فایل ورد کامل روش‌شناسی جامع محاسبه هزینه چرخه عمر (LCCA) در پروژه‌های راه‌سازی و مدیریت جاده‌ها


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل روش‌شناسی جامع محاسبه هزینه چرخه عمر (LCCA) در پروژه‌های راه‌سازی و مدیریت جاده‌ها دارای ۶۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل روش‌شناسی جامع محاسبه هزینه چرخه عمر (LCCA) در پروژه‌های راه‌سازی و مدیریت جاده‌ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل روش‌شناسی جامع محاسبه هزینه چرخه عمر (LCCA) در پروژه‌های راه‌سازی و مدیریت جاده‌ها۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل روش‌شناسی جامع محاسبه هزینه چرخه عمر (LCCA) در پروژه‌های راه‌سازی و مدیریت جاده‌ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل روش‌شناسی جامع محاسبه هزینه چرخه عمر (LCCA) در پروژه‌های راه‌سازی و مدیریت جاده‌ها :

فایل ورد کامل روش‌شناسی جامع محاسبه هزینه چرخه عمر (LCCA) در پروژه‌های راه‌سازی و مدیریت جاده‌ها

مقدمه :

روش تحلیل هزینه دوره عمر۱یکی ازابزارهای مدیریتی است که می تواند برای ارزیابی ومقایـسه پـروژه هابـه کارگرفته شود.درنظرگرفتن کلیه هزینه های دوره عمرهنگام ارزیابی گزینه های ساخت وبهسازی سازه هـای زیربنایی ضروری است .

تحلیل هزینه چرخه عمر بخش مهمی از جامع یا برنامه ارزیابی با اسـتفاده از روشـی است که تمامی اثرات کمی و کیفی و کلیدی سرمایه گذاریهای بعمل آمده در های راه را مورد توجه قرار میدهد .این نوع تحلیل به مؤسسات راه اجازه میدهد تـا سـود و هزینه های پروژ ه های راه و برنامه های جامع درازمدت راشناسایی کـرده ، کمیـت و ارزش آنها را تعیین کنند.

بخشی از متن

این فایل یک چهارچوب رابرپایه ریسک پیشنهاد میکند که شبیه روش هایی است که درمـدیریت ریـسک اوراق بهاداراستفاده می شودبرای نمایش استفاده ازچنین چهارچوبی ،ازروش شبیه سازی مونـت کـارلو بـرای انجام LCCA برای های بزرگراهی استفاده شـده اسـت .(دونـوع سـرمایه گـذاری بزرگراهـی باریـسک هاودرآمدهای متفاوت آنالیز می شوند).این چهارچوب قادراست که ازسرمایه گـذاران بخـش خـصوصی بـرای تخمین ریسک ها ودرآمدها ی نسبی های ساختاری پیشنهادی استفاده کند.

بدلیل بدترشدن سیستم های ساختاری ،سرمایه گذاری های مربوطه ازساخت یـک سـاختارجدید بـه تـرمیم ونگهداری تجهیزات تخریب شده موجودتغییر یافته اند.این روند روش ارزیابی هارا تحت تاثیر قـرارداده است .محاسبه تمام هزینه هـایی مربـوط بـه تـرمیم ونگهـداری کـه درطـی طـول عمریـک سـاختاررخ مـی دهدآنالیزهزینه چرخه عمرنامیده می شود.

۱ Transportation research board

۲ Life cycle cost analysis

استفاده از LCCA درارزیابی های ساختاری بـزرگ بـدلیل عـدم کاربردریـسک پـذیری کـاهش یافتـه است [۲۶].محاسبات واقعی LCCA حـاوی پارامترهـای زیـادی مـی باشـند(طـول عمر،هزینـه هـای تـرمیم ونگهداری،ونرخ تنزیل و…)مقداراین پارامترها بطـوردقیقی قابـل تعیـین نیـستند.روشـی کـه سـعی داردایـن نامطمئنی هـارادر محاسـبات خودواردسـازد"LCCA احتمـالی"،"LCCA براسـاس ریـسک "ویـا"LCCA براساس قابلیت اطمینان " نامیده می شود.

