فایل ورد کامل تعیین الگوی آماری تصادفات عابر پیاده در شهر تهران و تحلیل عوامل مؤثر
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل تعیین الگوی آماری تصادفات عابر پیاده در شهر تهران و تحلیل عوامل مؤثر دارای ۲۰۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل تعیین الگوی آماری تصادفات عابر پیاده در شهر تهران و تحلیل عوامل مؤثر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل تعیین الگوی آماری تصادفات عابر پیاده در شهر تهران و تحلیل عوامل مؤثر۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تعیین الگوی آماری تصادفات عابر پیاده در شهر تهران و تحلیل عوامل مؤثر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل تعیین الگوی آماری تصادفات عابر پیاده در شهر تهران و تحلیل عوامل مؤثر :
فایل ورد کامل تعیین الگوی آماری تصادفات عابر پیاده در شهر تهران و تحلیل عوامل مؤثر
چکیده
عابرین یکی از کاربران اصلی راهها هستند و هر فرد در یک زمانی در سفر خود عابر پیاده است در نتیجه تامین ایمنی عابرین در سفر های آن ها امری ضروری است .طرح تامین ایمنی یا بهسازی ایمنی در یک محل یا مکان نیازمند بررسی تصادفات ، از جمله تصادفات عابر در آن مکان است که با توجه به نوع ، تعداد ، شدت ودیگر فاکتورهای درگیر در تصادفات عابر، بهسازی مناسب ایمنی برای مکان های مختلف در نظر گرفته می شود.
مقدمه
انجام مطالعات تصادف به منظور بر طرف کردن مشکلات ایمنی یا بهساری ها امری ضروری است .
مهندسین ترافیک ،محققان و مسئولان قبل از انجام هر گونه بهسازی در رابطه با ایمنی نیازمند دانستن این نکته هستند که آیا این بهسازی باعث برطرف شدن مشکل ایمنی یا تصادف می شود و یا این بهسازی فقط باعث کاهش یافتن تصادفات می شود و آن را از بین نمی برد. حال باید بررسی کرد که میزان کاهش تصادفات به سبب انجام این عمل قابل توجه است یا اصلا این بهسازی فقط اثر کمی دارد به همین دلیل انجام مطالعات تصادف قبل از انجام هر گونه بهسازی به مهندسین و مسئولین این کمک را میکند که نسبت به میزان اثر بخشی طرح خود اطلاع و اطمینان داشته باشند و طرح بهسازی مناسب را با توجه به نوع ، مکان و زمان و دیگر فاکتورهای مطالعاتی در تصادفات انتخاب کنند.
تقاطع ها وتاثیر آنها بر ایمنی عابرین
معمولاً هنگام طراحی تقاطع ها به ترافیک موتوری توجه بیشتری می شود. در مناطقی که شبکه ای از تسهیلات عابرین پیاده فراهم باشد، در صورتیکه در تقاطع ها مانعی بر سر راه عابرین وجود داشته باشد، میزان استفاده عابرین از این تسهیلات به لحاظ کمبودهایی که در تقاطع وجود دارد، کاهش پیدا می کند.[ ۵]
اجرای طرح های ساماندهی تقاطع ها از قبیل بهبود گذرگاهها، کاهش طول مسیرهای پیاده روی، کاهش احتمال تصادف وسایل نقلیه و عابرین پیاده و غیره می تواند باعث افزایش ایمنی عابرین در تقاطع ها گردد.
