فایل ورد کامل مطالعه راهبردهای مدیریت بازاریابی صنعتی و بررسی تأثیر آن بر توسعه کسب‌وکار


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه راهبردهای مدیریت بازاریابی صنعتی و بررسی تأثیر آن بر توسعه کسب‌وکار دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه راهبردهای مدیریت بازاریابی صنعتی و بررسی تأثیر آن بر توسعه کسب‌وکار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه راهبردهای مدیریت بازاریابی صنعتی و بررسی تأثیر آن بر توسعه کسب‌وکار۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه راهبردهای مدیریت بازاریابی صنعتی و بررسی تأثیر آن بر توسعه کسب‌وکار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه راهبردهای مدیریت بازاریابی صنعتی و بررسی تأثیر آن بر توسعه کسب‌وکار :

مدیریت بازاریابی صنعتی

شده یهمراه متن اصلی

مدیریت بازاریابی صنعتی

این مطالعه چهارچوب طرح های تلفیقی آموزش سازمانی را در رفتار سازمانی خریدار توسعه می دهد۰در این مطالعه فعالیت های ارتباطی و روابط میان واحدهای استراتژیک تجاری که در فرایند خرید مشارکت دارند مورد توجه قرار می گیرند۰حمایت علمی برای روابط پیشنهاد شده بر اساس رشته ای از مطالعات صورت گرفته که این مطالعات بر اساس مصاحبه با مدیران ۱۰واحد استراتژیک تجاری یک سازمان خدمات جهانی می باشد۰بر اساس این مطالعات چندین معنی ضمنی ارائه شده است۰

مقدمه

کریس- تحلیل گر فایل بازاریابی که به تازگی در سازمان استخدام شده بود- برای دفتر کار خود نیاز به کامپیوتر و چاپگر داشت۰به همین دلیل سفارش خرید یک سیستم را به بخش خرید سازمان ارائه داد۰بعد از گذشت ۲هفته کامپیوتر خریداری شد اما خریداری چاپگر را به زمانی موکول کردند که تقاضای خرید چاپگر به حدی برسد که بتوانند تخفیف عمده ای را دریافت نمایند و پس از گذشت ۶هفته چاپگر به کریس تحویل داده شد۰بخش خرید تخفیف قابل ملاحظه ای را بابت سفارش چاپگر دریافت کرد۰اما بخش خرید ضرر بهره وری کریس را در خلال این ۶هفته در نظر نگرفت۰

This study develops a framework of integrated propositions of organizational learning in organizational buyer behavior. The focus is on the communication activities and relationships be- tween and within the strategic business units operating within the purchasing process. Field support for the proposed relation- ships is provided in a series of case studies based on interviews with 30 managers of lO strategic

business units of a major pub- licly owned global services organization. Implications are dis- cussed based on the framework and the case studies

INTRODUCTION

Chris, a newly hired marketing research analyst in the or- ganization, needed a computer and printer for the office. Chris ordered a system following purchasing department procedures. Purchasing processed the order for the com- puter that arrived in 2 weeks, but held up the order for Chris”s printer until enough printers were needed by the organiza- tion to get a quantity discount. Six weeks after the order was placed, Chris received the printer. Purchasing received a quantity discount for the organization”s printer order. What purchasing did not consider was the productivity loss to Chris during the 6 weeks of not having a printer.

INTRODUCTION

Chris, a newly hired marketing research analyst in the or- ganization, needed a computer and printer for the office. Chris ordered a system following purchasing department procedures. Purchasing processed the order for the com- puter that arrived in 2 weeks, but held up the order for Chris”s printer until enough printers were needed by the organiza- tion to get a quantity discount. Six weeks after the order was placed, Chris received the printer. Purchasing received a quantity discount for the organization”s printer order. What purchasing did not consider was the productivity loss to Chris during the 6 weeks of not having a printer.

The

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.