آنالیزهای اقتصادی آلترناتیوهای مهندسی برای اسـتفاده ازریـسک بـسیارآگاهانه مـی باشـند.بـه ایـن علـت LCCAاحتمالی برای آلترناتیوهای پروژ های اقتصادی وابسته به ریسک به یک ابزار سنجش سودتبدیل گشته است .فایلات زیادی روش LCCA احتمالی رابرای ارزیابی های ساختاری موردبررسی قرارداده اند.درنهایـت این فایلات یک چهارچوب وابـسته بـه احتمـال رابـرای مقایـسه آلترناتیوهاپیـشنهاد مـی کننـد کـه ایـن چهارچوب هابرای تصمیم گیری های سرمایه ای خیلی مناسب نمی باشند.این فایل یک چهارچوب وابسته به ریسک راپیشنهاد می کندکه تصمیم گیرنده رابرای انجام مقایسه ای بین درآمدقابل انتظاروریسک مربوطه به این درآمدبرای یک آلترناتیو سرمایه گذاری ویژه توانمند می سازد.

LCCA یک آنالیزاقتصادمهندسی وابسته به سرمایه باهدف محاسـبه اصـولی هزینـه هـای مـرتبط باهرکـدام ازآلترناتیوهادرطی یک دوره زمانی مخصوص می باشد.این تکنیک هزینه هارا درسرتاسرچرخه عمریک پـروژه موردبررسی قرارمی دهد.دربسیاری ازمواردازآن برای تـصمیم گیـری ازبـین آلترنـاتیو هـای سـرمایه گـذاری متفاوت استفاده می شود.[۲۷]

آنالیزاقتصادی مشابهی که منافع وهزینه های پیش بینی شده یک راموردارزیابی قرارمیدهنـد،آنالیزهای منفعت به هزینه ۱ نامیده می شوند.

فایل ورد کامل روش‌شناسی جامع محاسبه هزینه چرخه عمر (LCCA) در پروژه‌های راه‌سازی و مدیریت جاده‌ها
فهرست مطالب

عنوان مطالب شماره صفحه

چکیده :………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۱

مقدمه :………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۳

فصل اول :کلیات …………………………………………………………………………………………………………………۵

۱-۱-هدف : ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۶

۱-۲-پیشینه فایل :………………………………………………………………………………………………………………………………..۲۴

۱-۳-روش کاروفایل :………………………………………………………………………………………………………………………………۴۰

فصل دوم :کاوش درمتون …………………………………………………………………………………………………..۴۳

۲-۱- طبقه بندی مطالب ومقدمه : ………………………………………………………………………………………………………………۴۴

۲-۲-بررسی مقالات :…………………………………………………………………………………………………………………………………۴۵

۲-۳-بررسی تزهاو ها:………………………………………………………………………………………………………………………۵۷

۲-۴-بررسی کتاب ها:……………………………………………………………………………………………………………………………….۸۲

۲-۵-بررسی کنفرانس ها:…………………………………………………………………………………………………………………………۸۹

فصل سوم :روش فایل ………………………………………………………………………………………………….. ۱۲۲

۳-۱- روش بکارگرفته شده ودلایل آن :……………………………………………………………………………………………………. ۱۲۳

۳-۱-۱- مزایای استفاده از تحلیل اقتصادی :…………………………………………………………………………………………….۱۲۴

۳-۱-۲- تحلیل هزینه چرخه عمر:…………………………………………………………………………………………………………. ۱۲۵

۳- -۳-زمان استفاده از تحلیل هزینه چرخه عمر:………………………………………………………………………………… ۱۲۵

۳- -۴ روش استفاده بهینه از LCCA:…………………………………………………………………………………………………..126

۳- -۵-مراحل اصلی فرآیند تحلیل سود – هزینه :………………………………………………………………………………… ۱۲۷

۳-۱ ۶-عناصر سود و هزینه : ………………………………………………………………………………………………………………… ۱۲۸

۳- -دستوالعمل جمع آوری اطلاعات وروش های بکارگرفته :……………………………………………………………………..۱۳۱

۳-۳-تعاریف ، اختصارات ونشانه های ریاضی:…………………………………………………………………………………………… ۱۳۲

۳-۴-برنامه کامپیوتری استفاده شده :……………………………………………………………………………………………………… ۱۳۴

۳-۵- ارائه مباحث ضروری علمی:…………………………………………………………………………………………………………… ۱۳۶

۳-۵- -انواع روشهای کاربردی ارزیابی اقتصادی های راهسازی :……………………………………………………. ۱۳۶