تأثیر اصلاح تقاطع ها بر حجم وسایل نقلیه
نیازهای عابرین پیاده باید به اندازه نیازهای رانندگان وسایل نقلیه موتوری و سایر گروههای استفاده کننده از تقاطع ها مورد توجه قرار گیرد. سابق بر این عابرین پیاده در طراحی تسهیلات حمل و نقل ، جایگاه ویژه ای نداشتند ولی امروزه در برنامه ریزی حمل و نقل از طرح هایی حمایت می شود که شرایط عابرین پیاده را بهبود بخشیده و عابر پیاده را جزیی از سیستم حمل و نقل محسوب کند.[ ۵]
فایل ورد کامل تعیین الگوی آماری تصادفات عابر پیاده در شهر تهران و تحلیل عوامل مؤثر
فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده …………………………………………………………………………………………………………………………….۱
مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………..۲
فصل ۱- تعریف مساله ………………………………………………………………………………………………………۳
۱-۱) تعریف کلی مساله :………………………………………………………………………………………………………………………۴
۱-۲) اثرات مهم مطالعه بر مساله …………………………………………………………………………………………………………..۵
۱-۳) نیاز به مطالعه درباره مساله …………………………………………………………………………………………………………..۶
۱-۴) اهداف وفرضیات ………………………………………………………………………………………………………………………..۹
۱-۵)چهارچوب و محدودیتها …………………………………………………………………………………………………………… ۱۰
فصل ۲- کاوش در متون ……………………………………………………………………………………………………۱۲
۲-۱) مقدمه و طبقه بندی………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۳
۲-۲) بررسی مقالات ………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۴
۲-۲-۱)تاثیر عوامل پیرامونی بر تصادفات عابر با وسیله نقلیه در بالتیمور ……………………..۱۴
۲-۲-۲)تخمین تاثیر اقدامات مختلف بر روی ایمنی عابرین در لاس وگاس ………………….۱۴
۲-۲-۳)مدلسازی تصادفات عابر پیاده در مناطق شهری (آرلینگتون )……………………………..۱۵
۲-۳) بررسی کتب وآیین نامه ها……………………………………………………………………………………………………….. ۱۶
۲-۳-۱) بررسیهای انجام گرفته درمورد مکان ، زمان ، نحوه وقوع و نوع تصادفات …………۱۷
۲-۳-۲)طراحی هندسی واثرات آن بر روی ایمنی عابرین ……………………………………………۲۷
۲-۳-۳)تسهیلات عابرین پیاده …………………………………………………………………………………۳۹
۲-۳-۴)برنامه های تامین ایمنی عابرین ……………………………………………………………………۴۳
۲-۳-۵)نحوه بررسی های آماری و رفتاری عابرین ……………………………………………………۴۹
۲-۳-۶)بررسی کتب در مورد اطلاعات تصادفات عابر ……………………………………………….۵۷
فصل ۳- روش فایل ……………………………………………………………………………………………………….۶۰
۳-۱) روش بکار گرفته شده ودلایل آن …………………………………………………………………………………………….. ۶۱
۳-۲) دستورالعمل جمع آوری اطلاعات وروشهای بکار گرفته شده ……………………………………………………. ۶۱
۳-۲-۱) مدلهای خطی ……………………………………………………………………………………………۶۲
۳-۲-۲)مدلهای غیر خطی……………………………………………………………………………………….۶۳
۳-۲-۳)آزمون معنی دار بودن مدلها ومتغیرهای بکار رفته در آنها…………………………………۶۶
۳-۲-۴)بررسی فرض نرمال بودن مانده ها ………………………………………………………………..۶۶
۳-۲-۵) نحوه ورود اطلاعات به منظور ساخت مدل …………………………………………………..۶۸
۳-۲-۶) اطلاعات ورودی……………………………………………………………………………………….۶۹
۳-۳) تعاریف ، اختصارات ونشانه های ریاضی…………………………………………………………………………………… ۷۰
۳-۳-۱)روش تحلیل آمار تصادفات ………………………………………………………………………….۷۱
۳-۳-۲) نرخ تصادفات و کاربرد آن ………………………………………………………………………….۷۲
فصل ۴- جمع آوری اطلاعات ……………………………………………………………………………………………۷۶
۴-۱) مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………… ۷۷
۴-۲) جمع آوری اطلاعات تصادفات عابر…………………………………………………………………………………………. ۷۷
۴-۲-۱) اطلاعات ثبت شده کامپیوتری تصادفات عابر………………………………………………..۷۷
۴-۲-۲)کروکی تصادفات عابر بایگانی شده در راهنمایی و رانندگی …………………………….۷۹
۴-۲-۳) گزارش راننده و شاهدان عینی تصادف …………………………………………………………۷۹
