فایل ورد کامل کاربرد نظریه سبد سرمایهگذاری در مدیریت رفتار مشتری و تحلیل الگوهای مصرف
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل کاربرد نظریه سبد سرمایهگذاری در مدیریت رفتار مشتری و تحلیل الگوهای مصرف دارای ۴۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل کاربرد نظریه سبد سرمایهگذاری در مدیریت رفتار مشتری و تحلیل الگوهای مصرف کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل کاربرد نظریه سبد سرمایهگذاری در مدیریت رفتار مشتری و تحلیل الگوهای مصرف۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل کاربرد نظریه سبد سرمایهگذاری در مدیریت رفتار مشتری و تحلیل الگوهای مصرف،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل کاربرد نظریه سبد سرمایهگذاری در مدیریت رفتار مشتری و تحلیل الگوهای مصرف :
فایل ورد کامل کاربرد نظریه سبد سرمایهگذاری در مدیریت رفتار مشتری و تحلیل الگوهای مصرف
کاربرد تئوری سبد سرمایه گذاری مشتری (مجموعه سرمایه گذاری مشتری) شده
یک بررسی تجربی
معرفی :
نظریه سرمایه گذاری چون اولین باردر تصمیمات سرمایه گذاری درطی دهه ۱۹۵۰ مورد استفاده قرارگرفت به طورگسترده مطرح شد. درتصمیمات مالی به عنوان میزان ریسک یا میزان برگشتی انتظارداشته پذیرفته شد. به هرحال این نظریه در قسمتهای دیگری به جزء قسمتهای مالی نیز مورد استفاده قرار گرفته است. اولین قسمتی که این نظریه مورد استفاده قرارگرفت بررسی برنامه های تولیدی بود جایی که یک محصول یا گروهی از محصولات با توجه به سهم فروش آینده یا کنونی شان همچنین حجم فروش ها ، هزینه ها یا نیازهای سرمایه گذاری مورد تجزیه وتحلیل قرار می گرفتند بعدها اصل نظریه سرمایه گذاری توجه زیاد استراتژی های منسجم را به خود معطوف داشت که تمام این استراتژی ها قبلا در دسته بندی محصولات یا کارهای تجاری در ابعاد کلیدی مشخص به منظورکمک به رسیدن اهداف استراتژیکی منسجم مورد توجه قرار گرفته بودند. ابعاد کلیدی شامل سهم بازار ، افزایش فروش ، جذابیت های بازار وموقعیت رقابتی که وابسته به مدل پیشنهادی می باشد می شود.
بدون توجه به ابعاد استفاده شده نظریه اصلی این است که وضعیت واحدها درشبکه باید خلاصه ای از اکثراستراتژی های مخصوص مشخص کند.
Introduction Portfolio theory was first developed to be used in financial investment decision making during the 1950s (Markowitz, 1952). The main inputs for portfolio evaluation in financial investment decisions were postulated as being “expected return” and “degree of risk”. Portfolio theory has, however, since been applied in areas other than finance. The initial area of application was in auditing product programs (Marvin, 1972), where individual products or groups of products were analyzed in terms of their current and future market share, sales, volume, costs and investment requirements. Subsequently, the portfolio approach received increasing attention from corporate strategists (Ansoff and Leontiades, 1976; Hedley, 1977; Hofer and Schendell, 1978; Wind and Douglas, 1981) all of whom have been primarily concerned with the classification of products and/or businesses on certain key dimensions in order to assist in the achievement of corporate strategic objectives. Key dimensions have included market share, market growth, market attractiveness and competitive position depending on which
Introduction Portfolio theory was first developed to be used in financial investment decision making during the 1950s (Markowitz, 1952). The main inputs for portfolio evaluation in financial investment decisions were postulated as being “expected return” and “degree of risk”. Portfolio theory has, however, since been applied in areas other than finance. The initial area of application was in auditing product programs (Marvin, 1972), where individual products or groups of products were analyzed in terms of their current and future market share, sales, volume, costs and investment requirements. Subsequently, the portfolio approach received increasing attention from corporate strategists (Ansoff and Leontiades, 1976; Hedley, 1977; Hofer and Schendell, 1978; Wind and Douglas, 1981) all of whom have been primarily concerned with the classification of products and/or businesses on certain key dimensions in order to assist in the achievement of corporate strategic objectives. Key dimensions have included market share, market growth, market attractiveness and competitive position depending on which
فایل ورد کامل کاربرد نظریه سبد سرمایهگذاری در مدیریت رفتار مشتری و تحلیل الگوهای مصرف
فهرست مطالب
عنوان صفحه
معرفی ……………………………………………………………………………………………………………….. ۱
تحلیل سبد سرمایه گذاری مشتری ………………………………………………………………….. ۲
قابلیت سوددهی مشتریان به عنوان مبنایی برای طرح سرمایه گذاری …………… ۶
اهداف فایلات …………………………………………………………………………………………… ۸
روش شناسی ………………………………………………………………………………………………… ۹
تحلیل …………………………………………………………………………………………………………. ۱۰
ساختار سبد سرمایه گذاری ها …………………………………………………………………….. ۱۱
قابلیت سوددهی مشتری/ قدرت درک شده ارتباط …………………………………….. ۱۲
قابلیت سوددهی مشتری ……………………………………………………………………………… ۱۲
قدرت ارتباطات دریافت شده ……………………………………………………………………… ۱۷
تصمیم ………………………………………………………………………………………………………… ۱۹
نتایج ……………………………………………………………………………………………………………… ۲۱
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 