۳-۵-۱- -تحلیل منافع -هزینه ها(CBA) :…………………………………………………………………………………………..137

۳-۵-۱- -تحلیل تاثیر پذیری هزینه ( CEA):……………………………………………………………………………………….142

۳-۵- -۳-تحلیل چندمعیاری (MCA):……………………………………………………………………………………………….. 143

۳-۵-۱ ۴-تحلیل ریسک -منافع (RBA): ………………………………………………………………………………………………144

۳-۵- -۵- ارزیابی اثرات زیست محیطی(EIA):…………………………………………………………………………………….144

۳-۵- -نقش حمل و نقل در اقتصاد:…………………………………………………………………………………………………….. ۱۴۵

۳-۵-۳-مراحل مطالعه طرحهای حمل و نقل :…………………………………………………………………………………………۱۴۶

۳-۵-۳-۱- مطالعه شناسایی طرح :………………………………………………………………………………………………………… ۱۴۷

۳-۵-۳-۲- مطالعه توجیه مقدماتی فنی، مالی و اقتصادی :………………………………………………………………….. ۱۴۷

۳-۵-۳-۳- مطالعات اختصاصی :………………………………………………………………………………………………………….۱۴۸

۳-۵-۳-۴- مطالعه توجیه نهایی فنی، مالی و اقتصادی :………………………………………………………………………..۱۴۹

۳-۵-۴-بررسی فنی و تعیین گزینه های طرح :………………………………………………………………………………………..۱۵۰

۳-۵-۴- -مفهوم گزینه های مختلف :……………………………………………………………………………………………………..۱۵۱

۳-۵-۴-۲- مسؤولیت مهندسان مشاور یا مؤلفان طرح :…………………………………………………………………………. ۱۵۲

۳-۵-۵-سرعت مبنای طراحی هندسی راه :………………………………………………………………………………………….. ۱۵۴

۳-۵ ۶-برآورد هزینه های مالی گزینه های طرح :………………………………………………………………………………….. ۱۵۵

۳-۵-۶- -برآورد هزین تعمیر و نگهداری:……………………………………………………………………………………………. ۱۵۵

۳-۵-۷-شناسایی فایده طرح :………………………………………………………………………………………………………………. ۱۵۶

۳-۵-۸-الگوهای مورداستفاده درساختار :…………………………………………………………………………………..۱۶۱

۳-۵-۸- -الگوی تعیین سرعت وسیله نقلیه :…………………………………………………………………………………………..۱۶۱

۳-۵-۸-۱- -محاسبه VDRIVE :……………………………………………………………………………………………………….. 165

۳-۵-۸-۱- -محاسبه VBRAKE: ………………………………………………………………………………………………………..170

۳-۵-۸- -۳- محاسبه VCURVE :…………………………………………………………………………………………………….171

۳-۵-۸- -۴- محاسبه VROUGH :………………………………………………………………………………………………….173

۳-۵-۸- -۵- محاسبه VDESIRE: ………………………………………………………………………………………………….. 174

۳-۵-۸-۲- الگوی برآورد سوخت وسایل نقلیه :………………………………………………………………………………………۱۷۵

۳-۵-۸-۳-الگوی برآوردمصرف تایر :……………………………………………………………………………………………………. ۱۸۴

۳-۵-۸-۴-الگوی برآورد قطعات یدکی مصرفی وسایل نقلیه :………………………………………………………………….۱۸۷

۳-۵-۸-۵-الگوی برآورد نیروی کار تعمیر وسایل نقلیه :……………………………………………………………………….. ۱۹۱

۳-۵-۸ ۶-الگوی برآوردمصرف روغن :…………………………………………………………………………………………………… ۱۹۳

۳-۵-۸-۷- الگوی برآورداستهلاک وسیله نقلیه : ……………………………………………………………………………………..۱۹۴

۳-۵-۸-۷-۱- برآورد میانگین استهلاک وسیل نقلیه : …………………………………………………………………………… ۱۹۵

۳-۵-۸-۷-۲- میانگین بهره برداری سالانه :………………………………………………………………………………………….. ۱۹۷

۳-۵-۸-۸- الگوی برآوردتصادفات ترافیکی:……………………………………………………………………………………………۲۰۲

۳-۵-۸-۸- -فایده حاصل از کاهش تصادفات :………………………………………………………………………………………. ۲۰۵

۳-۵-۸-۸- -طبقه بندی تصادفات :……………………………………………………………………………………………………… ۲۰۸

۳-۵-۸-۸-۳- هزین تصادف :……………………………………………………………………………………………………………….۲۰۹

۳-۵-۸- -الگوی برآورداثرات زیست محیطی :………………………………………………………………………………………..۲۱۲

۳-۵-۸-۰ -الگوی برآورداتلاف وقت مسافرین :………………………………………………………………………………………..۲۱۶

۳-۵- -ارزشیابی اقتصادی طرح :………………………………………………………………………………………………………….. ۲۱۸

۳-۵-۹- -روش تنزیل :…………………………………………………………………………………………………………………………..۲۱۹

۳-۵-۹- -شیوه های مقایسه هزینه و فایده برپایه روش تنزیل :……………………………………………………………..۲۲۰

