانژانت هیپربولیک بزرگتـر از ۳ باشـد ، مشـتق ایـن توابـه بـه سـمت صـفر میـل میکنـد.از آنجـایی کـه مشتق تابع تحریک به عنوان مضربی در معـادلات تغیـر وزن بـه کـار بـرده مـی شـود، لـذا در صـورتی کـه قــدر مطلــق جمــع و ورودیهــای وزن دار یــک ســلول عصــبی در حالــت اســتفاده از تــابع تحریــک ســیگموئیدی بزرگتــر از ۶ و در حالــت اســتفاده از تانژانــت هیپربولیــک بزرگتــر از ۳ باشــد ، وزنهــای وارد شـونده بـه آن سـلول عصـبی آمـوزش نخواهنـد دیـد. در صـورتی کـه ورودی هـای بزرگـی را بـه شـبکه ارایـه شـود ، حتـی بـا وجـود زونهـای کوچـک در شـبکه ، جمـع ورودی هـای وزن دار بـه سـلول عصـبی بعدی ، بـزرگ خواهـد شـد و در فرآینـد آموزشـی مشـکل بـه وجـود خواهـد آمـد.بـرای جلـوگیری از ایـن مشـکل ، مقــادیر ورودی زوجهــای آموزشـی در حالــت اسـتفاده از تــابع تحریــک ســیگموئیدی بــه حـدود [۱و ۰] و در حالت استفاده از تابع تانژانت هیپربولیک به بازه [۱و ۱-] نگاشت شده است .
فایل ورد کامل ارائه مدل ارزیابی ایمنی شبکه بزرگراههای بینشهری با استفاده از روش ضریب تعدیل (AMF) تصادفات
فهرست مطالب
عنوان مطالب شماره صفحه
چکیده ۱
مقدمه ۲
فصل اول -ادبیات فایل
۱-۱- مقدمه ۳
۲-۱- تعریف مسئله ۵
۳-۱- ضرورت و اهمیت فایل ۷
۱-۳-۱- شبکه راههای کشور ۸
۱-۳-۲- موارد فنی و ایمنی وسایل نقلیه ۹
۱-۳-۳- اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی در ایران ۱۰
۱-۳-۴- فرهنگ و آموزش ۱۱
۱-۴- اهداف فایل ۱۸
۱-۵- حوزه مطالعاتی ۲۰
۱-۶- محدودیت ها و موانع فایل ۲۱
۱-۷- فرضیات ۲۲
۱-۸- ساختار ۲۲
فصل دوم -مرور فایلات پیشین
۲-۱- مقدمه ۲۵
۲-۲- مروری بر فایلات و مطالعات گذشته ۲۶
۲-۲-۱- تصادفات و حجم ترافیک ۲۸
۲-۲-۲- تصادفات و متغیر های دیگر علاوه بر حجم ترافیک ۳۰
۲-۲-۲-۱- عرض مسیر و عرض شانه ۳۲
۲-۲-۲-۲- روشنایی ۳۹
۲-۲-۲-۳- روسازی مسیر ۴۰
۲-۲-۲-۴- قوس ها و مسافت دید ۴۳
۲-۲-۳- فرم مدلها ۴۶
۲-۲-۴- مطالعات دیگر تصادفات ۵۱
۲-۳- نتیجه گیری ۵۴
فصل سوم – روش فایل
۳-۱- مقدمه ۵۸
۳-۲- متدولوژی فایل ۵۸
۳-۲-۱- دستورالعمل جمع آوری اطلاعات و روش های به کار گرفته شده ۶۰
۳-۳- مبانی نظری ۶۲
۳-۳-۱- روش های تجزیه و تحلیل تصادفات ۶۲
۳-۳-۲- مبانی نظری مدل های آماری ۶۴
۳-۳-۲-۱- مدل رگرسیون خطی چند متغیره ۶۵
۳-۳-۲-۲- مدل رگرسیون لگاریتم خطی ۶۶
۳-۳-۲-۲-۱- مدل پواسون ۶۶
