فایل ورد کامل تحلیل ویژگیهای مصالح لایه روکش در پیشگیری از ترکهای انعکاسی در روسازیهای مرکب
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل تحلیل ویژگیهای مصالح لایه روکش در پیشگیری از ترکهای انعکاسی در روسازیهای مرکب دارای ۱۸۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل تحلیل ویژگیهای مصالح لایه روکش در پیشگیری از ترکهای انعکاسی در روسازیهای مرکب کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل تحلیل ویژگیهای مصالح لایه روکش در پیشگیری از ترکهای انعکاسی در روسازیهای مرکب۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحلیل ویژگیهای مصالح لایه روکش در پیشگیری از ترکهای انعکاسی در روسازیهای مرکب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل تحلیل ویژگیهای مصالح لایه روکش در پیشگیری از ترکهای انعکاسی در روسازیهای مرکب :
فایل ورد کامل تحلیل ویژگیهای مصالح لایه روکش در پیشگیری از ترکهای انعکاسی در روسازیهای مرکب
چکیده
روسازی ها در طی دوران بهره برداری احتیاج به تقویت دارند· که این امر از طریق لایه روکش یا لایه بتن آسفالتی صورت می پذیرد. به نظر می رسد· به منظور دستیابی به طرحی مناسب · بررسی تاثیر ضریب ارتجاعی (مدول الاستیسیته )· که از ویژگیهای مکانیکی مصالح لایه روکش a بتن آسفالتی است · در انتقال ترکهای انعکاسی · لازم است . این بررسی در روسازی های مرکب با اساس بتنی و روکش بتن آسفالتی در حالتیکه دو لایه بطور کامل بهم چسبیده اند صورت گرفته است . بدین منظور مدلی از روسازی مرکب در نرم افزار المان محدود ANSYS · طراحی و مورد تحلیل قرار گرفت . در این مدل علاوه بر فرضیات بکار گرفته شده در تحلیل روسازی · با استفاده از المانهای ریزتر در محل درز و مصالح همگن و ایزوتروپ · شرایط مرزی مناسب ایجاد شده است . سپس با اعمال بار گسترده استاندارد kip (. تنی ) بصورت محور منفرد· مدل مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است . در این تحلیل با تغییر ضخامت لایه روکش و ضریب ارتجاعی آن · تنش های کششی و فشاری لایه بتن آسفالتی و میزان نشست روسازی هنگامی که بار دقیقاً بر روی ترک قرار دارد با دو برنامه ANSYS و KENSLABS · مورد بررسی قرار گرفت . نتیجه این بررسی ها نشان داد که با افزایش ضریب ارتجاعی و درصد مصالح سنگی در مخلوط بتن آسفالتی · مقادیر تنش کششی در زیر لایه بتن آسفالتی و تنش فشاری در زیر دال بتنی به ترتیب افزایش و کاهش یافته و مقادیر کرنش کششی در زیر لایه بتن آسفالتی و فشاری در زیر دال بتنی نیز کاهش یافته است . بنابراین مناسب ترین مقدار ضریب ارتجاعی · برای جلوگیری از شروع ترک انعکاسی · مقداری است که در ضخامت های کمتر· تنش فشاری بر روی بستر و تنش کششی در زیر بتن آسفالتی کمتر باشد.
ترک انعکاسی : در اکثر روسازی های بتنی و مرکب وجود یک درز یا ترک در لایه زیرین در اثر تغییرات دما و تنش های وارده · باعث رشد و گسترش خرابی شده و لایه روکش از بین می رود.
ترکخوردگی انعکاسی عمدتاً در اثر حرکات افقی و قائم دال بتنی در زیر رویه بتن آسفالتی بوجود می آید.