۳-۵-۹-۲- -ضابطه ارزش خالص کنونی :………………………………………………………………………………………………..۲۲۱

۳-۵- -۳-دوره بررسی و مانده ارزش راه در پایان دوره :……………………………………………………………………….۲۲۳

۳-۵- -۴-تعیین سال پایه :…………………………………………………………………………………………………………………..۲۲۵

۳-۵- -۵-نرخ تنزیل :………………………………………………………………………………………………………………………….۲۲۵

۳-۵-۹ ۶-نرخ بازده اقتصادی:………………………………………………………………………………………………………………۲۲۵

۳-۵- -۷-موارد کاربرد ضابطه های ارزش خالص کنونی و نرخ بازده اقتصادی:……………………………………….۲۲۶

۳-۵- -۸-تصمیم درباره پذیرفتن یا نپذیرفتن طرح :……………………………………………………………………………۲۲۷

۳-۵-۹- -گزینش گزین بهینه :……………………………………………………………………………………………………………۲۲۷

۳-۵-۰ -تحلیل بی اطمینانی:…………………………………………………………………………………………………………………۲۲۹

۳-۵-۱۰- -منشأ و علت های بی اطمینانی :…………………………………………………………………………………………..۲۳۰

۳-۵-۱ -تحلیل حساسیت : …………………………………………………………………………………………………………………..۲۳۲

۳-۵-۱۱- -تحلیل حساسیت ارزش خالص کنونی :…………………………………………………………………………………۲۳۲

فصل چهارم :جمع آوری اطلاعات …………………………………………………………………………………….۲۳۳

۴- -مقدمه :……………………………………………………………………………………………………………………………………………۲۳۴

۴ ۲-موضوعات موردنظر:………………………………………………………………………………………………………………………..۲۳۴

۴-۲- -شرایط عمومی _ جغرافیایی محور جیرفت -کهنوج -رودان :…………………………………………………………. ۲۳۵

۴-۲- -شرایط عمومی ،توپوگرافی وپستی وبلندی محورجیرفت -کهنوج -رودان :………………………………………۲۳۶

۴-۳-اطلاعات لازم برای هرسوال ازسوالات موضوع فایل : ……………………………………………………………………..۲۳۶

