فایل ورد کامل توسعه و بهینهسازی خطوط ریلی شهری و بینشهری با بهرهگیری از مهندسی ارزش
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل توسعه و بهینهسازی خطوط ریلی شهری و بینشهری با بهرهگیری از مهندسی ارزش دارای ۱۶۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل توسعه و بهینهسازی خطوط ریلی شهری و بینشهری با بهرهگیری از مهندسی ارزش کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل توسعه و بهینهسازی خطوط ریلی شهری و بینشهری با بهرهگیری از مهندسی ارزش۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل توسعه و بهینهسازی خطوط ریلی شهری و بینشهری با بهرهگیری از مهندسی ارزش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل توسعه و بهینهسازی خطوط ریلی شهری و بینشهری با بهرهگیری از مهندسی ارزش :
فایل ورد کامل توسعه و بهینهسازی خطوط ریلی شهری و بینشهری با بهرهگیری از مهندسی ارزش
مقدمه :
بکارگیری مهندسی ارزش در های اجرایی با توجه به پیچیدگی کارها به ویژه در طرحهای بزرگ می تواند به ابزار بی چون و چرای مدیریت در کنترل هزینه ها تبدیل شود. هدف این روش از میان برداشتن یا اصلاح هر چیزی است که موجب تحمیل هزینههای غیرضروری می شود، بدون آنکه آسیبی به کارکردهای اصلی و اساسی طرح وارد آید.
بی تردید سیستم حمل و نقل ریلی در بسیاری از کشورهای جهان به عنوان شاهراه توسعه قلمداد شده و به گسترش آن اهمیت داده می شود اما در کشور ایران به اهمیت و جایگاه بخش حمل و نقل ریلی در توسعه سایر بخش های اقتصادی ، صنعت ، کشاورزی و ارائه خدمات توجه خاصی نمی شود.
مهندسی ارزش در اداره راه وترابری ایالت واشنگتن
اداره حمل و نقل ایالت واشنگتن سال هاست که از اقدامات صورت گرفته توسط انجمن مقامات ایـالتیحمل و نقل آمریکا و اداره بزرگراه های فدرال به منظور گسترش مهندسی ارزش در های حمل و نقل حمایت می کند. اداره راه و ترابری ایالت واشنگتن، اصلی را برای انتخاب بخش ها و های مناسب برایمطالعات مهندسی ارزش تدوین کرده است: “برگزاری مطالعات مهندسی ارزش در زمان مناسب و ارزیابیو اجرای توصیه هـای بـسط یافتـه در فرآینـد مهندسـی ارزش.” اسـتفاده از مهندسـی ارزش یـک اقـدامحمایت کننده مدیریت بوده و موفقیت برنامه مهندسی ارزش به انگیزه همکاری گروهی و حمایت پیوسـتهمدیران اداره، چه در مراکز و چه در ناحیه ها، بستگی دارد. [۱]
انتخاب ها برای مطالعات ارزش
انتخاب ها برای انجام مطالعات مهندسی ارزش به عواملی چون هزینه، حجم و یا پیچیدگی بستگی دارد . پیچیدگی شامل موارد زیـر مـی باشـد : محـدودیت هـای بحـران زا، بخـش هـای فنـی دشـوار،راهکارهای پرهزینه، اثرپذیری زیاد از خارج ، ضروریات کارکردی برآورد شده، نـوع پـروژههـایی کـهمعمولاً بالاترین پتانسیل بهبود ارزش را دارند عبارتند از:
- • های دارای گزینه هایی با محدوده و هزینه های متفاوت