۴-۳) دسته بندی و گروه بندی اطلاعات موجود در کروکی ها…………………………………………………………… ۸۰
۴-۳-۱)گروه اطلاعات مربوط به نوع راه یا خیابان …………………………………………………….۸۰
۴-۳-۲) گروه اطلاعات مربوط به نوع وسیله نقلیه ……………………………………………………..۸۰
۴-۳-۳) اطلاعات مربوط به نوع محل ………………………………………………………………………۸۱
۴-۳-۴) اطلاعات مربوط به وضعیت حرکتی عابر هنگام تصادف …………………………………۸۱
۴-۳-۵) اطلاعات مربوط به محل عبور عرضی عابر …………………………………………………..۸۱
۴-۴) جمع آوری اطلاعات مربوط به مشخصات منطقه ای به منظور مدلسازی تصادفات …………………….. ۸۲
فصل ۵- تحلیل اطلاعات وارائه نتایج ………………………………………………………………………………….۸۳
۵-۱)مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۸۴
۵-۲)تعیین مدل تصادفات عابر………………………………………………………………………………………………………….. ۸۴
۵-۲-۱)مدل رگرسیون خطی چندگانه ………………………………………………………………………۸۷
۵-۲-۲)مدل رگرسیون ضربی………………………………………………………………………………….۸۹
۵-۲-۳)مدل رگرسیون نمایی…………………………………………………………………………………..۹۱
۵-۲-۴)مدل رگرسیون لگاریتمی ……………………………………………………………………………..۹۲
۵-۲-۵)مدل رگرسیون به صورت معادله درجه دوم ……………………………………………………۹۴
۵-۲-۶)مدل بهینه تصادفات عابر ……………………………………………………………………………..۹۵
۵-۳) بررسی آمار تصادفات عابر……………………………………………………………………………………………………….. ۹۶
۵-۳-۱)بررسی آمار منطقه ای تصادفات عابر …………………………………………………………….۹۶
۵-۳-۲)آمار تصادفات عابر به تفکیک زمان وقوع …………………………………………………… ۱۰۰
۵-۳-۴) سن رانندگان وعابرین درگیردر تصادفات عابر…………………………………………… ۱۰۹
۵-۳-۵) وضعیت حرکتی عابر در هنگام تصادفات عابر………………………………………….. ۱۱۰
۵-۳-۶) نوع وسیله نقلیه مقصر در تصادف با عابر………………………………………………….. ۱۱۲
۵-۳-۷) نوع کاربری محل وقوع تصادف عابر………………………………………………………… ۱۱۳
۵-۳-۸) نوع خیابان محل وقوع تصادف عابر …………………………………………………………. ۱۱۴
۵-۳-۹) تصادفات عابر در نقاط خاص …………………………………………………………………. ۱۱۵
فصل ۶- نتیجه گیری وپیشنهادات ………………………………………………………………………………………..۱۲۰
۶-۱)نتیجه گیری……………………………………………………………………………………………………………………………..۱۲۱
۶-۲)پیشنهادات ……………………………………………………………………………………………………………………………….۱۲۳
۶-۲-۱)ضرورت نگاه ویژه در مورد ایمنی گروههای سنی آسیب پذیر عابر……………….. ۱۲۳
۶-۲-۲)لزوم آموزش هماهنگ افسران پلیس برای پر کردن فرم های کروکی…………….. ۱۲۳
۶-۲-۳) لزوم ایجاد سیستم بانک اطلاعات تصادف ………………………………………………… ۱۲۳
۶-۲-۴)ضرورت مناسب سازی پلهای عابر و آموزش در مورد استفاده ازآنها …………….. ۱۲۴
پیوست ۱- جدول اطلاعات کروکی تصادفات عابر………………………………………………………………..۱۲۶
پیوست ۲- جداول خروجی نرم افزار SPSS16…………………………………………………………………….144
جداول مربوط به مدل خطی چندگانه ……………………………………………………………………………………………….۱۴۵
جداول مربوط به مدل غیر خطی ضربی…………………………………………………………………………………………….۱۵۰
جداول مربوط به مدل غیر خطی نمایی …………………………………………………………………………………………….۱۵۵
جداول مربوط به مدل غیر خطی لگاریتمی ……………………………………………………………………………………….۱۶۰
جداول مربوط به مدل غیر خطی درجه دوم ………………………………………………………………………………………۱۶۴
جداول مربوط به مدل غیر خطی درجه دوم ………………………………………………………………………………………۱۷۳
فایل ورد کامل تعیین الگوی آماری تصادفات عابر پیاده در شهر تهران و تحلیل عوامل مؤثر
فهرست منابع فارسی : ………………………………………………………………………………………………………..۱۷۵
فایل ورد کامل تعیین الگوی آماری تصادفات عابر پیاده در شهر تهران و تحلیل عوامل مؤثر
فهرست منابع انگلیسی:……………………………………………………………………………………………………..۱۷۷
چکیده انگلیسی:………………………………………………………………………………………………………………۱۷۹
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 