۳-۳-۲-۲-۲- مدل دو جمله ای منفی ۶۷
۳-۳-۲-۳- آزمون های آماری ۷۱
۳-۳-۲-۳- خصوصیات و ویژگی های مدل ۷۳
۳-۳-۳- روشهای فرا ابتکاری ۷۹
۳-۳-۳-۱- شبکه های عصبی ۷۹
۳-۳-۳-۱-۱- اساس بیولوژیکی شبکه های عصبی ۸۰
۳-۳-۳-۱-۲- مدل ریاضی یک سلول عصبی ۸۱
۳-۳-۳-۱-۳- مراحل ساخت یک مدل با شبکه عصبی مصنوعی ۸۲
۳-۳-۳-۱-۴- الگوریتم یادگیری پس از انتشار خطا ۸۳
۳-۳-۳-۱-۵- نقاط قوت شبکه های عصبی ۸۶
فصل چهارم – تدوین مدل
۴-۱- مقدمه ۸۹
۴-۲- فرآیند ساخت مدل ۸۹
۴-۲-۱- تعاریف ،اختصارات و نشانه های ریاضی ۹۳
۴-۲-۱-۱- تعاریف ریاضی ۹۴
۴-۲-۲- برنامه کامپیوتری تحلیل اطلاعات ۹۸
۴-۲-۲-۱- نرم افزار SPSS 99
۴-۲-۲-۲- نرم افزار Minitab 101
۴-۲-۲-۳- نرم افزار MATLAB 103
۴-۲-۳- فلوچارت فرایند ساخت مدل ریاضی و شبکه عصبی ۱۰۷
۴-۲-۴- اطلاعات ورودی ۱۱۱
۴-۲-۵- اطلاعات خروجی ۱۱۲
۴-۲-۶- محدودیت ها ۱۱۲
۴-۲-۶-۱- مشکلات در جمع آوری اطلاعات ۱۱۲
۴-۲-۷- نحوه برازش و دقت مدل های آماری ۱۱۶
۴-۳- نتیجه گیری ۱۱۶
فصل پنجم – پیاده سازی مدل
۵-۱- مقدمه ۱۱۸
۵-۲- پیاده سازی مدل ۱۱۸
۵-۲-۱- محدوده مطالعاتی ۱۱۸
۵-۲-۱-۱- موقعیت جغرافیایی استان خوزستان ۱۱۸
۵-۲-۱-۲- محورهای مورد مطالعه ۱۱۹
۵-۲-۱-۳- موضوعات مورد نظر ۱۲۲
۵-۲-۲- تست نرمال بودن داده ها ۱۲۳
۵-۲-۳- بررسی ضریب همبستگی و اعتبار سنجی متغیر ها ۱۲۴
۵-۲-۴- مدل آماری ۱۲۸
۵-۲-۴-۱- انتخاب فرم تابع ۱۲۸
۵-۲-۴-۲- شاخص برازش (R۲ ) ۱۲۸
۵-۲-۴-۳- آزمون مدل ۱۲۹
۵-۲-۴-۴- ارایه مدل پیش بینی ۱۳۲
۵-۲-۴-۵- اعتبار سنجی نتایج ۱۳۹
۵-۲-۴-۶- آنالیز حساسیت ۱۴۲
۵-۲-۵- توسعه مدل شبکه عصبی ۱۴۴
۵-۲-۵-۱- ساختار شبکه عصبی در نرم افزار MATLAB 144
۵-۲-۵-۲- لایه ورودی ۱۴۴
۵-۲-۵-۳- لایه خروجی ۱۴۴
۵-۲-۵-۴- نگاشت زوجهای آموزشی به حدود مناسب ۱۴۶
۵-۲-۵-۵- لایه پنهان ۱۴۷
۵-۲-۵-۶- توابع انتقالی ۱۴۸
۵-۲-۵-۷- تابع آموزشی ۱۴۹
۵-۲-۵-۸- تابع خطا ۱۵۰
۵-۲-۵-۹- ساخت شبکه عصبی ۱۵۱
۵-۲-۵-۱۰- بررسی تطابق خروجی مدل و مشاهدات و انتخاب شبکه عصبی بهینه ۱۵۴
۵-۲-۵-۱۱- اعتبارسنجی نتایج ۱۵۸
۵-۳- نتیجه گیری و مقایسه مدل آماری و شبکه عصبی ۱۶۲
فصل ششم – نتیجه گیری و پیشنهادات
۶-۱- جمع بندی مطالب ۱۶۴
۶-۲- دستاوردهای مطالعه ۱۶۵
۶-۳- نوآوری های فایل ۱۶۷
۶-۴- پیشنهادات برای فایلات آتی ۱۶۸
منابع و مراجع ۱۷۰
پیوست ها ۱۷۸
چکیده انگلیسی ۲۰۲
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 