۴-۳- -محاسبه ظرفیت راه موجود:………………………………………………………………………………………………………..۲۳۹

۴-۳-۱- -راههای دوخطه برون شهری:…………………………………………………………………………………………………..۲۳۹

۴-۳-۱- -تعیین کیفیت سرویس : ………………………………………………………………………………………………………….۲۳۹

۴-۳- -۳-شرایط ایده آل : ……………………………………………………………………………………………………………………..۲۴۰

۴-۳- -۴-سطوح سرویس :……………………………………………………………………………………………………………………..۲۴۱

۴-۳- -محاسبه حداکثرحجم سرویس درسطح سرویس های مختلف درساعت اوج :………………………………….۲۴۳

۴-۳-۳-محاسبه حجم سرویس محوردرحال حاضر:…………………………………………………………………………………۲۴۸

۴-۴-محاسبه زمان افزایش ظرفیت :…………………………………………………………………………………………………………۲۴۸

۴-۵-شرح مسیرموجو :………………………………………………………………………………………………………………………….۲۵۰

۴-۵- -محورجیرفت -کهنوج :…………………………………………………………………………………………………………………۲۵۰

۴-۵- -محورکهنوج -رودان :………………………………………………………………………………………………………………….۲۵۲

۴ ۶-شرح مسیرهای پیشنهادی :…………………………………………………………………………………………………………….۲۵۴

۴-۶- -مسیراول محورجیرفت -کهنوج :…………………………………………………………………………………………………..۲۵۴

۴-۶-۲- مسیردوم محورجیرفت -کهنوج :………………………………………………………………………………………………..۲۵۴

۴ ۶-۳-مسیراول محورکهنوج -رودان :……………………………………………………………………………………………………۲۵۴

۴ ۶-۴- مسیردوم محورکهنوج -رودان :…………………………………………………………………………………………………..۲۵۴

۴-۷-طرح روسازی راه :…………………………………………………………………………………………………………………………..۲۵۵

۴-۷- -ضخامت لایه های روسازی درمحورجیرفت -کهنوج :……………………………………………………………………..۲۵۶

۴-۷- -ضخامت لایه های روسازی درمحورکهنوج -رودان :……………………………………………………………………….۲۵۶

۴-۸-مشخصات هندسی راه :…………………………………………………………………………………………………………………. ۲۵۷

۴-۸- -سرعت طرح :……………………………………………………………………………………………………………………………. ۲۵۷

۴-۸- -شیب طولی مسیر:…………………………………………………………………………………………………………………… ۲۵۷

۴-۸-۳-قواره عرضی مسیر:…………………………………………………………………………………………………………………. ۲۵۷

۴ ۹-برآوردهزینه ساخت :……………………………………………………………………………………………………………………… ۲۵۸

۴-۹- -برآوردکل هزینه های ساخت واریانت -گزینه ۱: ………………………………………………………………………….. ۲۵۸

۴-۹- -برآوردکل هزینه های ساخت واریانت -گزینه :…………………………………………………………………………..۲۵۹

۴- -۳-برآوردکل هزینه های ساخت واریانت -گزینه ۱……………………………………………………………………………۲۵۹

۴- -۴-برآوردکل هزینه های ساخت واریانت -گزینه :…………………………………………………………………………..۲۶۰

۴- -۵-برآوردکل هزینه های ساخت واریانت ۳-گزینه :…………………………………………………………………………..۲۶۰

۴-۹ ۶-برآوردکل هزینه های ساخت واریانت ۳-گزینه :…………………………………………………………………………..۲۶۰

۴- -۷-برآوردکل هزینه های ساخت واریانت ۴-گزینه ۱…………………………………………………………………………….۲۶۱

۴- -۸-برآوردکل هزینه های ساخت واریانت ۴-گزینه ۲……………………………………………………………………………۲۶۱

۴-۱۰- هزینه های مورداستفاده جهت آنالیزاقتصادی :……………………………………………………………………….۲۶۱

۴-۱۰- -هزینه های سرمایه گذاری : ………………………………………………………………………………………………..۲۶۱

۴-۱۰- -هزینه های صرفه جویی شده :……………………………………………………………………………………………………۲۶۲

۴-۱۱- محاسبه هزینه های سرمایه گذاری :………………………………………………………………………………………۲۶۳

۴-۱۱ ۱–واریانت -گزینه :……………………………………………………………………………………………………………………۲۶۳

۴-۲ -مشکلات درجمع آوری اطلاعات :……………………………………………………………………………………………………۲۶۵

فصل پنجم : نتیجه گیری وپیشنهادات ……………………………………………………………………………..۲۶۸

-نتیجه گیری:…………………………………………………………………………………………………………………………………………۲۶۹

-پیشنهادات :…………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۳۰۴

ضمائم وپیوست ها…………………………………………………………………………………………………………….۳۰۵

منابع ومآخذ:………………………………………………………………………………………………………………………………………….۳۳۰

-فایل ورد کامل روش‌شناسی جامع محاسبه هزینه چرخه عمر (LCCA) در پروژه‌های راه‌سازی و مدیریت جاده‌ها
فهرست منابع فارسی:…………………………………………………………………………………………………………………………..۳۳۰

-فایل ورد کامل روش‌شناسی جامع محاسبه هزینه چرخه عمر (LCCA) در پروژه‌های راه‌سازی و مدیریت جاده‌ها
فهرست منابع لاتین :……………………………………………………………………………………………………………………………۳۳۳

فایل ورد کامل روش‌شناسی جامع محاسبه هزینه چرخه عمر (LCCA) در پروژه‌های راه‌سازی و مدیریت جاده‌ها
فهرست جدولها

جدول شماره ۱: معادلات شاخصهای اقتصادی]………………………………………………………………………………………….۱۸

جدول شماره ۲ : اعتبارطرح های تملک دارایی های سرمایه ای[۳]………………………………………………………………۲۰

جدول شماره :سهم بودجه مصوب وپرداخت شده بخش های مختلف اززیرساخت های حمل ونقل درسالهای

مختلف [۳]……………………………………………………………………………………………………………………………………………….۲۳

جدول شماره :اصلاحات پیشنهادی درمورد بزرگراهها ومنافع منتظره استفاده کنندگان براثر ………………………۴۸