- • جانمایی مجدد اجزای راه یا گذرگاه های فرعی
- • تعریض بزرگراه های موجود برای بهبود ظرفیت
- • سازه های بزرگ
- • تقاطع ها یا دسترسی های چند بانده
- • های بزرگ دارای اقدامات حفاظت زیست محیطی پرهزینه یا اجزای بهسازی زمین
- • مصالح و منابع کمیاب
فایل ورد کامل توسعه و بهینهسازی خطوط ریلی شهری و بینشهری با بهرهگیری از مهندسی ارزش
فهرست مطالب
عنوان مطالب شماره صفحه
فصل اول : مقدمه……………………………………………………………………………………………… ۱
-۱ مقدمه ………………………………………………………………………………………………. ۲ -۱
-۲ اهداف مطالعه ………………………………………………………………………………………. ۳ -۱
-۳ روش فایل……………………………………………………………………………………….. ۴ -۱
فصل دوم : مروری بر مطالعات پیشین……………………………………………………………………… ۵
-۱ مقدمه ………………………………………………………………………………………………. ۶ -۲
-۲ مطالعات انجام شده در حوزه مهندس ی ارزش ……………………………………………………… ۶ -۲
-۱ جهان …………………………………………………………………………………………. ۶ -۲ -۲
-۲ ایران ………………………………………………………………………………………… ۱۷ -۲ -۲
-۳ مطالعات انجام شده در حوزه مطالعات محورها ی ری لی در ایران ………………………………… ۲۰ -۲
-۴ مطالعات انجام شده در رابطه با کاربرد مهندس ی ارزش در مطالعات ری لی ………………………. ۲۱ -۲
-۵ نتیجه گیری ……………………………………………………………………………………… ۲۴ -۲
فصل سوم : روش مطالعه……………………………………………………………………………………. ۲۶
-۱ مقدمه …………………………………………………………………………………………….. ۲۷ -۳
-۲ ادبیات مهندسی ارزش …………………………………………………………………………… ۲۸ -۳
-۱ رابطه ارزش ………………………………………………………………………………… ۳۰ -۲ -۳
-۲ تعیین شاخص ارزش با محاسبه کارکر و هزینه …………………………………………… ۳۰ -۲ -۳
-۳ متدولوژی مهندسی ارزش ……………………………………………………………………….. ۳۱ -۳
-۱ تاریخچه مهندسی ارزش در ایران ………………………………………………………….. ۳۳ -۳ -۳
خ
-۴ مرحله پیش مطالعه………………………………………………………………………………. ۳۴ -۳
-۱ مراحل پیش مطالعه ………………………………………………………………………… ۳۴ -۴ -۳
-۲ تیم مهندسی ارزش ………………………………………………………………………… ۳۹ -۴ -۳
-۳ ویژگی های تیم موفق ………………………………………………………………………. ۴۰ -۴ -۳
-۵ مطالعه ارزش……………………………………………………………………………………… ۴۱ -۳
-۱ فاز اطلاعات …………………………………………………………………………………. ۴۲ -۵ -۳
-۲ فاز تحلیل کارکرد…………………………………………………………………………… ۴۶ -۵ -۳
-۱-۲ کارکرد چیست ؟……………………………………………………………………… ۴۸ -۵ -۳
-۲-۲ کارکرد اصلی را بشناسیم …………………………………………………………….. ۴۹ -۵ -۳
و انواع آن ……………………………………………………………… ۵۰ FAST -3-2 نمودار -۵ -۳
-۳ فاز خلاقیت …………………………………………………………………………………. ۵۷ -۵ -۳
-۴ فاز ارزیابی ………………………………………………………………………………….. ۶۱ -۵ -۳
-۵ فاز توسعه …………………………………………………………………………………… ۶۵ -۵ -۳
-۱-۵ مقایسه سناریوها ……………………………………………………………………… ۶۸ -۵ -۳
-۲-۵ ماتریس تصمیم گیری وزنی رتبه ای …………………………………………………. ۶۹ -۵ -۳
-۳-۵ ارزیابی عددی به روش مقایسه زوجی ………………………………………………… ۷۱ -۵ -۳