ویژگیهای مصالح لایه بتن آسفالتی : مصالح لایه روکش اکثرًا از جنس مخلوط بتن آسفالتی است از آنجایکه ضریب ارتجاعی مخلوط بتن آسفالتی تابعی از درصد قیر مصرفی · درصد فضای خالی در مخلوط بتن آسفالتی · درصد فیلر· ویسکوزیته · درجه حرارت · زمان بارگذاری و غیره است · بنابراین این ضریب به عنوان مشخص کننده خصوصیات و ویژگیهای مکانیکی مصالح لایه روکش بکار گرفته شده است .
فایل ورد کامل تحلیل ویژگیهای مصالح لایه روکش در پیشگیری از ترکهای انعکاسی در روسازیهای مرکب
فهرست مطالب
عناوین صفحه
فصل اول : مقدمه
!! زمینه فایل
!! فرضیه ها و زمینه فایل
!! لزوم انجام فایل
!! شیوه فایل
!! خلاصه
!! تعاریف
!! تعیین حدود فایل و فرضیات کلیدی
!! خلاصه
فصل دوم : مروری بر فایلات گذشته ÿ
!! مقدمه ÿ
!! روشهای اولیه و الگوهای طبقه بندی موضوعات
!!! انواع روکش ها
!!! ترکهای انعکاسی
!!! طراحی روکش
!!! منشأ ترکها و نحوه گسترش آنها
!!! بررسی روشهای جلوگیری از ترکهای انعکاسی
!! الگوهای تحلیل و فرضیات متداول
!!! قانون خستگی و بررسی پدیده خستگی
!!! گسترش ترک و مدهای شکست
!!! ارزیابی و تحلیل پدیده خستگی به روش مکانیک شکست
!!! مدهای شکست ÿ
!!! محاسبه شدت تنش
!!! اثر متغیرهای مخلوط بتن آسفالتی بر ضریب دینامیکی
!!! محاسبات مربوط به ترکهای انعکاسی در روکش ها و نتایج آن
!! سؤالات مطرح و یافته ها تاکنون
!! خلاصه
فصل سوم : آنالیز روکش های بتن آسفالتی با توجه به ترک انعکاسی
!! مقدمه
!! دلیل بکارگیری روش فایل
!! روشهای حل عددی مسأله با نرم افزار ANSYS ÿ
!! مراحل اساسی در روش اجزاء محدود ÿ
!! برنامه ANSYS و بررسی دقت آن
!! فرضیات مسأله و مشخصات مصالح در آنالیز مدل
!! المان های مورد استفاده
!!! معرفی المان COMBIN14
!!! معرفی المان SOLID65
!!! معرفی المان SOLID45
!! مدلسازی مصالح روسازی مرکب ÿ
!!! مدلسازی بستر ÿ
!!! مدلسازی درز و میله داول
!!! مدلسازی میله های دوخت ÿ
!!! مدلسازی اساس بتنی
!!! طراحی دال های مختلف بتنی
!!! مدلسازی روکش بتن آسفالتی
!!! هندسه مدل
!! بارگذاری مدل ÿÿ
!!! شرایط تکیه گاهی ÿÿ
!!! مش بندی مدل ÿ
!!! بارگذاری و تحلیل مدل ÿ
!y! نکات مثبت کار ÿ
!! خلاصه ÿ
فصل چهارم : تحلیل نتایج و بحث پیرامون آن ÿ
!! مقدمه ÿ
!! بررسی نتایج حاصل از ANSYS ÿ
!! بررسی نتایج حاصل از KENSLABS
!! الگوی اطلاعات برای هر یک از سؤالات فایل یا فرضیات
!! خلاصه
فصل پنجم : نتیجه گیری و کاربرد
!! مقدمه
!! نتیجه گیری در مورد هر یک از سؤالات یا فرضیات فایل
!! نتیجه گیری کلی درباره مسأله اصلی فایل
!! کاربردهای نظری و فایلی
!! کاربردهای عملی ÿ
!!پیشنهاد فایلات آتی ÿ
مراجع و مأخذ
پیوست ها ÿ
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 