انجام این اصلاحات درقالب اقدامات ۵ گانه مذکور[۸]…………………………………………………………………………………۴۸

جدول شماره :اطلاعات مربوط به هزینه ها[۸]……………………………………………………………………………………………۵۰

جدول شماره :اطلاعات مربوط به عمر ومقداربازیافتی درآخرعمراقتصادی(salvage3e)[8]……………………….50

جدول شماره :نتایج تحلیل اقتصادی[۸]…………………………………………………………………………………………………..۵۳

جدول شماره :متغیرهای LCCA بزرگراهی[۳۱]……………………………………………………………………………..۹۶

جدول شماره :توزیع آماری ومتغیرهای مربوط به LCCA احتمالی[۳۱]……………………………………………………..۹۷

جدول شماره ۰ :ترافیک پیش بینی شده [۳۵]……………………………………………………………………………………………۱۰۳

جدول شماره ۱ :هزینه های سرمایه گذاری[۳۵]…………………………………………………………………………………………۱۰۵

جدول شماره ۲ :ضرایب تبدیل برای انواع هزینه ها[۳۵]……………………………………………………………………………. ۱۰۶

جدول شماره ۳ :هزینه های عمومی استفاده کننده ازراه [۳۵]…………………………………………………………………….۱۰۸

جدول شماره ۱۴:فوایدمصرف کننده [۳۵]…………………………………………………………………………………………………..۱۰۹

جدول شماره ۵ :جمع فوایدسازنده (متصدی شاهراه )وفواید استفاده کنندگان ازراه [۳۵]……………………………….۱۱۰

جدول شماره ۶ :درآمدهای خالص دولت [۳۵]…………………………………………………………………………………………….۱۱۲

جدول شماره ۱۷:عملکردهای درموارد موردارزیابی[۳۵] …………………………………………………………………..۱۱۳

جدول شماره ۱۸: آنالیزهای اقتصادی (میلیون یورو -شاهراه با پرداخت عوارض [۳۵]…………………………………..۱۱۷

جدول شماره ۱۹: آنالیزهای اقتصادی (میلیون یورو -شاهراه بدون پرداخت عوارض [۳۵] ……………………………..۱۱۸

جدول شماره ۰ :بازگشت سرمایه (میلیون یورو) (investment) [35]……………………………………………………..119

جدول شماره ۱ :بازدهی سرمایه (میلیون یورو)(capital) [35] ………………………………………………………………..120

جدول شماره ۲۲: نتایج آنالیز مالی[۳۵]……………………………………………………………………………………………………. ۱۲۱

جدول ۲۳: تعدادتصادف درهریک میلیون وسیله نقلیه -کیلومتر[۳۶]…………………………………………………………..۲۵

جدول شماره ۲۴:معادلات تعیین سرعت درانواع جاده ها[۳۶]…………………………………………………………………….۲۶

جدول شماره ۲۵:تاثیرپیچ درسرعت [۳۶]………………………………………………………………………………………………….۲۷

جدول شماره ۲۶: تاثیرشیب درسرعت انواع وسایل نقلیه [۳۶]……………………………………………………………………۲۷

جدول شماره ۲۷:هزینه هاومنافع مربوط به طرح احداث "مسیرویکتوریا"[37]…………………………………………..28

جدول شماره ۲۸: منافع مربوط به طرح احداث مسیرویکتوریا[۳۷]………………………………………………………………۳۰

جدول شماره ۲۹:تعداد تصادف درهر۱۰۶ کیلومتر –وسیله نقلیه درانواع جاده ها[۳۹]……………………………………۳۵

جدول شماره ۳۰: کیلومترکارکردانواع وسایل نقلیه [۴۰]………………………………………………………………………………۳۸

جدول شماره ۳۱: معادلا محاسبه هزینه بهره برداری سواری[۴۰]…………………………………………………………………۳۹

جدول ۳۲:گروه بندی سرعت مبنای طراحی برپایه درجه پستی وبلندی(کیلومتردرساعت )[ ۴۵]………………. ۱۵۵

جدول ۳۳: دامنه مطالعه انجام شده درباره منابع مورد نیاز وسایل نقلیه در چهار فایل .[۴۸] …………………..۱۶۰

جدول ۳۴: پارامترها و مقادیرپیش فرض برای پیش بینی و برآورد سرعت برپایه فایل برزیل .[ ۴۸]………. ۱۶۸

جدول ۳۵: مشخصات وسایل نقلیه فایل برزیل .[۴۸]…………………………………………………………………………….۱۶۹

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.