فصل چهارم : استفاده از مهندسی (برنامه ریزی) ارزش در مطالعات توسعه محورهای ریلی…….. ۷۴
-۱ مقدمه …………………………………………………………………………………………….. ۷۵ -۴
-۲ مرحله پیش مطالعه………………………………………………………………………………. ۷۵ -۴
-۱ تعیین معیارهای ارزیابی ………………………………………………………………………. ۷۶ -۲ -۴
-۲ تعیین محدوده مطالعه ……………………………………………………………………… ۷۷ -۲ -۴
۳ – ایجاد مدل ها……………………………………………………………………………….. ۷۷ -۲ -۴
-۴ تامین امکانات مورد نیاز تیم ……………………………………………………………….. ۷۷ -۲ -۴
-۳ فاز اطلاعات………………………………………………………………………………………. ۷۸ -۴
-۴ فاز تحلیل کارکرد……………………………………………………………………………… ۷۸ -۴
-۵ فاز خلاقیت ………………………………………………………………………………………. ۸۲ -۴
-۶ فاز ارزیابی………………………………………………………………………………………… ۸۲ -۴
-۷ فاز توسعه ………………………………………………………………………………………… ۸۲ -۴
فصل پنجم : مطالعه موردی………………………………………………………………………………… ۸۳
-۱ مقدمه …………………………………………………………………………………………….. ۸۴ -۵
-۲ مرحله پیش مطالعه………………………………………………………………………………. ۸۴ -۵
-۱ اطلاعات محور بافق – بندر عباس…………………………………………………………. ۸۵ -۲ -۵
د
۸۸ ……………………………………………………………………. ( -۲ سال مبنا ( سال ۱۳۸۵ -۲ -۵
۹۷ ……………………………………………………………….. ( -۳ سال افق طرح (سال ۱۳۹۰ -۲ -۵
-۴ تعیین ظرفیت مسیر ……………………………………………………………………….. ۹۸ -۲ -۵
-۱-۴ مفاهیم پایه در مطالعات ریلی………………………………………………………… ۹۹ -۲ -۵
-۵ مقایسه میزان تقاضا و ظرفیت ……………………………………………………………. ۱۰۵ -۲ -۵
-۶ بررسی گلوگاههای مسیر ………………………………………………………………….. ۱۰۶ -۲ -۵
-۷ تعیین معیارهای ارزیابی………………………………………………………………….. ۱۰۸ -۲ -۵
-۸ تعیین محدوده مطالعه ……………………………………………………………………. ۱۰۸ -۲ -۵
-۹ ایجاد مدل ها……………………………………………………………………………… ۱۰۹ -۲ -۵
-۱۰ تامین امکانات مورد نیاز تیم ……………………………………………………………. ۱۰۹ -۲ -۵
-۳ فاز اطلاعات………………………………………………………………………………….. ۱۱۰ -۵
-۴ فاز تحلیل کارکرد……………………………………………………………………………. ۱۱۱ -۵
-۵ فاز خلاقیت …………………………………………………………………………………….. ۱۱۵ -۵
-۶ فاز ارزیابی………………………………………………………………………………………. ۱۲۰ -۵
-۷ فاز توسعه ………………………………………………………………………………………. ۱۲۴ -۵
-۱ سناریو ۱ ( بازگشایی ایستگاههای اضطراری ) …………………………………………… ۱۲۵ -۷ -۵
-۲ سناریو ۲ (دوخطه کردن محور بافق – بندرعباس ) ……………………………………… ۱۲۷ -۷ -۵
-۳ سناریو ۳ ( دوخطه کردن برخی بلاکها وبازگشایی ایستگاههای اضطراری ) …………….. ۱۲۸ -۷ -۵
-۴ سناریو ۴ ( احداث کمربندی )……………………………………………………………. ۱۳۰ -۷ -۵
-۵ ماتریس تصمیم گیری وزنی رتبه ای …………………………………………………….. ۱۳۷ -۷ -۵
فصل ششم : جمع بندی و نتیجه گیری…………………………………………………………………. ۱۳۹
نتیجه گیری…………………………………………………………………………………….. ۱۴۰ -۶
منابع و مراجع: ……………………………………………………………………………………………… ۱۴۲
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 